Coto kan hoor en je maakt het wel spannend ik wens je een schitterende makkelijke bevalling toe en ook een heel goed gezond kindje zonder problems! veel succes Liefs Ritje
Nou heb ik sinds vannochtend niks meer verloren,dus dan ga je toch weer raar denken.Maar ik had wel heel veel kramp en bloeden dus weer gestopt.Was vorige keer ook hoor.....dag gestopt en om de dag steeds meer,maar toch.........
SUZANNE68; sjeetje dat was niet de bedoeling. Maar misschien is het zoals je zelf oppert, waren het er 2 en nu1? Ik hoop het met heel mn hart voor je. En anders een hele dikke knuf.(trouwens niet "en anders", nee zowieso dikke knuf) HELEN: hoop met de anderen mee dat je huisje snel verkocht is. En je lekker kan verhuizen. COTO; spannend. Bij mijn was het echt; PANG vliezen gebroken.Niks geen voorgevoel. Grappig als je dat hebt. We zullen het zeer snel weten. He BEELE: leuk om wat van je te horen, al is het geen beregoed nieuws (wel dat het goed met je gaat natuurlijk)
Hai allemaal, thnx voor de complimentjes op Danique's foto's! Giegel, ja ze kon ook al snel zitten. Tis een rappe tante met zitten, tijgeren en tandjes krijgen. Ze kan nog niet zelfstandig op de grond zitten hoor, maar wel zonder steun op schoot. Succes met het broeden op je mooie ei! Nefertary, bedankt over de info betreffende Ellen. Lieve Ellen, ik vind dit ontzettend naar voor je om te lezen. Meid toch, wat zal dat een klap zijn. Heel veel sterkte en dikke knuf. Smoeltje, van harte met de mooie echo! Wat een heerlijkheid hè, zo'n knipperende rijstkorrel zien. Ritje, wat een heerlijk koppie heeft Silke. Susanneke, wat een naar nieuws over je hondje. Gecondoleerd. Dat was even schrikken Bebek, met het rode slijmverlies. Ik hoop zo voor je dat je heeeeeeeel lang geen enkel rood meer ziet! Ooooh Suzanne, wat lees ik nou..... ah meis, wat vreselijk naar. Afschuwelijk. Heel veel sterkte! Hellen, wat naar dat je zo veel last van je darmen hebt. Gelukkig heb je een hele lieve lief! Lieve Beele, ik vond het fijn weer even een berichtje van je te zien. Hou je taai meid!
Om onszelf nog gekker te maken,hebben we weer een test gedaan....net zo donker als de vorige ik weet dat je HCG pas later gaat dalen hoor.Heb ook best nog heftige steken in mijn lies,maar geen krampen meer.Maar ja,maandag ben ik pas 5 weken,dus denk weinig kans op gelijk al een echo....zal wel een weekje later worden.....alsik de komende dagen niet meer ga bloeden ga ik toch stiekem een beetje hoop krijgen weer...
We zijn badkamers ah uitzoeken. Nouja BADKAMERS. haha de ruimte is 1.37 m x 2.44 m. Maar ik wil en zal een bad, dus een ruimtebesparend bad erin en wastafelmeubel en vol is het. Maar het scheelt ff zeg of je via internet koopt. het bad alleen al 300 euro. Het lijkt erop dat Mika een beetje regelmaat gaat krijgen; SSSSTTTTTT niet hard zeggen. Overdag zo om de 3.5-4 uur en snachts verschilt ;het wel kan 4-5 uur zijn of 7 uur. ( 1x 9 uur, maar toen wassie smiddags wel veel wakker geweest) Ik moet hem over een paar weken de ene week 2 dagen wegbrengen en 1 dag past mn zus bij mij thuis op en de andere week 2,5 dag wegbrengen. ik vind dat allemaal veel te veel. Daarnaast heb ik nl nog meer klanten waar ik heen moet of die hier komen (pedicure). En ik heb altijd maar 2 dgn willen werken als ik een kindje had. Maarja crisis he. maar het voelt zo K.. als ik ff grof mag zijn. Ik weet dat het moeders zijn die meer moeten werken hoor, maar ik wil dat gewoon niet. Ik krijg er maar 1 en daar wil ik volop van genieten. aar wil niet naar de huisarts. Heb hem gezegd dat ik nu niet alleen verantwoordelijk ben voor mn eigen geluk maar ook voor het geluk van mn kind. En dat ik al weken op mn tenen loop, wil niet zeggen dat ik dat wil voor mn kind tzt. Dus hij zal er wat aan MOETEN doen. Sorry, ff egobericht van mijn kant.
Volgens mij duurt het juist vrij lang voordat de HCG daalt. Na een mk moet je uitgaan van twee weken voordat een zw test weer negatief is. Natuurlijk kan die eerder negatief zijn, maar dit geeft m.i. wel aan dat het niet altijd snel daalt.
ehm mijn ervaring is met hele vroege MK dat HCG wel supersnel weg is... maar soms ook niet.. dus suzanne, ik denk dat je niet meer kan doen dan ff afwachten meis
Heb ik iets gemist? Wat is er met Ellen? Ik heb haar inderdaad al een hele tijd niet gezien hier! Hoop dat alles goed met haar is, maar ik krijg de indruk van niet... Coto, mocht je voorgevoel juist zijn wil ik je bij deze een hele voorspoedige bevalling wensen en een prachtig beebje! Hier uurtje geleden weer een veeg bloed, nu weer weg. Zal toch wel voorbode van ongi zijn Heb ook allerlei waanbeelden over dat mijn lief me morgen gaat vertellen dat ie bij me weg gaat enzo...typische achterdocht wat bij mijn ongi buien hoort! Oja meiden, denken jullie eraan dat de klok vannacht uurtje naar voren gaat?! uurtje korter slapen dus!
we zijn gisteren voor de eerste keer gaan zwemmen met Silke dat ging geweldig, alleen had ze al tandjes gehad dan was het bootje plat geweest ze bijt op alles voor het moment, maar we hebben allemaal genoeten ook grote zus, fijne zondag Liefs Ritje
Suzanne: Kan je nu geen dienstdoende verloskundige bellen? Bebek: Vandaag is de dag dat je mannetje thuiskomt toch? Geniet ervan! Coto: en?
Suus ik duim en bid voor je dat het ukkie nog zit en blijft zitten, wel zou ik zo snel mogelijk zekerheid vragen. Coto hoe is het ? Bebek nog even en je mannetje is weer thuis bij je.
Suzanne, ik duim heel erg hard dat het beebje zich goed heeft vastgehouden en dat alles goed komt! Hier vanochtend weer een veeg bloed en veel krampen. Zijn nu weer weg allemaal, maar ik denk eigenlijk niet dat er een zwangerschap inzit deze maand...ik pas mijn banner aan zodra het allemaal goed doorzet! Vandaag komt inderdaad mijn Lief terug! vanavond om half zeven land hij, ik kan niet wachten! Ben ook wel beetje nerveus eigenlijk, iets in mij is toch beetje bang voor slecht nieuws... Maar dat ligt aan mij en mijn waanbeelden!
Niet gaan lopen doemdenken hoor Bebek! Je lief zal je straks omarmen, niks geen rare dingen. SanRob, ik herken natuurlijk het gevoel van 'maar' 1 kindje krijgen, geen 2de in het verschiet, en daar volop van willen genieten. Ik werk 3 dagen per week, de ene week gaat Danique alle 3 de dagen naar het KDV en de andere week 2 dagen KDV en 1 dag past mijn zus thuis op. Ik vind het soms ook wel wat veel, maar ik moet zeggen dat het me tot nu toe meevalt. Toen ik nog verlof had zag ik er als een berg tegenop. Ritje, leuk hè dat babyzwemmen!
Bebek: Hij sluit je gewoon in de armen hoor, don't worry Ik heb trouwens mijn eerste zwangerschaps-afwijking (of hoe je het ook noemen wilt): appelsap. Normaal ben ik helemaal geen appelsap drinker, maar nu? Ik kan wel een liter per dag op. Wij gaan straks even buiten spelen. Gisteren nieuwe wandelschoenen gekocht (rode! 8) ) en die moeten even ingelopen worden voordat we over twee weken naar de Ardennen gaan. Heb vandaag wel weer zo'n irritant ongesteldheidsgevoel! Was een paar dagen weg, dus ik schrok wel weer even. Maar ik denk nu maar dat het een goed teken is, als er niets zit hoeft die baarmoeder ook niet te groeien Pijn in mijn borsten lijkt langzaam wat af te nemen, daar ben ik wel blij om. Het is in ieder geval niet meer zo opvallend aanwezig de hele dag. Plus dat de "pijn" nu wat meer binnenin lijkt te zitten, als jullie snappen wat ik bedoel.
Suzanne, mijn ervaring was ook inderdaad dat met een VMK de test al heel snel weer blanco was. Ik kan me voorstellen dat je toch weer hoop begint te krijgen omdat de test nog steeds net zo donker is. Ik zou inderdaad ook proberen om snel een echo te krijgen. Dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid. Hellen, vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken en van je darmen. Gelukkig maar dat je lief toch even binnen mocht komen. Zou dat een stap de goede richting op zijn van je ex? Hoop dat er een koper zit onder de kijkers. Bebek, dikke knuf. Lastig dat doemdenken. Herken het wel een beetje. Maar je zult zien, achter de wolken schijnt de zon. Je mannetje heeft je niet steeds even gebeld om je nu vanavond te laten zitten meid! SanRob, wat gaat dat snel zeg, zit jouw verlof er ook al weer bijna op. Ik kan me goed voorstellen dat je zoveel mogelijk wilt genieten van Mika en het liefst zo min mogelijk wilt werken. Coto, ben benieuwd of je gelijk hebt en dat de kleine er al is of onderweg is.
@ Bebek....vervelend dat je je zo voelt.Maar als ie eenmaal terug is zal dat nare gevoel best snel zakken.Ik herken het wel een beetje die angst hoor....hij is wel altijd onterecht,maar snap hoe je je voelt. Nou hier geen bloed meer,maar wel zo'n zeurend gevoel op de achtergrond van ongesteld moeten worden.Zelfs met de ontlasting kwam er geen bloed meer mee,maar in mijn achterhoofd weet ik dat het wel fout is. Ik loop in het ziekenhuis en als ik die nu ga bellen krijg je de huisartsenpost.Daar word je niet echt vrolijk van.....en die gaan echt met 5 weken nergens naar kijken.Dus ik wacht het nog ff af.Ik zou wel heel verbaasd zijn hoor als er nog een kindje zat. Heb gister van mijn jongste dochter(die is 14) een ketting gekregen van haar,die ze zelf altijd omheeft met een steen die je vruchtbaarheid verhoogt.Toen ze die kocht voor haarzelf had ik wel iets van maar ze vond hem gewoon mooi Dat was wel heel ontroerend.Maar ik heb niet gehuild Verder ben ik betrekkelijk rustig...ik zie het wel......ik denk dat het fout is.....niet vanwege het bloed,maar de krampen die erbij zaten.....kramp is toch vaak het teken dat er iets uit moet.Ga morgen het ziekenhuis bellen.Denk dat ze toch niet heel veel meer kunnen dan HCG prikken.