35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ollebolleke, wat is kuisen? Of stel ik nu een hele stomme vraag? Spannend he, dat je over 4 nachtjes al naar de gyn mag! Leuk!

Ik weet niet meer wie dat zei over decemberbaby, maar mocht het nu raak zijn zou beeeb op 5 december geboren worden...en ik heb altijd gezegd dat me dat helemaal niet leuk leek voor zo'n kind! :) Maar nu ben ik op een punt dat, al wordt het op 31 december geboren, het zo vreselijk welkom is!

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Zijn op zich goed hoor Bebek, die kruidvat testen.
    Testte drie dagen voor nod licht positief ermee. Maar dat zegt niets.
    Het is gewoon per persoon verschillend hoe snel je positief test. Afhankelijk van de hoeveelheid HCG die je aanmaakt of soms vindt de innesteling iets later plaats. Blijf duimen voor je!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ach ja, ik zie het wel...heb er toch geen invloed op! Ga nu weg (nog zonder duivels), ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, mooie plaatjes weer hoor, van Danique.

Giegel, succes vandaag!

Bebek, hmmmm, jammer, een witte test. Met Alyssa testte ik pas na een week positief.
    Oja, wat je zei over bepaalde geboortedata was wel herkenbaar. Mij leek het voor een kind nooit leuk om in de zomervakantie jarig te zijn, maar op een gegeven moment maakt het je helemaal niet meer uit wanneer de kleine geboren wordt. Als hij/zij maar komt en alles erop en eraan zit. Da's toch eigenlijk wel het belangrijkste.

Smoeltje, een echo met een kloppend hartje. Wow. Bij zo'n heel klein ukkie (en ook als ze veel groter zijn) is het trouwens altijd best heel moeilijk om goed te bepalen hoe lang hij/zij er zit. Ze hoeven er maar een fractie naast te zitten en het scheelt zo al een week. Zou ik me niet al te veel zorgen over maken meid!

Liesben, ik had zelf een soort van angelsound, (firstsoudns) alleen daarmee heb ik bij geen van beide meisjes ooit de hartslag gehoord. Wel hoorde ik ze altijd lekker bewegen. Dat vond ik eigenlijk nog leuker dan het horen van de hartslag.

Inge, Giegel heeft het ook al gezegd, maar ik denk niet dat de HA je zal onderzoeken, maar je gewoon zal doorverwijzen naar de gyn. Die zal je onderzoeken.

Coto, fijn dat je mannetje zich weer beter voelt. Laat die kleine maar komen!

Bebek, kuisen is schoonmaken.

Ollekebolleke, fijn, nog maar een paar daagjes tot je weer naar de gyn mag, al kan ik me voorstellen dat die paar dagen nu nog heel lang lijken te duren. Ik hoop dat de kleine je nog blij verrast voor je naar de gyn gat en even van zich laat horen, of beter gezegd, voelen.

Suzanne, hoe is het nu met jou?

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik heb een ei aan de linkerkant van 14mm :)

Als ik een positieve ovu-test heb moet ik bellen en dan krijg ik de dag erna de IUI. Dat zal dan als het goed is woensdag zijn of misschien donderdag :)

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

jeu Gieg! GOED nieuws! You go girl (en Giegelman ook natuurlijk :) )

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek.. heel veel plezier vandaag!
    Suus.. ik ben ook benieuwd hoe het met jullie (! ;) ) is!

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    giegel wow goed nieuws meid, 1 eitje is goed he ;) we gaan voor je duimen

9. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    goed zo en als alles nu prima gaat
    mooi,goed eitje,slimme zaadjes een goede bevruchting en een lieve baarmoeder.dat wens ik jou alvast

10. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik neem aan dat je 37 bent? In je banner staat dat je 8 dagen over tijd bent, klopt dat?
    Ik had hetzelfde als jou, nadat ik met pil was gestopt maar paar dagen ongi, ben na jaar naar ha geweest (was toen 36) inwendig onderzoek gehad, bloed prikken etc, viel erg mee hoor. Ook hebben we toen zaad vriend laten onderzoeken en dat was ook goed. Heb je wel getemperatuurd? Meestal vragen ze naar temp lijsten en dan liefst drie zodat ze goed overzicht hebben. Of je wordt doorverwezen durf ik niet te zeggen ik zou er dan wel zelf over beginnen bij ha. Na je 35e mag je ook na half jaar proberen naar ha.
    Over jouw cyclus: ik was dus ook maar paren dagen ongi en had ook hele korte cyclus (tussen 20 en 23 dagen). Volgens ha maakte dat niks uit, het is belangrijker dat je cyclus regelmatig is en dat je elke maand eisprong hebt dus ik zou me daar geen zorgen over maken!
    En er is hoop hoor ben nu 37 jaar en 23 weken zwanger (na anderhalf jaar klussen zeg maar).

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Bebek veel succes in ieder geval al het aan mij lag was je al zwanger!
    :)

Natas wat ziet ze er schattig uit , je ziet dat ze zich goed voelt wat een schatje!
    plaats ze hier maar dan kunnen anderen zien hoe moeilijk anderen het soms hebben gehad om zwanger te worden en toch zijn er al vel zwanger geworden op dit topic en hebben hun kleintje al!
    DIT IS HOOP!

Zico alles oke ga je eens een belletje doen se,
    ik las iets dat er met Sterre en jezelf niet goed was!
    veel sterkte meisje ik hoop dat alles mooi goed komt!
    knuff

met mij nog steeds hetzelfde,
    we wachten nog steeds af!
    en zolang dit niet uitgesproken is op het gerecht,
    probeer ik gewoon te genieten van kleine dingen,
    niet te hoog te springen om niet te laag te vallen!

Ik kijk naar 2010 uit,
    dit zal nog een moeilijk jaartje worden.
    Maar dat gaat ook door!

Liefs Ritje

12. ikke37

ikke37 Lid

Jan 10, 2009
    24
    0
    0
    Net bij de huisarts geweest. Kon mijn broek gewoon dichthouden.
    Hij wil nog 3 maanden wachten omdat hij vind dat ik niet te oud ben (bijna 38) en omdat mijn cyclus netjes is na 20 jaar pilgebruik.
    Het feit dat ik maar twee dagen ongi ben heeft te maken met ontpillen.
    Als ik over 3 maanden nog niet zwanger ben dan mag ik naar de gyn.
    Ovutesten was wel een goed idee, maar dat deed ik al, en temp opnemen heeft in mijn geval geen zin, draai ploegendienst. Verder had hij nog maar een advies; goed oefenen.

Gr. Inge

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    GO GIEGEL, GO!

Ik [-o< [-o< [-o< [-o< HEEEEEEL hard voor je!

14. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ allemaal
    Ik kan alleen maar even gauw antwoord geven op hoe het nu is,want ik moet over 5 minuten de deur uit.
    Geen roze meer verloren en vanochtend zowaar vaag misselijk wakker geworden.Net naar de tandarts geweest,gelukkig alleen ontstoken tandvlees en dat komt van de zwangerschap.Hij zegt dat we een jongetje krijgen en dat ie er vrijwel nooit naast zit.Nu ga ik gauw naar mijn mama.
    Ik kan pas vanavond laat weer lezen hier,dus niet teveel kletsen jullie ;)

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ritje heb je een pbteje gestuurd.

Wat een knappert zeg silke. Wat vliegt de tijd he ;)

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Klinkt hoopvol Suzanne! En dat het bloed maar weg mag blijven vanaf nu he! Ook al weet je dat het niets hoeft te betekenen en vaak voorkomt, leuk is anders, maakt je zo onzeker! Vasthouden dit gevoel en je beebje!

17. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Jeetje, wat is er deze week veel gekletst. Ik heb niet alles gelezen want ik moest woensdag ons hondje laten inslapen. :cry: We waren maandag voor de jaarlijkse inenting en toen vond de dierenarts een nare bult in de buik van ons ventje. Hij bleek vol tumoren te zitten en dan heb je eigenlijk geen keus meer. Je wilt natuurlijk niet dat hij pijn gaat lijden....
    K.. week dus!

Maar wat ik wel heb gelezen maakt me weer wat vrolijker..
    @ Giegel: Een mooi ei! Meid, wat gaan we allemaal voor je duimen volgende week.

@ Bebek: Laat je ons niet te lang in spanning over wat er in je buik gebeurd? Ik ben benieuwd. Lekker dat je er nu zo relaxed instaat.
    Hmmm, misschien moet ik die houding ook maar eens aannemen.

@ Suzanne: fijn dat er geen roze meer verloren wordt. We gaan ervan uit dat dat zo blijft!

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Sus..heel veel sterkte met het verlies van je hondje
    weet nog van mijn hond,dat het enorm veel pijn kan doen als je je trouwe huisdier moet afgeven.de kinderen waren er ook het hart van in en we hebben dezefde dag tekeningen gemaakt en die dan opgehangen aan hun bed met een foto erbij.

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Wat een plaatje is SILKE zeg..........

20. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    met andere woorden; ze willen je iets aansmeren! :)

Ollebolleke, werk ze! ;)

Bebek, jij houdt het weer lekker spannend hè!? Ik gebied de duivels bij dezen om onder hun steen te blijven, zodat Bebek lekker roze kan testen! :)
    Die kruidvattesten trouwens zijn wel aardig gevoelig hoor, ik had er 2 dagen voor NOD positief mee. maar de één maakt nu eenmaal meer HCG aan in het begin dan de ander, daar doe je verder weinig aan.
    oh ja, en 'kuisen' is schoonmaken! ;)

Giegel, dat is goed nieuws! lekker er op broeden dan. en gaan jullie de 'oogst' van je man nog anders aanpakken, om herhaling van de vorige keer misschien te voorkomen? :oops:

Ritje, dat schattige popje van jou maakt toch alles goed? ;)

ikke37, dat wordt hard werken dan! ;) houden jullie een klusschema aan? zico hier heeft er één met succes afgewerkt :)
    misschien kan ze het nog eens uitleggen...zico? ;)

Suzanne, dat klinkt goed allemaal! handig zo'n helderziende tandarts :)

Susanneke, ach wat sneu! een dikke [​IMG] voor jou.

Share This Page