Hoi, zet mij er maar gewoon op hoor. Mijn NOD voor maart is de 23e. Gaan we allemaal voor een november-beebje
Ik heb al een november kindje (eind november), maar als ik nu zwanger wordt en ben uitgerekend voor eind november, dan beval ik toch eind oktober of begin november Dus ik doe mee voor een november beeb!
NOD 19-02 Mexicang 01-03 Veronika 04-03 Benthe 04-03 Yuca 05-03 nefertary 06-03 Bebek/Carola 13-03 Mama2X 17-03 Nienke07 22-03 Giegel 22-03 Linneke8 23-03 Desmo AFSPRAKEN 03-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 19-03-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog BEVALDATA 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Liesben (onder voorbehoud) BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika Ik sla deze ronde over, dus voor mij wordt het december
Ik moet nog even iedereen bedanken voor de antwoorden op mmijn BV vragen. bIj deze; DANK. Ga nu ff naar huisrarts, kom straks ff retour. Hoop ik.
Hallo, Lekker rustig hier...is iedereen aan het klussen? Vandaag laatste volle dag werken. Ook heel raar, maar wel erg lekker idee aan de andere kant. Reden is weer niet zo leuk. Morgen mannetje naar het ziekenhuis brengen, vrijdag operatie. Ik laat wel weer wat van me horen! Iedereen succes met klussen!
Coto: heel veel sterkte de komende dagen (ook voor mr. Coto, natuurlijk) Ik heb hier een heerlijke 5 dagen bij Lief achter de rug. Vanavond moet ik helaas weer naar huis. Gelukkig maar, dat het nu écht zo weer weekend is
Coto, heel veel sterkte meid. Ik hoop dat de operatie mee zal vallen en dat hij snel zal herstellen zodat jullie je op de naderende bevalling kunnen voorbereiden. Ik denk aan jullie!
Geniet daar nog maar even van Ik denk steeds maar dat het elastiek van mijn broek te straks zit, terwijl het gewoon mijn ribbenkast is die op de baarmoeder drukt. Gisteren moest ik op mijn zij liggen met yoga, toen probeerde ons kleintje al voorzichtig met 1 voetje te gaan staan. (dwars door mijn buik heen dus! Dat was even niet zo leuk) Verder ben ik nog steeds blij met ieder trapje, hoe onaangenaam ook. Wij hebben vandaag getekend voor ons tweede huis deze zwangerschap. (dus het wordt voor mij geen Schiedam!) Hoe bedoel je vreemd! Het eerste huis gaat allemaal heel erg lang duren en we konden er vanaf komen. Dus nu huis 2. Ze zullen voor eind maart starten met bouwen, anders kunnen we hier ook weer vanaf. Ik reken erop dat we er ergens voor de zomer zeker in kunnen volgend jaar. Nu maar hopen dat we de hypotheek en meerbouwopties , sanitair etc uitgezocht krijgen zo rond de bevalling. Vreemd misschien, maar een nieuw huis is nu voor ons niet het alllerbelangrijkste! Verder zat ik vanochtend te wachten op mijn vriendin. Met wie ik na even nazoeken pas volgende week heb afgesproken. Hoe bedoel je vergeetachtig... Van novemberkindjes kun je vast nooit genoeg hebben toch?!
Heb ik daarstraks alles bijgelezen en nu weet ik het niet meer.He getsie, zaten belangrijike dingen tussen kan ik me herinneren. Als ik nog tijd heb, zal straks ff teruglezen. COTO: HEEL VEEL STERKTE VOOR JULLIE BEIDEN. Maar wat gaat jouw zwangerschap snel zeg. Of zou dat komen omdat ik zelf zo druk ben, haha. Iemand moest een polsbrface. IK OOK. Maar dan omdat ik een peesontsteking heb, al weken. Morgen krijg ik hem, ben benieuwd hoe weinig ik dan kan. En dat terwijl ik alleen zit. Tenminste dat is de bedoeling; maar door de crisis is Robert nu sinds Mika geboren is pas 2 nachten van huis geweest. En dat levert niet echt veel centjes op en komen we die dus tekort eind vd maand. Hopen dat hij voorlopig weer gewoon de hele week van huis is. Ookal vindie dat eigenlijk nu helemaal niet zo leuk meer.
DESMO: inderdaad zoals iemand al zei; zonder begeleiding afbouwen is niet slim. En afbouwen zul je toch "moeten" als je zwanger wilt worden. Deze medicatie is niet goed voor je babbi. het is heel belangrijk dat je heel langzaam afbouwt, dan heb je de minste kans op een terugval en/of "afkickverschijnselen". BEBEK; he bah niet ziek worden hoor. LIESBEN: ik had ook mega ongipijnen, geloof dat dat wel een week of 3 geduurd heeft. LINNEKE: welkom. balen joh. Hoelang zijn jullie bezig? En is het je eerste? MaMa2x; watn schatjes! GIGEL: SUCCES met de 1e ronde. en hopenlijk de laatste (voor deze keer) NIENKE: voeden gaat op zich goed. Vd week een avond waarop hij bleef krijsen. na een paar uur (schaam schaam) maar eens een fles afgekolfde melk gegeven. Haddie dus gewoon honger; blijkbaar kreeg hij om wat voorn reden dan ook geen melk uit mn boebies.AAAHHH gij was het ook vd polsbrace. ANNNA: hoe was het bij de VK? JAMMER SUSANNEKE HELEN: watn schatje die vriend van jou. ZUCHT ZWIJMEL. NIN0; er is nog hoop voor mij lees ik. Ik was 21 kg aangekomen en nu zijn er 8.5 kg af. De rest moet dus nog. Maar als ik jouw berichtje lees, voel ik me hoopvoller.
Bij de VK was alles weer goed, lekker hoor! Toch zeker op het laatst best nog wel spannend. Ik voel me wel goed, maar je weet maar nooit. De meeste complicaties komen toch op het laatst.
xxxcotoxxx geniet nu maar van jou zwverlof en ik wens jou ventje ook veel succes met operatie! hier verder alles ok,word wel tijd dat ik naar de gyn mag...ik wil nog maar eens de bevestiging dat alles goed gaat!
Annna Wat spannnend dat jou bevalling er bijna aan zit te komen! En wat fijn dat met de echo alles goed was
Welkom Linneke ! Gezellig! Hier weinig te melden, behalve dan dat ik helemaal gaar ben na een dag werken... Ben ook niets meer gewend met al die vakanties . Vrije tijd en vrij zijn went snel hoor !