35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jaa...valt niet mee zo aan't eind he.. :(
    Ik was dan wel zwanger van 1 (vorige zwangerschap) maar op de een of andere manier krijg ik een gigantische buik aan't eind en dat kan in de weg zitten! Kan je nagaan, dat gewicht van twee moet nog veel zwaarder zijn.. gelukkig gaat het voorbij, ook al lijkt het nu misschien nog eeuwen te duren! Sterkte hoor!

Bij mij gaat alles nog voorbeeldig moet ik zeggen. Wel lastig dat ik niet kan rusten als ik moe ben omdat er nog een kleintje rondloopt maar ik mag niet klagen tot nu toe. Hoop dat het nog een poosje zo blijft al moet het zware nog gaan komen natuurlijk. Vooral die laatste 10 weken. Maar omdat het wel de bedoeling is dat het de laatste keer zal zijn geniet ik er ook zeker van! :)

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hij is alweer terug :) kan gebeuren hoor.

Maar ik mis Belize op de zwangerenlijst, zij is toch ook zwanger ?

Trouwens vraagje is het normaal dat een spijkerbroek nu al te strak zit of heb ik gewoon teveel gegeten/gesnoept ?

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi Koffieleutje, het is normaal hoor, al verschilt het van persoon tot persoon. De een krijgt maar geen buik, terwijl de ander al vlot in de zwangerschapskleding zit.

Op die vraag of je te veel gesnoept hebt, kan ik geen antwoord geven, dat weet je zelf het beste. ;)

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MissDaantje, prachtige buik meid.

Met 1 kindje in je buik zijn die laatste weken al zwaar, laat staan met 2. Maar gelukkig gaat het met beide wondertjes nog goed en daar gaat het op het moment even om!

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Vanochtend weer getest en er zit wel wat,maar nu nog vager dan gisteren :( Het enige wat ik nog kan verzinnen is dat mijn cyclus misschien nog van slag is en mijn NOD een paar dagen later is.Net als vorige maand.....

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat zou kunnen Suzanne, dan heb je gewoon nog te weinig HCG aangemaakt om er iets van te zeggen. Of je was wel bevrucht maar het is heel vroeg na de innesteling fout gegaan. Dat is het nadeel van testen voor je nod. Een bevruchting hoeft nog geen doorgaande zwangerschap te betekenen helaas he...
    Heb dat zelf vaak gehad met ovu testen. Die geven dan wel een verhoging aan waaraan ik kon zien dat er wel iets aan de hand was geweest maar dan werd ik wel ongesteld. Maar je zit nog dagen voor je nod dus kan nog alle kanten op gaan denk ik. Wel balen dat je nu nog niets wijzer bent dan gister he.. duim voor je!

7. Suzanne68

Mijn man zegt dat ie duidelijk een streepje ziet en dat ze de vorige keer ook zo vaag waren voor NOD en die zegt dus...haal maar voor zondag(NOD) een clearbleu digital,maar hij denkt wel zwanger.Ik ben zelf niet echt overtuigd nog.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suzanne balen dat je nog niks weet, zou het op NOD nog niet met digital doen hoor die zijn minder gevoelig dan bv een kruidvat test. Blijf voor je duimen.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Logisch toch? Zelfbescherming ook denk ik? Is gewoon nog erg vroeg om te testen maar er is in elk geval HCG! Dat is wel een goed teken...
    Inderdaad zondag zou je wat meer duidelijkheid kunnen hebben. Oo...wat moeilijk, dat geduld hebben....hoop voor je dat hij er zondag vanaf knalt! :thumup:

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    He Bodegraven, daar heb ik gewoond. Niet echt lang, maar ik ken het redelijk goed.
    Nou dames, dat wordt een keer koffieleuten :)

Een lime-groene tweelingwagen in Vleuten, ok. Als ik die zie ga ik de mama aanspreken. Lijkt me sterk dat er 2 van zijn op hetzelfde moment ;)

Suus, ik heb ook ff stiekum getetst ... niks :(
    Maar ik zit gelijk met jou, ook zondag NOD en ik hou de moed er nog even in. Dat vage streepje bij jou is veeeeeeel spannender :eek:

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Desmo goed dat je nog even de moed erin houdt, niet veel vrouwen testen voor NOD al positief....
    De duimen blijven draaien voor iedereen op het wachtbankje !

12. Suzanne68

@Desmo.....het zegt niks hoor als je voor NOD negatief test en zeker 3 dagen ervoor.....veel vrouwen testen pas op NOD positief.

Ik zat er dus een dag naast....23 maart is blijkbaar maandag pas :rolleyes: blond he ;) Dus ik zit 4 dagen voor NOD...net weer een test gedaan....(erg he) en die was nog vager...zucht.Maar was ook niet met de eerste urine.....en de vorige keer testte ik ook de 2e dag lichter dan de eerste.....in ieder geval heb ik er toch maar even een foto van gemaakt.

http://img19.imageshack.us/img19/8070/cimg2487.jpg

In het echt zie je wel meer en op die laatste ook vaag iets,terwijl je op de foto helemaal niks ziet....maar denk niet dat het op de foto te zien is....sorry voor het gezeur hoor....
    Maar er zit echt wel wat....aaaaaaaaaaaaaargh!Ik word helemaal gek van mezelf.Ik had me nog zo voorgenomen nooit meer voor NOD te testen.

Nou veel plezier met turen allemaal :)

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zie het ook hoor, en het is moeilijk op de foto te krijgen. Dichtbij wordt al snel onscherp he..
    Maar 4 dagen voor je nod, logisch dat het vaag is! Zooo spannend..weet hoe je je voelt, ook al heeft het geen nut, je wil het liefst testen testen...

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Het is ook zo spannend he suzanne, ik zie op 1 test ook vaag iets..... Nog een paar dagen geduld meis ;)

15. Suzanne68

Ja,ik zou wel elk uur een test willen doen.
    Als ik het objectief bekijk en de laatste test even wegdenk,want die was echt bijna wit(er zit wel iets hoor) en een vriendin zou naar me toe komen met zulke testen 4 dagen voor NOD,dan zou ik zeggen:ga maar vast breien.Maar ja,dat objectieve naar mezelf toe wil niet zo lukken.....
    Dit worden weer 3 dagen van heel de dag naar testjes gaan zitten turen :rolleyes: Ik denk dat ik wel om de 5 minuten weer ga kijken.....

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Op mijn testje 1 dag voor NOD zag ik ook amper iets, moest hem heel goed in het licht houden. Op nod zag ik hem ietsje pietsje beter, moest nog goed kijken maar 3 dagen na NOD een dikke vette streep......

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    O zo herkenbaar. Hoewel ik de nodige problemen had gedurende m'n zwangerschappen, met name m'n laatste zwangerschap vond ik lichamelijk en emotioneel gezien erg zwaar, heb ik er evengoed wel ontzettend van kunnen genieten dat er zo'n klein ieniminimensje in m'n buik groeide.

Verstandelijk gezien, gelet op m'n rugproblemen, de chronische moeheid en m'n hoge bloeddruk zeg ik, geen zwangerschap meer, maar dat gevoel .... dat schakel je niet zo makkelijk uit. Ik heb dat begrip van rammelende eierstokken nog nooit zo hevig ervaren als nu. Pfff, die hormonen ook.

Want ik blijf het een aantrekkelijk idee vinden om nog een keertje te mogen zwangeren, kramen en nog een kleine uk op te mogen zien groeien.

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Blijven we dat niet altijd hebben stiekem Inez, die oerdrang ......
    Alhoewel ben het toch een jaar of 10 kwijt geweest voor het weer in alle hevigheid kwam opzetten :(

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik ben bang inderdaad dat die oerdrang blijft Koffieleutje.

Ik denk dat ik maar ga hopen op kleinkindertjes, wel op z'n vroegst pas over 20 jaar hoor! Anders zijn de meiden wel erg jong moeder.

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    NOD

? ?-03 Mexicang
    22-03 Linneke8
    23-03 Desmo
    23-03 Susanneke
    28-03 Bebek/Carola