35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lola, ik duim dat de eigen spuit jullie geluk brengt. Wel 'balen' dat jullie donor zo'n actieve kerel is ;)
    Maar hij en zijn partner lijkt mij wel steeds meer geschikt. Toffe lui!

Liesbeth,
    Jullie hebben een beslissing genomen, FIJN! Ik kan me voorstellen dat jullie er goed achter staan zo!

Lotus, lekker creatief bezig geweest zo!
    Ik mag volgend jaar WEER een kamertje inrichten! (nou ja, een heleboel kamers eigenlijk)

Sylvia,
    Leuk dat je weer even kwam spieken, maar inderdaad doe ik veel behalve bevallen op dit moment.
    lees TE VEEL; ramen gezeemd, gordijnen gestreken en ingeregen, opgehangen, houten bakjes (voor het kleine babyspul geverfd, heel veel weer terug opgeruimd de kast in. Ondertussen veel te veel gebukt natuurlijk en flinke rugpijn kado gekregen. :( Eigen schuld. Maar het voelde alsof het af MOEST.

's avonds om 9 uur hebben we nog de koperskeuze lijst voor ons nieuwbouwhuis (anderhalve week geleden voor getekend) ingevuld.
    Daar staat mijn hoofd helemaal niet naar, maar tja, deadline is deadline. We worden erg gepushed door de aannemer. Ook om een keuken en badkamer uit te zoeken, maar daar wil ik me nu helemaal niet op richten nu. Ik heb toch geen energie en tijd om een goede keuze te maken en te vergelijken. Dus dan dat maar na oplevering beslissen.

Vannacht wel heerlijk geslapen door alle vermoeidheid. En mijn rug doet nu weer normaal zeurderig pijn. Maar ik doe het vandaag toch maar wel rustiger aan ;) Zie mij hier zitten op de bank met laptopje op schoot!
    Wel al lekker de badkamerkast uitgesopt en opgeruimd. (ik moest toch op zoek naar de thermometer) Wat een klein grut kan je daar verzamelen zeg!
    Die hormonen zijn toch wel ergens goed voor hoor! Ons huis wordt schoner en schoner.

We hebben trouwens ook eens goed geschoven met de meubels in het kamertje, en het staat zo leuk! Ik ben er helemaal tevreden over. En het mooie is, mijn vriend ook. We zijn het na lange tijd er helemaal over eens.
    Nu kan de plank die bij het setje hoort ook tegen de muur boven de commode. En dan kunnen we de 'leuke spulletjes' ook een plaatsje geven. We zijn geloof ik wel een beetje laat hiermee :) maar ja, die meubel(tje)s zijn erg groot en vooral ook errug zwaar! Dus ik had toch echt mijn lief nodig om het te doen.

2. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    geen idee,door de stress tlkens vergeten vragen :oops: :rolleyes: :oops:
    zijn het bij jou allemaal meiden?of heb je van elk wat?dacht maar 1meid te zien in jou album of vergis ik me?

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ja klopt, ik heb ook nog twee grote zonen van 16 en 18. Dus twee grote jongens en twee kleine meisjes straks.. :D

4. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    nee geen banner en album idd leeg ben daar niet zo mee bezig!
    maar vind t wel erg leuk om mee te lezen en te kletsen!

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Mex.. we hebben pauze .. inderdaad vanwege de medicatie ;) Bèst eng ergens.. maar ook wèl zo relaxed :) :wink
    Jij op het wachtbankje dus? :thumup:

Suus.. wat fijn dat je donor toch kan 'leveren' vandaag!

Coto.. goede berichten dus! fijn dat het voor je mannetje nu achter de rug is... nu samen opweg naar bevalling!
    (en 17 kg is toch best netjes?! :wink )

Annna: Lekker aan het nestelen! Zálig hè.. zo'n schoon huis :) Ik had ook nog eens een witte tornado als kraamverzorgster bij de laatste.. ons huis was nog nooit zó schoon :)

Ik heb even plat gelegen met Dop... heb een bonkhoofd vol snot :cry: Nu maar even naar buiten... wie weet waait het leeg in mijn bol :)

6. Kwam even spieken of er al nieuws van Annna was...

7. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nee joh Lola,
    Zit net weer even rustig op de bank bij te lezen met een kopje theee. Maar zie dat het inmiddels al weer bijna etenstijd is Heb een cake gebakken en van het beslag gesnoept EN net koekjes gegeten. Sorru voor mijn lief, maar we eten ietsjes later ;)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Coto: wat fijn dat de operatie van je lief goed is verlopen. Nu snel opknappen zodat jullie weer samen zwanger kunnen zijn.

Annna: spannend hoor, die laatste loodjes!
    En inderdaad, we zijn blij dat de beslissing is genomen, voelt lekker.

Nienke: ook al verkouden? Hier nog een, al heb ik het ergste nu wel gehad.

Veronika: Ik hoop niet dat je nog zo'n jankdag krijgt, maar ik ga er van uit dat het de hormonen zijn. Die geef ik nu gewoon overal de schuld van ;)

Hier verder weer een goede dag hoor. Ik mocht weer aan het werk, en ben nu wel erg moe. Borsten zijn weer volop "aanwezig", en verder geen klachten. Vanavond weer lekker bankhangen en op tijd naar bed. Morgen weer om om 05.45 uur de wekker.
    Vanmorgen even gewogen, ik dacht wel aangekomen te zijn na de vakantie. Ik heb namelijk gegeten als een bootwerker. maar nee hoor, 1 kilo eraf. Jeej 8)
    Ik ben al niet de lichtste, dus ik vind het geen ramp. Er zal nog genoeg aan komen ben ik bang.
    Zo, en nu moet ik nog gaan nadenken. Ik ben namelijk een grote U2 fan, en nu komen ze 19-20 Juli naar Nederland. Maar ja, dan ben ik ook 6 maanden zwanger als alles goed gaat. Dilemma. Ik denk dat ik er toch maar van af zie.

9. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @ Liesben: Hier nog een grote U2 fan. Waar heb je gehoord dat ze ook de 19e juli komen? Ik kon alleen op hun site vinden dat ze de 20e komen. En ik ga hoor! Met buik en al..... Als het zo mocht zijn dat ik dan zwanger ben natuurlijk.

10. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    *ego bericht*
    Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn :evil: :evil: er aan zitten te komen.
    Ik had gehoopt dat dat niet het geval zou zijn deze maand :( :(
    Maar ik ben er bang voor.....
    Ik vind het wel raar want gezien FF zou het nog wel een tijdje moeten duren en ik heb normaal niet zo's last van mijn buik hij is helemaal opgezet.
    *einde ego bericht*

Annna toi toi toi op de laatste loodjes suc6

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    MaMa2x je temp is nog mooi hoog dus het kan ook wat anders zijn he, ik zal voor je duimen !

Die Annna lekker toegegeven aan de nesteldrang.
    Ik denk dat je woensdag gaat bevallen (volle maan he ;) )

Veronika en Liesben laat die traantjes maar vloeien hoor, hoort er ook een beetje bij.

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hier nog een U2 fan.. .maar ik zit precies dan op Terschelling... :cry: Lief (ook U2 fan ) 'dreigde' al met iemand anders te gaan.. (hij gaat nooit mee camperen en is daar nu dubbel blij mee :) ) en ik baal er behoorlijk van dat ik niet gaan kan.. :cry:
    MaMax2.. geen bloed geeft moed.. ik duim gewoon voor roze hoor!

Ik ga plat... met snotkop en al.. hoop dat het morgen wat opgeklaard is.. moet werken.. :rolleyes:

13. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    anna#en.....
    komt er al beweging in de onderbuik?
    met zo veel steunende forum meiden,zullen die laatste dagen ,uren wel lukken zeker?
    in ieder geval wens ik jou een ontspannen bevalling .en heel veel geluk met mama,papa en?de baby.knuf

nienke#al ietske beter met jou?snotter de snotter snot.

hier bij mij,al 3nachten slecht geslapen.steeds spanning in debuik...kan dat een harde buik zijn?
    en zo een rot weer hier in Belgie.regen volop!
    bij jullie ook?

14. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Hey gewoon gaan! Ik ga zelf eind deze maand naar Metallica en dan ben ik 24 weken. Ik had het kaartje al voordat ik zwanger werd. Komt goed uit want Metallica komt in juni weer maar ja dan ben ik al 8 maanden en dan ga ik denk ik niet meer op pad. Dit jaar dus ook geen waldrock (voor t eerst sinds 2002). Maar alles voor t goede doel!

15. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ben net bij de verloskundige geweest, en alles is goed. Bloeddruk 110/70 dus heel stabiel. Hartje weer gehoord "smelt". Verder groeit mijn kindje goed, en is ze normaal van grootte. Ik hoor de hele zwangerschap al dat alles "normaal" is, dus ik vermoed dat ze nog 4 weekjes blijft zitten....
    Ik ga zo lekker in bad en daarna eten en daarna naar mijn mannetje in het ziekenhuis. De drain is er nog niet uit helaas, dus we weten nog niet wanneer hij naar huis mag....

16. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    goed zo coto!voor de dokter 'normaal'maar voor mama en papa...zooo speciaal!

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Fijn coto.. goed door de BPK dus :)

Ollebol.. hier ook regenregenregen... Enne .. harde buiken kan natuurlijk altijd wel.. maar opzich is mijn ervaring dat dat vaker juist overdag is, als je wat teveel doet... misschien een groeispurtje van beeb en baarmoeder? Anders gewoon even je verlosk. bellen..

Hier nog geen verbetering op snotgebied... :cry: Ben op mijn werk en nu ligt mijn systeem er ook de hele dag al uit.. ben wel door de losse klusjes heen.. heb mijn nieuwe smartphone van onder tot boven en terug gecustomized, ingesteld en onderzocht... en nu dus 'wachten' tot het tijd is... pfff... had liever in mijn bed gelegen :rolleyes: Nou ja.. nog even volhouden dus! ;)

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben ik weer even...met een egobricht...want kon echt niet alles bijlezen...
    Las wel over U2....mijn man is ook groot fan,maar wij vinden 150 euro voor een goede plaats in de Arena(met baggergeluid dus) echt belachelijk veel....en dat terwijl Bono zelf de laatste keer liep te miepen over dat het geluid daar zo slecht was...en dan gaan ze er gewoon weer staan :rolleyes:

Ik kom hier niet meer zoveel.....soms dringt het langzaam tot me door,dat ik misschien niet meer zwanger ga worden.....ben al 40 en die ene keer na de HSG was misschien wel erg veel mazzel.....net mijn eisprong gehad en maar weer hopen dat ik niet ongesteld wordt voor de 80.000ste keer...bah!Sorry...mijn positief over zwanger raken is een beetje op....

19. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Ik begrijp je helemaal Suzanne, voel me nl. precies zo! en al heb ik dan op m'n 40e mijn dochtertje mogen krijgen, het verdriet dat een 2e er misschien niet meer in zit is er niet minder om...

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik dacht dat U2 de 19e kwam, blijkt de 20e te zijn. Nou ja, het zullen sowieso wel meer concerten worden!
    Ik ga lief aankijken of hij wil proberen kaarten te krijgen, want dat zal niet meevallen. Meestal zijn ze zo uitverkocht. Ik moet zelf werken.

Suzanne68 en Nefertary: Ik kan me jullie verdriet geod voorstellen, en hoop zo dat het nog gaat lukken!

Coto: wat fijn dat alles "normaal" was! Ik hoop dat je mannetje snel naar huis mag. Hoe voelt hij zich nu?

Hier geen bijzonderheden. Heb twee dagen gewerkt en ben errug moe! Morgen kan ik gelukkig beetje uitslapen, dan heb ik namelijk avonddienst.
    Ik ga proberen morgen afspraak voor de eerste termijn-echo te maken, en de eerste afspraak bij de vk. Spannend!

Share This Page