35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heel leuk hoor hellen!

dankwel koffie vr de info. ik dacht, omdat ik t heel moeilijk heb met kwaaltjes, tja misschien heb ik 2 ofzo. niet dus.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lastig lezen hoor, die berichtjes van jou! ;)
    Maarre, jij ook 3 april echo, spannend! (ik ook 3 april)

Giegel: Wat enorm balen!

Annna: ?

3. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Wat een heerlijk weertje zeg! Het is lente!
    Sorry hoor maar mijn bui is gewoon nog steeds goed! Iedereen bedankt voor het meeleven!
    Ik heb wel een onrustige nacht gehad, was om 3 uur wakker en daarna eigenlijk niet echt meer geslapen…Krampje hier, steekje daar. De kleine meid roerde zich ook nog flink! Om 6 uur naar beneden gegaan en een krentebol gegeten..hihi. Daarna ineens als een blok in slaap gevallen en om over tienen met een hoofd vol watten wakker geworden! Lekker samen koffie gedronken en daarna gedouched. Daarna goed bezig geweest. Ik heb eindelijk mijn ziekenhuistas ingepakt! Mannetje is heel voorzichtig bezig met de gordijnen ophangen en de lamp! Ook nog lekker een uurtje in de zon gezeten, maar ik krijg ineens hele grote sproeten in mijn gezicht! Maar goed het is echt lekker buiten zeg….En toen kwam ook nog met omslagdeken van Wallaboo binnen, helemaal geweldig. Ik heb ook spullen voor de geboortekadootjes besteld dus die verwacht ik ook binnenkort…we hebben een inhaalslagje te doen immers! Geboortekaartje hebben we ook al een idee voor, nog even afwachten of dat kan…
    @Giegel : bahbahbahbah, stomme zooi! Ik had het zo gehoopt voor je!
    @Suzanne : Jij maakt het echt een beetje spannend! Sterkte met testen zondag!
    @Suzanneke : Wat raar joh, 4 dagen te vroeg! Zo is er toch geen touw aan vast te knopen?
    @Missdaantje : Hallo, fijn dat je af en toe wat van je laat horen! Ik vind 1 al zwaar, laat staan 2! Respect hoor! Hele mooie buik ook zeg! Je draagt echt mooi aan de voorkant!
    @Koffieleutje : Ik heb begrepen dat je in de eerste weken dikker wordt door een hormoon die darmen etc laat opzwellen! Ik had dat ook….ik droeg met 13 weken al zwangerschapskleding en daarvoor vanaf een week og 9 gewoon 2 maten grotere kleiding die ik nog had liggen van dikkere periode (was aangekomen na schildklierproblemen en daarna weer 15 kg afgevallen). O en steken, ook normaal, banden en baarmoeder komen in actie!
    @Belize : Die pijnlijke borsten gaan ook weer over hoor. Dat vind ik ook nog steeds zo raar, waarom alleen in het begin pijnlijke borsten en niet aan het einde?
    @Helen : Geniet van de kadootjes en van het weekend samen met je lief!

ANNA?

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    coto ik ben heel blij voor je! je geniet echt! en terecht. tja die sproeten heb ik normaalgesproken ook dus ik moet heel erg opletten. maar ik hou ook heel veel van de lentezon. weer zo een dilemma.

5. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    We hebben hier een zieke sterre, kom effe kijken of die kleine annna er al is......Nog niet precies :confused:

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, beterschap voor Sterre.

Ik heb net Alyssa naar bed gebracht met dik 40 koorts. Ik weet dat het erbij hoort, maar dit is al de derde keer in een maand tijd. Dit is echt even niet meer leuk.

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nee dat is ook niet leuk meer Inez...
    Die arme ukkies...

Zico en Inez beterschap met de kleintjes !

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Zico en Inez beterschap voor jullie kindjes.

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Nog niks van Annna ze zal wel druk bezig zijn of ligt al heerlijk rustig te genieten van d'r kindje.....

Heeft ze trouwens een buddy die ons op de hoogte houdt?Nou ja zal wel maar weet niet wie het is.
    We zullen spoedig van haar horen hoop ik.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik woon in Zeist, da's ook niet zo ver bij jullie vandaan! Grappig!

Anna is vast bezig! Ik ben zoooo nieuwsgierig!

Suzanne, wat spannend! Ik duim voor je!

Ik heb vannacht gedroomd dat iemand mij vertelde dat ze zwanger was en dat ze zware pijnstillers gebruikte en dat ik toen uitriep dat ik die ook gebruikte en dat het dus toch heel goed kon zijn dat ik ook zwanger was. En vervolgens was ik heel blij in mijn droom omdat ik dacht dat ik toen zwanger was! :) Waar het hart van vol is... Ik ben allang blij dat ik geen ongi krampen meer heb, dat was alleen gisterenmiddag en is nu gelukkig weer helemaal weg. Alleen nogal last van maagzuur vandaag en mijn darmen spelen op, maar dat kan ook stress zijn omdat mijn Lief bijna weg gaat...

11. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Volgens mij horen wij iets van Inez als het zover is ?

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Even een vraagje.....mijn testen zijn op :rolleyes: maar morgen komen er nieuwe met de post....hoe kan ik mijn ochtendurine bewaren?

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Suzanne, dit vond ik op internet...

Hoi,
    Ja, je kan je urine in een heel schoon potje opvangen en dit afgedekt in de koelkast bewaren. Dan ong. een uurtje voordat je gaat testen de urine uit de koelkast halen om op kamer temp te laten komen en dan testen.

succes.

--
    Silvana mv Robbie*, Gillian* & Julian

At Thu, 28 Apr 2005, ik wrote:
    >
    >Hoi heb nog een vraagje men zegt dat je zwangerschapstesten beter met
    >ochtendurine kan doen is dit zo? En kan ik deze ochtendurine ook gewoon
    >ergens in bewaren en later op de dag doen of is het dan niet meer
    >betrouwbaar? Graag spoedig antwoord.

14. Suzanne68

@ Lotuss

Dankjewel! :D

15. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    In een potje in de koelkast Suzanne ;)

16. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Spuit 11 komt ook aan :) sorry Lotus had jouw antwoord nog niet gelezen begon meteen enthousiast te typen :)

17. Suzanne68

Haha....nu weet ik in ieder geval zeker dat het in een potje in de koelkast moet ;)
    Ik probeer het wel los te laten.....maar een streep is een streep lijkt mij....ik hoor mezelf nog miepen de vorige keer over vage strepen...ik zou nu een moord doen voor die strepen die ik toen had.
    Ik denk wel dat er wat zit....maar zo vroeg voor NOD testen is gewoon niet zo slim......het kan nog heel erg mis gaan dan....of al mis zijn gegaan :( Ik weet dat ik gewoon nog een paar dagen moet afwachten en mijn cyclus is ook nog niet op orde...dus wie weet hoever voor NOD ik echt zit.
    Geduld is alleen niet echt mijn sterkste kant...sterker nog..het is een kant die ik helemaal niet heb.
    Maar ik ga morgen eigenwijs gewoon weer testen hoor ;) met koelkasturine...hihi

18. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gelijk heb je Suzanne, en wij duimen door ;)
    (vergeet je niet het potje op kamertemp te laten komen :) )

19. Suzanne68

Ik doe het wel ff in de magnetron :) geintje!

20. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Had jij dat vage lijntje nu met gevoelige testen van sensi Suzanne of met de "normale" ?

Share This Page