35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    yes
    dank je lieve forum meiden!
    zo zie je maar ik word er alleen maar slimmer van,van hier op het forum te zitten!
    ga maar vlug alles in mijn boekje schrijven,of vergeet het nog.
    ga nu ook de andere manier es proberen..

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    :( slecht nieuws gekregen van de neurochirurg.

heb duidelijk krachtsvermindering, heel goed zichtbaar zelfs na simpele testen die hij deed, er is weer iets mis in m'n nek.

Moet morgen bellen voor een NMR

3. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    das minder zico.... hoop voor je dat ze er wat aan kunnen doen.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)

Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)

Deze past beter bij een goede nachtrust! :)
    Ik heb het plaatjesplakken ook ontdekt, leuk! Bedankt voor de tip meiden!

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie

veel sterkte zico en hopelijk heb je niet te veel pijn

7. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ollebolleke, voor je het weet heb je kleintje in je armen liggen, de weken zullen voorbij vliegen

9. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Kan er nu alleen maar van dromen en hopen dat ik snel mijn babytje mag voelen in mijn buik.Het zal zooo welkom zijn

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ja Koffieleutje, snel gaat 't hè. Ze is nu 7 1/2 maand, tijgert de hele kamer door, heeft 6 tandjes, eet hele bakken met de groentehap, etc. etc.
    Van harte met je baan!

Lotuss, gefeliciteerd met het huis!

Bebek, sterkte meid. Hopelijk gaat de week zonder je mannetje snel voorbij.
    En ik duim voor roze!

Zico, heel veel sterkte meid.

Coto, wat spannend!

Wat prachtig, Ollebolleke.

11. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Annna

Van Harte GEFELICITEERD met jullie dochter

Groetjes Anja

pffff heb 12 pagina's terug moeten zoeken om te zien of je al was bevallen

12. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    zo, gezellig hier met al die plaatjes die ik voorbij zag komen! :D

Bebek, dromen houden het draaglijk! ;)
    fijn dat vriendlief met zo'n lief telefoontje kwam.
    wel een beetje om je rug denken hè, laat het niet zo ver komen dat je straks plat komt te liggen met misschien ook nog een beebje in je buik :D
    en ik zou je verschijnselen nog maar even een paar daagjes op iets anders gooien, voor je gemoedsrust ;) :)

Suzanne, je leest hier op het forum zo vaak van dames dat ze bruinverlies hebben in het begin, en daar blijkt dan ook niets aan de hand te zijn. kun jij i.v.m. je voorgeschiedenis geen vroege echo krijgen, dan word je misschien een beetje gerust gesteld?

lotuss, gefeliciteerd! lekker, taart!

Koffieleutje, ook gefeliciteerd! wat ga je precies doen, als ik vragen mag? :oops:

Liesben en Koffieleutje, ik denk dat het inderdaad de groei van de baarmoeder is. kan me herinneren dat ik er ook geruime tijd last van heb gehad.

MaMa2X, hoe gaat het? sta je weer met hernieuwde moed in de volgende ronde? ik zou willen dat al die 'zo lang wachtenden', en dan heb ik het nog niet eens over mezelf, nu ook eens aan de beurt komen. :|

coto, het ziet er naar uit dat het niet meer zo heel lang gaat duren hè? heb jij trouwens al met iemand een 'buddy-afspraak' gemaakt, want wij zijn natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig, en willen al helemaal niet meteen alles weten hè!? :)

belize, sterkte! helaas moet je er gewoon even doorheen. denk maar alvast aan het moois dat aan het eind van de rit in je armen zal liggen. ;)

Inez, :thumup: voor Alyssa.

zico, jakkes dat klinkt niet best. ben je er al eens aan geopereerd? sterkte ermee, ik duim dat ze je er snel vanaf kunnen helpen.

ollebolleke, het zal nu vast niet lang meer duren voor je haar gaat voelen. geen zorgen maken hoor, het gaat vast allemaal goed :thumup:

Natas, Danique gaat lekker hè, die van mij draaide rond de 9 maanden nog steeds niet. we hebben haar echt aan moeten sporen. daarna ging ze wel al snel kruipen en het lopen liet ook niet lang op zich wachten. :D

13. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb in 2004 een ongeval gehad dat ik achteraan werd aangereden terwijl ik als passagier in een wagen van m'n collega zat.
    Ze hebben 2 tussenwervels moeten verwijderen toen want begon verlammingsverschijnselen te krijgen.
    Kreeg toen te horen dat al m'n nekwervels zwaar gehavend waren en ze ooit allemaal vast zouden staan.
    Maar om alles zo lang mogelijk uit te stellen worden enkel de hoogdringende gedaan.
    Ook m'n atlas daar je hoofd op draait is zwaar gehavend, daarvan zeiden ze dat ik ooit in een rolstoel zou zitten als die vastgezet moet worden , dit aangezien verlamd dan vanaf m'n nek, daar heb ik wel heel veel schrik van .
    Dus nu zo snel mogelijk foto's laten nemen dat ze kunnen ingrijpen voor het te ver komt en van alles ga verliezen.
    Probeer nu al enkele jaren van elke minuut te genieten omdat het binnen de kortste keren heel anders kan lopen.
    Na m'n vorige operatie krreg ik te horen dat ik nooit nog zou kunnen werken , maar bij deze had ik zoveel doorzettingsvermogen en heb m'n pijngrens zover verlegd dat ik nog steeds kan werken en ervan geniet.Hopelijk kan ik m'n werk blijven voortzetten want vindt me veel te jong om al tussen 4 muren gekluisterd te zitten.

Dus blijf voor me duimen he meiden

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Jeee Zico..zal zeker voor je duimen. Wat naar zeg! Hoop voor je dat het heel erg mee zal vallen hoor! Sterkte!

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @zico heel veel sterkte meid hoop dat ze er op tijd bij zijn en er iets tegen kunnen doen....

@nef ik heb nog wel moed na 16 rondes maar begint zo langzamer hand een hard hoofd te krijgen in het nog kunnen zwanger worden...ik wacht af.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zico: wat een naar verhaal, sterkte!

Bebek: Ik duim ook gewoon voor je!

Coto
    : nu ben jij de volgende met wie we allemaal mee gaan lezen. En als je even een dag niet online bent gaan we ons allemaal afvragen of...

Natas: Danique groeit goed als ik het zo hoor, leuk om te zien is dat.

Ollebolleke: Ik hoop zo voor je dat je snel iets voelt! En wat een prachtige echo!

Inez: beterschap voor Alyssa

MaMa2x: 16 rondes is ook al een tijd. We duimen voor je!

Nefertary: Hoe is het met jou?

En iemand nog wat gehoord van Veronika de laatste dagen?

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nefertary ik ga als verpleegkundige te werk op afd Interne. Het is voor 16 uur dus prima te combineren met het baby`tje :)

Zico wat rot voor je, pijn is verschrikkelijk.

Bebek hoe is het meis, nog meer klachtjes of nemen ze weer af ?

Natas het gaat zeker hard, geniet er maar met volle teugen van !

Mama2x hou de moed erin hoor, het lijkt wel alsof het bij mij heel snel is gegaan maar dat komt omdat ik op andere fora kwam en weinig hier tot ik de rubriek 35+ ontdekte. Eenmaal hier was ik zo zwanger maar ik heb er dus ook wel even over gedaan.

Inez hoe is het met Alyssa ?

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    NATAS..wauw Danique 7 enhalf maand en al 6tandjes.das veel!
    ANJA..Jaron al 3maand
    Ik denk dat het tijdens de zwangerschap niet snel genoeg gaat,maar eens geboren RAZENDSNEL
    NEFERTARY..Keek net eens naar jou album(had ik bij jou nog niet gedaan)
    Is dit jou meisje?wat een lief dotje!kan je wel ophouden met knuffelen?
    JOu banner?klopt het dat jou cyclus 25 dagen telt?dus nog 6dagen voor nod?en volgens de voorspellingen van de pendeldames!twins?
    ZICO..wat een verhaal,hoop maar de dokters er deze keer goed naast zitten. En dat je levenslang kan (zonder rolstoel)goed dat je zo een doorzetterke bent!positief denken he
    MAMA2x..Moet houden he!
    leven de kids een beetje met jou mee?(vooral de oudste dan)
    Ga straks bij mama een hondje knippen(is mijn beroep eigenlijk)
    vind het wel vervelend dat ze nu elke keer vragen en...heb je al leven?
    Had er beter zelf over gezwegen he,je weet hoe mensen zijn.Aan school vragen ze ook alsmaar
    Straks kom ik nog eens loeren...
    Altijd leuk toch als je een berichtje terug krijgt

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

In welk ziekenhuis werk jij koffieleutje? (Mag ook per pb als je het niet hier wilt plaatsen)

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Zico veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt met je hals, zonde he zoveel geluk en dan deze tegenslag ,
    hou ons op de hoogte meisje , dikke knuff Ritje

Share This Page