35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En om alle niet zwangeren een hart onder de riem te steken, bij ons oudjes duurt het nou eenmaal langer, vanwege de oude eitjes. Tot je denkt dat het je echt niet meer gaat lukken en je ineens zwanger blijkt te zijn. dus meiden geef niet op.

2. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    @Bebek : Sterkte komende week! Ik kan me voorstellen dat het nog vervelender is als je lief er niet is in de laatste week. Heb je nog meer tijd om niks te voelen!
    @Mexicang : Jammer dat je niet meer komt, maar ik snap het wel hoor! Er kwamen hier de laatste tijd ook wel heel veel nieuwe die ook nog zwanger waren of snel werden…Ik hoop dat je toch nog snel met roze nieuws komt! DIGI KNUFFEL
    @Nefertary : Jij ook natuurlijk een dikke KNUF

Vandaag een proefgeboortekaartje gemaakt. Hij komt dinsdag met de post! Was een beetje blijven liggen de laatste tijd! Ben benieuwd….Moet ik natuurlijk niet vannacht bevallen, Dan raken we in de war….?!

3. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ben benieuwd Coto, vraagje heb je een romantisch kaartje of meer een moderne ?

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Mexicang, wat balen dat die :evil: :evil: :evil: weer zijn doorgebroken. Ik kan me goed voorstellen dat je er best een beetje moedeloos van wordt.

Ik kan me best voorstellen dat je afstand wilt nemen en dat respecteer ik ook. Maar blijf niet weg omdat er niet altijd op je wordt gereageerd. Zelf heb ik dit topic altijd als een zeer hecht topic ervaren, meiden die met elkaar meeleven en elkaar door dik en dun steunen.

Wat dat betreft kan ik me alleen maar bij de andere meiden aansluiten. Ik reageer ook lang niet altijd op iedereen, dat is zeker geen onwil, maar puur omdat m'n hoofd een warboel is van hier tot Tokio en ik gewoonweg niks onthoud.

Sterkte en hopelijk krijgen we snel een berichtje van je dat je zwanger bent!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee meiden. Wat vervelend dat de niet-zwangeren het gevoel kunnen hebben dat er minder op ze wordt gereageerd. Ik spreek voor mezelf als ik zeg, dat het in ieder geval nooit mijn intentie was om iemand van hen te negeren.

En ik kan me het gevoel dat er is ook wel voorstellen. Ik heb jarenlang hetzelfde gehad, toen het leek of iedereen in mijn omgeving "maar" zwanger werd. En dat is gewoon balen.

Ik zei altijd maar: ik gun het hen van harte, maar mezelf minstens net zoveel.

En zij die nog wachten: nu mijn wens vervuld is...gaat mijn wens uit naar jullie :)

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    ? ?
    snap het niet? :(

7. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Iedereen weg?op stap,of nog aan het werk?

= =
    !
    ........

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik ben er nog wel....heb weer kiespijn :(
    Misschien is het mijn tandvlees...ik weet het niet.....heb toch maar 2 paracetamollen genomen.....daar baal ik echt van :cry:

9. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja ik snap die tandarts van jou echt niet hoor suus...Maar die 2 molletjes zullen toch niet zo heel veel kwaad kunnen denk ik.

Ja he ollebolleke het is maar stilletjes.

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Sterkte met je kiespijn. Paracetamol mag gewoon hoor! Alleen geen ibuprofin.

Ik ga morgen toch maar even naar de huisarts met Alyssa. Ze is vanavond weer met koorts (39) naar bed gegaan. Dat is al dag 3. En dat wordt ook maar nog een dagje thuis bij mama en niet naar het KDV. Wel sneu hoor.

11. Suzanne68

Kleine kindjes die ziek zijn dat is altijd extra sneu.Beterschap!

Kiespijn is weer weg....gelukkig...ga morgen wel mijn eigen tandarts bellen.

12. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Inez dat zou ik ook maar even doen misschien heeft ze wat anti-biotica nodig. Beterschap !

13. Suzanne68

Oja....en weten jullie nog dat ik geen test meer zou doen :rolleyes:
    We willen het maar niet geloven hier...dat ik zwanger ben,maar vooral niet dat het zo blijft :(

14. Linneke8

Linneke8 Actief lid

Oct 7, 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    zo hehe , ik ben eindelijk bijgelezen, wat kunnen jullie kletsen zeg.

GEFELICITEERD ANNA EN SUZANNE!

Ik heb vandaag mijn noddag en nog niet ongi. Spannend!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hai allemaal, ik kom even snel voorbij schuiven :)
    Heb weinig tijd en heb alles van de laatste dagen heel vluchtig bij gelezen. En wat zie ik...... super goed nieuws van Suzanne, gefeliciteerd!

En lieve Anna, van harte met jullie dochtertje Yara!
    (Die naam stond ook op mijn lijstje, maar Chris vond 'm niet zo mooi. Hij snapt er ook niets van :))

16. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Bebek, gaat het een beetje? wat moet jij lang werken zeg, gaat dat wel met je rug!?

Inez, wat naar voor Alyssa. mijn dochtertje heeft ook een week koorts gehad. volgens de huisarts was het toch een virusje en hoefde ze geen AB. ik hoop dat Alyssa snel weer wat opknapt.

Linneke, spannend! heb je stiekem nog niet al een keertje getest? ;)

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Suzanne, zo herkenbaar, en maar testen, en maar testen. Maar vooral het ongeloof, weer zwanger en je maar afvragen, zou ik deze keer wel zwanger blijven?

Heb zelf 1x een MA en 4x een vroege MK gehad en kon lang niet geloven dat ik deze keer wel zwanger zou blijven. Maar ik bleef het wel en op 29 juli vorig jaar werd onze mooie dochter Yelina geboren.

Dus je ziet, het is zeker mogelijk, ook na meerdere keren een MK.

Vertrouwen houden is zeker nadat je 1 of meerdere keren een MK hebt gehad erg moeilijk. De tijd lijkt voorbij te kruipen, maar achteraf zul je zeggen, goh, het is best nog wel snel gegaan allemaal. Tenminste, dat was mijn ervaring.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb (gelukkig) nooit een miskraam gehad, maar ik vind het nu al zo moeilijk om vertrouwen te hebben. Zeker omdat het nog zo ongrijpbaar is.
    Vandaar dat er hier ook zeker een test per week doorheen gaat.....
    Nog iets meer dan anderhalve week, dan mijn eerste echo. Ik hoop dat ik daarna meer vertrouwen heb! Dan heb ik het tenminste "gezien".

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve Mex, wat snap ik je goed en wat vind ik je gevoel van afstand nemen begrijpelijk! Maar ook heel erg jammer, want juist nu moeten wij niet-zwangeren elkaar blijven steunen! Ik heb ook periodes dat ik merk dat niemand op me reageert en dan denk ik ook, wat doe ik hier, maar als ik de meiden dan weer ff nodig heb zoals nu met het vertrek van mijn mannetje, dan staat iedereen er ook en dan weet ik weer waarom ik hier toch weer terug blijf komen!
    Ook ik vind het moeilijk dat er veel nieuwe zwangeren zijn terwijl ik geloof ik de jongste ben en hier niks gebeurt (ik gun het jullie heel erg hoor, begrijp me niet verkeerd!), maar dan haal ik juist steun uit het feit dat er nog een aantal meiden net als ik rondlopen, zoals jij en Nef en Gieg en MaMa2x en daar voel ik me dan toch extra mee verbonden. Ik begrijp en respecteer je beslissing, maar ik hoop stiekem toch dat je, al is het maar af en toe, ff langs wipt om me (ons) op de hoogte te houden hoe het met je gaat! Ik duim zo hard voor je meis, en dat blijf ik doen! En dat geldt ook voor de andere niet-zwangeren!

Ik weet niet meer wie het vroeg van mijn rug en deze lange dag werken, maar ja; vandaag was een extreem lange, vermoeiende en zeer pijnlijke dag! Wel ontzettend leuk, zo'n dag met patienten op stap, ik heb er van genoten, maar de diclofenacjes waren vandaag mijn beste vriend! :)

Verder hoop ik dat de week gauw voorbij is, zit nu al aan te hikken tegen de nacht alleen slapen, maar ik hoop ook heel erg dat ik mijn Lief kan bellen dat ie zijn ouders moet vertellen dat ze opa en oma worden! Gelukkig heeft een mens altijd nog zijn dromen :)

Slaap lekker allemaal!

Share This Page