Nou Anna spannend hoor! Suzanne ook spannend, ik zie op die laatste test die onder ligt toch echt een streepje hoor. ik heb zelf ook pas 4 dagen na nod vet pos getest maar ja je wilt het zo graag weten he. Hellen, mooie eho hoor, fijn he dat je de 12 weken grens hebt gehad. Dan krijg je er toch meer vertrouwen in. Hier gaat alles goed. Gisteren was ik bang dat ik ziek zou worden (keelpijn, hoofdpijn) maar na een goede nachtrust en echina force voel ik me al weer een stuk beter. En het is zulk mooi weer ga zometeen eerst maar eens lekker op de fiets boodschappen doen, krijg ik gelijk beweging en lekker buitenlucht, heerlijk. Voel de baby nu elke dag bewegen en dat is erg fijn. Nou dames geniet ook maar lekker van t mooie weer vandaag!
ja hoor koffieleutje ik ben echt zwanger. ik weet niet waarom ik niet op de lijst staa. maar goed, ik heb het deze week veel te zwaar met misselijkheid en duizeligheid. gister kreeg ik nog n echo, het was goed, groeit best hard. ik heb vanwege mijn spastische darmen al n zichtbaar buikje. enge aders op mijn borsten en op de zijkanten van mijn hoofd?. veel borstenpijn. ik heb net een nieuwe bh gekocht.
@Jolanda 666 Die duidelijkste is die van gisteren...die van vandaag zijn veel vager,maar dat had ik de vorige keer ook. @Belize.....die zere borsten is echt heel vervelend.Een goede bh helpt wel. He bah....aders op je gezicht,dat lijkt me niet fijn. Wat goed dat je kindje goed groeit!
M'n temp was ook nog hoog, maar ben toch weer ongesteld geworden. Ben er zooooooooooooo zat van! Vrijdag heb ik op dag 8 weer een follikelmeting en dan als het kan de week daarna m'n eerste IUI. Noem het maar weer de eerste want deze ronde is er behalve de hormonen niks gebeurt.
suz, ja op de zij kanten van mijn voorhoofd zeg maar. ik heb veel haar, dus het is niet zo erg. ik draag zelden bh. Kleine borsten. nu moet ik dus ook constant bh dragen? begrijp ik dat goed? o balen.
Al een poosje geen post meer van Annna, zou ze dan eindelijk... [-o< ? @Veronika: Jouw gevoel is héél herkenbaar hoor! Ik heb er ruim 5 jaar over gedaan om zwanger te worden van Jasmijn en tóch vroeg ik me zelfs op de avond voor de bevalling (ik werd ingeleid, dus ik wist dat het de dag erna ging gebeuren...) af of dit nu toch wel was wat ik wilde. Tja... als je het na 5 jaar nog niet weet... ! Ook tijdens de zwangerschap vroeg ik me geregeld af of ik wel een goede moeder zou zijn en zo. Het schijnt er inderdaad helemaal bij te horen... @Coto: Wat een geweldig nieuws! Echt super... @Shiela: Leuk dat weer eens langwipt! Die dikke buik was ook niet zo 'mijn ding' hoor. Ja, als ik voor de spiegel stond, vond ik het wel mooi. Maar in de praktijk zattie meestal gewoon in de weg en Emma trapte me af en toe werkelijk bont en blauw, dus ook dat had ik op een gegeven moment wel gezien. Na de bevalling was ik blij met mijn kleine meisje én met gevoel dat ik mezelf weer was. Ik ben dus ook nóóit jaloers op vrouwen met een hoogzwangere buik. Enne... ook ik ben een happy en trotse mama ! @Lotuss: Gefeliciteerd met de goede uitslag! @Suzanne: Op de onderste test zie ik toch duidelijk een streep! Ik hoop je morgen dus te kunnen feliciteren...
ja giegel het is bij jou nog steeds de eerste ronde. maar als je temp nog hoog is is er nog hoop. gewoon afwachten. de dag 8 is mooi vroeg hoor. ze verwachten kennelijk toch veel actie!
De FM zou eerst op dag 11 omdat dag 10 op zondag is, maar omdat de IUI voor 2 april moet plaatsvinden is het verzet naar dag 8. Ben alleen bang dat er geen eiblaasje groeit omdat rechts aan de beurt is en mijn rechter eileider zit dicht.
@ Giegel...spannend hoor je 1e IUI.....ik hoop voor je dat het gelijk raak is.Ik mag ook in juli aan de IUI.... Ik weet het niet hoor....verlies nu weer allemaal donkergeel slijm en volgens mij is dat niet best.Ik heb uitgevonden dat als je lang naar die testjes staart,dat ze er echt niet donkerder op worden,dus ik ga maar es boodschappen doen.het is lekker weer,dus.
ik dacht vroeger ook dat t een keer links dan een keer rechts was. maar de echo mevrouw heeft me ooit gecorrigeerd. het is geen regel. het kan van alle kanten komen. hoop je ei van de goeie kant komt!
Ola dames, Eindelijk aanemeld bij de vk. Intake 8 april, 3 april al termijneco in ziekenuis. (Sorry, oude laptop weer! 2 letters kapot!) Wie vroe ernaar? Vandaa ben ik ect eeeel misselijk En ik kom niet vooruit in et uis Zuct, idd, pas op wat je zet als je misselijkeid wenst.... PS Jiejel (ik scrijf et maar even zo, de . is dus kapot) Neee toc, niet onesteld.... wat balen ze, ik oopte et ect voor jou) * snik *
Volgens mij heeft dat toch niets met het groeien van de eiblaasjes te maken of je eileider dicht zit? Of vergis ik me? Mijn eileider zit aan de rechterkant mogelijk ook dicht omdat ik door een blindedarm ontsteking ook tot twee keer toe een ontstoken eileider gehad heb. Toch was er bij m'n beide zwangerschappen op de echo te zien dat er aan de rechterkant een eitje gesprongen was. Het kan zijn dat de andere eileider het eitje dan opvangt, dat schijnt de natuur wel vaker zo te regelen. Een gezond werkende eileider heeft een soort "stofzuigereffect" is me verteld. Of de schade valt bij mij mee, dat kan ook natuurlijk.
Oh nee giegel, ik had zulke goed hoop voor je....En pot met moed voor je voor de IUI ! Suzanne geel slijm zegt helemaal niks hoor, maak je nou eens ff niet zo gek (ahum zegt diegene die zich net zoveel zorgen maakte) Belize fijn dat de echo weer helemaal goed was, je bent idd maar 4 dagen verder als ik Volgens mij moet je het zelf aangeven om op de lijst te komen. Wel vervelend veronica en Belize dat jullie zo misselijk zijn.... Vraagje steken onder in de buik is dat normaal ? Niet constant maar wel af en toe.
even een vraag over twelingen: zitten ze in een plecenta of allebei apart eigen plecenta? weet iemand dat?
Heh Gieg...wat een vervelend nieuws zo voor het weekend. Ik had goede hoop. Ook nog niets van Anna. Ik durf erom te weden dat ze bezig is/was ! Ik ben doooooodop. Maar ik moet nog naar het Oosten en ik zie er nu erg tegenop. Wel ga ik met kadootjes, want de beloofde maxicosi van de collega, kreeg ik vandaag feestelijk overhandigd, afgeladen vol met kleine kadootjes, van elke collega één. Ik heb hem niet uitgepakt, maar neem hem mee naar Lief, zodat we dat samen kunnen doen. hij moet al zoveel meemaken van op een afstand....