35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @Kaat: Oh meisje, alweer in ziekenhuis? Goed begin is het niet. Maar hoop dat het met de tijd toch afneemt. Sterkte en blijf vooruit kijken.

@Moby: veel plezier vandag bij de echo.

@Diaantje: Ik denk aan jou.

@Shiela: Fijn dat het beter gaat, maar hou het idd in de gaten.

@Inez: Fijn dat het goed gaat met de kleine, maar mama moet zeker goed voor zich zorgen.

@Nin0: Nog even volhouden, het is wel zware tijd, maar dan heb je echt een wondertje voor terug, en die toestand vergeet je zodra je die klijne hoort. Dan is alleen maar vreugde.

Hier is niet veel te melden. Mijn bezoek is bijna vertrokken. Ik ga deze maand alleen letten op vruchtbare periode en verder niets, geen tempen, geen verschijnselen opzoeken, niets. Anders maak ik mij zelf gek en het is ook onnodig.

2. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @Moby

s6 vandaag... ;) ;)

groetjes Anja

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Lieve meisjes,

Bedankt alvast dat jullie vanmiddag aan me denken. Begin 'm eerlijk gezegd nu al een beetje te knijpen :rolleyes: voor wat de gyn me gaat vertellen. Vriendje vroeg me vanmorgen nog: "hoe schat je de kansen in dat je zwanger bent, want ik denk dat je het niet bent". Ik sloot me helemaal bij hem aan :cry: , maar ben gewoon bang voor wat er dan aan de hand is. In ieder geval hebben we gisteren wel nog een gezellig avondje gehad ;) , dus mocht er een eitje klaarstaan, hoop ik dat eitje en zaadje elkaar dit keer wel aardig vinden. Daarbij heb ik vanmorgen de maansteen om mijn hals gehangen, hoop dat ik 'm lang genoeg heb laten opladen, dus laat die z'n werk dan maar snel doen, het liefst voor start IVF [-o<

@ INEZ: Goed te horen dat vanmorgen bij de gyn alles in orde was. Balen dat de bloeddruk weer een stukje hoger ligt, hou het in de gaten meisje. Geniet van het zonnetje, begint hier nu eindelijk ook te schijnen!

@ MOBY: geniet ook van je echo hè. Ben benieuwd of jullie al te horen krijgen of het een jongen of meisje wordt!

@ 4x MAMMA: Fijn dat je bezoek bijna vertrokken is. Kunnen jullie snel verder voor een roze ronde. Dat jezelf gek maken, kennen we hier helaas allemaal maar al te goed!

Nog een uurtje werken en dan weekend!

4. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje1: ik hoop dat ze het kunnen zien en dat alles oke is, kan ik eindelijk iets kopen voor de baby!
    Wilde per se wachten tot na de 20 weken echo.
    Ik wens je nog eens succes en kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt!
    Hoop dat je vandaag nog kan melden hoe het afgelopen is en zo niet dan toch alvast een fijn weekend!

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Jeetje Kaat het zit je ook niet mee he :(
    Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat en dat ze je toch even houden daar, ook al wil je het liefst zo snel mogelijk thuis zijn.
    Eerst maar goed aansterken en je laten verzorgen daar!

Groetjes,
    Giegel

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meestal is het ook andersom Shiela, wij wonen vlak naast de natste plek van Nederland. In Hoenderloo valt altijd de meeste regen.

En ja, ik let deze keer braaf op de kwaaltjes die bij een te hoge bloeddruk horen. Die heb ik bij m'n eerste zwangerschap best wel een beetje onderschat en dat zal me niet weer gebeuren.

4xmamma, tja, dat niet teveel letten op mogelijke kwaaltjes ... is helaas makkelijker gezegd dan gedaan, maar inderdaad veel afleiding zoeken. En dat heb je vast wel met de hondjes en de kinderen.

Moby, ik hoop ook op een goede echo voor je en spannend hoor, of je te horen krijgt of het een jongen of een meisje is. Leuk leuk.

7. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Aller eerst Nin0 het kortaf meisje en harde buik doet toch hoopgeven, rust jezelf en veel succes met een wondermooie bevalling,

Diaantje wat duim ik op super goed nieuws voor je!

Hier ik ga wel af en toe eens lezen maar me ietsje terug trekken,
    ik weet niet wat er scheelt maar,
    ik voel me niet lekker in mijn vel....
    geestelijk omdat ik alles rustiger moet doen en uit handen geven,
    ik die altijd ondernemend ben actief,
    het lukt me niet echt meer,
    en we moeten nog een heel eind gaan...
    ik heb het er even moeilijk mee meisjes....
    een beetje derpi.

Dus ik denk aan jullie,
    maar ga me even een stilstand geven.
    op dit forum.
    Ik hoop dat ik me snel beter voel....

Kaatje verzorg je meid en laat je verzorgen, dit is zeker geen leuke toestand voor je,ik hoop dat de situatie snel voor je verbeterd X X X
    Liefs Ritje

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, dikke knuf en ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik kan me wel voorstellen dat het erg frustrerend is om van een normaliter actief iemand te veranderen in een (welliswaar tijdelijk) minder tot weinig actief iemand. Probeer het te accepteren en je zult merken dat je juist door die acceptatie toch weer wat meer kunt dan je zou verwachten. (al weet ik dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan).

9. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Lieve Ritje, doe maar even rustig aan. En als je je weer beter voelt snel weer terug komen hoor!
    Ik denk dat Inez wel een gelijk heeft aan de acceptatie. Probeer het meid, je zult het je zelf waarschijnlijk makkelijker maken.

Dikke knuffel richting Belgie!

10. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ritje heel veel sterkte. Doe het vooral rustig aan. Ik weet dat het moeilijk is, maar het is voor een goed doel. Ik hoop dat je snel weer opbeurt.

Heb overigens vanmorgen lekker even ruim een uur geslapen, dat doet wonderen. Ben nogal van de slome vandaag en mijn voorgenomen klusjes doe ik lekker niet, ha ha. Ik wilde de koelkast ontdooien, maar het gehele vriesvak ligt vol waterijsjes. Best wel lachwekkend eigenlijk.

Straks nog wel even boodschappen doen. Dat wordt elke dag een stukje lastiger, maar ja de Tena Ladies zijn bijna op en ook de rijstwafels. Ik zit op drie pakken rijstwafels per dag tegenwoordig, maar chips, chocola en koekjes kan ik echt niet meer verdragen.

Hoop straks goed nieuws te lezen van Moby en Diaantje en ben zeer benieuwd of het een zoon of dochter gaat worden Moby. Laat je het ons weten en heerlijk om straks te babyshoppen.

De postbode kwam net een nieuw boxkleed bezorgen. Legergroen, voor een stoere meid of jongen dus.

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    :) is inderdaad vrij lachwekkend dat de vrieskast vol ligt met waterijs! Maar aan de andere kant ook maar goed want dan ga je er nu ook niet mee aan de slag. Ik vind het een knappe prestatie 3 pakken rijstwavels per dag. Luste je die voor je zwangerschap ook wel? Staat me nog ergens bij dat je ze voorheen helemaa niet luste!

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Update: geen update, heb naar 2 nrs een sms gestuurd, geen reactie, heb 2 ziekenhuizen gebeld om te vragen of ze daar ligt (want dan kan ik een bloemetje sturen), beiden zeggen nee. (hoewel die in haar woonplaats ik daar alleen de naam van haar echtgenoot heb genoemd, en vergeten ben daar haar meisjesnaam ook te noemen). Kan niet anders doen dan afwachten en erop vertrouwen dat echtgenoot me wel op de hoogte zal brengen per sms. Ze hebben wel wat anders dan mij aan hun hoofd. Zodra ik iets weet weten jullie het gauw.

13. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Molly, wat lief van jouw dat je zo druk bent met Kaat! Ik hoop ook dat hij of zij snel contact met je opneemt!

14. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Nou Shiela af en toe at ik wel eens een rijstwafel, maar dit is toch echt een tic. Ben benieuwd of ik ze straks ook nog lust.

Ontzettend lief van je Molly dat je zoveel moeite doet voor onze Kaat. Ik hoop dat ze in hele goed handen is.

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    We hebben via hier contact gekregen en het klikt heel erg, zelfde soort galgenhumor enzo, daaruit is bellen en sms'sen ontstaan. Ik ben dierenleip, zij dierenarts.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, niks mis mee toch, dat je via hier contact hebt gekegen? Alleen maar leuk zou ik zeggen. Helemaal dat het allemaal zo goed klikt. Ik hoop dat je snel contact met haar of haar man zult krijgen. Jouw steun zal haar goed doen.

Nin0, die tic voor rijstewafels zal straks vast over zijn. Ik heb dat heel erg met friet. Ik lust dus echt geen gekookte aardappels meer, dus eten we nu vrij vaak friet ipv gekookte aardappels. Ook dat zal na de bevalling wel weer over zijn.

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede middag dames,

Wij zijn vanmiddag bij de gyn geweest voor een echo, een zwangerschapstest en bloed prikken. De zwangerschapstest was, zoals ik zelf ook wel al wist, negatief. Op de echo kon ze ook niks ontdekken dat op een zwangerschap leek :cry: , wat ik eigenlijk ook al vermoedde. Daarop was alleen te zien dat het baarmoederslijm 6 mm is, best mooi dik dus, verder was er ook geen eitje op te zien. Met het bloedprikken wilt ze mijn hormoonwaarden bepalen, onder andere het FSH gehalte. Ze gaat ervan uit dat dit hoog is en dat ik daardoor één of meerdere cyclus/cycli oversla. Woensdag belt ze me op voor de uitslag. Als dit FSH gehalte hoger is dat 20, komen we ook niet in aanmerking voor IVF. Het schiet dus echt helemaal niks op bij mij. Ben er onderhand van overtuigd dat ik straks op Bali ongi wordt :x . Heb dus eigenlijk een beetje een baaldag!

@ Moby: jij wel goed nieuws over je echo? Weet je het geslag al? Je bent nu vast aan het "babyshoppen". Veel plezier daarmee.

@ Ritje: zie pb-tje en een hele dikke knuffel voor jou!

@ Nin0: dat boxkleed klinkt idd heel stoer! Wat fijn dat je vanmorgen bij hebt kunnen slapen. Lekker zo'n sloom dagje, toch?

@ Molly: heel lief hoor, dat je je zo inzet voor Kaat. Hoop dat je snel nieuws krijgt, maak me best zorgen over haar. Wens je haar veel sterkte van mij? Waarschijnlijk heeft ze iets anders aan haar hoofd dan het forum, heel begrijpelijk! Hoop dat ze snel iets voor haar kunnen doen en dat ze dan eindelijk opknapt en van haar zwangerschap kan gaan genieten!

18. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Nou Diaantje dat is geen goed nieuws. Ik hoop nu wel dat je FSH waarden goed zijn en je door kan gaan met IVF en dat de menstruatie maar eens doorzet. Nu moet je weer wachten op een uitslag. Ik snap dat je flink baalt. Heel veel sterkte.
    Liefs, Nin0

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Nou meiden, daar ben ik weer. Zojuist belde de gyn. Ze had de bloedwaarden al binnen. SNEL! Het progesterongehalte was 30, dit betekent dat ik de vorige week. 5 tot 8 dagen geleden, een eisprong heb gehad. Aangezien we toen niet geklust hebben, kan ik dus ook deze ronde niet zwanger zijn :cry: . Ze gaf aan dat ik binnen een halve tot anderhalve week ongi moet worden. Hoop het dan maar snel te worden, zodat ik dan in ieder geval niet op Bali ongi ben. Het FSH gehalte was goed, het zat op 4, mooi laag dus, wat ook de bedoeling is na de eisprong. Betekent dus dat ik morgen alle uitslagen kan doorbellen naar de IVF en dat we eind juli/begin augustus mogen starten met IVF.

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou diaantje op de valreep dan toch nog nieuws waar je wat aan hebt. Dus echt een cyclus overgeslagen lijkt. jammer dat je zeker weet dat je dit eitje niet benut hebt maar goed. JE KAN WEER VERDER.

Voor Kaat Meisje meisje, heel veel beterschap...

Deel Deze Pagina