35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek: Lieffff van je lief! *smelt*
    Suzanne: Hoe is het met je?
    Zico: meid wat ellendig... sterkte er maar mee!
    Sanrob.. wat naar voor je moeder.. wel fijn dat ze bij jullie kan zijn nu.. (al zit er een limiet aan de tijd :) ) Komen er snel weer eens foto's van je kleine menneke?
    Lola.. nooit te laat voor een groepsknuffel.. en als je niet meer aansluit bij de vorige.. doen we toch gewoon een nieuwe?! ;)

Nog even met man over gehad.. over het niet klussen van gisteravond... Hij is grieperig... voelde zich gewoon niet zo lekker en dan wil hij dus niet evengoed klussen om het klussen... :rolleyes: Ik snap dat ergens wel... hoewel het echt niet 'rot' is als we klussen 8) , zit er bij mij toch wel een soort 'moeten' bij... als we het echt 'alleen' aan het toeval overlaten, ben ik bang dat mijn tijd straks gewoon 'op' is... :confused: En ik baal dus enorm dat er nu wéér een maand voorbij is, maar vind dat heel lastig uitleggen aan hem...

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, dat snap ik Nienke..elke maand is er een he.. :(

3. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Nienke, weet je wel zeker dat je ei al is geweest dan? bij mij begint dat vruchtbare slijm al zo'n 4 dagen voor de eisprong ...

4. Dop07

Dop07 Bekend lid

Eisprong is vandaag/ was vanmorgen... :cry:
    Hád al wat slijm, maar gister op 'hoogtepunt'... en nu nagenoeg weg.. duss.. helaas pindakaas deze maand..
    De kans is wel héél erg klein in ieder geval.. maandag avond voor het laatst geklust.. dus dan moeten er wel héle sterke zwemmertjes bij gezeten hebben... :(

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, vervelend, gisterenavond weer wat bloedverlies. Ik hoop dat het niks hoeft te betekenen. Hoe is het nu met je?

SanRob, wat fijn dat het met Mika zo goed gaat. En ook al 2 avonden geslapen. Dat gaat de goede kant op meid. Maar wat vervelend voor en van je moeder dat ze zo'n pijn heeft. Sterkte met alle extra drukte.

Bebek, spannend hoor, ik hoop mee dat je je mannetje kan verwelkomen met roze. Lief dat hij je weer heeft gebeld.

Zo, vanochtend zijn beide meisjes weer APK gekeurd op het consultatiebureau. Daar zijn we dan voorlopig weer even vanaf. Dat CB hoort erbij, maar ik ben nog steeds geen fan van ze. Kost me veel te veel tijd en energie.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    je hebt er overlevertjes bij Nienke! Je zal niet de eerste zijn die het om deze reden juist niet verwacht en dan toch juist wel zwanger blijkt te zijn! Maar snap dat je er van baalt..

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,

@Sanrob : He, leuk weer eens wat van je te horen!
    @Suzanne68 : Gewoon blijven zeuren hoor! Als we het echt zat worden zeggen we er wel wat van! Ik lees dat je ook slijm en bloedverlies hebt gehad gister…..sterkte meid, het hoeft nog niks te betekenen he? Hoe is het nu meid?
    @Bebek : Jij maakt het iedere maand wel spannend hoor! DUIM voor je!
    @Zico : Jee wat duurt het nog lang voordat je op controle mag zeg! Wat dat betreft had je dus een profvoetballer moeten zijn!

Zo ik krijg gelijk onwijze trek in verse oma kippesoep! Morgen maar eens maken, jummie

@Nienke : Jee die mannen weten ook wel wanneer ze ziek worden he?
    @Lola : Tuurlijk mag je nog meedoen!

Verder hebben we goed geslapen. Hij is in een ander bed gaan liggen, dus was wel raar maar wel beter, anders houden we elkaar maar wakker….Ik heb wel steeds meer last van harde buiken maar ze doen niet echt zeer…
    Verder zijn mijn geboortekadootjesdingen binnen, dus ik ga de zakjes vullen met geboortesuiker, kaartje eraan etc. Als het klaar is maak ik wel een foto…
    Wat een Kl*te weer zeg! Blijf lekker binnen….

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Het bloeden is weer gestopt,maar zo ging het de vorige keer ook.....een dag niks en dan weer wel.Heb heel slecht geslapen en ben er echt niet meer gerust op.

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Wat naar Suus... en je kan echt niets anders doen dan 'wachten'... ik denk aan je en de duimen draaien hier voor een roze wolkje dat zich stevig gaat hechten bij je!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Snap ik Suzanne, zeker omdat het de vorige keren ook zo ging. Hoop echt voor je dat het deze keer anders zal gaan!

11. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Susanne: wat naar voor je. Ik hoop dat het bloeden echt stopt en dat het een innesteling is. Qua tijd kan dit heel goed hoor, echter kan het ook mis gaan. Ik zou via de huisarts een echo vragen. Ik heb dit ook gedaan de laatste zwangerschap. Ik duim voor je en hoop dat je voorlopig geen bloeddruppel meer ziet. Het is zo vervelend en zo'n domper. Ik mocht een echo omdat ik al eerdere mk had gehad en met vijf weken totaal geen zwangerschapsverschijnselen voelde. Deze kwamen gelukkig na 6 weken wel en ik was maar wat blij toen ik misselijk werd.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik ga enorm aan je denken en voor je duimen!

13. Suzanne68

Net test nr 10 gedaan :oops: en wel 3 keer zo donker als die van gister....dus al die onzin die ik me in mijn hoofd haal over zwangerschapsverschijnselen die minder zijn,slaat dus nergens op.
    Niet dat het zegt dat het nog goed zit,dat weet ik ook wel,maar het is wel een gesruststelling.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Fijn dat je je een beetje gerustgesteld voelt! Had je nog wat aan die info die ik gepost had? Ik hoop dat je nu langzaamaan, iedere dag een beetje meer geloof mag krijgen dat het goed gaat komen allemaal! Ik zeg: beebje, hou je goed vast!

Enne, zo'n donkere test hoop ik ook gauw te mogen zien! :D

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga nu even fijn de hond uitlaten, het is er zulk geweldig weer voor! NOT! Het komt hier echt met bakken uit de hemel zetten, maar ja, dat maakt Dost niks uit, die heeft toch wel lol! :) Ben er straks weer!

p.s. had nog 1 zwtest, heb er voor de zekerheid toch maar 2 bijgekocht. Wou eerst zo'n cb test kopen, maar dat doe ik denk ik pas als de kv test ooit nog eens posi mag worden!

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik heb net nr je album gekeken om dost te zien. wat een leuke hond hebben jullie. mooie enorme pootjes. prachtig.

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is wel fijn Suzanne! Is het HCG in elk geval niet aan't afnemen zo te zien. Afwachten maar he..duim duim duim..

18. Suzanne68

@ Bebek....ja sorry,nog bedankt voor de info...dat was erg gerusstellend

De rest bedankt voor het meeleven.

19. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    nou zico, ik vind het niet meer dan normaal dat jij voorrang krijgt hoor! je bent nogal geen ernstig geval!
    en ik zou het zeker heeel rustig aan doen.

Nienke, ja dan is de kans wel klein. maar je weet maar nooit hè hoe lang die zwemmertjes het volhouden ;)

coto, eet ze! :D

Suzanne, toen het bij mij mis ging in december werd mijn test wel lichter vantevoren (die deed ik met 4 weken 1 dag en 2 dagen later begon het bloedverlies). ik weet niet of je dat de vorige keer ook had?
    maar ik duim keihard voor je dat het gewoon goed zit hoor! :thumup:

Bebek, je bent nu dubbel aan het aftellen! oh, ik hoop toch zo dat het deze keer raak is bij je! dat wordt dan een megafeestelijk weerzien met manlief zondag! \:D/

ollebolleke, waar ben je? is het hondje mooi geworden, en heb je misschien al een klein schopje mogen voelen? ;)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je wel! Hij is ook echt onze grote trots hoor én mijn grote liefde! Hij is wel erg groot: schofthoogte is 67 cm en hij weegt ruim 50 kilo! Maar ozo lief en trouw!

Nef, ik hoop ook dat ik hem mag opwachten met mooi nieuws! Ik heb bedacht dat als het raak mocht zijn, ik een speentje ga kopen met "de leukste papa" er op en dat ga ik hem dan geven op schiphol! :) Maar ja, da's allemaal nog toekomstmuziek. Hoewel nog geen tekenen van duivels, ben ik wel op ze voorbereid!

Suzanne, fijn dat je wat aan die tekst had! Hoop dat je je sowieso een beetje rustiger voelt nu!

Coto, hoe is het met je zieke mannetje? Gaat het alweer wat beter? En met jou? Dient beebje zich nog niet aan? Wordt wel spannend bij jou nu hoor!

Nienke, misschien heeft je man wel pieter-van-den-hoogenbandjes en heeft er één alle records gebroken om maar bij je eitje te mogen zijn! :) Ik duim toch, heb al de gekste dingen gehoord inmiddels, dus volgens mij heb je nog best kans! Jouw mannetje alweer opgeknapt?

Zico, ik weet hoe pijnlijk dat is, uitval door beknelde zenuwen, en dat gun ik niemand! Ik wens je heel veel sterkte en beterschap en ik hoop dat ze er gauw iets aan kunnen doen! *knuf*

Deel Deze Pagina