35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gouda he? Ik zwaai wel even naar je ;)
    (Bodegraven hier)

Linneke: balen!

Nefertary: Hmm, nou ja, ik duim gewoon nog een weekje voor je, goed?
    En dat Veronika op vakantie zou gaan heb ik gemist. lekker voor d'r!

2. :cry: :cry: :cry:

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben....ik woon in de buurt van Gouda....Bodegraven is hier 13 km vandaan......heb ik net ff opgezocht ;) Wat grappig dat je zo dichtbij zit

*zwaait terug*

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, dat is inderdaad geen goed nieuws.

Linneke, jammer meid.

Natas, Danique gaat inderdaad lekker zo. Al flink tijgeren door het huis heen en al een flinke mond met tanden. Het gaat hard meid. Te hard.

@ alle meiden die al zo lang bezig zijn, maar helaas nog niet zwanger zijn: het lijkt me inderdaad heel moeilijk om vertrouwen te houden dat het nog gaat lukken. Garanties kan niemand jullie helaas geven, maar probeer vertrouwen te blijven houden. Dikke knuf.

Hier eindelijk weer een verhogings- en koortsvrij dagje. Dat die trend zich maar mag doorzetten!

5. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ik dacht ik kom wat vroeger kijken, toch al weer 5 blz geschreven! O het zijn wel veel plaatjes hihi

Ik dacht vannacht dat het echt ging gebeuren! Ik lag net in bed en werd ineens misselijk! Na een half uurtje kon ik echt niet blijven liggen….Ik heb echt overgegeven en ook nog een grote boodschap gedaan..en daarna weer wat overgegeven….(sorry voor de details)…Toch maar weer terug naar bed. Wordt die kleine heel druk, naar onder toe zeg maar, dus steken in mijn “uitgang”….Maar geen krampen of weeën ofzo? Verder niks! Wel een onrustige nacht verder…Vanmorgen gedouched en voorzichtig wat gegeten. De kleine is ook nog heel druk in mijn buik…Raar hoor! Kan je van indalen ook misselijk worden? Straks om 2 uur naar verloskundige dus kan ik het mooi vragen!
    @Inez : Toch fijn dat je wat voor je dochter hebt gekregen, en dat het gelijk beter gaat! Ben je toch niet voor niks geweest!
    @Zico : he wat vervelend meid! Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen? Ik duim heel hard voor je!
    @Nefertary : Nee ik heb (nog) geen buddy afspraak gemaakt…..maar is misschien wel handig? Wie wil?
    @Liesben : Ik ben toen ik een week of 11 was ook in een huisje geweest met sauna en daar ben ik ook 1 keer in geweest hoor…Gewoon niet te lang gaan!
    @Linneke : Kl*te meid!

Het geboortekaartje is geleverd! Ik had alleen een beetje grote maat gemaakt hihi….Hij is wel gaaf! Maar nee ik laat hem nog niet zien! OK ik zal de basis in mijn album zetten….Maar dan met een mooi kader en aan de binnenkant tekst en een foto van die kleine…

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ Coto...................wat een gaaf kaartje!
    Ik hoop voor je dat het nu toch een beetje op gaat schieten.

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Linneke balen meis !

Lola nee dat van mijn zwangerschap weten ze nog niet, geen idee hoe, wat en wanneer ik dat ga vertellen....

Coto zo schiet het niet op he, je moet uitrusten en dat gaat niet best zo.

Inez gelukkig gaat het de betere kant op met Alyssa.

8. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Ik wil wel hoor! als verslaafde :) zit ik vaak aan de computer dus kan het heuglijke nieuws hier dan meteen mededelen. :D

het voorwerk lijkt nu echt al begonnen hè!? spannend joh!

en wat een schattig kaartje heb je, zwijmel, zwijmel...

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, natuurlijk wordt er hier voor je geduimd meid, dat spreekt voor zich. Ik hoop echt dat ze wat voor je kunnen betekenen, want het vooruitzicht verlamd tot aan de nek klinkt niet aanlokkelijk.

Coto, leuk kaartje, ook erg toepasselijk en in overeenstemming met je kamertje. En wat spannend is het nu voor je meid. Succes straks bij de VK.

Nefertary, klinkt bekend wat je over je meisje vertelt. Wij zijn ook erg dol op Alyssa, maar ook zij kan van zo op z'n tijd vreselijk ondeugend zijn en even flinke drift en jengelbuien hebben, maar dat hoort er allemaal bij op die leeftijd.

Maar leuke dingen horen er ook bij: hier even een gesprekje van daarstraks tussen mama (M) en Alyssa (A):

A: mama, ik ben niet meer een baby
    M: nee Alyssa, jij bent niet meer een baby, jij bent al een peuter
    A: nee, ik ben niet een peuter
    M: wat ben je dan?
    A: ik ben een meissie
    M: oja?
    A: ja, ik ben een meissie peuter

:) :) :)

10. Wat fijn! Ik hoop met je mee...

Je weet dat het erbij hoort, maar eigenlijk horen die kleine moppies niet zie te zijn... :(

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Klopt Lola, je weet dat het erbij hoort, maar leuk is anders.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zieke kindjes zijn altijd zo zielig...Kan wel zijn dat het erbij hoort, maar toch.

Goed dames, volgens mij heb ik zojuist de kraamzorg geregeld? :confused:
    Ik belde de verzekering hoe of wat, en die konden het wel even voor me regelen. Nou ja, beter vroeg dan laat denk ik dan maar.
    Verder heb ik de hele dag hoofdpijn en dorst! Zal er wel bij horen?
    Ik stop er nog een was in en dan ga ik even op de bank een DVD kijken.

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, wel even in de gaten houden of je ook inderdaad een bevestiging krijgt, anders even aan de bel trekken. Het zou lullig zijn als jij denkt dat je het geregeld hebt en de verzekeringsmaatschappij verder geen actie heeft genomen.

Meestal krijg je die bevestiging wel vrij snel.

Veel drinken weet ik niet meer, maar hoofdpijn kan er inderdaad bijhoren. (ivm toenemend HCG).

14. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Suzanne, lachen dat verhaal van die Wii. ik zie het helemaal voor me, je man vloekend in de gang [​IMG]

heeft ze ook niet hier gezegd maar in 'dat andere topic'. ;)

enneh, kraamzorg geregeld, het wordt nu steeds echter hè!? :D

Inez, ja leuk hè, ze willen altijd het laatste woord hebben. :)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, die kraamzorg voelt als een hele stap! Ik kon kiezen uit twee bureaus, maar ja, aangezien ik niet echt voorkeur heb (en niemand ken die ervaring heeft hier in de buurt) heb ik er maar 1 genomen. Ik had wel al van beide bureaus de website bekeken, en ze zagen er beide goed uit zo op het eerste gezicht.
    Ik vind het wel vroeg om dat soort dingen al te regelen (want ja, die magische 12 weken nog niet gehaald), maar ja, met de huidige wachttijden en dergelijke.
    Zodra ik volgende week een goede echo heb gehad, ga ik achter de kinderopvang aan. Ik heb in principe maar 1 dag in de week nodig.

16. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Alles was goed bij de VK. Inderdaad moet ik DEXTRO bij me gaan houden, de baby kan ineens veel suiker bij me weghalen en daar heb ik dus last van….wat er vannacht gebeurt is had ze ook niet echt een verklaring voor…
    Bloeddruk 85/120 dus iets stijgende maar ze vond dat ik hem mooi stabiel hield. Verder schatte ze de kleine op 3400 gram nu….dus ik vond dat best veel eigenlijk, dus ze mag nu wel komen. De VK kon daar niks van zeggen helaas….ze ligt er wel helemaal klaar voor!
    Wel leuk was dat we het hartje gingen luisteren, wat best rustig klonk. Maar daar werd ze dus echt wakker van, begon te schoppen en direct ging die hartslag omhoog…hihi…

@Nefertary : Fijn dat je wilt budy-en! Ik zal mijn mobiele tlnr PB-en dan kan jij dat ook doen?
    @Liesben : Hoofdpijn, heb ik ook gehad helaas. En wat heel raar was bij mij was het precies met 8 wken, 12 weken, 16 weken enz. Eigenlijk voor het laatst in januari toen ben ik zelfs 2 dagen thuis gebleven!

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nefertary, in de meeste gevallen is het inderdaad leuk als zo'n uk het laatste woord hebben wil.

Alyssa had straks ook nog zo'n uitspraak. Ze was aan het schrijven met de balpen. Op een gegeven moment deed hij het niet meer. Riep ze: 'Mama, de pen doet het niet meer. De batterij is op'.

Tja, moeilijk soms ook hoor, als je pas 3 bent. Dan moet je nog zoveel leren.

18. Echt een kind van deze tijd dus... ;) :)

In het Limburgs heb de uitdrukking dat wanneer iemand zegt 'Es (=Als) ut neet geit (=gaat), den mot (=moet) ut bokken!' Jasmijn zegt tegenwoordig om de haverklap als haar iets niet lukt: 'Geite neet! Mot bokken...' Dan lig ik helemaal in een deuk...

19. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @ Linneke: Oh, wat jammer voor je. :evil: Ik had zo gehoopt op roze nieuws...

@ Zico: Bah wat een rotnieuws. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent voor een NMR. Dat moet een behoorlijk ernstig ongeluk zijn geweest dat je dit er aan over hebt gehouden.

@ Nefertary: Misschien bedriegt je gevoel je ditmaal en wordt je niet ongi. Ik zal voor je duimen.

@ Het wordt nu wel spannend, hoor! en wat een leuk kaartje wordt het. Het past idd prima bij de babykamer.

Ik vind het heel jammer dat degenen die al erg lang moeten wachten op roze zich zo naar voelen op dit forum. Ik kan me ook best voorstellen dat het om moedeloos van te worden is als elke maand die duivels weer komen en je tegelijkertijd hier leest over babygeluk van anderen.
    Ik ben zelf nog maar net begonnen voor een 2e kindje en voor mij zijn al die positieve verhalen juist een aanmoediging om ervoor te gaan. Bij elk roze nieuws denk ik: Ja! Het kan dus echt op onze leeftijd.
    Maar als je eigen buik leeg blijft kan het juist erg confronterend zijn...
    Lieve dames, probeer positief te blijven en vol te houden. Misschien schrijven we het niet altijd, maar jullie zijn heus in onze gedachten.
    Heel veel liefs

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi meiden

Jeetje ZICO, wat een verhaal! Je bent wel een vechtertje als ik het zo lees! Ik hoop dat het allemaal meevalt en gauw te verhelpen is, ik duim voor je meis!

Lieve meiden, bedankt voor al het duimen! Ik voel me nog steeds niet mezelf, heb ook nog steeds nada (ongi) verschijnselen, maar heb net ff test verprutseld (nieuwsgierig he) en die was gewoon wit, dus ik wacht toch maar op die duivels! Of gewoon te vroeg getest, kan natuurlijk ook! Als ik maar lang genoeg blijf staren naar dat ding lijkt er heeeeeel vaag iets zichtbaar, wat ik vorige keren niet heb gezien, maar veeeeel te vaag om te hopen! En ik vertrouw mijn ogen en inzicht ook niet meer, dus ik wacht maar gewoon lekker af, ben er vrij rustig onder moet ik zeggen. Beangstigend rustig :)

LINNEKE, wat ellendig, ik had nog wel zo geduimd voor je! Ik haat die duivels! :evil:

NEF meis, ik duim heeeeeeel hard voor je! Ik zeg; you go girl, op naar roze en niks geen ongi of ongi klachten! [-o<

LIESBEN, lijkt me alleen maar een prettig idee, om alles vast vooruit te regelen!

Hoop dat VERONIKA geniet van haar weekje weg! Het is daar allicht beter weer dan hier, hoewel de zon hier nu wel volop schijnt!

COTO, wat een gaaf kaartje! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Share This Page