35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Bebek een dikke knuffel meid,
    op naar de volgende ronde,
    even iets anders in je hoofd,

Sussanne,
    krampen wil niet altijd iets zeggen, heb ze gehad met de eerste als ik zwanger was zelfs eens bloed verloren,
    met de tweede veel krampen gehad tijdens zwangerschap, dus
    t is normaal dat je angstig bent he
    ik zou het ook zijn, ik duim vooral positief voor je!
    Maar wachten is altijd het ergste!
    knuff

Natas ja dat zwemmen was leuk, ale plonsen!
    is zeker voor herhaling vatbaar, ze leert snel nu, ondekt veel nieuws!
    en de krampjes zijn eingelijk weg, das vlug met de oudste was het een jaar!
    wat gaat de tijd snel soms....

Liefs Ritje

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi. ik hoop ook dat die dag geluk mag brengen! :) Mijn Lief is weer veilig bij mij terug en ik heb me natuurlijk voor niks zorgen gemaakt! Hij was net zo blij om mij te zien als andersom en we hebben elkaar gemist! was zo fijn om hem op schiphol door die deur te zien komen! Beetje jammer dat ik me nu net niet lekker voel vanwege ongi...heb me voor morgen ook afgemeld op mijn werk, voel me echt bagger!

Hoe zou het met Coto zijn?

En Suzanne, hoe gaat het nu bij jou? Al iets rustiger geworden na je mooie streep vanmiddag?

3. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    NOD

? ?-04 Yuca
    01-04 Benthe
    02-04 nefertary
    13-04 Nienke07
    15-04 Mama2X
    17-04 Giegel
    17-04 Susanneke123
    20-04 Linneke8
    21-04 Desmo
    21-04 Mexicang
    24-04 Bebek/Carola

AFSPRAKEN

27-03-2009: Giegel FM gynaecoloog
    30-03-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog
    31-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    03-04-2009: Liesben eerste echo
    03-04-2009: Veronika termijnecho
    08-04-2009: Veronika intake verloskundige
    08-04-2009: Koffieleutje 1e echo + afspraak gynaecoloog
    14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige
    16-04-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog
    20-04-2009: Lotuss 3/4D pretecho
    08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo

BEVALDATA

05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Liesben
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Veronika
    16-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara

wat jammer Bebek. maar je lief is in ieder geval weer veilig en wel bij je terug! ;)

beele, leuk dat je even 'langskwam' :D
    wat jammer dat het uiteindelijk toch niet gelukt is.
    jij ook het allerbeste gewenst, enneh je weet maar nooit of er nog een wondertje voor jou in het verschiet ligt ;)
    dat willen we hier dan zeker graag horen!

dank je Hellen. was het etentje leuk? en gaat het weer wat beter nu, of blijft het pappen en nathouden?

coto, we wachten hier in spanning af. die kleine meid neemt jou, en ons dus ook, mooi iedere keer in het ootje! :)

Suzanne, met zulke knallende testen zou je toch zeggen dat het ondanks de bloedingen nog stevig op z'n plek zit. ik begrijp niet zo goed dat ze jou zo lang laten wachten voor een echo. bij Hellen werd het ook al gedaan met 5 weken omdat zij bang was dat het niet goed zat. en daar was best al veel op te zien, in ieder geval dat de zwangerschap nog gewoon in tact was... :|
    we gaan hier in ieder geval keihard voor je duimen hoor! :thumup: [-o< :thumup:

SanRob, wat naar dat je nu al zo in de stress zit om de terugkeer naar je werk. misschien valt het als je eenmaal weer bent begonnen wel mee.
    En hoe gaat het nu met je moeder?

Ritje, die tandjes zullen er dan wel over niet al te lange tijd aankomen als ze zo aan het bijten is :D

Liesben, je baarmoeder is vast weer met een groeispurtje bezig ;)
    En appelsap is tenminste gezond. bij mij was het cola en waterijsjes (van die 'stickies' die je zelf in moet vriezen, gingen een paar pakken per week doorheen :( )

4. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Suzanne, en wie weet heb je wel een hele heftige innestelingsbloeding gehad, ik duim voor je. De vette test klinkt veelbelovend hoor. Ik hoop dat je snel een echo krijgt. Ik kreeg hem met 6 weken en een paar dagen en er was toen al een hartje te zien. Zodra je een kloppend hartje ziet en de grootte klopt bij je zwangerschapsduur, dan wordt de kans op een mk al veel kleiner, maar oooo wat een onzekere tijd. Ik snap je angst helemaal en krampen had ik ook de eerste paar weken. Echt een ongesteldheidsgevoel wat na een paar weken overging in een wee misselijk gevoel.

Natas: snelle tante hoor die Danique . Jules heeft 2 tanden, doet niet aan tijgeren, wil eigenlijk helemaal niet liggen en rollen, maar kan nu wel goed zitten. Groente eten wil hij ook niet meer, maar hij is gek op brood en hij is geinteresseerd in autootjes, iets wat zijn broer niet heeft. Verder is meneer nogal sterk en bepaald niet zachtzinnig. Hij hangt graag in mijn haren, haalt af en toe een wang open en bijt waar hij kan bijten, dit alles met monsterachtige geluiden, zo lief!

Bebek, jammer nou toch

Coto: mooi bevallingsweer vandaag.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek zie je nou wel weer zorgen gemaakt om niets....Maak er vandaag maar ff lekker een verwendagje voor jezelf van.

Coto en meis ? Hoe gaat het ermee ?

Suus als ik jou was zou ik toch even doordrammen voor een echo, hier wordt je toch ook knettergek van ?

Hellen voel je je al wat beter ? En lekker gegeten...
    Hoe reageerden de familieleden op het blijde nieuws ?

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen meiden!

Suus.. hier wordt ook geduimd hoor!
    Bebek.. geniet van je lief, ondanks dat je je bagger voelt
    Ik lees over een lief monstertje ( :) ) Wat grappig trouwens hoe elk kind dan toch weer verschilt. De één is snel hiermee de ander dáármee... Zo loopt onze Dop al vanaf vóór zijn eerste verjaardag, maar praten?!.. ho maar :) Ach.. en waarom zou hij.. we snappen hem negen van de 10 x toch wel ;)
    Helen, ben benieuwd hoe het etentje was en duim big time voor dat de kijkers kopers worden!
    Coto.. vandaag eerst nog even wat zon pakken en dan vanavond bevallen. Met een beetje geluk kun je dan in de loop van de week nog van het 'bijna-zomer-weer' dat voorspeld is gaan genieten!
    SanRob.. het IS ook niet leuk .. tenminste.. ik ben nooit met plezier weer gaan werken... het is tóch raar om je hummel achter te laten... De ervaring leert wel, dat het óók allemaal weer went .. *knuffel*
    Liesben... appelsap... *gniffel* zul je wel geen last van obstipatie hebben? ;)

Hier nog steeds een vaag aanhoudend ongigevoel.. héél irritant, want het kán gewoon niet waar zijn dat het raak is en dan voel ik liever niets van dit al totdat ik ongi wordt :)
    Nou ja.. het zal wel... in iedergeval nog een week tot wij aan de nieuwe ronde mogen beginnen!

Iedereen een fijne dag!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jaa..het etentje was hartstikke leuk. Ik ben blij dat ik daar toch heen ben gegaan. Lief's collega's reageerden heel erg leuk en verrast. Hij werkt in zo'n echte mannencultuur, dus hij zal de komende weken wel extra door de heren op de korrel worden genomen. Zo gaat dat he :)

Kreeg vreselijk van mijn Cesarpeut op mijn falie voor de afgelopen dagen. Ze begreep het aan de ene kant wel, maar mijn bekkenklachten zijn er niet bepaald van opgeknapt en dat is voor haar toch reden tot zorg ( voor mij ook, hoor!). Voor de 2e keer begon ze al te dreigen met: als he tnog minder wordt, zullen we misschien gaan denken aan een bekkenband. Ieksssss! Dat ga ik toch met man en macht proberen te voorkomen!

8. Bimar

Bimar Lid

Mar 27, 2009
    7
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    vlakbij Leiden
    Hoi meiden,

Wij willen graag zwanger worden op latere leeftijd. Wij zijn super gelukkig met elkaar en met mijn twee toppers, maar we willen zo graag van ons beide nog een spruitje erbij hebben.
    Ik ben net 39 geworden en mn huidige man is 37. We lopen al bij de gyna omdat mijn vorige twee (eigenlijk 4) zwangerschappen moeilijk verliepen.
    Hoop hier mensen te leren kennen die een beetje van onze leeftijd zijn. En dat we dingen kunnen uitwisselen.

Knuf

Voor iedereen gefeliciteerd die zwanger is en voor de overige waaronder ikzelf val gezellie aan de klus

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    dan zit je hier goed :)

welkom bimar, hoop voor jou dat je snel zwanger bent :D

10. Hier moest ik even héél hard om lachen :) ! Zo wilden wij namelijk liever geen kindje dat in december jarig zou zijn. Dat leek ons namelijk helemaal niet leuk voor hem of haar in verband met al die feestdagen. In onze eerste twee 'klusjaren' hebben we de eisprong van eind maart, begin april zelfs onbenut gelaten. En wat kregen we uiteindelijk... 8) ?

Maar op een gegeven moment maakt het je inderdaad helemaal niets meer uit in welke maand dat kind geboren wordt, áls het maar een keer geboren wordt!

NB: Als ik geen miskraam had gekregen, was dat kindje in december 2005 geboren... :(

Met Emma hadden we trouwens ook wel weer zoiets. Voor haar hoopten we dat ze nog vóór 1 oktober geboren zou worden. In dat geval zouden we dan later de keuze hebben of ze 2,5 of 3,5 jaar gaat kleuteren...

11. Wat erg! En dat krijg je dan even tussen neus en lippen te horen... :(

12. Meid, wat vind ik dit erg voor je! Een hele dikke knuffel van mij en heel veel sterkte gewenst. In dit geval zou je dus wensen dat je niet had geweten dat je zwanger was hè... :( ?

13. Dat had ik in het begin ook met de septembermama's. Die maakten elkaar met 10 weken al helemaal gek en een aantal had toen ook al de hele babykamer klaar. Toch ben ik - zij het met mate - mee blijven schrijven en nu ben ik daar blij om... :D

14. Toen ik de eerste keer positief testte, knalde de streep van de test af. Op de echo twee dagen later bleek echter dat het hartje al zo'n twee weken eerder was gestopt met kloppen.

@Suzanne68: Maar ik was toen al bijna 10 weken zwanger. Ik ga dus keihard duimen dat het bij een vroege miskraam anders is en dat jij nog steeds zwanger bent...

15. Dan gaan we daar met z'n allen voor duimen!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Je gaat goed Liesben!

Suzanne, ik duim als een idioot voor je!
    Als ik jou was zou ik graag een echo willen met 7 weken. Zoals Nino schrijft begint het hartje met kloppen rond de 6 1/2 week, maar als dat toevallig een dag later pas start zit jij je vreselijk ongerust te maken omdat je het op de echo nog niet gezien hebt. Nu al een echo zegt niet zo veel, een zwangerschapsring en dikke baarmoederwand kan ook bij een missed abortion.

Bebek, wat balen van deze ronde :cry:

Nino, moest wel lachen hoe je het over bijtmonstertje Jules hebt en dan erachter "zo lief!" :)

Bimar, welkom hier en veel succes!

17. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Dit is mijn eerste zwangerschap maar vind t heel erg meevallen, het enige kwaaltje waar ik "last" van heb is vermoeidheid en geen weerstand, ben nog nooit zo vaak verkouden geweest. Verder alleen maar positief: mijn haar wordt minder snel vet, geen pukkels en ben nog maar 2 kilo aangekomen.

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ allemaal....geen bloed en nog steeds donkere test...zo donker...denk dat ze niet donkerder kunnen.....durf het niet uit te spreken eigenlijk,want dan zal je zien dat het alsnog mis gaat,maar begin langzaam beetje hoop te krijgen.....streepje komt er al op als ie net nat is van de urine....so far so good dan maar?
    Ik wil zelf liever een wat latere echo,want als het nu goed is op de echo zegt dat niet zo heel veel....en zolang ik niet meer bloed,was die ene bloeding niet zo erg veel....

19. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Hey Suzanne hopen dat alles goed is misschien valt t wel mee, het is idd wel vroeg voor een echo denk niet dat je daar veel wijzer van wordt, nog ff afwachten dus! Heb zelf ook bloed verloren maar dat was met 11 weken, gelukkig was alles goed misschien is dat bij jou ook wel zo!

20. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @ Bimar: Welkom bij de iets oudere taartenclub. Ik hoop voor jullie dat er snel succes is.

@ Bebek: zie je nou wel dat je je geen zorgen hoefde te maken! Je mannetje is gewoon dol op je :) En wat zou het romatisch zijn als het op jullie "verjaardag" zou lukken!

@ Suzanne: Oh meisje, er wordt zo hard voor je geduimt! Ik heb er wel een goed gevoel bij, hoor... Donkerroze!

Share This Page