35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veronika

veronika Niet meer actief

Na mijn wat saaie update hierboven heb ik nu een streepje geloof ik.... :confused: In album.

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    O jaaah...ik zie het! Echt een streepje...
    Spannend! Voorzichtige felicitatie! Hopelijk knalt hij er vanaf over twee dagen! Dat wordt testen de komende dagen! ;)

3. veronika

Ja vind het heel vreemd! Eerst nog zien of ik niet ongi wordt een dezer dagen...

En of een ander merk het ook doet ;)

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Spannend veronika ! Sterkte met wachten ;)

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    liesben:
    ik heb de test wel laten doen... en zou hier een zeer slechte uitkomst uit zijn gekomen ook na een punctie, hadden wij de zwangerschap wel laten afbreken. alleen al op basis van mijn leeftijd was kans 1 op 87.. na de test was kans 1 op 2200.

het is idd een kansberekening, maar hoe ouder je bent, hoe correcter de uitslag is. Op mijn leeftijd kunnen ze 9 tot 10 van de kindjes met bv down eruit halen.. ben je 26, dan vinden ze maar 6 van de 10.
    het gaat ook niet alleen om down.. er zijn meerdere zaken die ze met de combinatietest kunnen opsporen.

je moet voor jezelf echt een keuze maken.. wil je er verder niets mee.. en is elk kindje meer dan welkom, dan is het te overwegen om geen test te doen.
    maar misschien is het ook fijn om te weten dat mocht er iets niet goed zijn, bv down... en je zou het van te voren weten.. je er tijdens de zwangerschap op kan voorbereiden.

ps: iemand al stiekem in Veronika's album gekeken?

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Jaaah veronika...ik weet hoe je je voelt...ik testte drie dagen voor mijn nod licht positief. De volgende dag al heel duidelijk, ook digitaal positief toen. Maar tot aan de nod....was drie kilo afgevallen van de spanning! Zit er inmiddels alweer dik aan natuurlijk.. :( Sterkte!

7. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    en nog een duidelijke streep ook! wat gaaf! ik geloof dat de roze golf is begonnen! :D :whistle: \:D/
    gefeliciteerd!

8. veronika

Haha wat gemeen, ik was je vóór! En had het zelf al gemeld [-X

9. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Veronikaaaaaa,
    Wat gaaf, dit ziet er echt uit als een positieve test hoor! Fantastisch de eerste stap is al genomen. Nu zorgen dat het zo blijft! Want het grootste nadeel van te vroeg testen is wel dat de eerste weken nog langer duren. De tijd zal kruipen voor je... Maar dat kun je wel aan! Flink klussen dit weekend!

Wij hebben wat spullen op laten halen voor een rommelmarkt. Ben meteen bekaf weer boven gekomen. pffff ik beweeg voor mijn gevoel langzamer dan mijn schoonmoeder, die rookt een 76 is met evenwichtstoornis.
    Bovendien heb ik hoofdpijn. En speelde mijn buik goed op.Ik denk trouwens wel gewoon spanningshoofdpijn, maar ik hou het in de gaten.

Eens kijken of ik energie kan vinden om de deur uit te gaan.

Mijn moeders onderzoek ging trouwens heel snel en goed. Schoon van binnen dus :)
    Dan kan vanaf nu mijn kindje komen, want voor dat onderzoek wilde ik liever niet eerst bevallen.

Hopelijk gaat het bij Coto in het ZH met vriend ook goed! Ik denk aan je!

10. veronika

Dames bedankt alvast. Maarrrr ik wacht NOD nog af hoor, brr, veels te spannend dit.

Hee Annna, dank je! Heb echt vanalles gemist. Onderzoek van je moeder? Hm, schoon klinkt goed ieg. Hoop dat je nu snel mag bevallen.

En Coto, weer nieuw onderzoek van je man? of uitslagen ofzo?

Sorry meiden, heb echt het gevoel dat ik belangrijke dingen hier gemist heb :cry:

Zo, eerst even wat eten en dan maar eens naar drogist waggelen (heb gister mijn been gestoten bij een val in ons kruipluik-gat! Stom he).

11. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Veronika, de man van coto wordt vandaag geopereerd aan dat kwaadaardig plekje onder zijn tong.
    nou, net zwanger en dan nu al aan de valpartijen? dat belooft nog wat! :)
    enne, naarmate je testen duidelijker gaan worden ga je het echt wel geloven hoor, kijk maar naar Liesben. ;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hahahaha, ik mistte de reacties erop.. :p

smaakte de koffie? :D

heb me net bedacht dat ik Mr. Curver ook kan beplakken met een of ander lekker stuk... dom dom dom, had ik hier ook wel kunnen doen! was het misschien minder erg om er steeds in te hangen.

13. veronika

Ow, dat was nu! Stom, ik had het gevoel dat het al weg was, maar dat was alleen maar een klein stukje om te bepalen wat het was natuurlijk.
    Coto, sterkte, lekker gevoel als het eruit is denk ik!

14. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Hey Veronika je temp is ook mooi hoog en een streepje, volgens mij is dat raak hoor!

15. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @ Veronika: Wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat de volgende test nog duidelijker is. :p

16. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ahhhh Veronika, wat goed zeg!
    Ik begrijp dat je nog een duidelijkere test wilt afwachten omdat je nog voor je NOD zit, maar de streep is toch echt te zien hoor!

Wel even goed om je been denken nu, voordat je veel last blijft houden.
    Toen ik zwanger was van de oudste heb ik ook vlak voor de test mijn heup gekneusd en daar de hele zwangerschap last van gehad.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *ziet ook een streep bij veronika* :D

Hier ene offday: knetterende koppijnh die niet met paracetamol overgaat. Héél vervelend en ik kruip zo dus maar weer terug in bed, misselijk en met een draaiend hoofd.

18. Yuca

Yuca Actief lid

Sep 16, 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Spannend hoor * Veronika! Veel geluk de komende dagen en tijd!

Coto:sterkte voor je man en voor jou

19. veronika

Edit: Yuca, ik dacht je te kennen van eerder, maar volgens mij klopt het niet.

20. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    xxveronikaxxYES alweer ROZE(binnen een paar dagen kunnen jullie het beter vatten he)
    toch van mij al voorzichtig p r o f i c i a t
    EN.....wat zegt ventje?

xxcotoxxdenk aan jullie

xxHellenxxvervelend he die koppijn(heb er ook veel last van hoor)en bandenpijn...maar ja wil niet meer ruilen .Ik ben blij,week per week wordt het echter!en een beetje geruster.Moet wel zeggen dat ik ben gestopt met googlen,werd gek van al die triestige verhalen.(las overlaatst nog van een vrouw die op 17weken haar vliezen braken!)kindje kon niet overleven,omdat ze te weinig vruchtwater had.dan rollen de tranen over mijn wangen.kan dan s'nachts niet slapen.

nog 4dagen en mag naar de gyn!

Share This Page