Coto, ik heb volgens mij compleet gemist wat er met je man is, maar wil je vanuit hier in ieder geval heel veel rust toewensen. Dat heb je op dit moment het meest nodig denk ik. Mama2X, wat balen! Ik weet als geen ander hoe teleurstellend dat is. Benthe en Koffieleutje, toi toi toi! @ Liesben, ook hier af en toe angst zo van: stel dat er straks alleen maar een leeg vruchtzakje te zien is? Ik kan me helemaal gek maken met die gedachten, zeker als ik verder niets voel en een superplatte buik heb dan denk ik: heej, ik ben alweer 8 weken maar waarom merk ik niets? Mijn paranoia gaat zelfs zo ver dat ik gisteren weer getest heb en die was ondubbelzinnig. Heb er maar gelijk 2 gehaald want ik weet ik me na een paar dagen alweer zorgen ga maken of het echt wel allemaal goed zit. En dan vrijdag de echo....i can't wait!
Tja, die testen. Ik mag van mezelf niet meer eigenlijk. Heb de eerste week zeker 7 positieve testen gehad. Dat moet genoeg zijn. Zo lang ik geen bloed verlies moet ik gewoon (ahum) vertrouwen hebben. Alhoewel ik niet beloof geen test meer te kopen hoor....
Liesbeth ik laat het jullie morgen absoluut weten, beloofd ! Liesbeth en Smoeltje, ik herken het hoor, die angst maar beloven jullie er ook wel van te genieten.
Hallo, Ik heb naar jullie lieve goeie raad geluisterd en niks gedaan vandaag. Voel me in ieder geval lichamelijk veel beter. Heb ook effe lekker gehuild vanmiddag. Die stomme hormonen ook. Heb soms een beetje het gevoel dat ik me sterk moet houden maar ik ben ook best bang..... Maar goed, dat maakt het ook allemaal niet anders of beter dus ik moet gewoon positief blijven! Fijne avond allemaal...
LIEVE BENTHE, Kop op meid, we zijn er voor je en je weet het he op ons kan je rekenen. Ga dubbel zo hard voor je duimen
Smoeltje en liesben, ga voor jullie duimen dat jullie een kloppend hartje gaan zien Kan jullie angst goed begrijpen maar positief blijven denken
Ha lieve meelevers. Leuk hoor! Ik kom juist even kijken of Mamax2 of koffieleutje al positief getest heeft. Maar helaas voor mamax2 En nog spannend voor Sylvia... DUIM DUIM! DUIM ook voor Benthe! En voor de papa van Coto's kindje. En Smoeltje en Liesben straks met de eerste echo! Zou leuk zijn als ik straks rustig ga bevallen en daarna bij terugkomst allemaal goed nieuws lees!
Benthe ook ik duim voor je En koffie leutje voor jou ook je kan tegenwoordig ook op de dag testen daar is geen ochtend urine voor nodig Coto doe rustig aan meid spaar je krachten en sterkte met de uitslag. Dames bedankt voor jullie medeleven,jullie zijn lieff dikke knuffel voor jullie allemaal
Gisterenavond leek ik iets van misselijkheid te voelen Maar het is nu weer weg, had wel wat zwaar gegeten dus misschien lag het daar gewoon aan. Vandaag 8 weken, dat is al weer eenvijfde deel van de gehele zwangerschap! Ik heb afgelopen weekend gewerkt, en moet deze week ook nog vijf dagen werken (inclusief komend weekend) dus de tijd zal best snel gaan. Ik ben nu even aan het kijken naar twee grote kraamzorg-organisaties hier in de buurt, dat moet je per slot van rekening al voor de 12 weken geregeld hebben. En ik heb al een lijstje gemaakt met namen, zowel voor jongens als meisjes. Ik heb altijd gezegd dat ik het niet zou willen weten,, maar ik denk toch dat als ik de kans krijg ik het nu wel wil weten. Niets zo veranderlijk als de mens. Het enige jammere is een beetje dat lief nog niet erg met mij meedroomt, over bijvoorbeeld namen of een kamertje. Hij is dolgelukkig en alles, maar hij wil geloof ik eerst een goede echo zien. Het is voor mannen ook wel anders denk ik. Hij heeft geen last van de hormonen, alleen van mijn hormonen Anna: goed nog iets van je te horen! Coto: goed dat je het rustig aan doet, en nogmaals sterkte. wij duimen in ieder geval voor je! Koffieleutje: En?
Kwam even langswippen voor Koffieleutje! En?En?En? Hihihi Liesben...die arme man! Maar hij gaat vast met je meedromen als hij de echo en jullie garnaal met eigen ogen heeft gezien !
Hai allemaal, Het is hier spannend zie ik! Coto: goed zo, wel even goed op jezelf passen hoor! En huilen lijkt me heel prima om te doen, even de spanning eruit. Jullie zullen rustig de uitslag moeten afwachten, daar verander je niets aan, maar samen sta je sterk. Koffieleutje nog overtijd zie ik? Mama2x ongi, balen zeg. Anna loopt nog rond hier nou nou, zit je echt te "wachten"? Of durf je nog dingen te gaan doen? Liesben, tja, het is onwerkelijk voor die mannen he. Ik vertel bewust af en toe iets over een klachtje, gewoon, dat ie het niet vergeet Benthe, ik zie dat je sterkte kunt gebruiken, maar ik mis jouw eigen posts blijkbaar steeds! Mag je vandaag testen? Ikzelf: gister voor het eerst serieus misselijk geweest, na het overslaan van de lunch en een sterke houtgeur in het nieuwe huis waar we de vloer aan het leggen waren... Het is nog niet echt over. Maar ja, zes weken he, dan schijnt het ook vaak te beginnen (ik wil niet!) Dag allemaal, succes en sterkte met alles,
Koffieleutje, en en? Haha, wie zijn er nu nieuwschieriger, jij of wij? Coto fijn dat je het even weer wat rustiger aan hebt gedaan! En het geeft niks hoor, je mag er gerust om huilen. Het is ook allemaal niet niks wat jullie de laatste tijd voor je kiezen hebben gekregen, die spanning moet er toch ook weer uit. Smoeltje en Liesben, herkenbaar hoor, die spanning tot de eerste echo. En maar testen .... Ik had de mazzel dat ik vanwege alle MK' de eerste echo al had met ruim 6 weken en ik daarna tot ca 12 weken om de week terug mocht komen voor een echo. En bij twijfel mocht ik altijd bellen om even een afspraak tussendoor te maken. Anna, je maakt het hier met de dag spannender. Ik heb m'n mobiel de hele dag bij me, want stel je voor dat ik je berichtje zou missen zeg! Kun je het nog wel een beetje volhouden meid?
YEAHHHHHHHHH !!!! We hebben weer ROSE!!!!!!! Gefeliciteerd Koffieleutje! Jaaa...Veronika..lekker he. Bij mij begin de misselijkheid ook precies met 6 weken. Gelukkig is het nu alweer minder. Maar ik stond vanochtend vroeg ook nog te kokhalzen hoor ale: Ik ben net terug van mijn afspraak met de cesartherapeute. En jawel: ik heb dus echt beginnende bekkenpijn. Heel fijn maar niet heus. Na een paar testjes was het wel duidelijk. Kreeg dus meteen een lijst do's en dont's mee, "het boek" van Cecile Röst een een stapeltje oefeningen. En de complimenten dat ik nu al ben gekomen, want als ik had gewacht tot ik amper nog kon lopen, had ze niet veel meer voor me kunnen doen. Hoewel het in mijn geval ook moeilijk is te voorspellen hoe het verloop zal gaan zijn, omdat ik van mezelf al hypermobiel ben en de uitwerking van de hormonen op mijn banden etc. nog niet eerder is getest. Ik was immers niet eerder zwanger. Ik vind het wel spannend hoor...en hoop, dat we de klachten een beetje binnen de perken kunnen houden. Maar rug- , schaambeen- en liespijn horen nu al bij een "normale"dag bij mij. Gelukkig heb ik gister voor het slapengaan weer een heerlijk mooi kloppend hartje gehoord. Daar doe ik het toch allemaal voor! En die angelsounds is zijn geld al dubbel en dwars waard geweest