35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    O wat spannend Suzanne! Ben benieuwd, kan best dat hij morgen al veel duidelijker is. Hoop dat je een beetje kan slapen, ik zou dan heeel vroeg wakker zijn, sta ik om 5 uur al te testen ofzo.. ;)

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

We vinden het zelf nog een misschienstreepje hoor....hij is echt heel vaag....maar wel 4 dagen voor NOD en na aardig wat koffie en melk enzo......durf nog niet te juichen.....morgen weer een testje idd.

3. Suzanne68

Oja...en ik weet nog dat we de vorige keer 3 dagen voor NOD hadden getest en toen al een vaag(wel duidelijker dan nu) streepje en we achteraf zeiden...dit doen we noooooooit meer!Zo vroeg testen.Met al dat gestress met elke keer weer testen.En de onzekerheid.maar ik geloof niet dat we erg hard leren ;)

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hmmm, nog geen berichtje van Anna? Meid, ik hoop van harte dat je nu of druk 'bezig' bent of dat je al lekker ligt te genieten van je kleine uk.

In ieder geval, neem de tijd die je nodig hebt en als je er aan toe bent zie ik je SMSje wel verschijnen en zal ik het de meiden hier laten weten!

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, pfff, nog wachten tot dinsdag. Dat lijkt nog zo lang. Ik duim voor je meid! En laat die ongi-krampjes nu ook eens bij jou een goed teken zijn en gewoon 1 van die vroege kwaaltjes zijn.

Suzanne, spannend. Succes morgen met testen.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Vier dagen voor nod en geen ochtendurine, kan niet anders dan nog vaag zijn! Maar als er geen HCG aanwezig is zie je echt niets, al tuur je tot je een ons weegt. Bij de testen die ik gedaan heb wel in elk geval! Maar tuurlijk ben je nog voorzichtig, juist ook omdat je nog voor je nod zit. Had ik ook hoor! Maar duim voor je in elk geval!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Haha! Ja, ik had ook drie dagen eerder getest en ook een vaag streepje...de volgende dag was hij al veel duidelijker. Maar wat een stress inderdaad tot aan je nod! Was gewoon drie kilo afgevallen ervan! Zit er nu weer ruuuim aan helaas..;)

8. Suzanne68

Haha....dat heb ik nou ook altijd....als ik afval,zit het er altijd zo weer aan :rolleyes: Maar laatst had ik een goede griep.Ik was dikke vriendjes met de wcpot 3 dagen lang en toen 4 kilo afgevallen en die zijn er nog af :D Voorlopig dan...behalve als ik echt wel zwanger ben....want dan word ik weer dikker natuurlijk....haha...maar verder gaat alles goed met me hoor ;)

@Giegel,ik ga hard voor je duimen

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oeh Suzanne68..dat is spannend! Maar als je nu de volgende keer ochtendurine gebruikt zóu het ene beter streepje moeten zijn. Ik ga duimen!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ja dat bedoel ik....ik blijf altijd goed op gewicht, vanzelf eigenlijk. Maar zodra ik zwanger ben... haha, gelukkig is het er ook zo weer af!

11. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Wat een leuke berichtjes!
    @ Coto: Wat een geweldig nieuws over je man! Nu lekker relaxen...

@ Suzanne: Een streep is een streep, toch? Morgen met ochtendurine hopelijk een nog duidelijker streepje.

Hier zetten de duivels nu nog niet door, maar 't zal morgen wel echt beginnen. Zelden zo'n ongi gevoel gehad. Flauw hoor! Weer 4 dagen te vroeg :cry:

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suzanne Spannend ik duim voor je !

13. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Annna! mijn nagels zijn op!

14. veronika

veronika Niet meer actief

Tja, ze is al even weg he.... ;)

Coto, wat een fijne uitslag, gelukkig! Nu bijkomen van de stress en uitzien naar de bevalling!

Suzanne, voorzichtig feli alvast dan? Vanochtend nog een keer getest? En dan vooral je NOD afwachten he... Succes.

15. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Coto wat een goede uitslag van je man. Gefeliciteerd.

Hellen, jij ook gefeliciteerd met uitslag van je echo.

Ik werd vannacht elk uur wakker gemaakt door Jules en aangezien ik flinke keel- en hoofdpijn heb ben ik vandaag een dagje thuis gebleven. Raar even helemaal het rijk alleen en ik ga zo mijn bed weer even in.

Ik zou ook best een nr 3 willen, maar met mijn 45 jaar begin ik er maar niet meer aan. Bovendien ziet mijn man dit ook niet echt zitten en passen we nu al niet meer in ons huis. Afgelopen zomer leek ik zwanger te zijn, maar een super negatieve test, dat was tien weken na mijn bevalling. Ik vond dit best jammer. Soms denk ik was ik maar tien jaar jonger. Verder vind ik dat ik de hoofdprijs heb met mijn twee jongens.

Lotus mooie foto's hoor en mooie jurk, King Louie?

en Susan68 spannend

en Anna, goed weer om te bevallen vandaag!

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi allemaal, wat kunnen jullie toch kletsen :)
    Voordat ik alles heb bijgelezen, ben ik het begin alweer vergeten!

Maar het goede nieuws van de hub van Coto is blijven hangen. Een dikke knuffel voor deze fantastische uitslag :) En nu op naar de bevalling meid.

Anna ... het is wel erg stil ineens. Ben je soms al mama geworden?

En Veronika je hoeft je nergens voor te schamen lijkt me. Hoewel ik nog niet eens zwanger ben, bekruipt mij soms ook dat gevoel. Doe ik er wel goed aan, ben ik wel geschikt als mama, hou ik die gebroken nachten wel vol, ga ik mijn vrijehid niet missen? Maar als ik dan denk aan zo'n klein wondertje van mijn vriend en mij samen, dan weet ik dat het zo welkom is. Probeer er toch blij mee te zijn lieverd, we steunen je hoor ;)

Hier vanmorgen wakker geworden met een ongi-gevoel maar nog geen bloed. Toch denk ik dat het wel door gaat zetten, we hebben niet echt goed geklust deze maand :oops:
    Als het vandaag niet komt doe ik morgen een test. We gaan namelijk het weekend weg en ik wil weten waar ik aan toe ben :(

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Bedoel je mijn jurk ninO of die van m'n dochtertje?
    Die van mij is van Prenatal, nog van de zwangerschap van m'n dochtertje in 2007. Droeg hem toen al zo graag en kon hem niet wegdoen, nog maar een ronde mee dan! Van m'n dochter is van Jottum, m'n favoriete kinderkleding merk! Zoooo leuk voor die meisjes!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mogguh dames,

Nog geen nieuws van Annna? Dat is goed nieuws denk ik dan...
    Suzanne: Ook een licht streepje is een streepje...ben benieuwd!
    Veronika: hoe voel jij je vandaag?
    Giegel: Ik hoop dat die ongi-krampjes hetzelfde betekenen als wat ze bij mij betekenen!

Gisterenavond lekker uit eten geweest, ging best goed. Rustig aan gegeten.
    Nu zit ik ietwat misselijk weer op, maar minder als gisteren, dus ik heb goede hoop dat het wegtrekt.
    Maar ik zeg echt noooit meer dat ik me zorgen maak omdat ik niet misselijk ben.....beloofd.

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Goodmorning Liesben, hoe is het bij jou?
    Ik zie net in je banner dat je beebje al 1 gram weegt :confused:
    Hihihi, moet nog wel een beetje groeien hoor.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Een hele gram al ja, dat merk je op de weegschaal hoor ;)
    Hier verder goed, ga me steeds meer zwanger voelen, zeker met de misselijkheid die ik sinds een paar dagen heb.
    Vandaag over twee weken eerste echo!

Share This Page