Vandaag ben ik écht beroerd. Mijn prikkelbare darm is erg overtuur en ik heb de hele nacht kramp gehad en naar de wc gelopen. Was veel te druk geweest met mijn huis tiptop maken voor de open huizen route. Maar er zijn belangstellenden geweest, dus ik duim. Lief mocht gister even mijn huis binnen van ex. Ik kon alleen nog maar huilen zó moe en vermoeid was ik. De bekkenpijn was niet te harden. Hij is toen even 150 km heen en meteen weer terug gereden om mij op te halen. Lief he ? Vanavond gaan we uit eten met zijn collega's. Dan vertellen we samen "het nieuws". ik voel me nog steeds beroerd, maar wil dat moment niet verpesten. Dus we hebben afgesproken, dat we toch gaan..al is het maar even. Als we het hebben verteld en we gaan eerder weg omdat ik me niet fit voel, zal iedereen dat begrijpen. Al met al...ik voel me fysiek niet geweldig..maar verder wel hoor. Ik ben zo blij met wurm... Vacatures zie ik momenteel niet..dus da's wel jammer.
Elke zwangerschap is ook wel weer anders natuurlijk. Ik was 39 toen ik zwanger was van m'n dochter. En 40 van deze kleine meid (inmiddels 41) Maar ik heb deze keer eigenlijk minder klachten terwijl ik toch weer ouder ben. Bij m'n dochter had ik best snel last van m'n rug en liep ik gewoon veel minder goed. Nu loop ik nog lekker naar de stad heen en terug. Toch zo'n anderhalfuur lopen bij elkaar en dan het winkelen zelf nog. Merk wel dat ik tegenwoordig wel even stop voor een kop koffie ofzo voor ik terug wandel. Beetje mezelf in acht nemen kan geen kwaad! Anders heb ik geen puf meer als ik thuis kom en aangezien er een peutertje rondloopt..
Ik denk dat het ook heel erg moeilijk is om nu te solliciteren Hellen. Veel plezier vanavond met het vertellen
Ik hoop maar dat er dan oprecht geïnteresseerden waren Hellen, en dat je huisje snel verkocht is. Ik kan me zo voorstellen dat je nu gewoon samen met je lief wilt zijn! En wat naar dat je je lichamelijk zo rot voelt, ik hoop maar dat dat snel beter wordt.
Beele ja die ken ik wel, we zitten samen op een forum. Schat van een meid ! (als we het over dezelfde hebben)
Hellen, ik voelde me helemaal toen ik die zin las in je bericht dat je lief binnen mòcht komen. grrrrrrrrrrrrr wat een */%#! ! ! is die ex van jou toch ook! ik hoop zo voor je dat je je binnen afzienbare tijd weer beter gaat voelen. tis toch wel een beetje een domper zo lijkt me...
Jeetje Hellen, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Maar wel leuk om het nieuws vanavond te gaan vertellen toch? En kijkers voor je huisje...spannend, ik hoop dat het wat oplevert en dat het snel verkocht is!
Koffieleutje, hoe gaat het met haar? ik weet nog dat ze het toen, net als Benthe, zo moeilijk had omdat het allemaal niet wilde lukken met het zwanger worden.
Hellen sorry ik had eroverheen gekeken dat je je zo beroerd voelt en van je ex Sorry meis...... Hopelijk voel je je snel wat beter !
Ze is nog steeds niet zwanger helaas, is gestopt met de MMM en is bezig af te sluiten maar je merkt dat haar dat nog niet zo goed af gaat. Het is echt met vallen en opstaan. Ik heb tegen haar gezegd er nog steeds geloof in te hebben, ze ovuleert nog iedere maand dus dat zit wel goed. Het is echt zo`n warm mens.....Maar dat zullen jullie ook wel weten
hoi allemaal, ja zo af en toe lees ik hier nog mee, over het wel en wee van iedereen, ook veel nieuwe! Ja this wat koffieleutje zegt, ik ben het aan het afsluiten, maar wat is dat moeilijk zeg maar gezien mijn leeftijd nu dus inmiddels 46 jaar zal het zo wel blijven! och ik heb er wel vrede mee hoor, heb een heel fijn gezin, met een schat van een man, zelf 2 zonen en een lief stiefzoontje wat elk weekeend bij ons is dus wat wil een mens nog meer? had dus graag nog een wondertje van mijn man en mij samen willen hebben, maar ja een mens kan niet alles hebben he zo nu kruip ik weer achter het hoekje, en blijf lekker vandaar zo af en toe hier wat mee lezen Suzanne, ik ken je niet, maar heb je de laatste dagen wel z'n beetje gevolg, ik vind het zo onzettend rot voor je dat je zwangerschap is mis gelopen! veel liefs voor iedereen, en mocht het wonder toch nog gebeuren, dan kom ik het hier melden groetjes Beele.
We gaan zo naar het etentje toe, maar ik wilde even zeggen dat jullie allemaal van die vreselijk lieve meiden zijn! Dat moest ik even kwijt
Hallo, Ik heb ineens het idee dat ons meisje vannacht of morgen gaat komen stom he? @Suzanne68 : Neem je tijd ervoor om het te verwerken hoor! En blijf hier schrijven, iedereen is echt heel lief hier! @Bebek : Maak je het nou toch spannend? @Helen : Ik hoop voor je dat je huis snel verkocht wordt! Doe je wel rustig aan verder? Wel heeel lief van je lief dat hij je is komen halen! Veel plezier met vertellen!
Sussane veel sterkte met je verdriet meid, ik kon ook huilen als je even rust wilt doe dat deze meiden begrijpen het allemaal wil je je hartje even ontladen en het hier nerpennen dan is dit de beste plaats! Liefs Ritje