35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne, gefeliciteerd! Duidelijker kan het niet meer hè ;) ?

Enne, beloof me één ding: ga niet teveel piekeren als je je over een paar dagen nog steeds niet zwanger voelt. Ik heb vóór Jasmijn ook een miskraam gehad en voelde me tijdens alle drie de zwangerschappen niet zwanger, alleen bij Jasmijn had ik in het begin zo'n 'ongi-gevoel'. Het zegt écht helemáál niets!

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Olleke: ik heb een voorliggende placenta... en nu pas sinds paar weken voel ik baby duidelijk.
    Daarvoor alleen als beebje besloot eens heel laag in mijn buik te trappen, dus onder placenta door... dus er gingen dagen voorbij zonder dat ik iets voelde.

3. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    BLIJ om dit te horen ,en fijn dat alles goed gaat met jou
    ja echt, ben nu geruster omdat ik weet dat ik dan niet de enige ben ;)

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mexicang balen voor je meis.
    Ik begrijp heel goed dat het moeilijk voor je is om geconfronteerd te worden met zwangeren en nieuwe zwangeren....

Dat je dan even afstand neemt van alles kan ik me dan goed voorstellen.

6. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ollebolleke als je het hartje met de angelsound goed hoort, zou ik me zeker niet zoveel zorgen maken !

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Graag gedaan :p Er zijn er wel meer hoor die pas heel laat beebje gingen voelen.. ook die al eerder zwanger zijn geweest... die natuurlijke airbag voor in je buikje kan gewoon de boel goed dempen.

mexicang: begrijp je helemaal meis dat je even afstand wilt nemen.. dikke knuf en bedenk dat het bij jou ook goed gaat komen!

hoeraaaa, nog maar 76 dagen te gaan... lijkt geen eind aan te komen!

8. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Proficiat met Yara

helemaal top Anna :D

liefs

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ mexicang ik begrijp je maar al te goed.....ik vond het ook lastig....niet eens vanwege de zwangeren,maar gewoon om er mee bezig te zijn door op iets te komen wat zwangerschapspagina heet.....het is ook heel confronterend.

Ik ga zo de tandarts bellen......mijn kies doet vreselijk zeer....ik heb amper geslapen...het is zo'n opgelapte kies.die nog voor meer uit vulling dan uit wat anders bestaat....mijn tandvlees is ook wel erg ontstoken,dus ik hoop dat de pijn daar vandaan komt,maar ik denk het niet :(
    Ik heb wel besloten dat ze hem niet meer mogen wortelkanalen ofzo....als ie echt dood is halen ze hem er maar uit....aan de andere kant mis ik dezelfde en daar merk ik niks van en je ziet het ook niet,want het is de op 1 na achterste kies.Ik ben vreselijk bang voor de tandarts,dus ik heb echt geen zin.....

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Mex: Dikke knuf, en je weet me te vinden!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ All (en mex in het bijzonder):
    Ik denk dat iedereen wel eens een moment heeft waarop ze denkt: dat stomme internet ook!
    Te veel informatie is ook niet goed voor een mens. maar toch komen we steeds weer terug op dit forum. Omdat er gelijkgestemden zijn, mensen met wie je ervaringen uit kunt wisselen, waar je je vragen kwijt kunt. Mensen die je gerust stellen, die blij en verdrietig met je zijn.
    Heerlijk, maar soms ook verwarrend. Iedereen zegt wat anders, de meningen zijn verdeeld.
    Plus dat het soms lastig is dat er hier zowel zwangeren als nog niet zwangeren zijn. Als niet zwangere wil je het geluk van de zwangeren niet verstoren door steeds weer met je vragen te komen, en als zwangere wil je niet te happy overkomen omdat je zo meeleeft met de nog niet zwangeren.
    Ook ik vind het soms lastig om daar een middenweg in te vinden.
    Ik reageer ook wel eens op andere topics, maar daar voel ik me nog steeds minder thuis als hier op het 35+ forum. Puur omdat ik hier het gevoel heb dat de mensen echt meeleven. Als je blij bent, maar ook als je verdrietig bent.
    Goed, soms wordt er minder gereageerd, maar dat is denk ik nooit persoonlijk. soms is het gewoon even erg "druk".
    Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hier nu mee wilde zeggen, maar ik wilde het toch even kwijt
    :rolleyes:

12. Suzanne68

Nou ja zeg!Ik mag niet eens langs komen bij de weekendtandarts :confused: Ik moest maar paracetamollen slikken.Maar ik wil helemaal niet zoveel pijnstillers slikken als ik zwanger ben :( Als het weer erger word bel ik gewoon weer.Die man kan toch niet zomaar ff voor mij beslissen wat ik in mijn lijf stop als ik zwanger ben...

13. Om deze reden 'durfde' ik nooit op een NOD-topic mee te schrijven. Ik was véél te bang dat ik als laatste zou overblijven, gezien het feit dat het ruim 4 jaar heeft geduurd voordat ik de eerste keer zwanger werd. Ik begrijp je beslissing daarom ook heel goed.

Ik blijf intussen gewoon hopen dat je je binnenkort komt melden met roze nieuws...

14. @Suzanne: Denk je er wel aan om de tandarts te melden dat je zwanger bent? Als hij een foto wil maken, moet jij een loodschort dragen nu je zwanger bent.

Sterkte met je kies!

15. Suzanne68

Zo durf ik nog niet mee te schrijven in het novembertopic.....had het vorige keer wel gedaan(in het septembertopic) en toen het misging vond ik het toch moeilijk om er niet te lezen elke keer....en dan zag ik hoever ze allemaal al waren.Ik vind dat echt zwaar.En je leert mensen een beetje kennen ook en dan opeens hoor je er niet meer bij....dat vind ik zo fijn aan dit topic....dat het niet uitmaakt of je wel of niet zwanger bent en dat je als het misgaat hier gewoon kan blijven.

Mijn kiespijn is wel dragelijk nu,dus ik ga kijken of het tot morgen kan redden als mijn eigen tandarts er weer is.

16. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    NOD

22-03 Linneke8
    23-03 Desmo
    28-03 Bebek/Carola
    ? ?-04 Yuca
    01-04 Benthe
    02-04 nefertary
    13-04 Nienke07
    15-04 Mama2X
    17-04 Giegel
    17-04 Susanneke123
    ? ?-04 Mexicang

AFSPRAKEN

27-03-2009: Giegel FM gynaecoloog
    30-03-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog
    31-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    03-04-2009: Liesben eerste echo
    03-04-2009: Veronika termijnecho
    08-04-2009: Veronika intake verloskundige
    08-04-2009: Koffieleutje 1e echo + afspraak gynaecoloog
    14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige
    16-04-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog
    20-04-2009: Lotuss 3/4D pretecho
    08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo

BEVALDATA

05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Liesben
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Veronika
    16-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje
    30-11-2009 Suzanne68

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara

jaa, maar jij komt hier al niet meer zoveel, en jij reageert ook niet op iedereen. zo heb ik jou al ik-weet-niet-hoeveel-keer gevraagd wat jouw volgende NOD datum is, voor de lijst, en daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. ;)

verder ben ik het wel met je eens dat de niet-zwangeren wel eens in het vergetelhoekje raken, zeker nu er zoveel zwangeren zijn. ik merk ook dat ik weinig reakties krijg terwijl ik hier toch elke dag schrijf en ik dat, vooral in de wachtweken, toch wel fijn zou vinden.
    ik ben nu, nu ik alweer een jaar aan het wachten ben, ook op het punt aangekomen dat ik wel iedere keer hoop heb, maar er toch vanuit ga dat het ook deze maand weer niks is geworden, puur uit zelfbescherming.
    en ook mij is het begonnen te steken dat iedereen in mijn omgeving maar zwanger lijkt te worden en ik niet... :cry:
    ik zou het zelf wel fijn vinden als alle niet-zwangeren hier wat meer op elkaar zouden reageren zoals dat nog niet zo heel lang geleden wel het geval was...
    in ieder geval sterkte voor nu mex, die eerste dagen van de ongi zijn altijd zo sh*t!

ollebolleke, wat naar dat je je zo'n zorgen maakt! wat iemand al zei, gewoon een extra echo proberen af te dwingen hoor, laat je niet het bos in sturen!

17. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Vervelend zeg Suus, had je het wel gemeld dat je zwanger bent omdat hij met het advies paracetamol komt ?
    En dat je (nog) niet in het novembertopic durft te schrijven begrijp ik goed.

18. Suzanne68

@Nefertary.......ik ga erop letten,dat ik ook op de niet-zwangeren reageer......ik vind het al knap dat jullie zo blijven schrijven hier....ik had daar helemaal geen tot weinig zin in toen ik niet zwanger (meer) was :oops:
    Maar ik vind het altijd wel lastig om overal op te reageren,omdat ik nogal chaotisch ben en vaak dingen door elkaar haal.
    Dikke knuf voor jou!En niet opgeven hoor.

@Koffieleutje....ja,ik had gezegd dat ik zwanger was.Maar het was sowieso een beetje een botte meneer....tandarts he ;)

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    mexicang een dikke knuf voor jou meid, maar je mag de hoop niet opgeven he, heb zelf er ook 17 maand over gedaan en van te voren nog adoptie bezig geweest, dus ook een hele weg afgelegd ivm beeb.

Weet dat je hier steeds een luisterend oortje hebt he ;)

20. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nefertary dat herken ik hoor ik zit ook nog op een ander forum waar de meesten niet zwanger zijn en je helpt elkaar echt door de wachtdagen en de teleurstelling door. Ik vond dat ook altijd erg prettig !

Blijf dat hier ook doen hoor, kom pas sinds een week of 2 regelmatig hier maar probeer op iedereen te reageren ;)

Share This Page