35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
  2. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Coto, succes met herstel van je man!

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Vast snel nu Ollebolleke!
    Soms duurt het gewoon wat langer en het ene kind is het andere ook niet toch?
    Bij mij ligt de placenta gedeeltelijk voor maar ze is ook vrij rustig.
    Meer een friemeltje in plaats van een schopper!
    Ik voelde haar met bijna 20 weken pas echt goed en vooral ook elke dag. Eerder zat er soms twee,drie weken tussen. En dit is m'n 4e, kan je nagaan! ;)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Alle zwangeren gefeliciteerd! Hoop dat er nog veel meer bijkomen! :thumup:
    Ik heb alvast in photoshop een concept van de babykamer gemaakt.. we gaan pas na de bevalling verhuizen dus nog geen kamertje maken voor mij! Wel inslaan natuurlijk, veel spulletjes heb ik al. Maar alvast een beetje ontwerpen kan geen kwaad! ;)

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lotuss, altijd leuk om met de babykamer bezig te zijn, ontwerpen te maken, enz.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, wat leuk zo'n 'ontwerp-babykamer" zeg! Ik denk er wel regelmatig over na, maar wacht nog even met het uitvoeren van de plannen!

Zo, vandaag een heerlijk jankdagje gehad. Zal er wel bijhoren. Onzeker, bang, alles is voorbij gekomen. Maar ik heb me voorgenomen dat het eenmalig was. Waarschijnlijk een combinatie van vermoeidheid (gisteren toch ruim 1000 kilometer gereden, plus sowieso erg moe) en de rust in ene na een drukke vakantieweek met veel afleiding. En wat Annna al zei, in die week geen internet en dus ook geen verhalen van wat er allemaal mis kan gaan. Dus vanaf nu probeer ik weer positief te denken, en ga ik er gewoon van uit dat alles goed gaat.
    Lief en ik hebben net een gesprek gehad over de combinatietest en eventuele vervolg-onderzoeken. We hebben besloten dit niet te laten doen. Gemiddeld genomen is de kans op een kindje met Down-syndroom op mijn leeftijd zo klein (0,4%-0,5%), dit weegt in onze ogen niet op tegen de stress die dit met zich meebrengt en het het eventuele risico dat meespeelt bij vlokkentest en/of vruchtwaterpunctie. Dus we laten de natuur zijn werk doen en hopen (net als ieder ander) op het beste. We zullen er sowieso wel van houden, we zijn al zo enorm gelukkig dat ik zwanger ben!
    Dus ik ga van de week een afspraak maken voor een echo zo rond de 10-11 weken, en een eerste gesprek bij de vk rond de 12 weken. Ik kan bijna niet wachten!
    Morgen 7 weken zwanger, jippie :D

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even "spieken" of Annna al een kindje heeft maar ik zie het al ze is nog druk met van alles en nog wat ;)

Coto sterkte en beterschap met je man.

Belize meid, geweldig, GEFELICITEERD !

Natas dit ga je niet meer meekrijgen vrees ik maar gefeliciteerd met je verjaardag nog.

Liesben je moet doen waar je achter staat het is jullie mening en dan is het goed toch.

8. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Fijn dat alles goed is gegaan!
    Lekker samen rustig aan doen en dan is hij ook opgeknapt als je gaat bevallen :)

Ja tenzij ik deze maand gewoon zwanger word, maar die kans ik vrij klein.
    Het kan echter ook zo zijn dat we twee maanden moeten wachten omdat ik in mijn vruchtbare periode een lang weekend weg ben. Dit is afhankelijk van wanneer ik ongesteld word.

Lekker kleine klusjes ter afleiding blijven doen :)
    Des te sneller gaat de tijd, tot je het voelt rommelen.

9. veronika

veronika Niet meer actief

Annna, ben je er nog? Hihi. Ik zie je al zitten wachten, zitten, drentelen, tot er wat gebeurt...

Coto, sterkte met het herstel van je man, en met je mooie dikke buik, natuurlijk!

Liesben, vervelend, zo'n jankdagje en die onzekerheid. Heb er zelf niet zo'n last van, maar ja, dat komt misschien nog :cry:

Hellen, mooi verhaal van je angelsound!

Hier niet zoveel te melden: druk aan het verbouwen en inpakken.... Voel me verder goed wel!

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen meiden!
    Het roze zet lekker door zo! Alle zwangeren van harte hoor!

Ik heb diagonaal mee gelezen.. maar in mijn snotkop is weinig blijven hangen verder .. :oops:

Hier niet veel bijzonders... ben dus snip en snipverkouden... :(
    Wordt een rustig dagje vandaag.... Straks even naar buiten met Dop, even bij de paardjes kijken samen. Verder wat was wegwerken... en de rest van de tijd rustig aan.. tussen het snuiten en niezen door :cry:
    ;)

Iedereen een fijne dag!

11. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    He je bent bijna net zolang zwanger als ik, ik ben nu nl 20 weken en 5 dagen. Ik voel eigenlijk sinds vorige week de baby echt schopjes geven, echt heel gaaf. bij de 1e is dat heel normaal hoor. Zaterdagavond zat ik op de bank en voelde echt een duidelijk schopje echt mooi was dat.
    Liesben: ik ben ook helemaal niet misselijk geweest ik kon juist de hele dag wel eten en had eigenlijk helemaal geen rare verschijnselen alleen gevoelige borsten. je moet er gewoon vertrouwen in hebben. als ik niet wist dat ik zwanger was had ik waarschijnlijk niks in de gaten. ik ga me nu pas echt zwanger voelen. wees blij dat je niet misselijk bent dat is ook niet alles! het komt allemaal vanzelf wel.

12. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ik heb net op m'n werk een ovulatietest gedaan en die is hardstikke positief. Mijn donor is al thuis uit het ziekenhuis en voelt zich prima. Omdat hij zijn re hand/arm niet kan gebruiken zal zijn vrouw hem assisteren, maar we doen vandaag dus toch een poging.... :D

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Succes Susanneke!
    Lastig met links natuurlijk haha! ;)

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Susanneke succes !

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey meiden!

Susanneke...succes :D!

Nienke....strontverkouden dus? Gatver....
    Hebben jullie deze ronde goed benut of hoe zat het ook alweer? Je had toch medicijnen?

Mijn banner geeft aan vandaag ei te hebben,maar die is echt al geweest. Temp is omhoog, dus ei was zaterdag of gisteren.
    Zal zo eens proberen de banner aan te passen.

16. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    ja mss heel normaal bij een eerste maar dit is wel mijn 4e
    dus baby.kom op!

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    jolanda#oh ja zie het nu ook,bijna gelijk!leuk.Maar je hebt geen banner?
    en...weet je al wat het wordt?ben eens gaan zien in album maar die is nog leeg?

Susanneke#toi,toi,toi(en een dikke plium voor zo twee supervrienden!)

18. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ik heb besloten niet alles te lezen hoor 20 blz? Ik hoop dat ik niet iets heel belangrijks heb gemist?
    Met mijn mannetje gaat het wel aardig. Hij is wel erg geveld door de operatie en heeft een dikke tong wat lastig slikken is, maar het gaat elke dag een beetje beter…gewoon geduld en herstellen. De zaalarts kwam nog vertellen dat er geen zenuw is geraakt bij de operatie van de tong, dus het gevoel moet terugkomen. Dus goed nieuws. Het zal wel 2 weken kunnen duren voordat de zwelling helemaal weg is…
    @Iedereen : Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en woorden. Dat doet me goed
    @Veronica : Ik had je geloof ik al gefeliciteerd, maar nogmaal : YES! GEFELICITEERD!
    @Ollebolleke : gefeliciteerd met je meid…leuk he?
    @Giegel : Jee wat een domper van die zaadcellen! Het zit jou echt niet mee he?
    @Belize : Wat een ingewikkeld verhaal! Maar met een goed einde dus? Gefeliciteerd!
    Ben net op de weegschaal gaan staan….waaaaah ben dus nu al 17 kg aangekomen! Maar het is zo stom, aan de achterkant zie je bijna niet dat ik zwanger ben! Zit het dan allemaal in buik en borsten? Nou ja het is voor een goed doel!
    Ik ga even een scheerapparaat voor mijn mannetje kopen, en bananen…doei

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Grappig Ollebolleke, dat jij dat ook hebt bij je 4e, net als ik. Denk je dat je het wel heel snel zal voelen..niks hoor! Ligt je placenta ook voor?

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Met 36 weken Coto? Nou..ik zou er voor tekenen!
    Ik kom elke zwangerschap meer aan geloof ik...26, 29, meer dan 30 en deze keer.... zit nu al 8 kilo aan ofzo... en als het nou van het eten was... dan was het nog eigen schuld maar ik snoep niet eens en let echt op! Nou ja...gelukkig weet ik dat het er ook met drie maanden allemaal weer af is. Vliegt echt weg na de bevalling! Maar leuk is anders.. :(

Share This Page