35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Coto: als je dit nog leest, heel veel succes met man deze week! Ik duim voor jullie. Mooie buikfoto btw!

Goiegel: fijn dat 1e injectie meeviel.

Sanrob: voeden is nog moeizaam op zijn tijd begrijp ik? Kan je helaas (nog) geen advies geven.

benthe: t gaat spannend worden nu voor je!

Ollebolleke: die bevestiging zou ik ook graag willen hoor!

Annna: nog even meid...

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad, en ga nu genieten van een welverdiende vakantie!
    Misschien dat ik morgen de verloskundige bel of ik al een afspraak kan maken, spannend! Verder had ik vandaag echt last van zwangerschapsdementie, ik vergat echt alles. Heel vreemd. Daarbij flinke pijn in de borsten! Auw.
    Ook de ongestelheidspijn houdt aan, maar als ik iedereen zo hoor hoort dat er bij. Gelukkig (nog) niet misselijk, ik heb juist de hele dag honger!
    Verder gaat het zijn gangetje, ben ik over het algemeen erg blij en soms erg bang. Maar ja, wie is dat niet?

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    *ego bericht*
    Hoi meiden! Ik ben er maar ff, kan nauwelijks blijven zitten vanwege de toenemende pijn aan mijn been... :( Heb voor morgn dan ook toch maar even een afspraak bij de huisarts gemaakt. Wou ik eerst niet, heb nogal last van struisvogelpolitiek, maar realiseerde me ook dat als ik nu ga, ik een 3e hernia misschien kan voorkomen! Dat hoop ik dan maar!
    Verder gaat alles wat beter, geen echte misselijkheid meer gehad, wel weer de hele ochten en deel van de middag koppijn, bleh!

Oja, en moet even opbiechten dat manlief er echt nog steeds in gelooft dat het vorige ronde al raak was en op zijn aandringen en om 'm uit de droom te helpen heb ik gisterenavond maar eens getest...witter dan wit natuurlijk! Dus deze maand zal het ook wel weer niet raak zijn... :(
    *einde ego bericht, met excuus voor het ego zijn*

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, succes morgen.

Anna, fijn dat alles weer goed was bij de VK.

SanRob, jammer dat Mika nog een flesje extra nodig had naast de BV, maar daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor.
    Misschien is het een idee om een keer een afspraak te regelen met een lactatiedeskundige? Ik heb er zelf ook 1 op bezoek gehad en ik had erg veel aan haar tips. Al heeft het hier helaas uiteindelijk voor de BV niet echt mogen baten, daarvoor zijn bij een borstverkleining 'de leidinkjes' teveel verminkt. Maar ik kreeg er wel meer zelfvertrouwen door.

Giegel, fijn dat het zetten van de eerste prik meeviel. Ik duim voor je!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Giegel,
    Goed dat de eerste injectie gezet is en meeviel!

Bebek,
    Sterkte morgen, met de kop uit 't zand.

Liesben,
    Een afspraak maken kan vast al wel. Nu lekker genieten van je vakantie en dan is er lekker weer een weekje voorbij!

Ik heb ook vrij veel last van dementie; vanmorgen zat ik op een vriendin te wachten. Die zou nota bene vroeg komen, dus ben er echt eerder voor opgestaan, maar de afspraak blijkt pas volgende week te zijn. :)

Het is wel vreemd te realiseren dat je zo maar aan de beurt kunt zijn nu.
    Wat zal die dag ons leven veranderen zeg! :D

5. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hey Giegel,

De Pregnyl (2 ampullen) spuit ik 36 uur voor de IUI. Vijf dagen later nog eens 1 ampul Pregnyl. Mijn gyn gelooft erin om die prik te herhalen ter ondersteuning van het 'gele lichaam'.

Fijn dat het spuiten je is meegevallen. Ik word er nog steeds niet erg gelukkig van maar het valt mij ook ontzettend mee, hoor! Klinkt enger dan het is...

Gr. Benthe

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb inmiddels gelezen dat Pregnyl ook wordt gegeven na de IUI om de innesteling te bevorderen. Dat zou kloppen met de 5 dagen na de IUI.
    Dinsdag moet ik naar de gyn en zal ik daar eens naar vragen :)
    De gyn zei ook dat ik 1,5 dag voor de IUI de Pregnyl moet spuiten en ik heb 1 ampul (1 ampul oplosmiddel en 1 met poeder).

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pff, moet eigenlijk:
    * tas inpakken
    * boodschappen doen
    * huis schoonmaken
    * even langs mijn moeder
    * dorp in

Maar ik kom nergens toe.
    Morgen op vakantie, jippie!

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Annna het wordt echt spannend nu he, blijf op de hoogte nu hoor :)

Coto sterkte met het mannetje

Liesben Fijne vakantie

Bebek beterschap

Benthe : succes !

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh ja voor de geinteresseerden, de Margriet no 9 die nu in de winkel ligt is wellicht interessant. Er staat een artikel in over vrouwen boven de 40 met zwangerschapswens. Er staat ook een stukje van mij in.

10. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    # Bebek: Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn, het is pas een week voor je NOD, dan is het normaal dat een test negatief is. Veel geluk!

# Anna: Was je met eigen boot op Tenerife dan?

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    :) :) :)

De geboortedagen van onze dochters waren de mooiste dagen uit m'n leven. Onze trouwdag was ook mooi, maar absoluut niet te vergelijken met de geboorte van onze meisjes!

Heb je eigenlijk al een buddy?

Bebek, die witte test zegt alleen wat over de vorige ronde, nog niks over deze. Daar is het nu nog te vroeg voor.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Liesben,
    Heerlijk he! Zwanger en op vakantie! :) Behalve je tas inpakken en langs je moeder is de rest toch ook niet verplicht ;) Of moet je broodjes hebben voor onderweg?

Ik zit ook al een tijdje te bedenken wat ik vandaag nou in elk geval wil doen. Met als resultaat misschien dat ik dus helemaal niets doe. De ochtend is in elk geval al voorbij ;)

Welk dorp in ZH woon je eigenlijk? Wij wonen in het grote dorp Rotterdam ;)

Koffieleutje. Ik vind het nog een heel raar idee hoor! Ik ben me er echt op aan het instellen nu dat straks ons wiegje/wagentje/ledikantje gevuld is en ons leventje in het teken staat van ons kindje.

Ik zal dan maar eens (voor het eerst in mijn leven misschien) de Margriet kopen, ik kan me herinneren dat je er destijds al eens over verteld had.

Yuca,
    Ja wij waren met onze eigen zeilboot op de Canaries. Lucky ones, he! We waren lekker een heel jaar weg samen. Soort van kennismakingsreisje omdat we elkaar nog maar een jaar kenden. Daarna wilden we wel een kindje samen.

13. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ik ga 'm straks kopen. Gebruik je dan ook de naam koffieleutje :)
    Ben benieuwd.

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    INEZ; op zich gaat de BV wel goed hoor. alleen lijkt het alsof mika begin vd avond niet genog melk uit mn borsten krijgt.Verder geen problemen. Hij komt nu alleen wel vaker,ook snachts, om de 2.5-3 uur, was 4.5-5 uur.morgen naae CB.

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inez,
    Ik had gehoopt dat ik jou een sms-je mocht sturen ;) Ik zal je even PB-en straks.
    Ik verheug me nu al op de meest bijzondere dag van mijn leven :)

Sandra,
    Dat gaat de andere kant op dan wenselijk he! Hopelijk krijg je een goed advies. En sterkte jij met de gebroken nachten.

koffieleutje, JIJ succes en veel plezier deze dagen :)

Goh, verder is het even rustig op het gebied van de zenuwachtige bijna testers of kwaaltjes. Allemaal wel gewoon je best doen hoor!

16. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Annna, het wordt nu spannend hè!? elke dag kan DE dag zijn. sterkte met deze laatste loodjes :thumup:

Linneke, wat is er toch met jouw banner? heb je misschien een verkeerde maand ingevuld? :D

mexicang, wat is jouw nieuwe NOD datum? je oude staat er nog steeds op! en hoe is het met je voornemen om een ronde over te slaan?
    mij bevalt het wel hoor! ;)

Liesben, lekker op vakantie. even de ongerustheid aan de kant gooien. :D

Bebek, waarom ''excuus voor het ego zijn'' ? daar is deze club toch voor, een klankbord voor alle lief èn leed!? geen excuses nodig hoor!
    en de hoop voor deze ronde is nog lang niet vervlogen voor jou hoor, tis nog veel te vroeg voor die conclusie! [-X

Benthe, spannend! we duimen hier allemaal keihard voor jouw '3 keer is scheepsrecht' !

Giegel, voor jou is het nu ook eindelijk begonnen. straks lekker samen met Benthe roze!? ;)

Koffieleutje, dat ga ik ook eens lezen.

SanRob, het klinkt een beetje of hij aan het regelen is.
    en, hoe bevalt de brace -of niet- of heb je hem nog niet aan?

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb wel kwaaltjes, maar dat zijn hormoonkwaaltjes :p
    Vannacht opvliegers en nu een zere borst die groter is dan de andere.

De geboortes van mijn dochters vond ik ook erg mooi en waren mooier dan onze trouwdag.
    Spannende tijd nu voor jullie!
    Ik hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten op die bijzondere dag ;)

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dat zou wel erg fijn zijn als Benthe en ik deze ronde op roze mogen!
    Denk dat het lange weken gaan worden....

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Coto, ik hoop dat alles goed gaat vandaag. Sterkte!

Anna, te hopen dat dit huis wel gewoon gebouwd gaat worden. Kan me goed voorstellen dat het nu niet het belangrijkste is, maar wel leuk.
    Raar idee is dat hè, dat je nu toch echt heel snel een baby gaat krijgen. Dat weet ik nog wel.

SanRob, het is heel normaal dat je produktie aan het einde van de dag wat lager ligt hoor. En kindjes hebben 's avonds vaak mama-honger. De combinatie van deze 2 dingen maakt dat babies van Mika's leeftijd vaak willen drinken aan het einde v.d. middag en 's avonds. Clusteren heet dat, ook wel snacken genoemd.
    En de term regeldagen, ken je die? Hij is daar nog wat jong voor, maar het zou kunnen dat hij gewoon even wat meer nodig heeft.

Hé Koffieleutje, sta jij in deze Margriet! Mijn moeder is geabonneerd en heeft 'm voor me meegenomen. Ik heb 'm nog niet gelezen, bewaar wat bladen voor onze wintersportvakantie vanaf 7 maart. Ik ben benieuwd!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Annna: ik woon in een echt dorp, tussen Woerden en Alphen aan den Rijn in.

Benthe en Giegel; ik hoop zo dat jullie beide roze gaan kleuren deze maand!
    De rest van de wachters natuurlijk ook, Bebek en mexicang en de rest. Ik wil gewoon veel roze zien als ik terugkom! (of in ieder geval vlak daarna)

Deel Deze Pagina