35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    stomme banner klopt natuurlijk niet meer. t lukt niet om t weg te nemen.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gezien je prille zwangerschap zal het inwendig zijn. Heb ik ook gehad. Maar als je zo kort zanger bent, is er vaak erg weinig te zien. Dat was in mijn geval ook. Kijk maar eens in mijn album ( http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=63614 ) ) . Met een beetje geluk zien ze hooguit de zwangertschapsring, een klein blaasje met vocht en vaak nog niet eens het kindje, want dat is zoooo klein.

Maak je niet te druk hoor..ik weet nog hoe ik heb gestressed en het bleek totaal onnodig te zijn.

3. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    dankewel hellen 1971,
    nou prille zwangerschap...dat is dus de vraag. ze zeggen dat ik -waarschijnlijk- zwanger ben van de iui in jan. maar goed, als er zo'n ring is dan 5 weken.

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heb net je echo gezien. heel leuk hoor!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Enige kans dat je op een ander tijdstip wellicht toch spontaan zwanger bent geraakt?

Mijn eerste echo was van de 22e, toen was ik net 5 weken

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja de kans is er wel natuurlijk. maar gering.

maar je hebt gelijk ik snap niet waarom ik me zo druk ovr maak. rustig afwachten. en TV kijken!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Laat je nog even weten hoe laat je morgen die echo hebt? Ik zal voor je duimen, hoor!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Liesben! Je hebt je eerste afspraak! LeukLeukLeuk!

En Hellen.... jij nog een weekje en dan mag je voor de echo!

Het lijkt hier allemaal wel heel goed te gaan he?
    Belize, spannend!

Susanne en Nefertary... ik hoop zo dat het nog gaat lukken! We gaan ervanuit dat het geluk jullie gegund is he?

Hier alles okee, weinig te melden, alleen dat het er niet mee bezig zijn, het niets voelen en nergens op willen letten nog niet zo makkelijk is als ik in gedachten had.....
    De dagen voor ei zijn toch echt een stuk makkelijker!
    Veeeeeel makkelijker ;)

9. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    YES, ik heb vanmiddag mijn mannetje opgehaald uit het ziekenhuis! Gelukkig is hij weer thuis zeg….Hij ligt nu effe te slapen boven…ik lag op de bank..hihi ben zelf ook best moe van deze week. Waarschijnlijk moeten we een bank schema maken…
    :oops: Hij is dus nog best moe en zijn gezicht is nog stijf, maar we hebben goeie moed. Volgende week donderdag DE dag van de uitslag van de klieren…
    @Liesben : He 3-4 afspraak VK spannend. Is zo gaaf je kindje voor het eerst te zien!
    @Nef en suzanne : Steun elkaar en put moed uit de succesverhalen van de andere vrouwen hier! We duimen voor jullie!
    @mama2x : Tuurlijk duimen we ook voor jou!
    @Belize : Jee nog steeds geen echte zekerheid over hoe en wat! Ik neem aan dat ze een echo maken of er een hartje is te zien of al meer?
    Nou ik weer even banken….daarna soep eten, want dat kan mannetje goed wegkrijgen :)

10. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Belize,
    Succes met je echo morgen. Spannend ok hoe ver je bent. Kan met jou alle kanten op!

Coto,
    Goed zeg dat hij al weer thuis is. EN dat hij soep kan eten!

Hier veel harde buiken en activiteit, maar het zet nog niet door. Wel gaat alles de goede kant op, dus wie weet!

11. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    anna; je klinkt zo rustig!heel dapper. respect.
    coto: ik raad linzensoep aan. het heeft net zo eiwit als gehakt. zo heb je alles binnen dat je nodig hebt. ook makkelijk te maken. wil je recept?

nefer en suzanne; het komt wel! 2009 is een heel ander jaar dan de jaren die we kennen. alles zal veranderen voor t betere. dat is gewoon zo!

12. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Belize,
    Ik kan me nog niet echt druk maken over iets waarvan ik nog niet weet hoe het voelt en hoe het gaat. Ik kan me nog zo weinig voorstellen van de pijn en hoe het voelt als het zo lang pijnlijk is.

Ik ben vooral gericht op het feit dat met ons kindje alles goed gaat en blijft gaan. Dat is natuurlijk het belangrijkste.

13. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Annna suc6.....nog heeeeeeeeeeel even nog
    Ik zal aan je denken

coto fijn dat je mannetje weer thuis is

14. Linneke8

Linneke8 Actief lid

Oct 7, 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik heb mn ei gevonden jippie! Nu aan de klus...

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, het lijkt nu allemaal net echt, heel vreemd. Kan het nog steeds niet geloven. Ik hoop zo dat je me snel komt "vergezellen"!
    Succes op de wachtbank.

Coto: wat fijn dat manlief thuis is!
    En de echo op 03-04 is in het ziekenhuis, onze verloskundige-praktijk heeft geen echoapparaat. De afspraak met de verloskundige is ong twee weken later.

Annna: Alvast succes!

Linneke: Ik hoop dat je al geklust heb als je ei al gevonden is ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, gefeliciteerd met je 40 weken. Ben benieuwd of de keine zich vandaag aan zal dienen. Dat zou in een dubbel opzicht heel bijzonder zijn!

Ik wens je alvast een fijne bevalling toe en meid, geniet van de kennismaking met je kleine uk, dat eerste moment, dat is zo speciaal!

17. Baby'tje van Annna, kom je snel? Anders mis je je eigen verjaardag... :( !

18. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    thanks all, voor de peptalk :D de bui waait wel weer over hoor! ga nu weer richting ei, dat alleen al geeft weer hoop en moed ;)

MaMa2X, spannend! voorlopig ziet je tempcurve er nog mooi uit :thumup:

Inez, heb je met die rug van je geen medische indicatie voor thuishulp, ik zeg maar wat...?

belize, succes vandaag met de echo! ben benieuwd hoe ver je nu blijkt te zijn :thumup:
    en die banner moet je gewoon in je profiel uit je onderschrift deleten en, als je dat wilt, er weer een nieuwe in plaatsen.

mexicang, ja, die wachtweken blijven toch altijd weer een beetje afzien, daar doe je toch weinig aan.
    jouw NOD datum staat trouwens nog steeds open in de lijst. ;)

coto, fijn dat je man thuis is. we gaan hier heeel hard duimen voor een goede uitslag. :thumup: [-o< :thumup:

Annna, het ziet er naar uit dat het nu elk moment kan gaan gebeuren, spanneeeend! alvast heeel veel sterkte en lekker genieten straks samen met z'n drietjes.

Linneke, succes, op naar roze! :thumup:

19. veronika

veronika Niet meer actief

Hee Anna, zet m op met je bevalling! Hoop dat het soepeltjes verloopt en je je kleintje snel vast mag houden.

misschien ben je al bezig...

20. Dop07

Dop07 Bekend lid

:) Lola! :)

Liesben.. gaaf hoor... je eerste afspraken in het zicht!
    Coto.. wat heerlijk dat je mannetje weer thuis is! Nu samen rustig aan opweg naar de bevalling!
    Linneke: You Go girl! :)
    Annna: Heerlijk om er zo nuchter naar toe te leven... hoe minder stress.. hoe 'lekkerder' het bevalt ;) En ja.. het doet even GRUWELIJK veel pijn, maar het verschil met ander soort pijn is dat je wéét dat dit weer ophoudt ;) ... èn dat dan jullie beebje er is!
    Nef en Mex en alle anderen op het wachbankje.. ik zit deze maand niet bij jullie, maar denk wel aan jullie hoor en duim voor VET roze!!! *knuffels*
    Belize: Wat super spannend allemaal!
    En hoe is het met onze zwangeren? De versen en de al wat langer dragenden? ;)

Hier niks bijzonders.. snot begint heeeeel langzaam wat weg te trekken... ik ben in tijden niet meer zo lang en heftig verkouden geweest. Hoewel ik verder geen bijwerkingen heb van de medicijnen, vrees ik dat ze dus toch wel wat afbreuk doen aan mijn weerstand :rolleyes:
    Ik zit erg in dubio of ik de pillen nóg een maand wil slikken.. ik merk niet veel vooruitgang.. De brace geeft steun en voorkomt dat ik rare dingen doe met mijn pols, maar als hij af is heb ik evengoed nog pijn... Nog een maand 'on hold' vanwege deze pillen vind ik tóch wel heel zonde... :(
    Over een weekje moet ik weten wat ik wil... heb dus nog even... ;)
    Had verder vanmorgen een ras echte Murphy-ochtend.. kennen jullie dat? Dat alles mis lijkt te gaan?
    Begon er al mee dat ik wat laat wakker werd... ontbijt dus maar overgeslagen. Vlak voor ik de deur uit moest hoorde ik Dop (die lag bij zijn paps in bed te slapen)... met fles naar boven.. kom ik daar (had mijn jas al aan :rolleyes: ) ..vind ik een jongetje met een slaapzak vol poep :confused: Zo zijn bij zijn been zijn luier uit geprutteld.. Daar kon ik een net ontwakende paps toch niet mee opzadelen.. :) Kind uit zijn vieze slaapzak en pyama gepeld en onder de douche door getrokken.. toen in zijn blootje in een grote omslagdoek teruggelegd bij paps en de fles in zijn handen gedrukt ;)
    Laarzen aan, oude jas aan, want ik moest óók nog drie paarden buiten zetten. Kom ik met paard 1 op het stukje waar ze staan, zie ik dat er een draadje in de afscheiding naar het land kaduuk is... :( Dus in mijn goeie goed (gzd wèl met kaplaarzen aan :) ) door de bagger om het draadje te repareren... Gelukkig zie je de modderspatters niet op mijn zwarte majo.. geen idee of ik naar mest ruik, want mijn neus zit nog te dicht om te ruiken :) ...
    Naar huis, kaplaarzen omgewisseld voor 'luxe' laarzen, hup de auto in, langs de super (nog niet ontbeten, geen brood mee :) ).. natúúrlijk geen parkeerplaats... eind verderop auto geparkeerd, door de super heen gerend en toen EINDELIJK op weg naar mijn werk... nou.. en daar zit ik dan nu dus :)
    Nu maar eens aan het werk... heb alleen nog maar gelummeld sinds ik hier op mijn werk ben (even bijkomen van mijn murphy-ochtend :) )..

Iedereen een fijne dag!

Share This Page