Hihi, je klinkt overtuigd! Nu maar hopen dat je gelijk hebt! Kwaaltjes, tja...voel van alles, maar da's iedere maand zo dus ik besteed er maar leiver geen aandacht aan...Misschien dat ik morgenochtend test en anders vrijdag. Mits er dan nog geen duivels zijn! Liesben, ik ben blij dat je je gevoelens met ons deelt! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook zo'n doos ben die de hele zwangerschapspagina af loopt te struinen! Waardoor ik dus ook bij alle verdrietige verhalen aankwam en me zorgen begon te maken over dingen waar ik eigenlijk nog nooit van had gehoord! Heel herkenbaar dus! Je echo is al heel dichtbij en ik weet zeker dat je een prachtig hartje gaat horen! En die tranen: lekker laten stromen meis, dat lucht alleen maar op! Gieg, ik ben juist blij met jouw post! Ik ben eigenlijk heel blij dat we zo vetrouwd met elkaar zijn geraakt dat we op zo'n manier met elkaar kunnen praten over wat ons bezighoudt! En daar hoort alles bij! Geweldig toch, dat je je emoties zo kan delen met elkaar?! Dus Liesben, wat mij betreft is dit forum er juist zodat je een band krijgt met elkaar en juist over al dit soort dingen kunt praten!
@Bebek....wanneer komt je man weer thuis? Het zou wel superromantisch zijn als je hem dan kunt vertellen dat je zwanger bent.Ik hoop het zo voor je!
IK wil even inhaken als het mag.......over de lactulose siroop Toen ik zwanger was 3 jaar geleden mocht ik absolut geen lactulose siroop gebruiken omdat je darmen dan te veel gaan rommelen waardoor je krampen in je buik en dus ook bij de baarmoeder kan krijgen, waardoor het fout kan gaan dat hebben ze tegen mij gezegt bij de apotheek en ook de huisarts dus ik raad lactulose af. Misschien moet je wel even informeren voor je er mee begint. Ik weet uit mijn werk ervaring dat je er idd erg veel last vankan hebben en krijgen , maar ieder voor zich...
maar ik kreeg het van de huisarts, lactulose actavis stroop, ik had het tot vanavond niet gebruikt maar ik zag dat iedereen het ook kreeg, ik dacht ik neem dan een slokje.
IK heb het net even op gezocht op internet en idd je mag het gewoon gebruiken maar wel in overleg met je huis arts. Vreemd dat mijn huisarts het me verboden had....ik was echt verstopt maar het mocht niet . Waarschijnlijk is dat de samenstelling veranderd, maar neem niet te veel zeker niet als je krampen begint te krijgen (zei de zuster)
Hallo, Voel me nu weer schuldig ! Mannetje en ik hebben net effe staan janken en elkaar getroost! Hij vindt het heel erg dat hij nou weer zo verkouden is ..hij is echt nog nooit zo ziek geweest van verkouden en hoesten Ik heb even opgezocht, maar het kan dus best zo zijn dat doordat zijn lymfeklieren zijn weggehaald, hij minder weerstand heeft gekregen. Deze zorgen namelijk voor de afweer tegen virussen en bacterieen .Nou ja hij ligt nu in een warm bad, en gaat daarna naar bed .Hopelijk gaat het morgen iets beter Nou ik heb mijn kleine meid weer doorgegeven dat ze nog even moet blijven zitten ze zal wel denken ondertussen! Na het weekend lijkt me een goed plan .(dan zal ze wel op 1 april komen om ons te pesten !)
Ik had net wat bloed na de ontlasting.....ik weet dat het niks hoeft te betekenen,maar de vorige keer "betekende"het wel wat.......
Misschien een raar praatje mar moest je erg hard persen? Dan kan het ook een gesprongen adertje zijn of komt het van je anus.
KOFFIELEUTJE en SUSANNE68 van harte gefeliciteerd! ANNNA: JAAAAA BABBI YARA GEFELICITEERD! BEBEK: ik duim voor je. GIEGEL: voor jou ook mega hard, dat het een mooie vrijdag mag worden. OOOO HELP ik ben het weer kwijt. Ik geloof dat ik 50! blz moet bijlezen, sorry dat gaat me niet lukken. Heb sinds vorige week mn moeder in huis; ze heeft door osteoporose een wervelinzakkingsfractuur. Heel erg veel pijn, en kan niks natuurlijk, dus heb gezegd maar hier te komen.In eerste instantie voor 2 wkn.(langer wil Robert niet, haha) Dus ben nog drukker. Mika is een schatje en ik geloof dat weaf zijn van het avondritueel van opblijven. Dit is de 2e avond achterelkaar dattie al ligt te slapen. Hij wil alleen 2 flessen vlak achter elkaar.
COTO: het schiet op. leuk hoor. ZUCHT........wou dat ik het nogn keer over kon doen, incl bevalling. Maarrrrr eerst zijn een paar anderen hier aan de beurt.
Ik heb dat nameijk ook wel eens, en dan blijkt dat het rond mijn anus gewoon een barstje is ontstaan vanwege de hardheid. Probeer anders straks nog even te deppen rond die plek
Het was wel bloed wat van voren kwam.........nu is het weer weg......ben natuurlijk nog een keer naar de wc geweest om te checken....... Sorry wil echt niet elke keer het topic overnemen met mijn gezeur....
Hou eens op lieverd, je maakt je zorgen en dat lijkt me vrij normaal. Ik zou me ook een rotje schrikken. Maar aangezien ik niet zwanger ben en het ook nooit ben geweest, vrees ik dat ik het dan ook niet weet. Hou moed hoor meissie, het is vast iets "wat er bij hoort".
Elk aspect van het zwanger worden en zwanger zijn, heeft spanningskanten. De hoeveelheid spanning verschilt per persoon en per situatie. Voor jou is dat nu de onzekerheid en daar mag of misschien moet je gewoon over zeuren en praten hier! De angt voor de echo van volgende week, heeft volgens mij iedereen voor de eerste echo. Je voelt immers nog niet echt dat er een beeb in e buik groeit en hebt weinig tastbaar bewijs. Zoals ik vanmiddag heb geuit hoe ik me voel, moet jij dat ook gewoon kunnen doen hier
Zondagavond ga ik hem weer ophalen! kan niet wachten! En ik hoop vreselijk dat ik hem met roze nieuws mag verwelkomen! Hihi, heb al helemaal bedacht hoe ik dat dan ga doen Maar...ik ga er van uit dat ik zondag samen met mijn duivels op hem sta te wachten! Maakt niet uit, als hij maar veilig terug is!
Volgens mij had ik hier nog niet op gereageerd We willen dolgraag een derde en hebben toen we begonnen gezegd dat we helemaal de medische molen niet in zouden gaan. Mijn man en ik hebben later toch hulp gezocht bij de gyn en besloten dat we als laatste IUI proberen omdat IVF wel heel erg ingrijpend is en ik overdag wel de zorg heb voor twee kinderen waarvan één een autistisch verwante aandoening heeft. Daarnaast ben ik zelf lichamelijk niet gezond.
Suus is moeilijk te zien hoor of het van voren of achteren komt tijdens het ontlasten. Maar net nog even van voren een beetje gedept ? Coto, de kleine meid mag nog heel ff blijven zitten en je mannetje kan dan snel opknappen maar het is wel zwaar voor je zo he, terwijl je juist je enrgie zo hard nodig hebt. Volgens H.A en Internet mag je lactulose gebruiken maar ik hou het voorlopig ff bij de zemelen, de schrik springt me na het lezen van jullie berichtjes om het hart