35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    oeps

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

#ollebolleke....ik heb toevallig van de week geleerd van iemand die ook een angelsound heeft,dat je de navelstreng ook kunt horen.....kijk,das alweer een hartje minder :)

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik maak me ook geen zorgen hoor jongens. Zolang m'n Tijgerterreurtje hier vrolijk schaterend door de kamer sjeest vind ik 't wel best. Het gaat heel goed met haar, ze zit lekker in haar babyvelletje.

Thnx voor het compliment Koffieleutje!
    In andere topics heb ik wat foto's geplaatst. Ik aarzelde of ik het hier zou doen, misschien te pijnlijk. Maar ik zet er hier ook een paar neer, als het geen goed idee blijkt dan weet ik dat voor een volgende keer.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  6. Suzanne68

Wat een schatje en wat een ondeugend hoofd! :D

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Natas: Een boefje met lekker gezonde ronde wangetjes :D
    Zag ik het nou goed op de foto's dat ze al vroeg stabiel kon zitten?

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Natas, blijven posten die foto's: wat een poppetje zeg! En wat heeft ze prachtige ogen! Wordt een hartenbrekertje hoor!

Ollebolleke: :) Ik hou het allemaal vol, nothing beats a lion zeggen ze... En die testen, ach, wie weet komt het nog eens van pas! Ik meen het wel echt dat ik niet (heel erg) teleurgesteld ga zijn als de duivels komen, want ik reken nergens op en ik merk dat dat een stuk beter voor mijn gemoedsrust is! Trouwens nog geen duivels, maar ik voel mijn onderbuik wel iets meer....denk ik. Ik ben altijd vrij stipt en het uitblijven van ongi klachten hoeft in mijn geval ook niet veel te betekenen!

Suzanne, wat fijn dat alles weer rustig is!

Smoeltje, blij dat alles goed is met je, ondanks dat die kleine iets jonger is dan je verwachtte! Je hebt toch mooi dat hartje gezien en dat moet een heerlijk gevoel zijn!

Ik denk dat ik, dwz bij het nog steeds afwezig zijn van de duivels, morgenochtend ga testen. Maar ik durf eigenlijk ook niet zo goed, toch bang dat ie weer witte reus wit wordt zeg maar...Ik kijk wel ff, maar ik hou jullie op de hoogte!

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Bebek: Heb je altijd een cyclus van 26 dagen of ook langere?
    Als je bang bent voor een witte test zou je ook nog uit kunnen gaan van je langste cyclus, al geeft een test je misschien ook wel meer rust.

Ik heb de zenuwen voor morgen, voor de follikelmeting.
    Aan de ovu-test te zien (heb net 1 gedaan, de eerste in deze cyclus) krijg ik vroeg mijn eisprong en zou ik dus al een redelijk ei moeten hebben.
    Misschien is het handig om de ovu-test mee te nemen......hmz even over nadenken.

10. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Bebek, leuk idee, dat speentje. ik heb toen ik zwanger was van mijn dochtertje een grote babypop gekocht, die een rompertje aangedaan, en op de borst een briefje geplakt met de op de computer gemaakte tekst, ''hoi papa!"
    Maar hij snapte 'm niet! :( Toen ik het hem dan maar vertelde was hij helemaal van slag :)
    maar het is nu wel spannend voor jou hè!? ik hoop zo voor je dat het raak is. jij moet maar de spits afbijten met een decemberbaby :D

Liesben, géén testen meer doen, alsjeblieft ! ! ! ?
    het gaat gewoon hartstikke goed met jouw garnaal, en over een week zie jij een prachtig kloppend hartje, OK!? :)

Koffieleutje, dat is toch maar weer een mooie bevestiging hè!? :thumup:

ikke37, sterkte en succes met de onderzoeken :thumup:

Natas, het verhaal van Ellenk is, dat zij en haar man uit elkaar zijn.
    Danique heeft inderdaad een ondeugend lekker vrolijk koppie.

coto, top dat het weer beter gaat met je man en alles bijna klaar is. mijn gsm staat op scherp hoor! :)

Smoeltje, probeer lekker te genieten nu van dat hartje wat je gezien hebt. krijg je misschien snel weer een echo?

Suzanne, fijn dat alles weer rustig is nu, en van zo'n mooie test word je natuurlijk ook alleen maar blij. ;)

Ollebolleke, nou kleine meid, help je moeder eens uit de brand en deel eens een gigantische trap uit zeg! je hebt je nu wel lang genoeg stil gehouden. [-X

Giegel, sterkte en succes morgen! en dat er maar een vet ei klaar mag staan in het rekje :)

Ik lees net dat Katja Schuurman zwanger is. mèn wat ben ik jaloers!
    slaat nergens op natuurlijk, misschien komt het omdat ik er bijna van overtuigd ben dat het bij mij weer niet raak is... :(

11. Suzanne68

Oja...irritant is dat het al die zwangere bekende nederlanders......ik vond dat ook altijd.Het is ook net alsof ze allemaal zwanger of net bevallen zijn.

12. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    NAtas wat een prachtig kindje op prachtige foto's
    blijven posten zou ik zeggen..........

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen dames!
    Bebek.. ik ken je gevoel.. (van serieus niet verschrikkelijk teleurgesteld zijn) dat is fijn hè? Niet fijn als de duivels komen, maar ik bedoel, een stuk prettiger dat zo helemaal gefocust dat het echt een zware tereurstelling is als ze komen....
    Nef... jaaa.. héél irritant... raar eigenlijk.. wie weet hoe lang zij bezig geweest is.. maar toch.. ;)

Natas.. ze kan op de foto's haar Tijgerterrorinborst fijn verdoezelen.. wat een ENGELTJE! :thumup:

Gieg.. lekker meenemen die test.. 'het eet geen brood ' zou mijn moeder zeggen en je kan hem altijd gewoon in je tas laten zitten toch? ;)

Barre nacht met een kind wat per sé tussen ons in wilde slapen... Nu weer de gezelligheid zelve natuurlijk :rolleyes:
    Zo met de middelste naar de orthodontist. Dan komt er een vriendinnetje op de koffie en bij paard kijken, daarna moet ik nog langs de bank (werd uitgenodigd voor een verzekeringen check of zo iets ) Vanmiddag komt er iemand langs die wat werk van mij uit handen komt nemen... Dat vind ik HEEL fijn.. ik kom er gewoon niet aantoe.. dingen blijven liggen.. en dat kost optredens... dusss... gelukkig hulp onderweg.. maar die hulp moet wel eerst ingewerkt worden en dat staat voor vanmiddag op het programma!

En nu eerst eens even ontbijten!

Iedereen een fijne dag!

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek hoe gaat het nu, nog steeds geen duiveltjes ?

Coto hoe gaat het met jou nu ? Nog steeds rustig ?

Suus blij dat het weer goed gaat meis, allemaal zo eng he.

Ollebolleke, je zegt dat je denkt dat het je darmen zijn maar het voelen van leven lijkt in het begin op het fladderen van een vlindertje. Heel licht en luchtig. Weet je het zeker dat het je darmen zijn en niet je kleintje ?
    In ieder geval hoor je het hartje goed, dus zou me ook niet druk erom maken meis.

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Goede morgen iedereen, :D
    Ik ga me vandaag geen zorgen maken...(goede voornemens ,duren nooit lang)neen echt ,ik ga het proberen!
    nog 4 nachtjers en dan ga ik naar de gyn!JOEPI
    Straks gaan kuisen bij ma&pa(doe ik elke vrijdagmorgen)
    En dan vlug komen kijken of er al nieuws is van BEBEK..

NATAS..heel mooie foto's en het zeker niet laten hoor,om ze hier te posten

Verder voor iedereen een mooie dag en een fijn weekend

16. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Natas, wat een schattige dochter en wat kijkt ze ondeugend!
    Die gaat straks in heel veel bomen klimmen en kattekwaad uithalen!

Katja Schuurman zwanger? Wat leuk voor haar, heeft bij haar ook best lang geduurd.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meiden

Nog steeds geen duivels hier noch tekenen van, dus maar een test gedaan...en die was wit... Nou heb ik zelf het idee dat mijn NOD zondag moet zijn, dus er is nog een kansje dat ik te vroeg heb getest, maar ja, zo'n test zegt wel veel natuulijk!
    Heb vannacht gedroomd dat ik bij mijn moeder was (zij is overleden) en dat ik daar testte en dat ik toen naar haar toen ben gerend om te vertellen dat ze oma werd en of ze blanke nagellak had om de test te bewaren :) Heel bizar! Maar blijkt toch maar dat je zoiets het eerst aan je moeder wilt vertellen....

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nienke, het is inderdaad fijn dat ik er niet vreselijk van in de stress schiet! Werkt beter voor mij heb ik gemerkt!

Ik heb ff zwsspagina banner neergezet, want die andere begint gewoon weer opnieuw dus dit is overzichtelijker! Ik snap alleen niet dat ie dag 26 van de cyclus aangeeft, want mijn 1e ongi dag was 2 maart en het is nu 27 dus volgens mij is dit dag 25 van de cyclus....In ieder geval geft deze me nog een dagje uitstel :)

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek ik wil je geen valse hoop geven maar ik teste een dag voor NOD met een speciale gevoelige test amper positief dus de kans dat je te vroeg hebt getest is aanwezig.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb zo'n goedkope kruidvat test gedaan, dus die zal helemaal niet zo gevoelig zijn. Tja, ik wacht het maar af. Kan me wel heel druk maken, maar dat heeft ook weinig zin!

Vandaag ben ik de hele dag weg, kom pas vanavond laat terug. Ga dagje naar mijn zusje, zij heeft ook een hond en dus gaan we die lekker laten spelen en rennen en ravotten smaen. En dan is er voor mij ook weer een dag voorbij tot mijn Lief thuiskomt! :D Maar betekent wel dat ik jullie weinig nieuws kan geven vandaag...ben met half uurtje weg en dan geef ik laatste update nog wel ff! :)

Deel Deze Pagina