Ik denk het koffieleutje. Soms heb ik dagen geen last, en dan weer een paar dagen flink. Ze zeggen dat dit met name in het begin van de zwangerschap is, daarna neemt het af.
Bedankt voor de felicitaties! Van digitaal gebak word je vast minder dik haha! Komt ie...! Kan best hoor, die menstruatiepijntjes door het groeien. Heb het nu ook nog soms ineens. Lage rugpijn en gevoelige buik, snel harde buiken. En dan is m'n buik ineens een stuk dikker! Had het bij m'n dochtertje rond dezelfde tijd als nu weer laatst dus zal wel kloppen!
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/di ... isjes.html Misschien leuk om te lezen als je een naam voor je kind zoekt....
Hallo, Hier ook nog alles in tact .Hoewel dacht vanmorgen wel even dat er wat ging gebeuren. Ik stapte uit de auto en werd een beetje eng, misselijk, bibberig en harde buik bovenin moest ik nog de AH in! Maar goed, beetje haast gemaakt en daarna naar huis. Wel lekker aardbeien op wit brood gegeten met veel suiker! Daarna was het bibberige er wel weer vanaf, dus waarschijnlijk beetje suiker tekort .wel een half uur geslapen daarna en nu ook weer harde buiken en ik voel dat mijn kleine meid er ook last van heeft, ze zit te porren! Maar goed we wachten af! Morgen weer naar VK @Koffieleutje : Ik heb een barbapapa kaartje geprobeerd te maken! Als tie klaar is, maak ik wel een foto! O en gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Inez : Vervelend zeg dat Alyssa ziek is! Hopelijk gaat het morgen beter! @Ritje : Hallo! Alles goed met jou? @Suzanne : Bij mij kwamen die boobs ook pas later hoor! Zeker niet gelijk op NOD dag! @Lotuss : Gefeliciteerd met je nieuwe huis! @Bebek : Wil je niet ongerust maken maar ik heb al heel mijn zwangerschap last van bloedend tandvlees. Ik poets nu echt met de zachtste tandeborstel die er te krijgen is! @Liesben : Ja zeker is dat je baarmoeder!
coto het komt snel bij meisje! nog fijne laatste dagen, met mij tja, nog steeds aan het wachten op een utspraak, zodat we kunnen herhademen lies Ritje
@ Coto......spannend hoor,dat wachten op de bevalling. Ik was eigenlijk vergeten dat ik vandaag pas op NOD zit.....ik wil gewoon meer kwaaltjes maar dat van dat ontstoken tandvlees heb ik ook.Heb spoelmiddel gehaald wat geen kwaad kan.Bocasan of zoiets.
Liesben, die MRI heb ik al gehad...gelukkig wist ik toen zeker dat ik niet zwanger was, maar de dagen daarna waren mijn vruchtbare dagen en hebben we flink geklust maar ik weet dus niet od fie mri invloed heeft gehad ofzo! Dat bloedend tandvlees is vreemd, maar heb verder helemaal geen klachten, echt nada deze keer, dus ik wacht maar gewoon op de duivels! Jij maakt het wel heel pannend COTO! Ik denk dat ik maar eens wat regelmatiger moet komen hecken hoe het met je gaat, want als ik het zo hoor zou het best wel eens kunnen gaan gebeuren! Limmeke, ik hoop ook dat die dagen vliegen! Ik kan je vertellen dat vandaag errug lang duurt, maar ja, ik ben dan ook vrij en voer geen klap uit, haha. Morgen t/m donderdag moet ik werken en die dagen vliegen altijd om, dus ik heb goede hoop! Euh, dames, mag ik ook een koekje én een gebakje nemen?
@ Bebek....ik denk dat het wel los loopt hoor....die MRI met een eventuele zwangerschap.Ik zou proberen me er niet te druk om te maken. Dat bloedende tandvlees en wat puistjes was ook het enige wat ik had....en een raar voorgevoel. Ja ,achteraf had ik wel meer dingen...steken in mijn buik en niet lekker in de bus enzo,maar nu ook alleen maar dat tandvlees nog en die puistjes dus.....ik ga voor je duimen!
Dank je, ik hoop dat het helpt! Was gisterenochtend ook misselijk, niet overgeven maar echt kokken zeg maar (sorry), maar dat wijt ik toch aan de stress dat mijn Lief weg ging! In de bus zit ik niet meer sinds ik fietsend naar mijn werk ga (echt waar!) en verder heb ik ook echt nergens last van! Niet eens gevoelige borsten, terwijl ik die normaal voor mijn NOD juist wél heb! Ik hoop met heel mijn hart dat het duimen helpt, maar ik verwacht gewoon maar de duivels, dan kan het alleen maar meevallen! Heb vannacht wel gedroomd dat ik een baby had, maar was hele vage, rare droom! Btw: zag dat mijn vorige bericht vol typefouten stond, waarvoor excuus!
hallo iedereen, het gaat bij de wijze vrouwen goed zie ik. koffie nieuwe baan(gefelici!) lotuss nieuw huis(prachtig!) alsof de economische crisis ons dus helemaal niet raakt. bebek, het zou heel leuk zijn dat jij juist nu er achter komt dat je zw bent. romantisch toch? dan wordt t feest natuurlijk wanneer je man weer thuis is. (we hebbe ook een hondje) ik heb het best zwaar. spastische darmen en andere kwaaltjes. en erg moe. groeten aan iedereen!
Dank je dames weer gerustgesteld Hoe was het bij de tandarts suus (of heb ik er weer overheen gelezen ? ) @Bebek die droom had ik ook vlak voor mijn NOD dus wie weet, zou wel heel romantisch zijn he als je mannetje thuis komt en jij hebt zo`n boodschap. @ Belize vervelend dat je zo`n last hebt, ik heb ook behoorlijk wat last van verstopping (had ik altijd al maar nu is het helemaal raak,) Maar ja hoort erbij he.....
Ik had spoelmiddel gehaald tegen tandvleesontsteking en nu is de pijn een stuk minder,dus ik kijk het nog ff aan....erg he....maar ik ben echt bang voor de tandarts