35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natuurlijk ben je verdrietig! Je begon toch al langzaam aan het idee te wennen. Ik vind het heel erg voor je! Ik hoop dat je mannetje snel thuis is, en dat jullie er samen sterker uitkomen.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Och lieve lieve Suus, ik heb zo veel aan je gedacht en gehoopt dat het goed zou komen.
    Ik hoop dat je dit weer een plekje kan gaan geven.
    Praat er veel over, huil, schreeuw het uit.

Liefs Sylvia !

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Aaach jaa... we leven met je mee hoor.. zo verdrietig ook..

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jullie zijn zo lief en ik ben zo blij dat ik in een topic zit,waar je niet gelijk weer uitgegooit word als het mis gaat....of waar je plots niet meer interessant bent als je niet meer zwanger bent.Ik ben gewoon blij dat ik een oude muts ben. :rolleyes:

5. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Suzanne, toen je zei dat het goed met je ging dacht ik al, het komt nog wel. ik ben er ook verdrietig om hoor!
    En je moet hier wel blijven komen hoor, wij, nou ja ik zéker, willen graag blijven volgen hoe het verder met je gaat, en je kan hier ook altijd je hart luchten en steun vinden, toch? ;)

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus Sterkte !!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bebek, ik las ergens dat als je urine langer dan 4 uur buiten de koelkast bewaard de test dan niet meer betrouwbaar is. Zou opnieuw testen hoor! ;) Zeker omdat je zo vroeg getest hebt.

--------------------------------------------------------------------------------
    in reply to: Silvana: "Re: bewaren van urine -> dr. V/dr. Slikke, graag ook advies!"

Silvana, waarom doe je die test niet gewoon nog een keer met ochtendurine waar je dan direct in meet? Als je je niet houdt aan de gebruiksaanwijzing (waarin staat dat je de urine niet langer dan 4 uur mag bewaren bij kamertemperatuur), is de test NIET Betrouwbaar.
    At Wed, 13 Nov 2002, Silvana wrote: >
    >At Wed, 13 Nov 2002, Silvana wrote:
    >>>>>
    >>>>Hallo, ik heb even vraagje:
    >>>>
    >>>>Ik heb vanochtend (07.30) ochtenurine opgevangen en deze in de douche
    >>>>gezet (raam stond open).
    >>>>Om 13.45 vanmiddag heb ik de urine gepakt en hiermee een zw-test gedaan.
    >>>>Deze sloeg negatief.
    >>>>Nu is mijn vraag of ik mijn urine wel zo lang kon laten staan, misschien
    >>>>was het te koud in de douche, of was alles goed gegaan en heb gewoon
    >>>>geen hcg in mijn urine.
    >>>>Graag antwoord!
    >>>>
    >>>>Groetjes,
    >>>>Silvana

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wat ben je toch een lieverd, dat je op mij gaat reageren terwijl je zelf zo verdrietig bent! Schaam me een beetje voor mijn gemuts. Ik vind het heel erg logisch dat je toch verdrietig bent, het nieuws gaat nu wat doordringen en je wilt zo graag dat het goed gaat. Dat wilde ik ook, ik hoopte het zo voor je! Zelfs ik moet gewoon een traantje laten nu :( Sterkte meis en ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt!
    Dikke digi knuf!

meiden, bedankt voor alle tips, ik zal het nog een dagje aankijken! Ga me voor nu maar even gedeisd houden...!

9. Suzanne68

@Bebek...Ik vind het geen gemuts hoor...het is toch heel spannend allemaal.En het zou zo'n leuk welkomthuiskadootje zijn voor je man.
    En ik zeg altijd maar...ik word er niet meer of minder zwanger om,als iemand anders wel zwanger is.
    En ik heb echt hele erge dingen meegemaakt in mijn leven,die echt heel ingrijpend waren,maar het heeft wel gemaakt,dat ik met een tegenslag als dit beter om kan gaan.Ik weet nu al,dat ik over een poos weer fluitend door het leven huppel.Plus dat ik echt de liefste man ter wereld heb getroffen.En dat was ook iets waar ik niet meer in geloofde en om me heen zag,dat veel mensen dat moesten missen.En dat heb ik dan weer wel....dus ik heb buiten veel pech in mijn leven,ook een boel geluk.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gelukkig Suzanne! Dat is ook heeel veel waard he!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suzanne, fijn dat je zo'n positieve instelling hebt! Ik herken mezelf wel in jou: veel meegemaakt, maar daar wel wat van geleerd en daardoor een heel sterk mens geworden! En wat Lotus zegt: dat is allemaal heel veel waard! Mensen met zo'n sterke positieve inslag als jij komen altijd weer op hun pootjes terecht! Respect meid, voor hoe je in het leven staat!

12. Suzanne68

Ook respect voor jou dan! ;)
    En onze tijd komt nog wel......en die van jou misschien al heel snel :p
    Ik blijf gewoon voor je duimen!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Suzanne..wat een schok om te lezen dat het is misgegaan. Ik vind het heel naar voor je. Vind je het goed als ik een kaarsje voor je brand?

heel veel liefs
    Heleen

14. Suzanne68

Ik vind het fijn als je een kaarsje voor me brand.Dank je wel!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vreugde en verdriet liggen hier zo dicht bijelkaar!
    Blijf maar lekker hier bij de oude mutsen hoor Suzanne, ook jouw tijd komt nog wel. Bewonderenswaardig hoe je er nu in staat (zo positief), en blij dat je zo'n lieve man hebt.
    Ik hoop echt zo dat binnen nu en zeer afzienbare tijd iedereen hier gewoon lekker zwanger is. Gaan we met zn allen zitten ouwemeuten over hoe erg die kwaaltjes wel niet zijn op onze leeftijd ;)

16. Suzanne68

Dat vroeg ik me van de week nog af....hoe veel erger zijn de kwaaltjes eigenlijk?
    Oh,daar is ie eindelijk....mijn man!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb net weer eens zitten lezen op het oktobermama's topic. Maar ik voel me daar zo niet thuis!
    Sommige (hele jonge) meiden zetten met 4 weken al buikfoto's neer, hebben al de volledige kinderkamer gekocht en meer van dat soort dingen.
    Ik vind het prima hoor, ieder zijn ding. Maar ik heb daar dus echt niets te melden.

Hellen, hoe is het nu met jou? Is er al zicht op een ander huis? Andere baan? Of ander nieuws omtrent die lastige situatie waarin jij en je lief zich bevinden? En hoe voel je je?

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik vind het wel meevallen met de kwaaltjes hoor. In elk geval niet erger dan vroeger. Merk wel dat ik wat vermoeider ben soms maar of ik dat niet was bij m'n jongens weet ik eigenlijk niet meer..
    Is al zo lang geleden!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik kan natuurlijk helemaal niet vergelijken, maar ik vind de kwaaltjes tot nu toe erg meevallen. Maar ik ben natuurlijk helemaal niet misselijk of iets. Ik voel me eigenlijk prima.

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Lekker toch! ;)

Deel Deze Pagina