Whahaha die Anna. Het hele forum op zijn kop omdat je "bezig bent" ...bleek het alleen niet bezig met bevallen te zijn. Hihi..je maakt er een cliffhanger van zo Wel fijn, dat er zichtbaar wordt meegeleefd. We duimen sowieso allemaal voor een voorspoedige bevalling, denk ik zo.
Hallo, Jee anna je maakt het wel spannend zo! Straks ben ik nog eerder!?! Ik wilde vanmorgen douchen, maar toen ik in de badkamer stond werd ik ineens een beetje eng, hoge hartslag etc. Even gaan zitten, toen ging het wel weer. Onder de douche gestapt en toen werd ik toch weer ecg en duizelig en beetje vlekken zien. Ben maar snel gestopt. Daarna naar de wc met krampjes...ik dacht het is begonnen ofzoiets?! Maar nu gaat het wel weer, beetje raar hoofd nog en wat onrustig. Ik wil eigenlijk nog niet, ik wil de uitslag van de klieren van mijn man afwachten Die MOET gewoon goed zijn, anders weet ik het ook niet meer....Als dat achter de rug is dan "mag" ik me gaan voorbereiden op de bevalling. En richten we ons op alleen maar positieve dingen....heb ik me voorgenomen! Maar het duurt nog lang voordat het donderdag is! pfffff.....
Coto bah meis deze spanning kun je er eigenlijk helemaal niet bijhebben. Probeer je je een beetje rustig te houden. Ik duim voor een goede uitslag, sterkte !
NOD 13-03 Mama2X 17-03 Nienke07 ? ?-03 Mexicang 20-03 Giegel 22-03 Linneke8 23-03 Desmo 28-03 Bebek/Carola ? ?-04 Yuca ? ?-04 Benthe 03-04 nefertary AFSPRAKEN 16-03-2009: Benthe 4e IUI 16-03-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog in Diac Utrecht 19-03-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog 31-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 03-04-2009: Liesben eerste echo 14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige BEVALDATA 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Liesben 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Veronika BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika Benthe zit momenteel een beetje in zak en as; zullen we met z'n allen eens even keihard voor haar gaan duimen voor morgen!?
Benthe hou vol meid! Ook hier wordt hard voor je geduimd. Annna, ik was al druk aan het scrollen om te kijken hoe de bevalling was gegaan hahaha. Die kleine zit nog lekker bij je, geniet ervan! Coto hou je een beetje je gemak meissie? Ik snap best dat de omstandigheden niet echt joepie zijn, maar denk ook aan jezelf en jullie kindje. Rusten hoor Enne koffieleutje ... ik hoop het zo voor je. Ook voor jouw de duimen aan het werk gezet
Lieve Benthe, kop op meid. Garanties kunnen we je helaas niet geven, maar weet wel dat er hier kei en keihard voor je wordt geduimd!
Lieve Coto, ik kan me zo goed voorstellen dat de spanning rondom de uitslag van je man je even teveel aan het worden is. Maar probeer tussen de spanning door wel aan jezelf en aan de kleine te denken meid. Dikke knuf en ik duim voor een goede uitslag voor je man!
Annna: Ik moet steeds even kijken hier of er al nieuws is.... MaMa2x: balen! Koffieleutje: je houdt de spanning er in. Misschien een keer testen, al is het voor ons? Coto: Bah meis, wat een stress. Ik duim voor jullie dat alle uitslagen goed zijn van de week. Benthe: Ook voor jou draaien de duimen!
Hahaha Liesben ik moet van mezelf nog 1 nachtje wachten.... En dat is al moeilijk genoeg.... Maar ja ik heb nu toch geen ochtend urine meer
Mijn eerste (positieve) test was een CB digitaal, midden op de dag Maar het was een grapje hoor, doe wat goed voelt. Als je het ons maar wel laat weten
MaMa2x, die kl*te duivels ook! Ik wou dat we ze gewoon konden sturen! Coto, ik snap dat je ff heel veel spanning te verwerken krijgt, maar probeer beetje rustig te blijven! Ik brand een kaarsje dat de uitslag van je man goed is, maar ik heb er een goed gevoel over! Benthe, ook voor jou ga ik morgen een joeprd van een kaars branden! Ik duim voor je!
Trouwens, morgen 8 weken zwanger! Jeej. Pfff, ik moet nog zo lang wachten op een eerste echo....ik ben zo benieuwd. En ook zo bang dat er iets niet goed blijkt te zijn. Alhoewel ik het volgende moment weer overtuigd ben dat alles goed gaat hoor, maar die onzekerheid is killing! Ben blij dat ik zo'n flinke pijn aan de borsten heb, dat zie ik dan maar als een bevestiging dat er in ieder geval nog hormoon wordt aangemaakt.
@Benthe: Heel veel succes morgen. Ik zal, net zoals de andere meiden, voor je duimen @koffieleutje@ Hoe hou je het vol om zo lang te wachten met testen Ik zou allang aan het stuiteren zijn... @Coto: Probeer positief te blijven, ik zal óók voor jou en je man duimen @Mama2x: Wat ontzettend jammer dat die duivels doorgezet hebben. Ik hoop dat je volgende keer meer geluk hebt. Het is verdorie ook net een loterij hè?