35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Benthe gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je een fijne dag.

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    De zwangeren beginnen kwaaltjes te krijgen dat is goed nieuws.

Benthe de duimen draaien hier met je mee ;)

Heb effe 15 dagen verlof gepland om eens even tot rust te kunnen komen, maar of ik die ga krijgen :( dat is een ander verhaal

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Benthe gefeliciteerd meid met je vejaardag, ik duim voor je, houdt moed.

Natas wel lekker genoten van de vakantie ?
    Ja hoe is het mogelijk he ik zwanger, kan het nog steeds niet bevatten.

Liesbeth ik herken jouw klachtje nu al, loop de hele dag iets weg te boeren, maar oh wat heb ik het er graag voor over.

Ben zo idioot vroeg wakker de laatste dagen maar ben dan de rest van de dag doodmoe. Als ik uit kan slapen lukt het niet, ben om 7 uur klaar en klaarwakker, herkenbaar ?

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    HEY BENTHE
    proficiat met je verjaardag!
    ik ga zeker aan je denken en duimen dat je begin april een mega positieve test in handen krijgt

5. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    NATAS,
    welkom terug en leuk dat je genoten hebt!
    ben even gaan gluren in je album maar toen ik bijn op het einde was,liep kl... comp. vast
    wel heel mooie foto's!
    een vraagje net voor een reeks foto's van je dochters eerste tandje zie ik een paar foto's van haar in bad.hoe kan het dat ze zonder steun en zonder kopje onder te gaan,kan blijven liggen?

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    heppie birtdeej toe joe,heppie birtdeej toe joe,heppie birtdeej toe joe
    [
    Vanmorgen vroeg wakker rond een uurtje of 5, maar lag er ook al in om 22 uur. Maar heb wel veel energie :) Beter begin vd dag zo! En de zon schijnt al! :)

Natas,
    Fijn dat de vakantie jullie allemaal goed gedaan heeft! Jammer van het skieeen. Heeft Chris wel wat vaker op de latten gestaan?
    Ga zo even je foto's kijken. Ik kan me voorstellen dat het heeeeel raar voelt op die leeftijd, die koude en natte sneeuw op je toet.

Veronika, en Liesbeth en Koffieleutje ook,
    Dat klinkt echt als zwangerschapsmisselijkheid. Probeer maar blij te zijn dat het er niet uitkomt. Maar inderdaad, het zal waarschijnlijk je blijven vergezellen. Maar vakantie en buitenlucht zal je wel goed doen denk ik, vooral ook de afleiding. Kleine beetjes blijven eten, precies dat waar je trek in hebt. En het gaat voorbij hoor!
    Naar, maar wel voor het goede doel!

Benthe,
    Heb ook lang last gehad van rugpijn tussen de schouderbladen en daar veel hulp voor gezocht wo manuele therapie voor de ribben in de borstkas. Het kan wel anders zijn dan bij jou hoor!
    Bij mij werkt zwanger zijn daar erg positief op, heb nauwelijks last gehad! Dus ik hoop dat de late afspraak wel voor geluk zorgt en je een beebje in je buik geeft. Komen ze wel met broodjes langs in het ZH wanneer ze zo uitlopen.
    Lijkt er wel op of ze veel tijd nemen voor hun clienten. Waar zit het Geertgen eigenlijk?

Straks om 13h30 naar de VK, ik bern benieuwd of ze kan strippen.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natas1: Welkom terug. Wat fijn dat je het leuk gehad hebt. Jammer van het weer, maar dat herken ik. Ik had twee weken geleden ook alleen mist en sneeuw. Waar zaten jullie?
    De mensen met wie wij waren (oa mijn broer en schoonzus) vroegen nog of wij volgend jaar ook meegaan, maar met een baby van ongeveer 4 maanden zie ik dat niet zitten. Dan ga ik liever naar een hutje op de hei hier in Nederland.

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja Ik. Volgens is is er weinig aan te doen. Probeer zo min mogelijk gasvormende dingen te eten en drinken, maar wél zo vezelrijk mogelijk. Drink voldoende en zorg ook dat je af en toe je rust krijgt.

Mijn buik is vooral de allereerste weken vreselijk met me op hol gegaan en nu nog heb ik ook elke dag buikpijn (van mijn darmen). Ik ga er maar van uit , dat het de hele zwangerschap duurt, dan kan het alleen maar meevallen.

@ Benthe: Van harte gefeliciflapstaart en ook hier wordt stevig voor je geduimd!

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    bedankt voor je advies hellen. misschien wordt het later toch ietsje minder.

koffieleutje, ik heb het ook: vroeg wakker worden. om half zeven of zeven uur. ik dacht dat het misschien door de prachtige lentezon kwam. ik vind de ochtenden eigenlijk prettiger qua kwaaltjes. ik moet eigenlijk ook mijn middag thee opgeven wegens misselijkheid. maar dan heb ik echt niks meer qua dagelijks plezier.

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het is gewoon stikvervelend. Normaal had ik ook krampremmers, maar die mag je dus niet nemen tijdens de zwangerschap. Heb je nog geen verstopping? Die heb ik een periode gehad (raar...want ik had altijd emer de hollen-versie van de PDS). Ik eet nu elke dag een schaaltje yoghurt met 2 flinke scheppen lijnzaad en dat helpt echt.

11. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Benthe, gefeliciteerd met je verjaardag, en dat het mooiste kado dat je je maar kan wensen zich nu aan het ontwikkelen is in je buik :thumup:

Natas, weer lekker bijgetankt? ;)

zico, je kunt je natuurlijk ook altijd nog ziekmelden als het echt niet meer gaat... ;)

Annna, succes bij de vk. misschien komt er dan eindelijk schot in de zaak als ze kan strippen.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, van harte gefeliciteerd meid en ja, ik ga heeeeeel hard duimen voor een extra fantastisch mooi verjaardagscadeautje voor je! Komtie:

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Dit moet gewoon helpen en als alle andere prille zwangeren nou nog eens een keertje met z'n allen met HCGtjes gaan rondstrooien hier, dan moet het wel goedkomen!

13. Benthe: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat zich nu een mooi kadootje aan het ontwikkelen is in jouw buik...

@Natas: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad :D !

@Annna: Succes bij de verloskundige!

@Misselijke zwangeren: Gek toch, eerst 'klagen' jullie dat jullie niet misselijk zijn en nu 'klagen' jullie dat jullie dat wél zijn ;) :) !
    Maar eerlijk gezegd lijkt het mij ook geen pretje hoor, dus ik hoop dat jullie dagelijkse leven er niet teveel door beïnvloed wordt...

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, weer terug van weggeweest. Jammer dat het skiën niet altijd kon, maar evengoed toch lekker genoten en even lekker bijgetankt.

Dat gaat goed met Danique, weer een tandje, al tijgeren, al aardig goed zitten ...

Anna, succes straks bij de VK. Ik hoop dat ze je kunnen/willen strippen.

15. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    oh jee, heb een super positieve ovutest, een dag eerder dan normaal.
    hoop dat ik mannetje vanavond tot actie kan bewegen, want hij voelde zich niet helemaal tof. :(
    anders heb ik wederom een maandje rust :confused:

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Benthe, Gefeliciteerd :D!
    En DuimDuimDuim.

Nefertay...:confused: een dag eerder, niet verwacht dus!
    Succes met je man verleiden ;)

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    HcG heb ik neit zoveel mee nu. Mar ik ben graag bereid het estafette stokje symbolisch aan je over te dragen.

Benthe, als je voor me uit rent ren ik achter je aan en druk hem in je handen :)

Ik ben gestript en zit nog na te puffen op de bank!
    Jeee, da's onprettig zeg!

Er was goede verweking te voelen en ze kon er in eerste instantie 1 vinger tussen krijgen (ze zou het nog geen ontsluiting noemen... Maakt me ook niet uit)
    Daarna kon ze met 2 vingers het hoofdje aanraken en langs de rand gaan.

Op dit moment is het meer een voortdurend ongigevoel. Niet echt kramperig of aanzwellend en afnemend. Wel spannnend wat en of er iets gaat gebeuren. Hopelijk kan ik in elk geval wel slapen vannacht (of anders bevallen ;) )

Ben trouwens dapper op de fiets gegaan en heb zelfs nog half dubbelgevouwen boodschappen gedaan. Nu lekker met thee en wat lekkers op balkon in het zonnetje.

Donderdag heb ik een volgende afspraak om te strippen. (als ik dan nog durf!

Nefartary,
    Gooi al je charmes in de strijd ;)

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja, sommigen zijn misselijk pas bij de 8ste week zie ik. daar moet je blij mee zijn vind ik. ik ben eigenlijk 4 dagen vr nod pos getest, en ook nog eens met een gewone test in de middag, omdat ik zo misselijk was.
    ja hellen verstopping. ik had een mega verstopping vorige week. een week lang helemaal niets. dan was het gelukt met ontbijtkoek(normaal krijg k r dagenlang diarre van) wanneer t na een week een keer toch lukt raak je echt zwaar geemotioneerd op de wc. heb het ook ontdekt: yogurt.

gefeliciteerd met je verjaardag benthe.
    ik ben benieuwd hoe het met giegel gaat.
    en hier dus:
    hcg hcg hcg hcg hcg
    hcg hcg hcg hcg

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ohhhhhhhh annna de duimen draaien hier dat de beeb er snel is en de bevalling vlot gaat verlopen

TOITOI

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wat ben ik blij dat ik van die zwangerschapkwalen vanaf ben

Deel Deze Pagina