35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ja Molly ik hoorde het net op de radio. Kreeg er kippevel van. Wat een drama! Heb erg met ze te doen!

2. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Oh wat erg, zeg. Maar op zo,n momenten denk ik "Wat heb je aan al dat geld als jij jou kind niet kan redden"

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Jeetje, wat een verdrietig nieuws. :cry: Daar kan idd geen geld van de wereld tegenop!

4. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje1: succes morgen,zal aan je denken om 14:00 uur. Ik moet zelf om 16:00 uur!

@Shiela: ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid krijgt!

@Natas: ook tegen mij is verteld bij het aanmelden voor kraamzorg dat ze geen uren garanderen omdat het in die tijd erg druk is!
    Maar gelukkig komen mijn ouders uit het buitenland deze kant op om mij te helpen.
    Mijn vader is kinderarts en wil graag bij de bevalling zijn ,net als bij mijn vorige 2 bevallingen.
    Maak je maar niet te druk,ze zullen je echt niet aan je lot overlaten.

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ MOBY: jij ook veel succes morgen, ik zal om 16.00 uur aan je denken. Hopelijk wordt het voor ons beiden een goede dag, zodat we zonnig het weekend in kunnen gaan. En wat een mazzel dat je vader kinderarts is, zeg ;)

6. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @diaantje: ja zeker, gaf vorige keer bij de bevallingen een heel veilig gevoel!
    Alleen jammer dat ze helemaal op Bonaire wonen;nou ja,jammer, wel een leuk vakantie-adres!

7. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Meiden, even een vraag. Kan gyn met behulp van een echo zien of je eileiders open en doorgankelijk zijn of niet. Ik wil het zeker weten, als het kan- ga ik afspraak maken, zo niet dan wachten maar. Want die posi testen van april kunnen ook toeval zijn en wij willen het niet aan toeval overlaten.

8. Zo... de koffers zijn gepakt en Jasmijn slaapt nog, dus kan ik even 'afscheid' nemen van jullie en kort reageren op jullie gebeurtenissen van de afgelopen dagen...

@Nin0: Wij vliegen vanavond om 19.35 uur via Schiphop en zijn 8 dagen weg. Misschien ben jij wel al bevallen als ik terugkom! Sterkte met de laatste loodjes...

@4xmamma: Jammer meid, hopelijk meer succes in de volgende ronde!
    De doorgankelijkheid van de eileiders wordt getest met speciale vloeistof. Deze spuiten ze in de baarmoeder en dan worden er foto's gemaakt...

@Zico: Fijn dat je huid tamelijk rustig is momenteel...

@Shiela: Hopelijk maak je je zorgen om niets...

En voor de komende week:

@Inez & Benthe: Succes bij de gyn!

@Moby & Anja: Veel kijkplezier gewenst bij de 20-weken-echo!

@Diaantje: Jij heel veel succes met alles!

@Kaat: Succes met de combitest en de echo!

Hier ook geen strepen, trouwens...

Voor wie dringend hCG nodig heeft...

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ MOBY: mazzelaar, dat is echt een geweldig vakantie adres :)

@ 4x MAMMA: nee, de gyn kan dat niet met een echo zien. Als je wil weten of ze doorgankelijk zijn, kan je een HSG aanvragen. Zoals Lola al zei, spuiten ze dan vloeistof door je eileiders naar je baarmoeder, terwijl ze foto's maken. Ik heb deze behandeling vorig jaar september ondergaan en het was bij mij superpijnlijk. Mijn linkereileider zat een klein beetje verstopt, maar sprong door de vloeistof open. De eerste 6 maanden na de HSG heb je meer kans om zwanger te raken, bij mij is dit dus mislukt.

@ LOLA: Dank je, en ook bedankt voor de HCG, ik maak er dankbaar gebruik van! Wens jullie een goede reis en een supervakantie. Geniet ervan!

10. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Lola: fijne vakantie en goede vlucht. Lekker rustig aan doen hoor.

Molly: wat een akelig nieuwsbericht zeg. Echt heel erg.

Net heerlijk bijgeslapen samen met mijn zoontje.

11. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ik heb net met assistente van mijn gyn gesproken, ik heb haar uitgelegt hoe en wat, dat ik in april drie keer posi had getest en dat het daarna miss is gegaan, dat ik sinds die tijd heel pijnlijke ongi heb, vooral mijn bM is heel pijnlijk, dat ik soms tamp+maandverband nodig heb. En dat wij heel erg graag nog een kind willen. Al bij al mag ik 24 juni om 9.50 komen. Is dat geen lief mensje?

Ik ga met hem zeker over HSG hebben, ik heb die pijn dan wel voor over, als ik maar weet hoe en wat.

12. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: fijne vakantie toegewenst!
    Hopelijk met heel veel mooi weer!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jeetje Yuca, wat een rot bericht voor je!
    Je MA heeft niet een klein staartje maar een flinke staart. Ik heb er geen ervaring mee, maar deze nasleep lijkt me behoorlijk heftig. Veel sterkte!

Zico, fijn dat alles goed was bij de huidarts.

Inez, ik neem aan dat als er iets echt niet gaat met mij of de baby de kraamzorg er niet uitrent na die minimale 24 uur. Maar zoals ze het nu voorspellen zal de zorg dus minimaal zijn, en wat ze mij extra zouden geven indien nodig moeten ze bij een ander in mindering brengen.

Nino, ik hoop dan maar dat alles gewoon lekker loopt. Als dat zo is dan lijkt 24 uur me ook niet zo'n probleem en als Chris meteen vrij neemt dan kan hij mij idd ook heel goed in de watten leggen.

Anna, hoe is het met je moeder?

Diaantje, heel veel succes en sterkte morgen!

Moby, wat fijn dat je vader en kinderarts bij de bevalling zal zijn.

Wat een afschuwelijk bericht over het dochtertje van Boulahrouz :cry:
    Nou moet hij natuurlijk helemaal zelf weten of hij wil spelen of niet, maar hier begrijp ik toch niet veel van hoor : Van Basten sprak met de speler over de situatie. “Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we proberen hem allemaal zo goed mogelijk te steunen. Toch moet de focus op een gegeven moment gericht zijn op Rusland. Dat begrijpt hij en dat wil hij ook.”
    Wat is er nou belangrijker....... een voetbalwedstrijd of je dochtertje overleden en je vrouw nog in dat ziekenhuis.

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ 4x MAMMA: wat goed dat je zo snel al kunt komen. Als je de HSG gaat doen: veel succes!

@ NATAS: dank je meisje, kan het goed gebruiken en zal het hard nodig hebben, heb ik het gevoel. En nee, dat van die Khalid, daar begrijp ik helemaal niks van. Denk ook niet dat ik er als zijn vrouw happy mee zou zijn. Het is dan toch een hele moeilijke tijd, waarin je elkaars steun heel hard nodig hebt. Voetbal of iets anders is dan toch het laatste waar je aan denkt?! En die Van Basten: die kon me de bomen dus in!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vergeet helemaal te schrijven dat ik vandaag weer naar de VK ben geweest en alles goed was.
    Dit keer gelukkig geen langzaam kloppend hartje maar weer het snelle galoperende paardje zoals vanouds. Ook al maakte ik me niet heel erg zorgen, toch ga je meer op dingen letten dus ben wel blij dat het nu weer helemaal goed was.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Diaantje, helemaal met je eens over Van Basten! :D
    En nee, als ik daar in het ZH zou liggen en net m'n dochtertje verloren had zou mijn man een relatiecrisis te weeg brengen als hij z'n werk voor liet gaan. Wat voor werk dan ook!

17. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Je mag er toch van uit gaan dat de familie Boulahrouz dit toch wel heel goed besproken heeft met elkaar! Ik weet ook niet hoe ik zou reageren maar we mogen er toch van uit gaan dat hij niet zegt "meisje bekijk het ik ga lekker voetballen". Nee, geloof echt wel dat dit goed besproken is!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, wat een vreselijk nieuws inderdaad voor die voetballer. Zelf zou ik er ook niet aan moeten denken wanneer mijn man dan toch zou moeten werken, no matter what. En hijzelf trouwens ook niet.

Maar gelukkig ook leuke berichten. Natas heeft weer een mooi sneltreintje gehoord en Lola gaat met vakantie.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik lees het anders nl. dat van Basten en de groep hem mss wat minder kunnen steunen dan ze zouden willen omdat ze op Rusland moeten focussen. Volgens mij staat in hetzelfde bericht dat hijzelf zijn tijd mag nemen. (en terecht)

Mmmm dank voor dat stukje eerste sympies. hihihi nou de meesten die dat schrijven zijn nog steeds niet zwanger dus weer zo'n nono sympie ;)

Natas fijn dat het nu allemaal goed was.

4xmamma fijn een check-upje kan geen kwaad.

Ik heb voor mijn curretage nooit iets van ei- eipijn- na ei symptomen gehad. Nu dus wel

DANK VOOR DE HCG-TJES KAN IK GOED GEBRUIKEN (OF AL NIET MEER)

Deel Deze Pagina