35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Bebek, jemig wat ellendig! toen je hier net kwam schrijven zei je al dat je bang was dat je te vroeg na je operatie al weer moest gaan werken. en werk je nu gewoon nog door? lijkt me dat je die rug nu zoveel mogelijk moet ontzien.
    hoe gaan ze nu bepalen wat het daadwerkelijk is? CT, RSG of hoe doen ze dat tegenwoordig, ik ben er al zo lang uit :(
    ik hoop dat er misschien toch een minder ingrijpende oplossing voorhanden is voor je.

MaMa2X, nee toch hè!? heb je er misschien al aan gedacht om naar de gyn te gaan? je wacht nu al zo lang, en misschien kan er met bv. medicijnen een handje worden geholpen ;)

Koffieleutje, klinkt allemaal wel hoopvol hè!? de duimen draaien hier op volle toeren hoor! :thumup: [-o< :thumup:

Smoeltje, men zegt dat geen enkel smeerseltje die striemen kan voorkomen, maar met het inmasseren van het betreffende produkt stimuleer je de doorbloeding, en dat zou dan wel een gunstig effect kunnen hebben...

2. Nee! En na twee zwangerschappen is er desondanks geen enkel streepje te bespeuren. Wellicht een voordeel van zwanger worden als je niet meer zo 'piep' bent... :)

3. Een knulletje, wat leuk! Ga je je nickname dan nu veranderen in BlauwWolkje... :) ?

Ik wist ook al bij de 12-wekenecho dat we een meisje kregen. De voorplantingsorganen van Emma stonden er zó duidelijk op dat het exact te vergelijken was met de bevindingen van een wetenschappelijke site...

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tja, ik dacht zelf ook 4wkn. maar toen begonnen zij over 10 wkn.ik schrok en kan t niet geloven. nu weet ik dt k gelijk had. hoezo 10 wkn zonder pos test! heb ik dan kapotte nieren of zo? ik ben blij omdat ik nu gestopt ben met roken. en vitaminen neem. werkstress verlicht etc. ik ben sowieso blij dat ik kanker of zo heb. want zo'n paniek toestand was het bij de afdeling gister. ik begon al afscheid te nemen van de wereld en van het leven. kijk, ik ben 40 en ik weet dan ook zeker dat je een goed leven kunt hebben zonder dt je eigen kinderen hebt.
    als je maar gezond bent.

5. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Haha ja, goed idee want mijn nickname was toch al niet zo goed gekozen want zo 'roze wolkerig' voel ik me nog steeds niet; de 'kwaaltjes' zitten me best in de weg. 8)

Jaaaaaaaa goed dat je die foto's plaatst want zo hebben ze het mij dus ook uitgelegd en ik heb dus een hele duidelijke echo foto met een pijltje naar een omhoog staand geslachtsorgaan dat we dus een jongetje verwachten.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rozewolkje, gefeliciteerd met de goede uitslag van de combi-test. En wat leuk, een knulletje.

Oja Smoeltje, ik heb ook niet zozeer gesmeerd vanwege angst voor strepen, maar omdat ik het gewoon prettig vond om op die manier m'n buik van de buitenkant eens extra te verzorgen. En het was ook leuk om op die manier nog eens extra contact met de kleine proberen te maken.
    Met Alyssa is me dat nooit gelukt, maar Yelina reageerde er altijd wel op. Of ze kwam naar m'n hand of ze gaf een schopje ofzo. Was echt leuk.

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ik heb gesmeerd met BBB voor mama van de kruitvat geen streep te bekeken.

Maar bij mijn dochter had ik niet gesmeerd en ook daar heb ik geen streep van alleen maar strepen op mijn heupen/dijbenen maar dat kwam omdat ik 20 kilo was aangekomen.

8. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo, hoe gaat het hier?
    Wij gingen vandaag de gordijnen ophalen voor de babykamer. Was al een keer mislukt omdat ze de verkeerde ringen (veel te groot) erin gemaakt hadden. Nu waren we vorige week gebeld. Nou wij daarheen (ook wel even lekker naar buiten voor mijn man). Gewoon helemaal geen gordijnen daar?! Atelier laten bellen, wisten ook effe nergens van! Wat een ongelofelijke K*T zaak zeg. Nu moeten we weer wachten…….bah soms kan je dingen er gewoon niet bij hebben!

Geen nieuws van Annna? Spannend hoor!

@Smeren : Ik smeer met zwangerschapsolie van weleda en geen streep te zien. Op mijn borsten smeer ik borstencrème van zwitsal omdat ik kleine pukkeltjes kreeg van de olie daar…

Verder gaat het hier z’n gangetje

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Even melden dat de beeb nog in de buik is!

mijn moeder wilde vandaag graag nog een keer langskomenkomen. Ze had vorige keer het derde gordijntje 10cm te lang afgemeten Daar voelt ze zich erg schuldig over. :)
    Steeds denkt ze ook maar dat het de laatste keer is dat ze mijn dikke buikje ziet. Maar ja, wie weet hoe lang het nog duurt...

Vandaag is het weer een stuk rustiger in mijn buik tov gisteren. Beebje wil bij me blijven.
    Nou ben ik er ook pas een paar dagen me aan het voorbereiden dat het binnenkort over is.
    Ik heb zo lang op een zwangerschap moeten wachten dat het afscheid nemen me nu best zwaar valt. Bovendien kan ik nog goed uit de voeten en heb ik best energie.
    Maar steeds meer verlang ik ook ons kleintje te ruiken,zien, voelen, knuffelen en showen

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ben je er nog steeds Annna ? :)
    Tja een babytje laat zich niet dwingen he, het komt wanneer het zijn tijd is en ik denk dat hij nog ff bij je wil blijven.
    Kan me voorstellen dat je ernaar verlangt, het duurt niet zolang meer meis.

Coto hoe is het met je mannetje ?

Mama2X Hoe staat het ervoor ?

Wie zitten er nu nog meer op de wachtbank ?

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi lieve meiden, dank jullie allemaal voor alle lieve woorden! Het is inderdaad geen pretje, maar ja, kan er niet zoveel aan doen. Ik werk gewoon door, maar mag niet tillen, dus dat vermijd ik dan maar even.

Nefertary, ik heb een MRI met contrastvloeistof gehad maar dat gaf niet echt heel veel uitsluitsel voor die neuroloog (was ook nogal een gympie), dus nu maar ff afwachten wat de neurochirurg ervan vindt!

RozeWolkje, wat leuk, een zoon! Stiekem zou ik dat ook wel graag willen, maar ik blijf erbij: als het maar gezond is: 10 vingertjes, 10 teentjes en een gezond kloppend hartje! En ik ben allang blij als ik überhaupt ooit nog eens roze mag testen!

Coto, hoe gaat het nu met je mannetje, knapt hij al op? Ik hoop dat hijn zich gauw beter voelt en dat jullie dan samen voor de laatste loodjes van je zwangerschap kunnen gaan!

Annna, het wordt spannend!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, wat vreselijk balen van die gordijnen zeg. Het zou toch wel fijn zijn als je alles nu lekker op orde zou hebben. Ik hoop dat ze ze snel hebben.
    Hoe is het met je mannetje, begint hij al een beetje op te knappen na z'n operatie?

Anna, zo herkenbaar. Enerzijds nog graag zwanger willen blijven om nog even lekker te kunnen blijven genieten van dat twee-eenheidsgevoel, maar aan de andere kant ook nieuwschierig naar de kleine.
    Ik hoop dat jullie nu niet al te lang meer hoeven te wachten om kennis met elkaar te mogen maken.

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit ook weer op het wachtbankje. En hoewel we deze keer er "niks" aan hebben gedaan merk ik toch aan mezelf dat ik weer zit te hopen :oops:
    Ben ook bewust even niet zo actief hier maar lees en leef wel mee hoor ;)
    Ook omdat het bij Anna ieder moment geboren kan worden. Succes meid en geniet van je zwangerschap zolang het mag duren.

14. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @koffieleutje: Ik zit ook weer op 't wachtbankje. Ik vind het zo spannend. Ik heb maar 1 poging kunnen doen deze maand, maar ach... Het kan genoeg zijn. Een novemberbeebje zou echt heel fijn zijn.

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @annna ik begrijp het helemaal....... ik weet het nog met Reinier 3 jaar geleden.
    God wat miste ik mijn mooi zwangere buik zelfs mijn man miste het,MAAR ik was zo blij met mijn kleine man. Ik kon hem eindelijk zien voelen ruiken aanraken alles zag ik door een roze bril de wereld was zo mooi en kon me niet meer voorstellen dat hij er niet zou zijn alsof hij er altijd al was geweest.

Maar voor jou geniet nog maar heel even langer dan 2 weken zal het niet meer duren.
    Suc6

*Egobericht*
    Hier nog geen bloed maar wel een lage temp
    afwachten dus

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hier de temp nog steeds hoog, de spanning ook.

Susanneke 1 keer kan genoeg zin hoor ;)

Desmo hoop heb je echt elke maand of je zou helemaal geen poging hebben gedaan.

Mama2x I zie wel dat je 4 dagen overtijd bent...

Annna ben je er nog meis met of zonder bol buikje ? ;)

17. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Het gaat elke dag wel een beetje beter. Wel slapen we lekker uit en gaat hij 's middags ook nog een uurtje slapen in bed, en ik ga dan op de bank...
    Ik denk dat we pas echt verder kunnen na de uitslag van donderdag van de klieren....

ANNA?

18. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Annna is bezig!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Spannend!