35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja. ik kon t ni geloven. moest even informatie opzoeken en kenners vragen of dat nou mogelijk is. en het is mogelijk. en ben gelijk ook 10 weken. en het verklaart ook een heleboel. maandag ziekenhuis. testjes en zo. ik wilde donderdag niet meteen gaan. moest even n paar testjes doen. verschillende merken.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik ben ook 40 jaar oud.

3. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    OOk van mij hoor
    PROFICIAT
    maar waar stond dit ergens ?heb ik iets over het hoofd gezien?(kan wel hoor,want ook ik heb super veel last van zwangerschapsdementie!

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik kwam out of the closet ook bij iui topic. ik moest het ook even zoeken. ja nu dat ik weet dat ik in al die tijd zwanger was(dus niet weer last van mijn spastische darmen of mijn maag hernia)

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    en dankewel dankewel. het is heel raar. maandag weet ik meer hopelijk.

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    dan w8 we tot maandag endan een mooie
    zwangerschapsbanner!
    aan alle dames :de hcg tjes vliegen in het rond,er zullen zeker nog vele volgen.niet opgeven hoor .
    weet dat het soms lastig is.knuffel

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Gefeliciteerd Belize!

Had je bij die eerste IUI twee of meer follikels?
    Wat ook nog kan is dat er dan twee waren bevrucht en dat er 1 is afgestoten, omdat je wel stolsels verloor.
    Dit heeft een vriendin van mij gehad.
    Succes maandag!

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik voel de hcg-tjes......... of zal het de Pregnyl zijn? :p

9. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    positief denken!
    mijn moeder zei vroeger altijd:je moet zeggen:
    ik wil,ik kan en ik zal!blijven geloven
    dus giegel, het zijn de hcg tjes

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik voel mijn eisprong heel duidelijk altijd. dus; er sprong er een al voor pregnl. ik ben een beetje te rustige type(ik wil niet zeggen verlegen). ik stelde geen vragen aan de echo vrouw. ik heb dus geen idee. maar bij familie komt twelingen en meerlingen voor. ik voelde dus meerdere eisprongen na pregnl. en oudere vrouwen hebben het ook veel vaker. ja een kenner vriendin zei ook dat ik dus al een miskraam had maar er een toch doorging. ik ben heel blij. had echt nix verwacht.
    je zult het ook voelen. na pregnl dat er veel zal gebeuren met je eitjes.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja die banner geprobeerd. het lukte niet. ik zal het denk ik na echo veranderen. met mijn Zdementie lukt echt niets meer.

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mijn IQ is gehalveerd. heb al n paar vette opdrachten(werk) laten gaan omdat ik er een zooitje van maakte.

13. veronika

veronika Niet meer actief

Belize, wat een verwarrende toestand voor je, maar GEFELICITEERD!!! Mooi nieuws, geniet er van!

14. veronika

veronika Niet meer actief

PS wat lief trouwens, wie heeft mij - met datum - al toegevoegd op de lijst?

Thx!

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dat heb ik inderdaad gemerkt!
    Ik had heel veel last voor mijn eisprong en daardoor wist de gyn ook dat ik mijn eisprong nog moest krijgen toen ik kwam voor de IUI (die niet doorging)

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo dames,
    Ik ga morgen echt wat bijlezen, maar heb even geen puf. De operatie van mijn man is goed gegaan. Ze hebben een stukje van zijn tong weggehaald en de randjes daarvan waren geen slechte cellen. Hij heeft wel last van een dikke tong en gevoelloos aan 1 kant. Hopelijk wordt dat snel beter. In zijn hals zit een snee van 15 cm en 14 nietjes, de uitslag daarvan komt pas over 2 weken. Stap 1 is gezet, aan stap 2 wordt hard gewerkt.
    Ik voel me groot en veel buik (ZIE FOTO IN ALBUM) maar even is mijn zwangerschap niet het belangrijkste nu....Nu maar hopen dat hij snel thuis is en opknapt, dan kunnen we samen naar de bevalling toeleven....
    Tot zover.....dag lieve dames!

17. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    belize, gefeliciteerd! ben je meteen al bijna door het 'gevarentrimester' heen :D

dat was ik! zag hem toevallig voorbij komen in 'dat andere topic' ;)
    graag gedaan hoor!

coto, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. nu maar duimen dat het hiermee ook helemaal klaar is, en jullie straks zorgeloos van jullie kindje kunnen genieten.

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Giegel wat vervelend nou zeg….moet je nu een maand wachten?

Liesben Welkom terug fijn dat je het leuk hebt gehad lekker dat je niet misselijk bent is altijd een fijne bijkomstigheid :D:D

Belize lees ik het goed ben je zwanger hahah leuk gefeliciteerddddddddd weer een roze erbij

Coto mooie buik foto’s hoor prachtig buikje

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    uhmmmmmmm ik weet niet of mijn banner klopt ik sta nu met een cyclus van 29 dagen maar ik hou het officieel nog op 30/31 dagen dus over 6 dagen ga ik testen alss het nodig is.........

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Heeft er iemand nog een dosis geduld en zelfvertrouwen over?
    Soms word ik echt gek van mezelf, zoals vandaag.
    Zodra de pijn in mijn borsten even weg is (of minder) dan denk ik meteen dat het mis is. Omdat ik niet misselijk ben denk ik dat het mis is.
    En ik weet dat klachten kunnen wisselen en dat hormoonspiegels wisselen, maar toch. De ene dag voel ik me op en top zwanger, en de volgende dag weer niet.
    Ik verlies geen bloed, dus dat is goed. Ik heb geen krampen, alleen heel af en toe nog een licht ongesteldheidsgevoel. Maar dan denk ik weer aan een missed abortion.
    *zucht*
    Ik moet echt leren om wat rustiger te zijn, en vertrouwen te hebben.
    Maar dit soort emotionele buien zullen er ook wel bij horen denk ik?
    Ik zal blij zijn als ik over een week of drie een echo heb gehad die goed is.
    Ik ga van de week een afspraak maken.

[einde egoberichtje]

Deel Deze Pagina