Ritje, voel je niet bewaard meid, een prenatale depressie is echt geen teken van zwakte, maar zoals je al aangeeft een gebrek aan progestoron. Gelukkig is het goed behandelbaar en zul je je snel een stuk beter voelen.
Ja het is spannend voor Nin0 , denk veel aan je meid, probeer toch je rust te houdeneven de laatste dagen he.... Ik las gisteren van Wendy van Wanten 48 en op 2 uur had ze de baby in de handen..alles verliep vlekkeloos..... en de foto's het was een mooi kindje zalig toch! Dat dit nog kan op deze leeftijd... Hoop voor jou ook zo een snelle mooie bevalling.... Hoe voel je je ? Ik krijg bezoek van mijn vriendin en ga in Leuven lekker op een terrasje eten met haar, ook mijn stambomen van de pups naar de eigenaars opsturen.... Box halen dus....ik hou me bezig geen tijd om te piekeren! Liefs Ritje
Natas, mooie foto's Ritje fijn dat je je nu weer beter voelt. Hier nog geen nieuws als ik in mijn borsten knijp, doet het zeer (hahahah natuurlijk )
NOD 03-06 Diaantje (2, 4 ,8 dagen en 14 overtijd getest, negatief ) 26-06 Ellenk 30-06 mollyvg 27-06 Sandra1967 03-07 Anna 11-07 Benthe 12-07 Giegel 13-07 Shiela 13-07 4Xmamma 14-07 Diana AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 20-06 Diaantje echo (mits de nog niet zijn doorgebroken) 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob Ik zag ineens dat mijn NOD datum niet goed stond dan zou ik een maand overslaan en is niet de bedoeling. groetjes sandra
@ Benthe: hey meisje, veel succes met de 2e ronde Clomid. Hoop dat die weer mag aanslaan en dat jouw gevoel er hartstikke naast zit. Wat fijn dat je baas zo tevreden over je is en dat het jou zo goed bevalt! @ Anna: als alles volgens de bloeduitslagen gaat, zal ik dit weekend ongi worden en zal de vakantie precies tussen 2 ongi's vallen. Hartstikke goed dus! Hoe is het met jou? Ik hoop dat juli voor jou roze wordt, je bent echt aan de beurt hoor. @ Zico: heel veel plezier alvast bij de 3D echo. Genieten hè. @ Molly: is er nog nieuws van Kaat? En hoest met jou? @ Ellen: nog 2 daagjes...ik duim, duim, duim! @ Natas: wauw, wat een schitterende foto's en wat heb je toch een mooie buik, om trots op te zijn. @ Inez: jullie zijn druk met je kantoor/showroom, lees ik. Hartstikke leuk dat shoppen. Heel veel klusplezier! @ Ritje: ben blij te horen dat je geholpen kunt worden met je depressie. Hopelijk mag je snel helemaal onbezorgd genieten van je zwangerschap! Veel plezier straks in Leuven. Goed om je gedachten te verzetten! @ Nino: de laatste loodjes....spannend! Onze 1e 35+ topicbaby!
NOD 26-06 Ellenk 30-06 mollyvg 27-06 Sandra1967 03-07 Anna 11-07 Benthe 12-07 Giegel 13-07 Shiela 13-07 4Xmamma 14-07 Diana AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob Ik heb mijn NOD er maar even uitgehaald!
Ik lees wel elke dag mee, maar schrijf vrij weinig @ Kaat, ik hoop dat ze je in Duitsland verder kunnen helpen. Jammer dat je de roze wolk niet of deels hebt gevonden tot nu toe, maar dat gaat vast goedkomen! Sterkte en hoop dat je toch snel weer wat van je laat horen. @ Inez, leuk joh dat je een eigen bedrijfje begint/ bent begonnen! Ik heb er ook weleens aan gedacht en heb ook ervaring met kleding, maar durf het niet aan. Succes! @ De rest, natuurlijk ook succes met klussen, wachten, zwanger zijn en Nin0 met bijna bevallen Groetjes, Giegel
Inez: wat heb je eigenlijk voor bedrijfje? Natas: mooie foto. Nog even en dan willen wij er ook een met een klein meisje op zien hoor. Wanneer heb jij verlof? Hier laatste loodjes. Weer beroerde nacht gehad, maar vanmorgen wel even bijgeslapen (man heeft avonddienst) en nu gaat het wel weer. De vloerenman moest vanmorgen nog een fout herstellen, dus halve woonkamer weer overhoop en net toen ik wilde stofzuigen was de stroom in de hele straat uitgevallen. Ik heb 's avonds veel harde buiken. Nu valt het wel weer mee. Schoonmoeder is lekker even wandelen met mijn zoontje, dus even het rijk alleen. Kan af en toe zo lekker zijn. Ach eigenlijk voel ik me best goed en is het nog wel vol te houden, maar 's avonds beginnen de kwaaltjes weer erger te worden en dan is het toch een beetje afzien. Ik wist niet dat ik de eerste 35 + topic bevaller ben. Het lijkt nog zo kort geleden dat ik mij aan heb gemeld en het rare was dat ik toen vrijwel meteen een positieve test had, nadat ik op aanraden van Natas toch maar een testje heb gedaan op een maandagmiddag in oktober. Ik hoop overigens dat Kaat snel aansterkt. Oeps en nu ben ik weer vergeten wat ik zojuist heb gelezen. Die Wendy van Wanten toch! In ieder geval een goed voorbeeld. In NY is het ook heel gewoon om op je 42e nog moeder te worden. Het bewijst wel dat het allemaal nog heel goed kan.
Goh Nino, nog 7 dagen te gaan, heb je last van de warmte? Wat fijn dat je dadelijk je kindje in je armen kunt sluiten. spannend, hoor. groetjes Beele
Hallo meiden, Hier even mijn laatste update. Door dat ik al heel verkouden ect. was is mn immuumsysteem erg slecht geloof want kreeg een enorme ontsteking. Zaterdagmorgen bij de huisartsen post gezeten en heb antibiotica gekregen. Helemaal speciale waarbij een cyclus geen gevaar loopt. Wel prettig geregeld allemaal. Maar ja, bij een antibiotica kuur kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik een schimmelinfectie krijg. En ja hoor het klopt, vanmorgen dus maar weer met de huisarts gebeld en meteen even mn pijntjes doorgegeven maar ze zegt ook dat het er bij hoort en mocht het iets van een ontstekingetje zijn dan word hij nu weg gehaald met de antibiotica. Dus ga vanavond maar weer eens ovu testen halen!
Nin0 en Giegel, ik verkoop baby- en kinderkleding via een webwinkel. Daar ben ik vorig jaar al mee begonnen, maar nu hebben we besloten om naast online verkoop ook verkoop aan huis te doen. En ivm de gezinsuitbreiding moest er hier in huis toch een en ander flink worden aangepakt, dus vandaar dat het kantoortje nu van onze bovenverdieping naar de garage gaat en het ook meteen showroom gaat worden. Nin0, ik heb je de link naar mijn webwinkel gemaild en wat schiet het nu al weer op voor je zeg, nog maar 1 week tot je uitgerekende datum. Spannend spannend. Shiela, wat vervelend om zo in de lappenmand te zitten. Beterschap meid. Helaas is hier het middagdutje er al sinds een paar daagjes bij-ingeschoten. Normaliter ben ik alleen thuis en wordt er in huis niet veel rondgelopen 's middags omdat ik dan veel slaap. Nu mannetje vakantie heeft en hier veel in en uitloopt, heeft Alyssa besloten dat ze binnen een half uur al uitgerust is en dat ze niet meer in bed in op haar kamer wil blijven. Hmmm. Dat moeten we morgen toch maar anders aanpakken, want helaas heb ik die slaap hard even nodig om er de rest van de dag weer tegenaan te kunnen. Verder wel weer leuke dingen, mannetje heeft vanochtend de archiefkasten gehaald en is nu bezig met de kledingwandrekken te monteren. En het wordt mooi ... Wanneer het klaar is allemaal zal ik wel een foto in m'n album plaatsen.
Kaat is sinds 2 uur onderweg naar Duitsland, naar die kliniek toe. Ze zag er erg naar uit. We blijven mailen en bellen Er is gister bloed geprikt voor de combitest en de nekplooimeting gebeurt over 2 weken, als ze terug is uit Duitsland. Hier lijkt zich iets flink in te graven. Gisteren temperatuurdip. We gaan het zien, ik probeer me er niet mee bezig te houden, maar constateer wel dat er wat gaande is, en geniet van elk prikje, steekje en elke luchtbel in mijn maag. Het is heel erg druk op mijn werk, kom niet toe aan bijlezen, maar dat is niets nieuws, sorry
Hoi meiden, ik ben er weer. Ik zie dat in die paar dagen van mij afwezigheid heel wat is gebeurd. Ik was net klaar met alles lezen. @Kaat wat fijn dat ze jou ergens toch kunnen helpen. @Natas prachtige foto's. @Shiela Ja, dat heb je met antibiotica. @Ritje zie je wel, zo erg is het niet, wel te verhelpen. @Beele welkom terug. En niet meer de moed opgeven. @Nino nog even, meid, hou vol. Ik ben vandag bij gyn geweest. Hij heeft mij onderzocht, echo gemakt, bloed laten prikken voor bezinking, eiwit en andere. Hij zei dat als het ene keer is gelukt, lukt het weer. En die onderzoek naar doorgankelijkheid van eileiders wil hij nog een maand uitstellen omdat ik bijna in mijn vruchtbare fase zit, en voor die onderzoek mag je zeker niet zwanger zijn. Als ik het nu doe dan moeten wij een maand overslaan, en dat is niet de bedoeling. Als het deze maand niet lukt, moet ik hem bellen om gelijk na mijn ongi die onderzoek doen, dan hoef ik geen maand te verlizen. Morgen bel ik voor bloeduitslaag. Voor de rest gaat het goed. Ik had afgelopen dagen echt een dip en wilde bijna opgeven, maar mijn mannetje heeft mij weer de moed ingepraat, dus ik ben nog steeds in the game.
Hoi 4x mama, heb jij ook z'n lieverd, hier nog een die het niet op wil geven en er in blijft geloven. Ik ben nu ook bezig met wat onderzoeken en verwezen naar gynaecoloog. Spannend, en dat terwijl ik toch al 45 jaar ben. We zullen zien. Hoe oud is jou jongste?
Beele mijn jongste is bijna 14. Het was even gedurd voordat mijn mannetje mee accord ging om nog een te krijgen, ik kan hem volkomen begrijpen, hij is 55 en op die leeftijd is het spannend, maar resultaat telt. Heb jij kind (kinderen), of word het eerste? Ik hoop echt dat ik straks nieuwe avatar moet zoeken, want er is maar vier katjes naast papa en mama.
Hoi, 4x mama, Ja, ik heb al 2 kinderen, 2 zonen, een van 24 en een van 10. Mijn man is 37 jaar en dit zou ons eerste kindje samen worden. Als het er nog in zit! Eerst maar eens de onderzoeks resultaten afwachten.
Hallo dames, hier ben ik weer. Ik heb geen tijd om alles te lezen,moet veel werken, ook 's avonds. Wil iemand me een update geven? Ik las wel iets over Kaat die naar een kliniek in Duitsland gaat? Hier gaat alles goed, heb de week in spanje nergens last van gehad, behalve zeer pijnlijke tepels.Het word steeds moeilijker om het te verbergen omdat mn buik groeit.Nuja, eerst vrijdag de echo en dan mag iedereen het wel weten.
San Rob, wat gaat de tijd snel alweer ruim 9 weken! Geweldig, en leuk dat je het na vrijdag niet meer geheim hoeft te houden. Veel kijk plezier bij de echo! Groetjes Beele.