35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik had ze nog niet eerder gezien, maar het is een scheetje hoor... :D

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Smoeltje: Je naam komt mij wel bekend voor, maar ik weet niet of dat van deze topic is of dat ik je kortgeleden bij vruchtbaarheidsproblemen heb zien posten :)
    Geweldig nieuws in ieder geval dat je nu 'zomaar' opeen zwanger bent!
    Gefeliciteerd :)

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yeah Smoeltje is ZWANGER!

:thumup: :thumup: :({|= :)

Lieve Smoeltje, meid het is je ontzettend gegund na al die tegenslag. Van harte gefeliciteerd en lekker genieten.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, ik weet niet of je nog steeds meeleest, maar ik blijf voor je hopen dat jij dit ook nog eens mee mag maken!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Uiteindelijk ga je zeker wel dingen voelen hoor, een kleine die je voor het eerst voelt bewegen, eerst nog heel zacht dat je twijfelt of het nu de kleine is of je darmen, uiteindelijk dusdanig dat je zoiets zult hebben van mag het een ietsie minder?

Maar ... alles voor het goede doel, zelfs als je eigenlijk erg nodig naar de wc moet en de kleine trapt volop op je blaas waarna je snel even schone kleren aan kunt gaan trekken. :) :)

Ik had m'n man wel eens verteld dat Yelina er goed in was om in m'n al dan niet volle blaas te trappen, maar dat hij dat op de (pret)echo ook nog eens zou zien, dat hadden we nooit verwacht.
    Ik zag en voelde het, gelukkig was m'n blaas op dat moment niet al te vol.

6. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    SanRob, dank je wel meid. Ik heb by the way geen PB ontvangen?

Giegel, waarschijnlijk van vruchtbaarheidsproblemen. Ik kwam hier wel maar dan alleen om mee te lezen. Ik reageerde eigenlijk weinig tot nooit omdat ik gewoon niets wist te melden....nu dus wel!

Inez, heb je intussen terug gePBd, maar ook hier wil je bedanken voor je lieve lieve berichten.

En inderdaad, mocht Diaantje hier nog wel eens meelezen: je zoiet het kan echt meid, geef de hoop niet op.

7. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Smoeltje nogmaals gefeliciteerd, sjonge wat zal jij in de zevende hemel zijn, helemaal geweldig! :whistle:

8. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Emmy X, dank je wel.
    Ja volgens mij ben ik erg voorzichtig dus het uitzinnige wat ik had verwacht blijft voorlopig uit :)

Ik ben heel erg blij, maar ben ook aan het piekeren en ik heb mezelf nu al een paar keer verboden daarmee op te houden....zonder succes overigens

Daarnaast heb ik vanochtend, voor we naar het zh gingen, eigenwijs heel veel koffie gedronken waardoor ik dus nu hyper ben en niet kan slapen.

9. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Niet zoveel piekeren hoor, dat kan je nog zat als je kindje in de pubertijd zit ;)

Ik snap wel hoor dat je jezelf een beetje beschermd door niet uitzinnig te worden, maar wij worden het al wel voor je.

Slapeloze nachten, join the club, mijn man zit in de nachtdienst dus mijn eigen ritme is ook een beetje van slag deze week.

Wel bijzonder hoor, alleen jij en je kleintje in je buik......

10. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hahaha, ja is een rare gewaarwording, ik hier alleen met die kleine in mijn buik.
    Man heeft ook nachtdienst anders had hij me allang mee naar bed gesleurd en gdwongen in slaap te vallen.

Ik ga denk ik maar even een boek pakken.

Piekeren over pubers doe ik overigens al hahaha, heb er hier een thuis.

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Smoeltje hartelijk gefeliciteerd,
    je ziet wondertjes liggen soms in een klein hoekje!
    God ik wens je een zalige zwangerschap toe en een bolleke van een gezond kindje :)

Liefs Ritje

12. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Smoeltje gefeliciteerd met je zwangerschap
    En wat een pracht van een verhaal ik zoek ook nog een vreemde die me gaat zeggen dat ik zwanger ben.

Maar ja dat geluk heb ik weer niet.....

GEniet van je zwangerschap meid het is je gegunt

@annna de laatste loodjes hey suc6

Over mij:
    Mijn temp is enorm omhoog geschoten zie mijn FF kaartje :D

13. Daar sluit ik me helemaal bij aan!

14. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Smoeltje S U P E R dat je zwanger bent!geniet er maar van hoor!

Het mooie bericht van smoeltje gisteren , kwam net na het mijne en daardoor hebben de meeste het gemist.Ik had nogthans ook iets te melden hoor!

15. veronika

veronika Niet meer actief

Jep Ollebolleke, zo sneeuwt je echo helemaal onder :cry:

Alsnog gefeliciteerd! En je weet dus wat het wordt! Maar vertelt het niet aan ons....

en je verjaardag blijkbaar ook, alnog van harte daarmee hoor.

16. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Nog even niet,want ik wil het als suprice houden voor de kinderen,en die durven wel eens piepen wat ik hier aan het schrijven ben..
    als ze er even niet mee bezig zijn,vertel ik het wel ;)

17. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    :( :( pfffff hier de rode vlag, wel een beetje balen, ik zal ook even geen nieuwe NOD datum erbij zetten, tot ik mijn ovulatie heb gehad. :x
    Ik moet nu wel een afspraak met de gynaecoloog maken voor het jaarlijkste uitstrijkje en die mag me dan weer eens nakijken. Want in october zag alles er perfect uit. Mijn man is bang dat zijn zaadjes niet goed zijn, maar ik was vorig jaar meteen zwanger. Ben benieuwd wat de gyn er van zegt. Op naar de volgende ronde. Ik vind het eigenlijk niet leuk om er zo mee bezig te zijn, maar ik hou toch mijn eisprong in de gaten en ook al wil je niet, je bent er toch mee bezig.
    Goed, ik heb ook nog leuk nieuws hoor, hahahha, ik heb al drie buikdanslessen achter de rug en ik vind het helemaal super!IK ga zo weer!

* BEBEK, samen chocola eten? :(

:D :D Smoeltje, HARTSTIKKE GEFELICITEERD! :thumup:

18. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Inez, hoop dat je snel baat hebt bij de fysio. ik weet hoe het voelt, heb zelf last van slijtage in m'n bovenrug. daardoor een keer verschoven wervels gehad. heb daarvoor manuele en fysiotherapie gehad, maar ben er altijd last van blijven houden.

Annna, ik duim voor je dat de baby zich zeer binnenkort aandient. dan ben je tenminste van die nare klachten af. voor de baby maakt het toch niet meer uit of het nu komt of over een week of langer :D

het wordt hier nog eens een rage! :)

Bebek, iemand anders zei het ook al; misschien een keertje langs de huisarts gaan als je ongi al zo lang zo vreemd is? dan kan er misschien iets aan gedaan worden als het niet normaal blijkt te zijn.

Ollebolleke, wat fijn dat de echo goed was, en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Smoeltje, ik kan me jouw verhaal nog wel enigszins herinneren. jij had toen toch zo'n kontjeschuddend ventje als avatar? :D
    hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap! :thumup:

zico, wat een beauty is die dochter van jou toch!

Hellen, ik zou het nog even aankijken. meestal knappen die dingen wel vrij snel. ik zou zelf niet meteen staan te springen om de HA er een jaap in te laten geven, gruwel...

SanRob, je hebt inderdaad een schattig ventje. hij wordt later vast net zo'n stoere bink als z'n vader :)

Yuca, baaalen! gelukkig heb je iets leuks in het verschiet zometeen! ;)

19. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @ Ollebolleke: Gefeliciteerd met je mooie echo! Het blijft dus een verrassing voor de kinderen wat het gaat worden?
    Mijn dochter (12 jaar) heeft een duidelijke voorkeur voor een meisje, mocht ik zwanger worden. Jongetjes schijnen toch wel lastig te zijn ;)

20. Dan ga ik snel even terug lezen... :oops:

Deel Deze Pagina