35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Op school ben ik van alle nieuws verstoken en lees hier dus het trieste nieuws wat voetbalminnend en zwanger Nederland bezig houdt. Wat enorm triest. Hoe zij daar mee omgaan mogen ze natuurlijk helemaal zelf weten.

Diaantje,
    Ik hoop maar dat de gyn morgen een mooi eitje klaar ziet staan bij je. Dan kan je het meteen nu benutten. En hopelijk ben je dan je hele vakantie op Bali en lang (een week of 45) daarna niet ongi. ;)

Natas,
    Met mijn moeder gaat het OK. Ze is aan de betere hand, maar heeft nog wel last van haar darmen, maar dat is heel normaal nu. We gaan morgen lekker een weekendje weg met ze en zij blijven dan een hele week.

Hier heb ik rond mijn eisprong mooie wedstrijdjes gespeeld met mijn team- en bedgenoot, weet alleen nog niet of het al gesprongen is. Maar hopelijk morgen daarvan een bevestiging. En anders wordt ik vast tijdens ons weekendje ook wel om 6 uur wakker (bioritme, :( ik ga er denk ik niet de wekker voor zetten om te tempen) Ik geloof het allemaal wel. Zwanger wordt je er niet van (het temperaturen bedoel ik) :)
    En dan daarna weer een nieuwe poging om me er zo min mogelijk mee bezig te houden.

2. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Heey meiden! :p

@natas1

Hoi is alles goed met je kleine?:p

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede avond meiden,

Wij, vriendje en ik komen net thuis uit de stad. Even uit eten geweest en daarna heb ik een mooie maansteen gekocht (bevordert vruchtbaarheid :) ). De maansteen is nu aan het 'opladen' buiten, zodat ik 'm vanaf morgen 2x 28 dagen op de blote huid kan dragen. Baat het niet dan schaadt het niet, toch?!

@ NATAS: Wat fijn dat alles goed was bij de VK. Je meisje heeft vast de marathon gezwommen dat het hartje zo tekeer ging ;)

@ ELLEN: Hopelijk heb jij de HCG-tjes niet nodig omdat jezelf al hebt aangemaakt :D

@ ANNA: Wat gezellig dat jullie een weekendje weggaan met je ouders. Fijn te horen dat het met je moeder oké is, op wat last van de darmen na dan. En je hebt het met je team- en bedgenoot gezellig gehad, hoop dat jullie net zo'n mooie wedstrijden hadden als ons oranje team en hopelijk morgen een mooi resultaat :) Ik hoop eigenlijk dat de gyn morgen iets anders moois ziet, maar dat zal ongetwijfeld ijdele hoop zijn. En goed, laat er dan maar een mooi eitje klaarstaan, zodat we dat idd nog voor onze Balivakantie kunnen benutten :p Wens jullie in ieder geval vast een heel fijn weekend!! Geniet ervan!

4. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @Natas..

Je hebt een berichtje van mijn dochter gekregen.. ze heet Natasja en wilde ff iets achterlaten :)

groetjes Anja

5. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Lola..

Fijne Vakantie toegewenst ;)

groetjes Anja

6. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Natas: fijn dat alles ok was bij de vk

Diaantje en Moby succes vandaag meiden.

4xmama: fijn dat je zo snel een afspraak hebt kunnen maken bij de gyn.

Hier veel harde buiken, wederom een slechte korte nacht gehad, maar dat zegt allemaal nog niets. Dit weekend gaan we de laatste miniklusjes in huis doen. Vandaag een lekker rustig dagje en zoonlief is zojuist richting creche vertrokken met papa.

7. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    NinO, doe maar lekker rustig aan vandaag! Geniet even van je vrijheid. Ik vind het zooo spannend!

Red je het nog een beetje allemaal? Is het nog vol te houden?

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge, ben nog niet bijgelezen, ben nog wat duf.
    Het concert van mijn oude vlammen Duran Duran was geweldig, maar Kaat en haar Rob hebben het niet gered tot daar. Kaat is met uitputtingsverschijnselen weer opgenomen in het ziekenhuis.

9. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Jeetje wat is dat nou allemaal met Kaat? Hoe is dat toch allemaal mogelijk?

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Extreme reactie op HCG, met als gevolg dat ze van de week nog maar 45kg woog (1.81m lang) en daar nu vast onder zit. Gebeurt zoiets bij mij dan heb ik heel wat reserves maar Kaat heeft dat niet.
    Ze heeft positive vibes nodig, heel veel.

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    En wat is daar aan te doen dan? Dit kan toch niet de hele tijd zo doorgaan?

12. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Sheila: ik red het nog wel hoor, maar

die arme arme Kaat, 45 kilo bij 1.81 meter klinkt helemaal niet goed.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Morguh meisjes,

@ KAAT: wat lees ik nou toch weer allemaal. Ik heb zo met je te doen en zou willen dat ik iets voor je zou kunnen betekenen. Wens je wederom heel veel sterkte in het ziekenhuis. [-o<

@ NINO: dank je! Geniet van je rustig dagje vandaag, probeer een beetje bij te slapen en nachtrust in te halen en als jullie dit weekend nog gaan klussen: doe rustig aan, je weet wel, de laatste loodjes...het wordt nu echt heel spannend :) !

@ MOLLY: fijn dat je zo genoten hebt van DD :) , alleen jammer dat je dit niet samen met Kaat hebt mogen doen. Jeetje, 45 kilo bij 1.81m. Ik woog voordat ik aan IUI begon ook 45, maar ben maar 1.58m, dus weet heel goed dat het bij de lengte van Kaat niet goed klinkt :cry: !

@ MOBY: spannend dagje voor ons twee. Ik denk aan je en zal voor je duimen :thumup: [-o< :thumup: . Veel succes vanmiddag meid!

14. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Inez, Moby en Diaantje, heel veel succes vandaag!

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Dank je SHEILA, hoest met jou?

16. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Het gaat goed. Sinds gistermiddag eigenlijk bijna niks meer gevoelt. Dus we tillen het het weekend over. Mn menstruatie is nog ook over dus denk toch dat dat iets met elkaar te maken had.

En we kijken weer vooruit. Nog 10 dagen!

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Gelukkig maar, het klinkt in ieder geval goed. Goed dat jullie vooruit kijken!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Kaat, allereerst een heeeeele dikke knuf. Meid, wat moet je allemaal doorstaan. Heel veel sterkte. Mocht je zelf niet meelezen zal Molly dit vast doorgeven. Ik hoop echt dat je nog zult gaan opknappen, want van ziekenhuis in, ziekenhuis uit, hoe nodig ook, word je ook niet vrolijker.

Molly, fijn dat je zo hebt genoten van DD, inderdaad jammer dat je dat niet met Kaat hebt kunnen beleven, maar helaas is het nu even niet anders.

Nin0, ook al zo'n fijn nachtje gehad? Hier niet veel anders. Hier hebben een hond en een mug me wakker gehouden vannacht. Dus een brak dagje vandaag, maar ja, dat hoort er helaas nou eenmaal bij.

Shiela, fijn dat je je weer beter voelt, maar blijf het wel in de gaten houden meid.

Diaantje, er wordt aan je gedacht vanmiddag meid. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis uitsluitsel geven over het uitblijven van je menstruatie.

Moby, ook jij succes vandaag!

Vanochtend bij de gyn geweest. We hebben weer een groeiecho gehad en ze zijn dik tevreden dus zijn wij dat ook maar. De kleine is nu flink ingedaald, dat meende ik al te hebben gemerkt de afgelopen week, maar gelukkig nu bevestiging daarvan. Tot zover staat gelukkig niets een gewone bevalling in de weg. Ben zo benieuwd.
    Alleen jammer dat de bloeddruk weer een stuk hoger was, dus daar mag ik volgende week nog een keertje voor terugkomen.
    Ik denk wel dat er structuur inzit, iedere keer wanneer m'n bloeddruk een stuk hoger ligt, heb ik een mega-slechte nacht achter de rug. Dus vooralsnog maak ik me hier absoluut geen zorgen over, zeker zolang ik verder geen klachten heb. Nu ken ik de bijverschijnselen van een te hoge bloeddruk nog van de vorige keer, dus zodra ik het niet vertrouw of de kleine niet goed voel trek ik braaf aan de bel.

Zo, ga nu maar eens even lekker op m'n terrasje zitten onder de parasol want het is heerlijk buiten. Tot later!

19. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Inez, wat super dat het met de kleine helemaal goed gaat! En die bloeddruk wel goed in de gaten houden he! Maar dat doe ook vast.

En euh, je woont toch in Beekbergen bij Apeldoorn?
    Waarom is het weer daar wel mooi en even voor Hengelo niet?

20. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Kaat:Heel veel sterkte zeg, wat vervelend!

@Diaantje: ook ik duim voor jou vanmiddag!

De rest bedankt en ik hoop op een goede echo en dat we te horen krijgen of het een jongen of meisje wordt!
    Laat straks wel weten hoe het geweest is!

Groetjes, Moby

Deel Deze Pagina