35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veronika

veronika Niet meer actief

Annna, eigenlijk lekker warm in je bedje gaan liggen nu en je lijf de kans geven oxitocine aan te maken... (hoe schrijf je dat?)

Vandaag gaat het heel goed met de missulukheid. Ik moet vooral iets eten voordat ik weer trek krijg/misselijk word, heb ik ontdekt. Cola helpt ook wel. En vanochtend werd ik niet misselijk wakker, dus ik heb er van genoten en ben langer blijven liggen en heb mijn boek uitgelezen :D

Nu wel weer erg moe van het klussen - ben niet vooruit te branden, zeg maar - en alweer thuis. Op de bank, een dutje doen maar.

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, goed idee, geef het estafettestokje maar over aan Benthe en Diaantje. Daar kunnen ze best samen mee doen en beiden verdienen onderhand ook eens een keertje ROZE!

3. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo allemaal,
    Vandaag bij de VK geweest en alles is goed. Ze ligt mooi met het hoofdje in het bekken, maar nog wel wat bewegelijk, dus er is nog wat ruimte. Verder had ik “lekker veel” vruchtwater nog waardoor ze nog kan bewegen (en dat voel ik echt wel!) Heel voorzichtig zei de VK wel dat zij meestal zien dat bij vrouwen met veel vruchtwater, de bevalling nog wel even op zich laat wachten en dat de meeste vrouwen bij hun eerste kindje meestal iets later zijn…
    Vannacht wel een onrustige nacht gehad, wel om het uur/1.5 uur wakker….ik merk dat ik me wel druk maak over donderdag als we de uitslag krijgen….Maar goed nog 1 dagje wachten.

@Benthe : Voor jou hoop ik echt dat het nu raak is! Ik duim voor je! En gefeliciteerd met je verjaardag, dat je maar een mooi cadeautje mag krijgen!
    @Annna : Spannend hoor! Het klinkt wel eng/raar hoor wat ze dan met je doen! Hopen dat het helpt!
    @Nefertary : OhO aan de klus! Anders maar alle verleidingskunstjes uit de kast!

WAT EEN HEERLIJK WEER!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Benthe, van harte gefliciteerd! Ook ik duim keihard voor je dat het mooiste verjaardagskadootje wat je je kan wensen, nu aan het groeien is in je buik!

Natas, welkom terug!

Alle zwangeren: ik wou dat ik al die kwaaltjes mocht voelen, maar dan roep ik waarschijnlijk ook dat ik er gek van word, dus sterkte allemaal!

Hier toch klein beetje op de wachtbank...vrijdag geklust en zondag ook, niet voor de moet maar voor de leuk, maar mooie bijkomstigheid dat mijn ei ook rond deze dagen was, dus wie weet. Kan wel wat goed nieuws gebruiken, want we hebben gisteren gehoord dat mijn schoonvader zijn 3e hartinfarct heeft gehad...Hij is gedottert nu en mag misschien morgen naar huis, maar mijn Lief wil nu natuurlijk heel graag naar zijn vader. Wat ik goed begrijp en stimuleer, maar wel naar dat zijn vader in Turkije woont en mijn Lief dus waarschijnlijk zondag voor een week vertrekt :'( En dat vind ik dus helemaal niks! En dan is het ook nog mijn NOD zaterdag en dan is ie er geeneens!

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, spannend hoor, ik hoop dat je donderdag niet meer terug hoeft te komen om nog een keertje te laten strippen, maar dat je dan al heerlijk ligt te genieten van je kleine uk!

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hallo bebek, ik hoop dt t ook vr jou snel komt. we hebben meer van die gemixte bebekjes nodig, vind je niet? t komt wel. gr!

7. @Annna: Er is dus toch al wat in gang gezet! Het kan nu héél snel gaan, misschien heb je je uk morgen wel in je armen... :D

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Annna het kan idd heel snel gaan nu meis, en anders toch donderdag nog maar eens..........
    Sterkte meis, de laatste loodjes worden steeds zwaarder voor je nu he ?

En ook hiervandaan strooi ik nog wat hcgtjes in het rond !

9. Ik had nog wat hcg-tjes in een potje...

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dat vind ik een hele goeie van je en ik ben het er helemaal mee eens: we hebben meer gemixte bebekjes nodig! Mooi dat jij dat vast in gang hebt gezet, ik ga proberen je snel te volgen! :D

11. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Benthe, van harte met je verjaardag!

Ollebolleke, bij die foto's in bad lag Danique in zo'n badzitje.
    Inmiddels badderen we haar door d'r op haar buik te laten liggen in een heel klein laagje water. Door het wilde gespetter kukelde ze telkens uit dat zitje.

Anna, Chris heeft wat meer kunnen skien ja, maar ook niet echt veel helaas.
    Wat spannend meid..... waarschijnlijk nog heel eventjes en dan ben je mama!

Liesben, wij zaten in Hochfügen.
    Jammer hè, waren de sneeuw en de pistes dit jaar zo mooi! En ik had het goed geregeld, met een niet-skieënde oma als oppas :D

Wat naar Bebek, van je schoonvader en je lief straks een week weg.
    Maar wie weet is er nu iets moois in de maak!

12. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    NOD

17-03 Nienke07
    ? ?-03 Mexicang
    20-03 Giegel
    22-03 Linneke8
    23-03 Desmo
    23-03 Susanneke
    28-03 Bebek/Carola
    ? ?-04 Yuca
    01-04 Benthe
    03-04 nefertary
    15-04 Mama2X

AFSPRAKEN

16-03-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog in Diac Utrecht
    19-03-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog
    31-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    03-04-2009: Liesben eerste echo
    14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige

BEVALDATA

12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Liesben
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Veronika
    20-11-2009 Koffieleutje

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika

Ronde 16 dan maar weer PFFFFFFFFFFF
    De moed zakt me even in de schoenen hoor ,kreeg vande week te horen dat mijn collega vriendin zwanger is en vandaag kreeg ik te horen dat er weer een collega zwanger is nu dus al 2.

Dus zou het nog gebeuren bij mij?

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hoi Meiden,
    Kwam ff spieken vanwege Anna en zie dat Koffieleutje roze is! GeVEELicibeeb!

En Anna... het duurt nu echt niet lang meer ! Hang in there girl!

En ik las nog iets over een zwangere die moe is van het klussen :) .. en van een vakantieganger die het leuk gehad heeft.. en Nef op het wachtbankje (klussen voor de leuk is toch het leukst als het ook nog resultaat heeft ;) ) en Coto waar het nog spannend is (sterkte meissie *hug* ) en en en .. o ja.. gas van onder en boven bij de zwangeren :) en een jarige Benthe! ook van harte!

Hier is de wachtmaand ten einde.. eergister gestopt met de pijnstillers.. ik merk geen verbetering dusss.. hup..d e deur uit met die dingen en weer aan de klus :) Gister de duivels dus mijn nod mag naar13 april. Of het wat wordt weet ik niet, want we hebben weer een spokend kind :) (ik zei het toch? het doorslapen was van korte duur ;) )
    Anyway... Ik heb de komende dagen cursus dus kom het weekend weer meelezen en reageren!
    *zwaai*

14. veronika

veronika Niet meer actief

dames:

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Sorry :oops: Had er nog niet aan gedacht mijn rijkdom te delen...

15. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    nog geen mini annna?

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben ik weer even.Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.
    We hebben hier vrolijk geklust rond de eisprong......de laatste keer kregen we vreselijk de slappe lach omdat we weer MOESTEN.Maar het is gelukt en nu maar weer wachten op het resultaat.het klussen is ook het ergste niet.
    Ik las dat Koffieleutje op roze stond.dat geeft de burger weer moed ;) Gefeliciteerd!
    Man heeft nachtdienst en dan slaap ik nooit zo best en ik heb morgen een afspraak met mijn mama om te gaan shoppen...dus ik zal wel lekker brak zijn.Ik ga proberen een passende broek te vinden.Dat is altijd lastig...aangezien ik wat te breed ben voor mijn lengte.
    Meer spannend nieuws heb ik niet......hopelijk over een week wel.

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suzanne heerlijk he dat "moeten" :)
    Maar ik ga voor je duimen !

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Annna-check*

Ja, Suzanne68, dat moeten he....ach, alles voor het goede doel!

He, Koffieleutje, is het nieuws al een beetje geland?

Hier alles goed. Misselijkheid blijft aanwezig(in wisselende mate), ben dus bang dat ik daar aan zal moet wennen. Kan (nog) wel eten, dus dat scheelt. Morgenavond gaan we uit eten, omdat we dan vier jaar samen zijn. Dan moet ik wel een beetje trek hebben natuurlijk!

Ik zal ook nog even wat HCG strooien voor de meiden die het nodig hebben:
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Goed vangen meiden!

19. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    NOD

? ?-03 Mexicang
    20-03 Giegel
    22-03 Linneke8
    23-03 Desmo
    23-03 Susanneke
    28-03 Bebek/Carola
    ? ?-04 Yuca
    01-04 Benthe
    02-04 nefertary
    13-04 Nienke07
    15-04 Mama2X

AFSPRAKEN

16-03-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog in Diac Utrecht
    19-03-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog
    31-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    03-04-2009: Liesben eerste echo
    14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige

BEVALDATA

12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Liesben
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Veronika
    20-11-2009 Koffieleutje

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika

ei 1 dag eerder gekomen dus NOD ook even naar voren schuiven, elke dag minder wachten is er één!

'zuster anna, ziet ge nog niets komen!?' :)
    ben benieuwd of er al iets aan de gang is... [​IMG]

MaMa2X, voor jou komt het ook hoor! men zegt dat op oudere leeftijd 14 a 15 maanden (gemiddeld) wachten normaal is. ik heb ook anderhalf jaar moeten wachten.

coto, de duimen draaien hier volop voor morgen! :thumup:

Bebek, wat naar van je schoonvader. als je lief weg is kom je maar lekker hier je wachtdagen uitstressen :) en natuurlijk jubelen en springen als je roze mocht testen :thumup:

hihi, ik denk dat je in de war bent met Bebek. ik zit nu dan wel op de wachtbank, maar het was voor ons wel een beetje een moetje hoor! :)

voor alle -aankomende- wachtbankers nog maar een keer :thumup: [-o< :thumup:

mijn angst is trouwens bewaarheid geworden, mijn dochtertje ging nog geen 2 weken naar de psz en ze is ziek :(
    hoesten, snotteren, koorts. ze is wel gewoon aktief en zo maar eet niet veel en slaapt wat vaker.
    ik hoop maar dat dit niet te vaak gaat gebeuren, het moet wel leuk blijven voor haar :|

20. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Even een kort berichtje om jullie op de hoogte te houden.

Nog geen baby hier!
    Gisteravond nog veel buikpijn gehad, maar nu niets meer. Morgen weer een strippoging dus. Daar had ik me eigenlijk al op ingesteld, dus baal er niet van.
    Maar wel heerlijk geslapen. Wat een verschil kan dat maken op je gemoedsrust zeg!

Ik geniet heerlijk van het weer en het gezelschap van mijn vriend, die op woensdag altijd vrij is.
    Straks gaan we even kijken bij de bouwplaats van ons toekomstige huis (voorbereidingen, nog een spannende bouw) en wat eten bij het water.
    Best een leuk dagje dus!

Alle wachtenden en zij die balen sterkte!

Share This Page