Suzanne: Ik snap dat je je zorgen maakt! Maandag maar snel verloskundige bellen en vragen of je snel langs mag? We kunnen 1000x zeggen dat het niets hoeft te betekenen, maar ik zou me ook zorgen maken. Bebek: He, dat was niet de bedoeling! Maar wie weet, ik wacht nog even af..
Ik heb vannacht zo raar gedroomd. Ik ging even kijken in Gouda, waar ik as vrijdag voor een echo moet. Toen bleek dat ik in een andere locatie moest zijn (je hebt in Gouda 2 locaties). Ik op de fiets op zoek. Toen ik het eindelijk gevonden had, was er een talentenjacht aan de gang. Verderop kwam ik een ex-baas van me tegen. En weer verder mijn moeder, schoonzus en beste vriendin. Ik moest daar inderdaad zijn, en van die mevrouw mocht ik zelfs meteen wel even binnenlopen voor een echo. Maar dat heb ik niet gedaan, omdat ik dat zo zielig en ook niet eerlijk vond tegenover mijn vriend.
@Nefertarye ha heeft het niet over een "klusschema" gehad, alleen dat we goed moeten oefenen. En als ik zo her en der lees is dan om de dag het beste, dus dat doen we dan maar. Volgens de site van Predictor is 1 april (haha) mijn vruchtbaarste dag. Dus die dag wordt er sowieso geklust. Maar iedereen die tips heeft, strooi ze maar. Gr. Inge
Goeiemorgen meiden... Hmm.. Bebek.. afwachten dus.. Ik duim voor roze! Liesben.. Je hebt het druk gehad vannacht Leut.. Nu ben ik niet alleen van Sus68 benieuwd, maar zou ik van jou ook wel willen weten hoeveel kids je hebt en welke leeftijd ze hebben Ritje.. ik had het geloof ik nog niet gepost.. maar ook ik vind jouw meissie een Dót! Ik heb nog meer gelezen.. maar ben het alweer kwijt Dop was een béétje (erg!) vroeg wakker vanmorgen.. 5.00 Met moeite en onder zwaar protest heeft hij tussen half 7 en 8 nog even geslapen... ben behoorlijk gebroken dus Verder zo iets raars... Heb ik gister toch het gevoel dat ik wéér een ei heb : : Niet echt vruchtbaar slijm... wat wittiger.. maar dus wel behóórlijke steken links boven mijn lies.. Mijn buik voelt vandaag zelfs nóg wat beurzig..bijna een soort ongi Terwijl ik er echt redelijk zeker van was dat ik afgelopen maandag mijn ei had... Wat dit nu weer was? Schiet mij maar lek.. Niet geklust overigens.. manief was aan het werk, pas rond half 3 thuis... nou.. toen sliep ik al Rare maand dus dit Zo eerst maar eens even wat boodschappen doen.. om een uur of 13.00 les met mijn paard.. verder gelukkig niet zoveel op het programma.. de oudste kids zijn bij hun vader, dus relatief rustig hier in huis .. Iedereen een fijne dag!
BEBEK...OOO Ik had er nogthans een goed gevoel bij. Hoe is het nu?straks terug samen met vriendje.Spijtig dat je geen roze kan melden,maar kunnen jullie toch weer genieten van elkaar he
NIENKE..ALS ik jou was,dan zou ik vlug naar ventje gaan(slaapt die nog?)en alsnog mijn charmes tonen en ventje verleiden! zo deden wij het ook hoor. Als het er s'avond niet van kwam s'morgens dan wel.
Nienke ik heb een zoon die gisteren 25 is geworden ! Verder heb ik 3 meiden van 14, 15 en 22...... het is dat je zegt dat je niet hebt geklust want die steken waar jij het over hebt, komen mij wel heel bekend voor
Vanochtend weer een veeg rood slijm, het zet nog niet echt door, maar te voelen aan mijn buik en liezen zal dat wel niet lang meer op zich laten wachten Ik ga er vooralsnog van uit dat het vandaag wel doorzet, heb dus ook maar niet getest, kijk het nog even aan maar ben er behoorlijk zeker van. Het is meer 'hopen tegen beter weten in' nu denk ik! Laten we zeggen dat mijn gemoedstoestand op dit moment de beste graadmeter is en die slaat uit naar ongi! Maar ik ben zo blij dat mijn Lief morgen thuis komt, dat ik er ook niet verdrietig om ben! Teleurgesteld? Ja. Maar verdrietig? Nee, niet echt. Ga me alleen wel steeds meer afvragen of ik soms onvruchtbaar ben ofzo, maar dat zal ook wel komen doordat ik van nature niet een heel erg geduldig mens ben zeg maar! Sorry voor het ego bericht!
he gadsie Bebek dikke digi-knuf... Mag ik vragen hoelang jullie al *bezig* zijn ? Meiden advies graag, ik heb maandag mijn aanstellings-gesprek zal ik het melden dat ik zwanger ben ? Ik wil natuurlijk de risico`s voor de kleine uk zoveel mogelijk beperken...
Ik ben in april 2008 gestopt met de mirena en volgens mij had ik pas rond oktober een normale cyclus. Plus dat ik in de periode van ontplillen een hernia heb gehad en daaraan geopereerd ben en zeker 2 maanden heb moeten herstellen, dus toen is er niet heel gericht geklust zeg maar! Toen ik mirena liet verwijderen wisten we ook niks van vruchtbare dagen enzo, en aangezien mijn lief niet heel erg van de gemiddelde 2,3x per week is, ga ik maar uit van de tijd dat we wél gericht aan het klussen zijn geslagen en dat is vanaf oktober. November was dus eigenlijk mijn 1e spannende maand, dus ik ga er van uit dat we ronde 5 nu gehad hebben! Ik weet niet wat voor werk je gaat doen? Ik denk eigenlijk wel dat je het beter kunt zeggen, want het lijkt me dat de werkgever zich niet fair bejegend voelt als ie er over 3 maanden achter komt dat je zwanger bent en hem niks verteld hebt! En daarbij, het is net wat je zegt: je moet de risico's zoveel mogelijk beperken!
Bebek, jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Het zou zo'n mooie verrassing voor je man zijn geweest. En voor jezelf natuurlijk... Laten we maar gaan voor een eind december/begin januari beebje. En koffieleutje: tja, als je het niet zegt dan zal je nieuwe werkgever het over een paar maanden beslist geen leuk nieuws vinden, maar ja dat vinden ze het nooit. Maar je bent al aangenomen, toch? Zwangerschap mag geen reden zijn om je dan maar niet aan te nemen en als je het wél verteld kunnen ze er óók rekening mee houden. Alhoewel, 12 jaar geleden werd er toch wel verwacht dat ik, staand op een wankel trapje, zware dossiers uit een kast ging halen. Hmm... Maar misschien ben jij wat assertiever dan dat ik toen was.
Op naar de volgende ronde Bebek! Ik ga ervan uit dat ik met je meedoe .. hoewel... Ik zit mezelf al weer aardig gek te maken want... STEL.. dat mijn eisprong niet maandag was (toen ik em dacht te voelen) maar zondag... en de klus van vrijdag sterke zwemmertjes bracht.. dan zouden de steken en het ongigevoel van vandaag de innesteling kunnen zijn .. kortom.. het houdt me bezig Leutje.. wel geklust dus.. maar op een 'ongunstige' dag (denk ik dus ) Ik zou het denk ik binnenkort wel zeggen ... ik ben ook ooit zwanger aangenomen.. heb het toen na twee weken verteld. Was toen wel 9 weken en had erg het idee dat het 'goed' zat met mijn zwangerschap. Daar was mijn leidingevende toch een soort van blij mee, omdat er daardoor rekening mee gehouden kon worden. Grote kids heb jij ook al! (en ook een groot gezin dus, leuk!) Het regent hier.. ik hoop dat mijn les wel doorgaat...
Het is vannochtend mis gegaan....ik werd om 8 uur al wakker met kramp,maar was nog optimistisch en dacht dat het misschien mijn darmen waren.Ik verloor ook nog niks,dus ik weer mijn bed in gegaan.Ik werd om 10 uur wakker en verloor een boel bloed...dus weer einde verhaal
He hallo, Ik kom me ook weer even melden! We hebben goed geslapen! Man is nog wel verkouden en hoesten maar het wordt steeds beter. Ik heb van 1200 tot 0300 geslapen, plassen, slapen tot 0600 plassen en daarna nog tot een uur of half 10 kleine slaapjes .wel lekker! Ik heb zin om vanalles te gaan doen .alleen ging ik net douchen en smeren etc en dan ben ik dus echt helemaal moe daarna! Maar de ZON schijnt hier ineens, dus ik moet wel even naar buiten! @Sanrob : Ja 7 uur slapen zal er voorlopig niet van komen meer hihi Maar ik ben gelukkig niet moe ofzo ervan. Ik zei net nog tegen mannetje Het zou mooi uitkomen als ze nu zou komen, we zijn lekker uitgerust nu en hij is voorlopig nog wel effe thuis .Maar hij zei dat dat niet uitmaakt, dat hij toch wel vrij zal nemen . @Bebek : O god, nee toch? @Liesben : Ja die dromen horen er ook allemaal bij! @Nienke : Inderdaad rare maand voor je zeg? Maar je banner zegt wel vandaag? Toch maar klussen vandaag voor de zekerheid? O en WILDE S#X schijnt te helpen stond vandaag in het AD!
@Suzanne68 : O nee he? K*T! Ik schrik hier heel erg van, zit met tranen in mijn ogen! Ik wens jou en je man heel veel sterkte! KNUF!
Syzanne, NEEEH! Dat was niet de bedoeling! Jezus meis, wat een verdrietig nieuws! Het spijt me heel erg voor jou en je hubbie! Maar misschien is het nog niet mis toch?