35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

Super dat je het verteld hebt.. zo zie je maar weer! :wink

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

Coto: nog even geduld dus. Wel fijn dat je kleine meid er goed vóór ligt! :thumup:
    Ritje: Wat gaaf voor je zus. Lief dat je het haar zo gunt.
    Yuca: Jasses.. toch weer duivels… nou ja.. vol goede moed op naar de volgende ronde! *knuf*
    Hellen: Super dat het gelukt is met je babykamer! :thumup: Oh ja.. en nog even over de bekkenband… Ik voelde me er dus allesbehalve gehandicapt mee. Ik ben hem pas met 25 weken gaan dragen, maar had dat achteraf véél eerder moeten doen.. Niet constant, maar zeker als ik van te voren in kon schatten dat ik een lange dag had, veel moest staan, trappen lopen etc had ik er veel langer plezier van gehad…. Tuurlijk worden je spieren opzich wat ‘slapper’ .. ik had dan ook naast de bband fysio begeleiding om de spieren nog een béétje op conditie te houden. Mijn fysio was echter van mening, dat de schade door het niet dragen van de bband, terwijl banden (die ook bij mij van nature al aan de losse kant zijn) door hormonen nóg losser zijn dan anders, groter was, dan de afname van spieren. Dat laatste is iets, wat ná de bevalling, als de hormonen hun verwekende werking niet meer hebben, met oefenen wel weer op peil te brengen is! Ik heb na de bevalling heel erg veel last gehad.. mijn mamoet baby zat klem :rolleyes: .. mama scheurde niet uit haar vel daardoor (echt niet.. nog geen haarscheurtje 8) ) maar wel uit haar bekken.. :pale: (en de baby brak zijn sleutelbeentje :confused: ) Ik heb dus na de bevalling héél erg rustig aan gedaan en heel langzaam de beweging weer opgebouwd (heb de bband twee weken lang zelfs in bed nog omgehad omdat ik me anders niet om kon draaien of het bed niet uit kon klimmen) Daarna is het verbazend snel beter gegaan en nu heb ik nergens last meer van!
    Jeutje, Benthe.. wat spannend.. geen bloed geeft moed, dus je weet het nooit 'hoe een koe een haas vangt' ;) . Wat ZOET van je lief, die bloemen met die tekst op het kaartje.. en ook van mij van harte geVEELiciteerd met je ondertrouw! :thumup:
    Giegel.. spannend.. donderdag is al snel! Hier wordt geduimd!!

Verder niet veel bijzonders hier.. behalve dan dat ik gister per telefoon van mijn baas te horen heb gekregen, dat het project waar ze me per 1 feb. voor hebben aangenomen korter gaat duren dan verwacht…er blijven maar 4 uur/week over ipv de 24 die ik werk… :confused: .. maarrrrrrr… dat ze als ik interesse heb, mijn functie wel willen uitbreiden met taken van projectmedewerker vastgoed en huisvesting. Ik ga dan o.a. een grote verhuizing coördineren. Ik blij! :whistle: ...
    Twee minpuntjes:
    1. Doordat ik die functie krijg, wordt het jaarcontract van één van de andere projectmedewerkers niet verlengd… ik (die net op die afdeling is) gaat dus haar plaats innemen… :oops:
    2. mocht ik toch zwanger zijn deze maand, ben ik juist ten tijde van die grote verhuizing met verlof! ARGH! ](*,) :)

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Benthe : Oeps :oops: :oops: sorry hoor dat ik je niet heb gefeliciteerd met je ondertrouw!

GEFELICITEERD!!!

@GIEGEL : Wow goed nieuws dus! We duimen voor je!

@Nienke : 1. jammer dan, kan jij niks aan doen
    2. Tja, maar je kan niet je hele leven stil zetten omdat je misschien zwanger bent? Dat lossen ze heus wel op dan!

4. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @Liesben fijn dat je werkgever rekening met je houd dat zijn er tegenwoordig maar weinig die dat doen….

@Koffieleutje hoe voel jij je?

@Ritje Lief van je en goed dat je zo met je familie omgaat, bij mij is dat wel anders geen contact en van hun kant is er geen interesse meer in mij sinds ik met mijn 2de man ben verhuisd uit ons dorp…… ze vonden dat ik weg vluchtte voor mijn ex die daar nog woont.

@Yuca jammer jammer jammer bah bhabha

@hellen fijn dat je de grote babykamer spullen al binnen hebt..geeft toch rust op 1 of andere manier denk ik zo.

@Suzanne ik heb de blaren op mijn duimen staan is het misschien een idee om een bloed test tte latendoen dan zijn we allemaal uit de zenuwen ……en heb jij zekerheid over je zwangerschap? ;) ;) ;)

@Coto de laatste loodjes suc6 :baby: :baby: :baby:

@Benthe GEFELICITEERD met je ondertrouw toch heeel bijzonder en heeeeeeeeel speciaal en je weet het geen bloed geeft moed.

5. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BIMAR: WELKOM; Klets lekker mee.

LIESBEN: ken je gevole;mijn vader is dus afgelopen oktober overleden.

KOFFIELEUTJE: top die reactie op je zwangerschap toch?

BENTHE: duim duim duim

SUZANNE blijft nog ff spannend, maar toch positief nogsteeds.

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    COTO: ze komt wanneer ze zin heeft; Heeft ze wel door dat het nu lekker weer is om te komen?

RITJË: jammer dat de relatie met je zus niet goed is, maar je hebt er duidelijk vrede mee zoals je reactie op haar prijs. das wel ekker gevoel voor jezelf denk ik.
    Ik wil binnekort ook gaan zwemmen met Mika; heb van mn zus zo'n zwemband gekregen waar hij in kan zitten/hangen.

7. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    BENTHE: gefeliciteerd met je ondertrouw!

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Benthe: gefeliciteerd met je ondertrouw!

Linneke en Gieg: ik duim en duim en duim

Nienke: dank je voor je toelichting. Ik zal niet meer zo opzien tegen een bekkenband, als het zover komt. Ik ben net als jij van nature dus al "losbandiger" dus de kans zit er zeker dik in.

Zo Coto..ze zit dus startklaar... een din van me is ongeveer net zo ver als jij en ik ben heel benieuwd wie van jullie 2 eerder is..

Ik heb vanavond de combi-wagen gehaald en hij zag er werkelijk nog piekfijn uit. Alles erop en eraan, zelfs beddengoed. Ik ben wel trots op zo'n mooie 2e hands wagen voor mijn wurmpje! Blijft nog wle een rare gedachte dat ik daar straks met mijn eigen kindje achter zal gaan lopen...

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nog geen bloed en net paar uur liggen slapen.
    Vandaag op kraamvisite geweest...echt een heel lief kindje!
    Morgen de laatste dag en als ik dan nog niet bloed zou het goed moeten komen.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, spannend hoor, ik blijf ontzettend hard voor je duimen meid.
    En gefeliciteerd met je ondertrouw!

Giegel, klinkt goed, nog even een groeispurtje. Succes donderdag!

Suzanne, het blijft spannend zeg. Laat het bloed maar lekker wegblijven en de kleine blijven zitten.

Yuca, jammer meid. Hopelijk meer succes in de volgende ronde.

Hellen, zoo, al flink aan het shoppen geweest. Leuk man.

Ritje, jammer dat het contact met je zus niet zo goed is. Wel erg lief van je hoe je reageert op haar geluk bij de lotto. En ja, met 7 kinderen is zo'n bedrag wel erg welkom.

Coto, de kleine dame heeft het blijkbaar nog erg naar haar zin bij jou in de buik.

Nienke, klinkt goed van de functie-uitbreiding. Die minpuntjes moet je maar gewoon naast je neerleggen hoor! Als je nu 10 jaar jonger was zou je je wens voor nog een spruit erbij nog even in de koelkast kunnen leggen, helaas voor je werkgever staan de zaken er anders voor.

11. veronika

veronika Niet meer actief

Hee dames,

I'm back..... and miserable!

Hoest hier? iemand een update? Heb nog niets teruggelezen, ben echt erg ziek op het moment. Sorry! Ben wel erg benieuwd hoe het gaat, Suzanne is spanning zie ik, sterkte meid.

Ik: vakantie was op zich fijn. Super mooie omgeving, wisselend weer, maar wel teveel misselijk geweest. Was lastig daar iets "lekkers" te eten, naar mijn smaak zeg maar.

Zit nu op het punt dat ik blijkbaar niets binnen kan houden. Elke x uur komt mijn eten eruit, dan is mijn maag wat rustiger, probeer ik weer wat (weinig) te eten, smaakt me dan ook wel, gaat het een uur min of meer goed, en dan word ik weer heel beroerd en komt een half uur later alles er weer uit.

Wie heeft er tips? Denken jullie dat het uitmaakt WAT ik eet? Heb zelf nl het gevoel dat niks nu blijkbaar lang kan blijven zitten. Cola werkt eigenlijk ook niet meer. Ik had maagzuurremmers, maar die krijg ik niet meer weg, en weet ook niet of het eigenlijk wel helpt.

Sorry voor het ellendige bericht, kan jullie ervaringshulp gebruiken,

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    helaas laat mijn pc het niet toe om alles terug te lezen.. ding knalt steeds uit
    maar benthe... feli met je ondertrouw.. als alles goed gaat... gaan wij volgende week of week erna in ondertrouw... vandaag gebeld maar moesten nog 1 formulier hebben.. was geen wachtlijst, dus als we maandag papieren hebben.. kunnen we waarschijnlijk zelfde week al terecht.

morgen horen we of ons huisje definitief verkocht is ( had tot vandaag tijd om financiering rond te krijgen).. als dat is gelukt hopen we ook nog voor de echies te trouwen voor beebje er is.

13. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

01-04 Benthe
    02-04 nefertary
    13-04 Nienke07
    15-04 Mama2X
    17-04 Giegel
    17-04 Susanneke123
    20-04 Linneke8
    21-04 Desmo
    21-04 Mexicang
    24-04 Bebek/Carola
    28-04 Yuca

AFSPRAKEN

31-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    02-04-2009: Giegel IUI
    03-04-2009: Liesben eerste echo
    03-04-2009: Veronika termijnecho
    08-04-2009: Veronika intake verloskundige
    08-04-2009: Koffieleutje 1e echo + afspraak gynaecoloog
    14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige
    16-04-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog
    20-04-2009: Lotuss 3/4D pretecho
    08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog

BEVALDATA

05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Liesben
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Veronika
    16-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jolanda: voor mijn moeder is het tweede kleinkind, maar ze is net zo nerveus als ik ;)
    Leuk die oude spullen, wij krijgen straks mijn oude wiegje!

Benthe
    : Hmm, normaal ben je zo stipt en nu? Spannend, ik hoop zo voor je dat het goed nieuws is! [-o<
    En wat leuk, ondertrouw. Gefeliciteerd! wanneer is de grote dag?

Coto: Het lot van een moeder? Hm, dat word nog wat dan ;)
    Voor jou gaat het er om spannen hoor, ik ben benieuwd!

Limmeke: grote en spannende stap, de gyn!

Giegel: 2 april is jullie dag, ik duim! [-o< :thumup:

Nienke
    : nieuwe functie, leuk hoor. Gefeliciteerd.

Suzanne: Je houdt het spannend! Ik duim nog.

Veronika: Welkom terug! Wat naar dat je zo misselijk bent. Ik heb geen tips, ben zelf nauwelijks misselijk (gelukkig!)
    Hoe is verder nu je gevoel tov de zwangerschap?

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @Veronika Ik had ook erg veel maagzuur tijdens mijn laatste zwangerschap ik nam altijd een lepel vla of rennies die kun je onbeperkt nemen tegen maagzuur..............
    Suc6 meid nog heeeeeeeeeeeel even dan is alles voorbij en heb je een mooi kindje in je armen

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Linneke en Giegel ik duim keihard mee.

Hellen leuk die wagen idd vreemd idee he dat straks jouw wurmpje hierin zal liggen.

Benthe nog steeds geen NOD ?

Veronica wat vervelend meis dat je zo ziek bent, toch wel een beetje genoten van je vakantie ?

Suus ik blijf keihard voor je duimen meis ! Nog 1 dagje dan weet je meer.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Veronika, weer terug van weggeweest. Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Steeds kleine beetjes eten is meestal het enigste wat je eraan kunt doen.
    Vla eten wordt ook wel gezegd, maar buiten dat ik het lekker vond, hielp het mij niet. Maagzuur werd er alleen maar erger van.

Ik weet niet of je voor je vakantie nog hebt meegekregen dat Anna is bevallen van dochter Yara!

Benthe, nog steeds geen bloed? Ik hoop echt dat het IVF gebeuren aan jullie voorbij mag gaan en dat je 'gewoon' lekker zwanger bent nu. Ik duim nog steeds voor je meid!

18. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @ Veronica: Ik werk in een huisartspraktijk en als de misselijkheid zo hevig is als bij jou en de huismiddeltjes niet meer werken schrijft mijn baas meestal eerst een zetpil voor, nml Meclozine/pyridoxine 12,5/25mg en als de maag iets tot bedaren is gekomen en er niet meer gespuugd wordt geven we Primperan 10mg. dit mag je 1 tot 3x per dag innnemen. Van wat ik hoor werkt dit erg goed en je mag het langere tijd gebruiken. Maar met een beetje geluk is de ergste misselijkheid toch wel met 12 weken weg.
    Succes!

19. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    NEFERTARY..Lief dat je aan mij denkt!
    We hebben weer heel lang moeten wachten ,voor we binnen konden bij de gyn.
    Maar......het was super!Met de baby alles prima,was goed aan het bewegen(geen voorliggende placenta)maar gewoon geen stampertje!
    en meet ondertss al 30cm,goed he!Kan er weer een paar weekjes tegen.
    Nieuwe afspraak bij gyn 28april
    En NEFERTARY,hoe is het met jou?Je zit op dag 27?
    wanneer was ook alweer je NOD?

RITJE... Proficiat met een miljonair in de familie!
    Met 7kids zal ze dit goed kunnen gebruiken!Mijn zus heeft er 8!

Coto...Ben je er nog?
    Wat is eigenlijk strippen?Heb er nog eigenlijk niet van gehoord?(behalve dan van Anna)
    Bij ons in Belgie,spreken ze van inleiden.(De bevalling op gang brengen)Maar dat zal wel iets anders zijn zeker?

giegel...Succes morgen

Trouwens nog een kleine melding over mijn babytje.
    Mijn gyn maakte een (klein) foutje de vorige keer
    Nm het zal geen meisje maar toch een jongentje worden!KBen serieus geschrokken

20. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

01-04 Benthe
    13-04 Nienke07
    15-04 Mama2X
    17-04 Giegel
    17-04 Susanneke123
    20-04 Linneke8
    21-04 Desmo
    21-04 Mexicang
    24-04 Bebek/Carola
    28-04 Yuca
    29-04 nefertary

AFSPRAKEN

02-04-2009: Giegel IUI
    03-04-2009: Liesben eerste echo
    03-04-2009: Veronika termijnecho
    08-04-2009: Veronika intake verloskundige
    08-04-2009: Koffieleutje 1e echo + afspraak gynaecoloog
    14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige
    16-04-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog
    20-04-2009: Lotuss 3/4D pretecho
    28-04-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog

BEVALDATA

05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Liesben
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Veronika
    16-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara

Ollebolleke, wat fijn dat alles weer goed was. wat raar dat het toch een jongetje is. je ziet op de echo toch echt 3 streepjes, en geen piemeltje :(

zoals je ziet is het voor mij weer einde oefening. ik denk dat ik maar een tijdje onder een steen ga zitten :cry:

Deel Deze Pagina