Coto wat een schattig kaartje ! En wat fijn dat alles weer goed was bij de V.K Inez heerlijk die peuterbabbels Bebek zag je nou iets vaags ? Ik zag een dag voor NOD ook iets supervaags (moest hem echt in het licht houden) dus wie weet ! Anders morgen nog eens proberen met ochtendurine, toen zag je bij mij echt verschil.
Ik zit nog 3 dagen voor NOD, dus het kan gewoon veel te vroeg zijn. Maar nogmaals, ik ga gewoon uit van de duivels, dan kan het alleen maar meevallen! Heb nu ook pijn op mijn schaambeen en dat heb ik al eens eerder gehad voor ongi, dus... Ik hou jullie op de hoogte!
Ook hier weer de duivels op bezoek gekregen gisteren 1 dag over tijd en ik heb mezelf niet meer in de hand. Was er al weer veel te erg op aan het hopen en dan zie je ineens toch bloed. Zucht ... weer een maand wachten. Ga mijn banner even aanpassen
Anna gefelciteerd met je kleine meisje. Ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad en we hopen gauw weer van je te horen. Sorry dat ik even niet op iedereen kan reageren. Ga morgen eens rustig bijlezen (lekker dagje vrij)
Zo hé, ik ben een paar daagjes niet geweest en gelijk gebeurd er vanalles! Allereerst: @ Anna: heel heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Yara! Prachtige naam! @ Suzanne: proficiat met je zwangerschap! @ Lotuss: Super! Van harte met het nieuwe huis! Geweldig vooruitzicht! @ Zico: jeetje meid! Wat een verhaal! Ik hoop dat ze goed geholpen wordt! @ Coto: Spannend! @ Koffieleutje: Een nieuwe baan, dat is altijd spannend en leuk! Heel veel succes! Hier gaat het ondertussen zijn gangetje! Ik voel helemaal niks, vrees dan ook dat deze laatste IUI weer op niks uit gaat lopen. De tranen zitten me hoog, ben onzeker en voel met zwaar emo... Kortom, het spuiten van de hormonen begint zijn tol te eisen. We hebben met de gyn afgesproken dat we volgende maand geen hormonen gebruiken. Volgende maand gaan we IVF doorspreken en in mei gaan we starten... De zus van een vriendin is gisteren bevallen. Mijn lief is fotograaf en heeft de baby vandaag gefotografeerd en het geboortekaartje ontworpen. Hij is er nu heen om alles door te spreken. Ze wilde graag dat ik meekwam, maar ik kan het nu echt niet opbrengen. Erg hè? Heb de discussie over al dan niet reageren en wel/niet zwangeren op het forum met belangstelling gelezen. Ik herken wel wat van sommige gevoelens. Niet zozeer over het al dan niet reageren, ik reageer zelf ook niet overal op. Het is overigens heerlijk dat er zoveel roze op het forum voorbij komt. Ik ben oprecht blij voor iedereen maar soms bekruipt me wel een rotgevoel. Jaloers, denk ik... De meeste meiden die nu zwanger zijn lopen hier nog maar kort rond, en daar lukt het (voor mijn gevoel) meteen bij... En hier gebeurd maar niks... Bij Ellen is het bij mijn weten ook nog niet gelukt... En dat doet soms wel eens pijn! Hoe graag ik het ook zou willen, ik kan niet meepraten over kwaaltjes in het begin van de zwangerschap... Dus mocht ik niet altijd reageren, mijn excuses alvast... ik kan er gewoon niet over meepraten. Sorry voor dit ellenlange verhaal... Liefs, Benthe
Hee meiden. Hier ben ik ook weer even. Ik vond het best moeilijk om hier weer te komen schrijven, want ik kan me zó goed verplaatsen in het verdriet en de teleurstelling van hen die nog steeds wachten op roze. Ik voelde me bijna een beetje beschaamd om hier met mijn blije zwangerschapsnieuws te komen. Zal deels ook wel een hormonenkwestie zijn, maar ik zat er écht mee. Ik wilde dus nog even zeggen, dat we in de eerste plaats vooral zusters zijn van elkaar en dat we natuurlijk verschillen op allerlei manieren en één ervan is dat er enkelen wel en enkelen niet zwanger zijn. Maar bovenal zijn we vrouwen en kunnen we elkaar bij vreugde en verdriet tot steun zijn. Dames die nog wachten: ik hoop echt dat jullie je niet minder belangrijk of interessant gaan voelen, want dat is echt niet nodig. Een dikke knuffel voor iedereen. p.s. als zwaargewicht heb ik het aangedurfd mijn buikje in mijn album te zetten. Het is al echt zichtbaar en ik kreeg vandaag al tweemaal de opmerking "Je kunt het al een beetje zien, he?" ..dus met gepaste trots presenteer ik ..mijn buikje (overigens liep ik hier weliswaar kort rond, maar het heeft bij mij vanaf mijn 23e geduurd voordat mijn wens in vervulling ging...)
Lieve Hellen, Voel je niet bezwaard hoor! Het is je van harte gegund, echt waar! Ik kan niet voor anderen spreken maar soms ben ik gewoon stikjaloers... maar ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ik oprecht blij ben! Voor jou en voor ieder ander wiens wens vervult wordt... Maar ook, als ik eerlijk ben, doet het gewoon soms pijn. Zou ik zelf ook zo graag meemaken wat jullie meemaken... Ik merk overigens echt dat die hormonen mij niet stabieler maken, zeg maar... Daar baal ik wel van want soms heeft zelfmedelijden de overhand op oprecht blij zijn voor een ander! Als een keer iets rot mijn toetsenbord uitkomt kun je er zeker van zijn dat ik het zo niet bedoel! Gr. Benthe
Benthe, schaam je er niet voor meid, dat je het niet op kon brengen om mee te gaan. Ik kan me je gevoel zo heel goed voorstellen. Na MK nr zoveel hoorde ik van m'n schoonzus dat ze van nr 4 in verwachting was. Man o man, wat was ik jaloers. Natuurlijk gunde ik het haar wel, maar ik wilde zelf ook zo graag. Gelukkig kon ik dit heel goed met haar bespreken en begreep zij maar al te goed hoe ik me moest voelen, aangezien zij ook een MK had gehad. Benthe, dikke knuf en sterkte meid. Ik hoop en duim nog even door dat deze IUI wel is gelukt en dat het IVF gebeuren aan jullie voorbij mag gaan.
Desmo rot voor je meis ! Benthe ik begrijp je heel erg goed hoor meis, elke maand weer opnieuw die teleurstelling, het is geestelijk zwaar. En ook al ben ik hier nog maar kort, ik heb altijd op een ander forum gezeten en was ook al weer een jaartje bezig, toegegeven dat is niet lang maar ik was niet "zomaar" zwanger Suus hoe is het met de bruinige afscheiding ?
Hellen, mooi buikje hoor! Echt al goed te zien! Kan me voorstellen dat je daar trots mee rondloopt! En ook voor mij geld dat je je echt niet bezwaard moet voelen; ik ben hartstikke blij voor jou en alle andere zwangeren! Maar ik herken ook wel dat jaloerse gevoel, zo van 'ik wil ook zo graag!'. Maar voor mij is dit forum een steunpunt met meiden die er voor elkaar zijn: met blij nieuws en verdrietig nieuws! Al wens ik wel dat alle meiden op de NOD lijst gauw zwanger worden! Desmo meis, die kl*te duivels ook! Weet zo goed hoe je je voelt! Volgende maand wordt jouw maand ok?! Benthe, voor jou blijf ik keihard doorduimen dat ivf niet nodig is! Kan me indenken dat die hormonen je een beetje boel wiebelig maken, het is ook niet niks! Maar wie weet betekent het juist dat er iets moois staat te gebeuren! En ik zou in jouw plaats ook niet zijn meegegaan naar die baby; soms kom je zelf met je eigen gevoel even op de eerste plaats, dus ik kan alleen maar zeggen dat je in mijn ogen een hele logische beslissing hebt genomen! Een dikke knuffel voor het slapen gaan voor iedereen!
Dag lieverds! Wat is het toch fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft! Alle wijze vrouwen op een kluitje.. vreugde en verdriet... Ik snap alle standpunten... begrijp ze ook... hoop dat een ieder doet wat ze denkt dat goed is.. of dat nu afstand of nabijheid is! Ik ben blij voor de zwangeren en leef mee met de wachtenden... Voel mezelf als een soort 'in het midden' .. Ben wachtend.. wil gráág.. maar heb er ook al drie.. weet hoe het is... Ik gun jullie allemaal álles.. alle GOEDS in iedergeval! Ik heb veel gelezen, ga nu niet reageren (kan ik ook niemand overslaan ) .. maar wens iedereen die sterkte nodig heeft sterkte... en de rest... GENIET van het leven in al zijn facetten! Trust en voor morgen alvast een fijne dag! X.N.
speciaal voor Bebek: ''Om wat duidelijkheid te geven over pendelen en wie er op Zwangerschapspagina pendelen hier een korte uitleg over het pendelen en een overzicht wie er pendelt. Pendelaarsters wanneer jullie je willen toevoegen aan de lijst of verwijderen van de lijst of de status wilt veranderen stuur dan even een PB. Omschrijving: Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?". Bij het pendelen wordt soms een pendelkaart gebruikt, waarop een aantal mogelijke antwoorden of een alfabet staan afgebeeld. Pendelen is een van de vele hulpmiddelen waarmee complementair therapeuten het onderbewustzijn van cliënten trachten te raadplegen. Het is een van de methodes waarover veel misverstanden bestaan. Vaak wordt gedacht dat de pendel een geheimzinnig instrument is dat de toekomst kan voorspellen. Bron: Wikipedia Wie pendelt er: Bootsy Risje Femmy lilliby Muppet80 Justfem Lala87 Alle berichten over pendelen in de forums worden gesloten met een verwijzing naar dit bericht. En dames, de meiden die pendelen komen om in de pendelaanvragen, hou er rekening mee dat het even kan duren voordat er voor je gependeld wordt. Lotte.''
@ BEBEK En ik pendel ook. Had me even van de lijst laten verwijderen omdat ik OMkwam in aanvragen, maar als je me toevertrouwt, wil ik best voor je pendelen hoor, Bebek!
@Koffieleutje.....die bruinige afscheiding is bij die 2 sliertjes gebleven en nu helemaal weg,dus het zal wel niks geweest zijn.
NOD 28-03 Bebek/Carola ? ?-04 Yuca 01-04 Benthe 02-04 nefertary 13-04 Nienke07 15-04 Mama2X 17-04 Giegel 17-04 Susanneke123 ? ?-04 Mexicang ? ?-04 Linneke8 ? ?-04 Desmo AFSPRAKEN 27-03-2009: Giegel FM gynaecoloog 30-03-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog 31-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 03-04-2009: Liesben eerste echo 03-04-2009: Veronika termijnecho 08-04-2009: Veronika intake verloskundige 08-04-2009: Koffieleutje 1e echo + afspraak gynaecoloog 14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige 16-04-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog 20-04-2009: Lotuss 3/4D pretecho 08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo BEVALDATA 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Liesben 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Veronika 16-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 30-11-2009 Suzanne68 BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara Linneke en Desmo, ik heb jullie maar vast onderaan de lijst geplaatst. jullie moeten maar even roepen wat jullie nieuwe NOD datum precies is. Desmo, nog gecondoleerd met je ongi. het is toch elke keer weer sh*t hè!? dank je Susanneke, ik hoop het. Bebek, jij ook bedankt, en hetzelfde geldt voor jou hè, voor jou is de hoop ook nog niet vervlogen hoor! Benthe, het is alleen maar heel begrijpelijk dat je dat niet op kan brengen. als er iemand wat dat betreft in een moeilijke situatie zit ben jij het wel. Vooral voor jou hoop ik dat een wondertje gaat komen op zeer korte termijn en je moet hier gewoon alles blijven komen spuien hoor, daar zijn we voor! wat Ellenk betreft; ze heeft het hier niet meegedeeld, maar zij en haar man zijn uit elkaar, dus voor haar is het zwanger worden gebeuren even gestopt. erg triest jee Hellen, mooi buikje al zeg! je zegt het zelf ook al, maar je moet je niet laten afschrikken door ons depri gepraat hoor, dat is echt niet persoonlijk bedoeld. we zijn in onze situatie denk ik gewoon super gevoelig, en interpreteren dan zaken blijkbaar wat heftiger dan ze eigenlijk zijn. zo, en nu ben ik benieuwd naar de baby van Coto. ik ben de buddy dus ik ga vanaf nu met m'n gsm naast m'n bed slapen!
Ik heb ook een aantal pendel aanvragen gedaan maar nog steeds geen antwoord en het is al een aantal maanden geleden dat ik de aavragen verstuurd heb. Dus duurt een eeuwigheid......dus als er iemand is die wel wil pendelen voor mij heel graag....lijkt me zo leuk.
Nefertary....Proficiat met je nieuwe tijdelijke job!BUDDY LINNEKE&DESMO....getverse duivels!volgende keer meer succes he