35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey Ellen, ja daar hou ik me maar aan vast. Had alleen gehoopt dat ik de IVF voor zou zijn, maar helaas :cry: Met jou wel alles goed?

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dat is best goed nieuws, Diaantje...... heb je toen iets gevoeld waarvan je achteraf kan zeggen "dit was mijn eisprong" (mocht je het al verteld hebben, mijn hoofd loopt momenteel over, ook ivm paps en wat ander gedoe).

Moby...... ben benieuwd.........

Krijg net een smsje binnen
    "Met Kaat gaat het redelijk, ze hebben haar vandaag in slaap gehouden om bij te komen. Morgen laten ze haar bijkomen. Ze krijgt voeding via het infuus."

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Nee, eigenlijk niet. Hoest met je pap?

Fijn dat je van kaat hebt gehoord en dat het redelijk gaat. Goed dat ze haar in slaap hebben gehouden, kan ze idd wat bijkomen. Hoop dat ze de voeding via het infuus wel binnenhoudt, zodat ze wat kan aansterken. Wens je haar sterkte van mij?

4. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Diaantje, dat is goed nieuws en slecht nieuws. Goed dat IFV door kan gaan, en slecht dat jij je eitje heb gemist. Maar goed, als het niet zo kan, dan anders. Als het maar lukt. Mijn kaars is net pas uitgebrand, daarom kijk ik nu pas naar berichten.

Ik ga maar weer, heb mensen op bezoek.

Groetjes aan iedereen, en tot morgen.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, allereerst dikke knuf. Natuurlijk hadden we gehoopt dat het jullie op de valreep toch nog 'op eigen kracht' zou lukken, maar gezien de omstandigheden is het desondanks toch wel heel fijn om te weten dat alle waardes verder goed zijn en dat jullie toch in ieder geval voor de IVF poging mogen gaan.

Hopelijk komt je ongi nu dan toch echt snel zodat Bali niet Balen ivm ongi wordt.

Molly, ook voor jou een dikke knuf en geef er ook maar 1 door aan Kaat. Fijn dat je van haar hebt gehoord. Hopelijk sterkt ze nu goed aan in het ziekenhuis en vinden ze een oplossing voor haar waardoor ze niet iedere keer toch weer met een mega terugval in het ziekenhuis belandt.

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ 4x MAMMA: dank je voor het branden van de kaars! Liefffffffffff!

@ INEZ: Bedankt voor je knuf, heel lieffff, kan het idd toch goed gebruiken. Ook al verwachtte ik geen positest, geen bloed geeft moed, je hoopt er toch nog stiekem altijd een beetje op. Denk dat ik mezelf ook een beetje gek heb gemaakt met de berichten hier op het forum dat er mensen zijn die laat posi testen of waarbij een zwangerschap is vastgesteld tijdens de echo of bij een bloedtest. Kleine troost is idd dat de waardes goed zijn en dat Bali niet rood wordt, zoals het er nu uitziet. Probeer het een beetje positief in te zien, wat evengoed moeilijk is. Hoop bij jou dat de bloedddruk goedkomt en dat je vanavond een goede nachtrust hebt. ;)

@ ALL: een heel fijn zonnig weekend! Ik moet nog 7 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie!

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Hallo, dames......de echo zag er heel goed uit en het geslacht was overduidelijk te zien:
    een flink piemeltje!
    Heb van het begin al gedacht dat het een jongen zou worden en ben er heel blij mee!

@Diaantje1: wat jammer maar dat de waarde laag is is toch een klein pluspuntje of niet?
    Dus op naar de ivf en dan echt ROZE!
    Leef erg met je mee!

Ben een beetje laat maar had de afscheidsmusical van mijn zoon en ben pas net terug!

Fijn weekend allemaal!

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ MOBY: ja, klopt van dat lichtpuntje, maar...ik ben echt heel bang voor IVF. Als ik mijn ijskast open en al die medicijnen zie, krijg ik al de kriebels. Zie er enorm tegenop. Vind het heel lief dat je meeleeft. Maar...helemaal leuk dat er ook iemand van dit forum een kereltje krijgt. Van harte met je zoontje :p . Heb je nog iets leuks gekocht?

9. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje:nee nog niets gekocht maar ga na het weekend effe shoppen!

10. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ moby

Feli met je zoon... leuk man

@Kaat
    heel veel sterkte toegewenst

@Ritje
    geniet er maar van de rest komt vanzelf.

@ Diaantje
    toch een posi uitslag.. veel s6 bij ivf

groetjes Anja

11. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    nog ff en dan mag ik ook weer ff gluren, ben ook wel benieuwd wat het word.

12. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Diaantje, jammer dat het stiekem toch geen zwangerschap was en ook een beetje gelukkig dat je daar ook al niet meer echt van uit ging. Maar wel heel goed nieuws dat je waardes wel helemaal top zijn. Wel helemaal geweldig dat ze gelijk bellen en je niet in spanning laten zitten.

Voel je je niet een stuk rustiger omdat je antwoorden hebt?

En ik ben zo blij dat er een bericht van Kaat is. Wel heftig allemaal hoor, dat ze in slaap word gehouden. Ik heb totaal geen idee hiervan maar gaat dit de hele zwangerschap zo?

En Moby, wat geweldig een zoon! Gefeliciteerd!

13. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Nou, wat is er precies gebeurd met Kaat?
    Het laatste wat ik gelezen heb is dat ze weer in het ziekenhuis was opgenomen!

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kreeg vanochtend een bericht dat Kaat is wakker is. Meer weet ik niet, helaas.
    @ Moby, Kaat was totaal uitgeput door het overgeven. Daarom hebben ze haar 1 1/2 dag in slaap gehouden zodat haar lichaam kon bijkomen.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik hoop dat Kaat zich weer wat beter voelt nu, zo is zwanger zijn ook niet echt leuk lijkt me.

Diaantje, heerlijk zeg, de vakantie zo dichtbij nu. Nu lekker genieten van de voorpret en daar lekker uit je dak gaan en zo min mogelijk denken aan die enorme berg in je koelkast.

Moby, wat leuk zeg, een knulletje. Fijn dat alles er goed uitziet allemaal.

Ik ga zo nog ff shoppen met dochterlief voor wat spulletjes om de geboortekaartjes mee te bewerken terwijl mannetje druk bezig is met het leggen van de laminaatvloer.
    En begin volgende week gaan we lekker shoppen voor archiefkasten en kledingwandrekken voor de inrichting en daarna kan ik alle kleding op z'n plek hangen en mannetje de PC's instaleren. Dan schiet het toch wel ineens weer lekker op. En dan ... kan het klussen in huis beginnen. Leuk leuk.

16. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ik ga even tussen uit. Ik zit weer in een dip, moet alles op een rijtje zetten want zo is het ook niet te doen.

Voor alle zwangere veel plezier met zwangerschap,
    en voor alle wachtende sterkte en veel succes.

Ellen hoop dat je toch roze meld. Jij bent de latste deze maand.

Ik hoop dat juli beter word dan juni, voor iedereen.

Groetjes
    4XMamma

17. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Diaantje: toch nog een lichtpuntje bij een negatieve zwangerschapsecho. Eerst maar lekker met vakantie.

Moby: gefeliciteerd met je mannetje. Zijn erg lief, vooral voor mama's

4xmama: bedoel je dat je niet meer meekletst? Neem je tijd.

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ MOBY: leuk shoppen na het weekend, dan is het niet meer zo druk. Genieten hè meid en foto's laten zien wat je gescoord hebt!

@ ANJA: dankje! Wat leuk dat je binnenkort weer mag gluren. Wil je weten wat het wordt? Veel gluurplezier!

@ SHEILA: JA erg jammer, maar niks aan te doen. Baal ervan dat we niet op het juiste moment geklust hebben en zo een maand, zonder het te weten, voorbij hebben laten gaan. Ik voel me wel een stuk rustiger nou idd, maar leuk is evengoed anders. Gewoon omdat IVF zo dichtbij komt! Hoe voel jij je?

@ MOLLY: hopelijk heeft het KAAT geholpen en is ze een beetje bijgekomen.

@ INEZ: zo, jullie zijn lekker bezig thuis. Heb je een lekker shopmiddagje met dochterlief gehad? Nog leuke dingen gekocht? Wij zijn idd de dagen dat we nog moeten werken aan het aftellen (7 op dit moment). Hoop idd dat ik het op BALI even van me kan afzetten. En na de vakantie met frisse tegenmoed ertegenaan.

@ 4x MAMMA: veel sterkte!

@ NIN0: ja, een klein lichtpuntje. In de vakantie even iets anders aan mijn hoofd. Met jou alles goed? Nog even hè meisje!

@ ELLEN: onze junihoop is nu op jou gevestigd!

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anja, bij de VK was alles weer helemaal goed met de kleine! Bij jou ook alles oké?
    Je schrijft dat ik een berichtje van je dochter Natasja (mooie naam :D) heb gekregen, maar ik zie niks?

Anna, goed te horen dat je moeder aan de beterende hand is. Ik hoop dat jullie een fijn weekend met z'n allen hebben!

Och arme Kaat, meid wat heb jij het zwaar...... een hele dikke knuf voor je, maar ik doe dat wel heel zachtjes voor je.

Sheila, ik ben blij dat het beter met je gaat!

Inez, fijn dat de echo weer helemaal goed was. En ook heerlijk om te weten dat de baby al goed is ingedaald (hier ligt ze ook al diep in m'n bekken) en je in principe gewoon zou kunnen bevallen. Dat hoop ik zo voor je!

Ritje, hou je taai meid!

Verdorie Diaantje, dus toch echt niet zwanger. Maar godzijdank wel goed nieuws over onlangs een eisprong (wel erg jammer dat jullie niet geklust hebben) en een mooi FSH-cijfer.
    De IVF ingaan lijkt me erg ingrijpend en ook eng, maar ik kan me ook voorstellen dat dit een gevoel gaat geven dat jullie er nu meer aan kunnen gaan doen. Knuf!

Moby, gefeliciteerd met de mooie echo en met jullie jongetje! :D

4xmamma : sterkte!

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ NATAS: dank je wel, ik vind het voorlopig alleen maar doodeng :(

Deel Deze Pagina