Vriendlief en ik gaan trouwens met de Pasen nog een paar daagjes weg Ik ben dan 5 (!) dagen vrij, wat heel bijzonder is aangezien ik fulltime werk. Dus we gaan 4 dagen naar een Landal- bungalowpark in België (Froidchapelle om precies te zijn). We hebben een luxe 4 persoons bungalow (met sauna, waar ik dus niet in mag ) Heerlijk! Beetje niets doen, beetje wandelen.
Klinkt goed liesbeth, hier vind je trouwens een heel stuk over zwangerschap en sauna http://www.oeiikgroei.nl/zwangerschapinfo.asp?id=278
Thnx! Maar ik ben niet echt "gewend" naar de sauna te gaan, ik ga maar heel af en toe. Dus ik geloof dat ik het nu maar even achterwege laat. We hebben daar ook een bubbelbad, denk dat ik daar maar eens in ga liggen
Ja klopt dat staat er wel als je een regelmatige sauna ganger bent. ben ik ook niet dus zou het ook niet doen .....
Koffieleutje...nog altijd zin in koffie? Bij mij begint de zin nr koffie stilletjes aan terug te komen
Hahaha ja de koffie smaakt me nog best (maar het is nu decafe ) Misschien veranderd dat nog, dat ik het niet meer kan zien of luchten. Kan alleen niet meer zoveel koffie drinken dan krijg ik het zuur.
Ik mag vrijdagochtend om kwart over 11 naar de tandarts...lekker vlot hoor....en de andere tandarts hier,is die sukkel,die weekenddienst had.....ik denk dat ik maar ga verhuizen
zico, jemig, daar ben ik even stil van... ik ga zeker keihard voor je duimen dat ze je zonder al te veel schade van je klachten af kunnen helpen [-o< MaMa2X, zo voelde ik me destijds ook, en net toen ik de MMM in wilde stappen bleek ik zwanger. ik blijf duimen dat het bij jou nu ook snel raak zal zijn Liesben, ik zit op de wachtbank hè, en er zijn nog geen aanwijzingen voor iets moois wel de gebruikelijke ongiverschijnselen die ik altijd al ruim een week voor NOD heb. oh en Veronika is een weekje met vakantie, ik meen naar Portugal. Koffieleutje, hm interne, daar heb ik als leerling geen goede ervaringen mee gehad, qua personeel dan. het gros van de mensen die daar werkten was meer met privézaken bezig dan met het werk, laat staan met het begeleiden van leerlingen. en het was nog m'n eerste stage ook, ik wilde er daardoor bijna mee stoppen. maar inderdaad 2 daagjes, neem ik aan, is wel te doen lijkt me ollebolleke, hihi jij let goed op ja dat is mijn meisje en ja wij zijn dol op haar, maar, zoals het een echte peuter betaamd, kan ze ook erg stout en dwars zijn en ons soms tot wanhoop drijven. mijn cyclus is doorgaans 28 dagen, maar deze keer is ei 1 dag eerder gekomen dus nu 27 dagen. en die pendels, ach, ik heb al bij zoveel mensen gezien dat ze niet zijn uitgekomen, daar hecht ik niet zoveel aan. het is meer voor de leuk. Suzanne, lekker zo'n tandarts. bedoel je nou dat er in Gouda maar 2 tandartsen zijn of bij jou in de buurt maar 2?
Niemand meer hier....ik klets wel gezellig in mijn 1tje door hoor Ik heb nog een grappig verhaal.....mijn moeder had mij en mijn jongste broer een Wii-ft gegeven...zomaar...doet ze wel vaker.....geen Wii-fitten,maar andere dingen.En we houden allemaal erg van fotograferen en hebben allemaal(mijn ma,mijn broer en ik) een fotoprinter,zodat je zelf je foto's af kunt drukken.Nu zit er bij die Wii-fit een spel dat je ver moet springen vanaf een skischans en dat is een soort wedstrijdje geworden.En als iemand weer een record springt(verder dan de rest van de familie) dan maken we een foto met onszelf met de tv erbij met dat record erop en sturen we naar elkaar op.Echt superkinderachtig,maar ook heel grappig.We hangen ze ook op in huis....hier hangen ze aan de koelkast.Mijn broer heeft nu dus weer het hoogste en kregen vandaag 2 kaarten van hem...haha....echt hele grappige waar ie hard lachend naast het beeldscherm opstaat.Laatste keer dat ie er 1 had gestuurd hoorde ik mijn man vloekend de post pakken.....dacht minstens dat er een vette rekening van iets lag....maar nee dus,broertje had het record van mijn man weer stukgesprongen....hihi. Misschien moet je de foto's zien om het grappig te vinden,maar mijn slechte bui is weer weg na het zien van de foto's van mijn broer
Hé meid, dat is super! Jij ook gefeliciteerd... Ik neem aan dat ze niet weten dat je zwanger bent... ?