links is van vandaag en rechts van gister....sorry voor al dit ge-ego hoor....als ik weer wat meer zekerheid heb ga ik wel weer sociaal doen
Jaaa..klinkt toch goed he Suzanne.. Hoop hoop hoop... Je bent niet de eerste die bloed verliest aan het begin en toch een gezond kind op de wereld zet tenslotte! Heb het regelmatig voorbij zien komen. Je kan in elk geval niet zeggen dat er niet met je meegeleeft wordt he! Fijn lijkt me dat. Blijf voor je duimen!
Suzanne..ik durf er geen conclusies aan te verbinden, maar die linker ziet er inderdaad donkerder uit. Ik blijf gewoon keihard voor je duimen. En zoals Lotuss al zegt: bloedverlies en toch zwanger blijven kómt vaker voor!
Hallo, Hier niks is er gebeurd! Het lijkt wel of de tekens weer steeds minder worden! Best goed geslapen, niet misselijk of steken of weet ik wat .Misschien moet ik me er toch op in gaan stellen dat het nog 3 weken duurt? @Ritje : Je dochter is echt een schatje! En inderdaad wat gaat de tijd hard! Ze is al 6 maanden! @Bebek : Zie je wel, heb je je voor niks zorgen gemaakt! Alles komt gewoon goed! @Nin0 : Klinkt allemaal heel schattig! @Helen : Wat is er mis met een bekkenband? Ik had bij prenatal een band gehaald, en ik vond hem ideaal. Of krijg je dan een hele professionele? @Bimar : Welkom hier en succes met zwanger worden! @Suzanne68 : Dat geeft wel heel veel hoop he? Zon donkere streep op de test? Inderdaad wel verstandig te wachten met een echo totdat er echt wat te zien is, anders weet je nog niks! @Datum : Wij vinden 02-04-2009 wel mooi! Man is nl 04-02 jarig en ik 22-04 dus allemaal 2-en en 4-en .
Ja..dat wordt dan dus meteen zo'n hele aangemeten toestand. Dan gaat een mens zich wel gehandicapt voelen, denk ik zo. Vreemd eigenlijk, aangezien ik de hele dag werk met mensen met een beperking. Ik grossier in hulpmiddelen, rolstoelen, scootermobielen etc. Maar als het mezelf betreft, is het tóch wel even slikken..... ( had ik ook toen ik mijn orthopedische schoenen kreeg..nu moet ik bekennen, dat ik inmiddels echt niet meer zonder zou kunnen maar ook niet zou wíllen) Trouwens.....jouw voorgevoel was ook een beetje van slag he...die kleine zit nog hoog en droog volgens mij
ff snel Helen.. een bekkenband is ZÁLIG! Ik wilde het ook eerst niet, maar toen ik em eenmaal had.. mèn... wat een opluchting.. Ik kwam strompelend de thuiszorgwinkel binnen en kwam er dansend uit.. geen grapje!
Echt waar? Jeetje. Maar zit dat niet heel strak? Ik heb nl. ook zenuwklachten door mijn hypermobiele zwangere lijf, dus regelmatig last van een tintelende en branderige huid op mijn heupen. En hoe zit het dan met de conditie van je spieren als die steeds worden gesteund? Nou ja...in ieder geval ben je heel positief, dat stemt me wel wat gerust. Vanaf hoeveel weken moest je de bekkenband dragen dan?
Bimac welkom hier hoor je thuis! Sussanne je maakt het heel spannend, hoe meer kleur hoe hoger je waarde dat je zwanger bent he! we duimen allemaal voor je! en steunen je waar we kunnen! Hihi een bijtdrommeltje hebben we hier, leuk te horen hoor dat verhaaltje! van zacht en harder gesproken, er is ook verschil tussen mijn twee meiden hoor, de oudste heeft zo'n beetje een duwtje van mij nodig in de rug, is nerveus en door haar paard is dat veel beter, een goede terapie, de jongste wel al van in de buik die sjotte dat ik schreeuwde van de pijn, ik dacht ik stel me echt aan! neen hoor t is echt een wilde, de eerste maand klopte zichzelf drie blauwe oogjes toff! het eerste bijtuigje ramde ze zo hard op der hoofdje dat we het moesten afpakken en een zachter zoeken! ze trekt zich van niets veel aan is heel sociaal, sommige mensen kan ze zo kwaad observeren dat je er bang van word! maar met kinderen en mensen die ze kent gaat het fantastisch! heel sociale meid! maar ruig, de papa zegt dat ze het temperament heeft van mama hup we springen in de wereld erin en zien wel waar we belanden! maar ik merk ook wel iets van hem erin, ze denk ook na hihihi ze ziet er wel uit als ik klein was! is grappig! ze ligt op der rug en draait zo rondjes, klopt hard met de voetjes, schaterd het uit, maar t is een ruige en stoere meid, ik had haar beter Sam genoemd dan Silke denk ik das iets te lief Ik wil gaan skieen als ze twee is of zo maar als ze is zoals ik zal papa der echt moeten bijhouden! om direct geen bennen te breken hihihi! Coto je maakt het spannend, we kijken er naar uit! wow he liefs Ritje
Bimar, welkom en succes ! Suus wat een spanning he meis, toch die teststreep wordt donderder zou je toch zeggen dat het goed zit. Hellen ik hoop heel snel op verlichting voor je ! Coto hij/zij ligt er klaar voor zou ik zeggen en het weer is prima
Ja maar nu zegt iemand in mijn miskraamtopic,dat ze ook knallende testen had,maar toch een miskraam Maar bij mij is de test donkerder dan voor de bloeding,dus dat lijkt me positief toch?Pfffft...ze zal het wel goed bedoelen hoor....maar nu maak ik me weer zorgen...
Iedereen put hierbij uit eigen ervaringen en al die verschillende verhalen maken jou natuurlijk nu hartstikke gek . Is het geen idee om om een bloedtest te vragen? Die geeft namelijk de hoogte van het hcg-gehalte weer. Als dat nog steeds stijgt (bij een zwangerschap stijgt dat dagelijk...) zegt dat misschien meer over of het goed of fout zit. Mij lijkt dat het hcg-gehalte bij een miskraam niet stijgt, maar (langzaam) daalt. Een gewone test laat dat verschil niet zien. Wel weet ik dat Clear Bleu tegenwoordig ook testen heeft die de duur van de zwangerschap aangeven. Als je er daar iedere week eentje van zou doen en de test geeft ook iedere week een langere zwangerschapsduur aan (het hcg-gehalte stijgt dan dus...), dan geeft dat misschien ook een redelijk beeld...
Het verschil tussen de test voor en na de bloeding is echt heel groot,dus lijkt me wel een teken van stijging.......ik weet nog wel dat ik las van die mensen die zo achterlijk veel testten bij mijn vorige zwangerschap en dacht:die zijn raar
De clearblue heeft dacht ik 2 meldingen Lola of 1-2 weken (na bevruchting) of 3 weken of meer dus dat schiet ook niet echt op. Ik zou toch inderdaad ff kijken voor een bloedtest. Maar dat je helemaal niet meer gebloed hebt, is toch een goed teken, anders gaan die bloedingen toch dagen door ?
De verloskundige zei dat als het bloeden zo snel weer gestopt was en ik dus de komende 3 dagen niet ging bloeden weer( en dat zal ze heus wel ruim genomen hebben) en ik test overmorgen nog positief,dan was ik wat haar betreft gewoon nog zwanger.Omdat het zo'n vroege miskraam is en dus niks met vruchtzakjes nog...ik zou gewoon ongesteld moeten worden dan.
SUZ...Zou mijn oproep om een groepsduim echt gewerkt hebben.(Ik denk van wel)Maar laat je niet gek maken.zo vlug mogelijk nr degyn voor een echo.(Ik kreeg er een op 5weken en 2dagen)nog geen hartslag maar de gyn kon me wel zeggen dat het een goede start was.En als het vruchtje aan het afsterven is dan ziet hij dat ook.In het begin mocht ik om de 2weken nr de gyn en daardoor deed ik maar 2testen.Nu moet ik langer wachten en heb dan ook een heleboel stress. Coto..WAT HEB JIJ EEN MOOIE BUIKZ ZEG echt prachtig!Wij wachten met je mee,rust nu maar wat uit. Bimar..WELKOM bij ons,maar ouwe taarten zal je mij niet horen zeggen.Vind ik zo een...OUD...woord .grrrr Ik zou eerder zeggen ervaren wensmama's! Hoe zou het zij met ANNA? ANNA! IK MAG MORGEN LEKKER VROEG NAAR DE GYN pfff eindelijk. Geen vlindertjes of kriebeltjes!Wat ik de laatste tijd wel voel is dat er iets verkruipt Tja raar he,maar ik voel dat soms links of rechts mijn buik voller komt.DUS bij mij geen vlinderke maar een kruiperke! DAANTJE...Voor jouwas het toch vandaag controle? Groetjes ollebolleke en haar kruiperke
Bimar: Je bent hier aan het goede adres. Welkom en succes! Suzanne: Lijkt toch alsof er hoop is! [-o< Hier alles goed. Wel wat last van mijn buik, maar volgens mij komt het van mijn darmen. En ik merk dat als (zoals vandaag) ik het druk heb gehad op mijn werk, dat ik het wel voel in mijn lijf. Maar het is nog niet algemeen bekend op mijn werk, dus ik durf nog niet goed aan te geven dat ik liever niet te zwaar wil tillen. Nog een paar dagen, dan heb ik mijn echo gehad, en dan mag ik het van de daken schreeuwen! (hoop ik, man wat ben ik nu al nerveus voor de echo. Hadden meer meiden dat?)