Ik had spoelmiddel gehaald tegen tandvleesontsteking en nu is de pijn een stuk minder,dus ik kijk het nog ff aan....erg he....maar ik ben echt bang voor de tandarts
Belize ga vezelstabletten halen in een kruidenwinkel helpt neem ze een paar per dag! en soms voor je maag wat cola! moe zijn hoort erbij vooral de eerste drie maanden erna de laatste, gefeleciteerd in ieder geval Liefs Ritje
Getverdemme, ik ben hartstikke misselijk. Had al helemaal geen zin om te eten, geen honger ook, maar heb toch maar wat vlees gebakken en gegeten maar kan niet zeggen dat ik er blij van word! Mijn darmen zijn ook al sinds donderdag van slag en soms ben ik ineens zo duizelig dat het lijkt alsof ik flauw ga vallen, ook sinds donderdag, heel bizar. Ga me nu toch wel afvragen of er iets meer aan de hand kan zijn of dat ik gewoon nog steeds iets onder de leden heb wat maar niet echt wil doorzetten...voel me iig niet echt optimaal! Sorry voor het echobericht!
Je zou natuurlijk kunnen testen morgen of overmorgen ofzo... Heb je wel kans dat hij negatief is omdat je te vroeg test maar je kan ook een vaag streepje ontdekken... Al is het maar om onze nieuwschierigheid te bevredigen... Haha..nee hoor, kan me best voorstellen dat je liever afwacht. Is vast ook verstandiger.. 8)
Afwachten is idd verstandig maar af en toe oh zo moeilijk. Je hebt toch van die sensitest van die supergevoelige waarmee je 6 dagen voor Nod kan testen ? Heb je die klachtjes vaker bebek ?
Hihi..mij lukte het nooit hoor.. Ik deed altijd van die clearblue ovulatietesten en omdat heel regelmatig ben deed ik altijd best lang met die verpakkingen. Zijn best duur natuurlijk. Dan dacht ik..ach..een teststaafje kan er wel vanaf zo'n drie dagen voor m'n nod. Als hij dan heel donkerblauw was wist ik dat er een HCG in het spel was...dan deed ik wel een zwangerschapstest. Na 9 rondes had ik drie dagen voor nod een vaag maar toch duidelijke streep. Volgende dag al veel duidelijker en een positieve ovutest.. Maar wel in spanning tot aan nod natuurlijk...
Neej...dat wil zeggen; ik heb iedere maand klachten, zoals gevoelige borsten en rommelende darmen, maar die gevoelige borsten heb ik nu helemaal niet en die rommelende darmen stopt niet bij alleen rommelen zeg maar... Die duizeligheid is nieuw voor me en best creepy! De eerste keer, donderdag, moest ik een patiënt verzorgen in de separeer en toen ik de update kreeg werd alles ineens heel wazig en leek het voor mijn gevoel of ik tond te tollen. En vrijdagvond weer en toen voelde het alsof ik van mijn kruk zou kletteren, maar het duurt maar heel kort iedere keer, paar seconden ofzo. En niet heel vaak, 1x per dag ofzo, misschien 2x. Ik ben nog nooit van mijn leven flauw gevallen, maar ik kan me zo voorstellen dat dat zo voelt! Ik wil eigenlijk nog niet testen...mijn lijf heeft me al vaker enorm voor de gek gehouden en iedere maand zeg ik dat het voor mijn gevoel anders is en dat voel ik dan ook echt zo, maar ik weet het verschil niet meer tussen wensklachten en echte klachten... En eerlijk gezegd heb ik me er deze maand gewoon echt niet zo mee bezig gehouden, dus ik baal er een beetje van dat ik me nu weer anders voel en van alles voel! Misselijkheid neemt trouwens alweer af....ben enorme coladrinker dus misschien daardoor wel. Darmen zijn druk zat in ieder geval, haha!
Het kan de hele zwangerschap voorkomen. Bij de een wat meer dan bij de ander. Met indalen kun je er last van hebben en ook vlak voor de bevalling weer. Bebek, wat lief dat je mannetje je vanochtend al belde! Ik hoop dat je 'roze' onder de leden hebt. Sterkte deze laatste dagen op het wachtbankje. Koffieleutje, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Lotuss, gefelciteerd met je nieuwe huis. Ik heb voor Alyssa een kuurtje meegekregen. Haar keel was behoorlijk opgezet. Meende ik gisteren zelf ook al te hebben gezien. Vanavond was ze weer koortsvrij, dus dat gaat de goede kant weer op.
oh die dagen voor NOD zijn afgrijselijk, duren naar je idee eeuwen... Tja begrijp je wel hoor als je nog niet wilt testen, hoop dat je het volhoudt Maar je voelt van alles en dat lijf kan je zo goed voor de gek houden, Ik wist zeker dat hij dan bij mij ook aan het doen was weer maar nee Ik vind trouwens het idee van lotus ook niet slecht met een ovustickie
SUZ68.. Lastig he die onzekerheid!het zal wel iets minderen maar gaat nooit helemaal weg.er is altijd wel iets waar we ons zorgen om maken. Lotuss..proficiat met je huis! wij zijn eveneens op zoek naar een grotere woning,maar hebben die nog niet gevonden. Bedankt voor de lekkere taart(hmmm)hoe doen jullie het om een afbeelding onder jullie tekst te krijgen? Het lukt me zelfs niet om mijn tekst te vergroten of in kleur te zetten! Bij deze,sorry mijn FELICITATIES zijn niet in kleur nog met foto MAAR WELGEMEEND! Liesben..Ja hondenweertje he.Hier in Oost vlaanderen,viel het nog wel mee maar voor morgen geven ze nog veel erger!BAH! Inez..Hoe is het met dochtertje? Bebek..bloedend tandvlees,duizelig... zullen we maar alvast beginnen met duimen? MEX..hoe gaat het?
Dank je Inez... Gelukkig gaat het met Alyssa weer iets beter, met dat kuurtje zal ze weer snel beter zijn. Hoe gaat het met Yelina meis ?
http://www.funpagina.eu/graphics/Geboor ... dex-1.html Dank je Ollebolleke... Ik gebruik deze site. En dan de onderste, de forum code kopieren en met rechtermuisknop op plakken in de je tekst.
Duimen mag altijd, wie weet helpt het! Enne, dat van die afbeelding wist ik ook nooit, zal eens gaan vogelen! Krijg nu paar hele drukke dagen met mijn werk en de alleen-zorg voor Dost, mijn hondenkindje, dus ik zal wel moe zijn 's avonds. Was ik vanmiddag al, kreeg mijn ene been amper voor het andere en het weer werkte ook niet echt mee! Heel bizar, vanmiddag werd het nog erger, leek wel alsof de hel losbrak, maar nu is het wind- en waterstil. Ik hoop alleen maar dat dat morgenochtend om 5u30 ook zo is: niks ergers dan voor je werk in de stromende regen het hondje uitlaten!