35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Geen bloeding meer gehad en nog steeds positieve testen,dus ik mag mezelf weer zwanger rekenen.De verloskundige belt zo terug om die echo enzo te regelen....ik heb besloten bij haar te blijven zolang het kan en mag....want in het ziekenhuis moest ik toen bij die miskraam met 7 weken echt heel erg zeuren om een echo...en zij begon er gelijk zelf over.En toen ik haar belde van het weekend en ik niet eens bij haar liep heeft ze echt de tijd voor me genomen.....dus nu gaat ze zo terugbellen...ik vind het gewoon spannend allemaal....

2. Suzanne68

Geen bloeding meer gehad en nog steeds positieve testen,dus ik mag mezelf weer zwanger rekenen.De verloskundige belt zo terug om die echo enzo te regelen....ik heb besloten bij haar te blijven zolang het kan en mag....want in het ziekenhuis moest ik toen bij die miskraam met 7 weken echt heel erg zeuren om een echo...en zij begon er gelijk zelf over.En toen ik haar belde van het weekend en ik niet eens bij haar liep heeft ze echt de tijd voor me genomen.....dus nu gaat ze zo terugbellen...ik vind het gewoon spannend allemaal....

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

*hele grote dikke digiknuf!*

Ollebolleke: Een jongetje? Hm, ik kan me de foto herinneren en dacht toch ook echt drie streepjes te zien.....Misschien was hij de vorige keer wel goed en vergist ie zich nu?

Suzanne: Jipppie!

4. Suzanne68

He bah Nefertary....ik leef met je mee!Niet te lang onder die steen blijven hoor ;)

Goed,nu krijg ik pas met 8 of 9 weken een echo :( behalve als er wat is....dan binnen 24 uur

5. Suzanne68

Ik heb gewoon weer gebeld en gezegd dat ik dan 4 weken moet gaan zitten stressen en nu gaat ze er eerder 1 regelen.....goed van mij he!

6. Suzanne68

22 april heb ik een echo.Behalve dus als ik weer bloed verlies...dan 1 met spoed.Pffffft

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus geweldig nieuws meid, heeft ons groepduimen toch geholpen. Durf je er weer een beetje in te geloven ?

Nefertary dikke knuf meis !

Ollebolleke klein foutje ? Loopt nu de kleine straks met rose jurkjes en ligt hij nu in een rose bedje ? ;)

8. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo, ik kwam even kijken. Geen nieuws van mij dus…Het “rommelt” wel pijn krampen en harde buiken, maar geen regelmaat in te bespeuren!

@Veronica : Bah wat vervelend dat je zo beroerd bent! Ik kan je eigenlijk niet echt raad geven, ik was een van de weinige die geen last heeft gehad van misselijkheid…
    Ik weet dat je ’s morgens nog voor de opgestaan bent het best iets kan eten, bv crackers oid…
    Als het echt heel erg is kan je VK wel een middel voorschrijven…
    @Limmeke : Zo voor jou ook een spannende en leuke tijd in het verschiet!
    @Ollebolleke : Ja dat strippen is geen inleiden. Volgens mij kijken ze eerst of de baarmoedermond al verweekt is, of misschien zelfs al verstreken. Als dat zo is, kan de VK met de vinger het vlies een beetje losmaken van de baarmoeder :oops: zodat er een reactie komt…er kan dan een hormoon vrijkomen dat de bevalling op gang brengt….
    Zo, een foutje? Ok ze geven nooit helemaal zekerheid bij een vroege echo, maar dit is toch raar? En een hele omschakeling inderdaad!
    @Nefertary : He nee toch? Jammer zeg! Succes in de volgende ronde!
    @Suzanne68 : YES meid dat geeft hoop! Gewoon toch nog zwanger! Nu weer afwachten op de echo….sterkte daarmee! O 22 april zie ik, dat is op mijn verjaardag!

9. Suzanne68

Jawel.....ik durf er wel een beetje in te geloven.....zet me maar weer op de lijst dat ik 30 november ga bevallen.En 22 april een echo heb.Als jullie willen.Dan ga ik zo stoer weer een nieuwe banner maken :rolleyes:

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh gets, Nefertary. dat is niet fijn zeg. ik snap je reactie, maar probeer toch ook nog een beetje van het mooie weer te genieten. onder zo'n steen is het ook zo donker en nat.

Ollebolleke: dat is verwarrend. ik meen dat ik die echo ook heb gezien en ik vraag me inderdaad af, of ze deze keer er niet gewoon naast zaten. Nou ja...de tijd zal het uitwijzen he ;)

Suzanne: dat begint er toch wel hoopvol uit te zien he? Hier blijf ik voor je duimen, meid!

Hoe zou het met Coto zijn?

Ik heb vandaag op MP ook nog even mijn gewenste Mozesmandje gescoord. Dat ga ik als wiegje gebruiken in de periode net na de bevalling, want ik ben dan doordeweeks alleen. En dan vind ik het prettiger als de kleine naast me staat.

Helaas heb ik nog niets gehoord van de makelaar. Ik probeer moed te houden....

11. Suzanne68

@ Hellen...zit je dan alleen ivm de vervelende situatie door je ex?
    Dat zou wel heel erg zijn...

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Thats the spirit meis ! Ik blijf voor je duimen !

Ook voor jou hellen dat je huis wordt verkocht, leuk zo`n mandje naast je bed zit ik ook al een beetje over te dromen.

13. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    *komt even onder steen vandaan*

NOD

01-04 Benthe
    13-04 Nienke07
    15-04 Mama2X
    17-04 Giegel
    17-04 Susanneke123
    20-04 Linneke8
    21-04 Desmo
    21-04 Mexicang
    24-04 Bebek/Carola
    28-04 Yuca
    29-04 nefertary

AFSPRAKEN

02-04-2009: Giegel IUI
    03-04-2009: Liesben eerste echo
    03-04-2009: Veronika termijnecho
    08-04-2009: Veronika intake verloskundige
    08-04-2009: Koffieleutje 1e echo + afspraak gynaecoloog
    14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige
    16-04-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog
    20-04-2009: Lotuss 3/4D pretecho
    22-04-2009: Suzanne68 eerste echo
    28-04-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog

BEVALDATA

05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Liesben
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Veronika
    16-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje
    30-11-2009 Suzanne68

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara

*en kruipt weer terug*

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nefertary niet te lang onder die steen blijven zitten he, ik hoop dat je snel weer nieuwe moed verzamelt meis

15. Suzanne68

Wat lief van je Nefertary,dat je hiervoor even onder je steen vandaan komt.De moed niet opgeven hoor meissie!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Super Suzanne! Ziet er goed uit he! Wat Spannend de echo en wat goed van je dat je gebeld hebt of het eerder kon!

Ollebolleke dat is ook wat he! Kon je zelf ook goed een piemeltje zien op de echo? Maar in elk geval, dat zal wel even wennen zijn natuurlijk maar als ik de foto's van je kinderen zie, allemaal plaatjes! ;)

Hellen, vervelend he, dat gewacht...wij moesten ook zo lang wachten op goedkeuring van de hypotheek, niet leuk!

Gister de kinderwagen besteld... Een duo wagen van ABC design, Zoom gold. Alles er maar gelijk op en aan, in 1 keer klaar! Maar ik hou m'n roze Joolz Bloom ook erbij hoor! Komt vast ook van pas nog.. :)

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat goed suzanne dat je je weer tot de zwangeren mag rekenen :)

nef: balen meis dat ronde weer om is... knuf

18. Suzanne68

Zo,een iets minder hysterische dan de vorige keer(banner)

O sorry Hellen....ik zit helemaal niet op te letten weer......maar heb je nou samen met je nieuwe vriend een huis...of in ieder geval een huis waar hij ook mag komen?Als de hypotheek rond is?Dat kan opeens snel gaan hoor....weet ik uit ervaring.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het wachten op de makelaar is n.a.v. de open huizen route. Ik hóóp zo dat er onder de kijkers ook kopers zaten, want dan ben ik van een hoop ellende af.

Na de bevalling ben ik een week of 2 met mijn Lief. Hij moet daarna terug naar Overijssel, want hij moet weer aan het werk dan. Ik word dus part-time alleenstaande moeder :( alleen in de weekends zijn we bij elkaar, totdat ik een baan vind daar (en bij voorkeur dan ook mijn huis hier heb verkocht). Pas dan kunnen we gaan samenwonen en heb ik ook wat praktische steun van hem (morele krijg ik al in overvloed, gelukkig).

We vinden het beiden niet zo leuk, maar gezien onze leeftijd ( 37 en 41) zijn wel maar wát blij dat onze kinderwens wordt vervuld. Nogal plots en eigenlijk terwijl was gezegd dat het niet kon. Dus we zijn heel dankbaar! Maar dat het allemaal wel héél ingewikkeld is met alle restricties door een boze ex, het niet samen kunenn wonen, mislopende sollicitaties door de zwangerschap en nu nog de bekkenproblematieken etc. is een feit.

En naast slaapgebrek door de pijn, lig ik daar af en toe best wel eens wakker van. Niet dat ik niet denk dat ik het die doordeweekse dagen niet alleen af zou kúnnen, het is alleen niet wat ik me erbij had voorgesteld. En dat geldt voor mijn Lief ook.

Ik hou mezelf dan ook voor, dat het een tijdelijke situatie is, dat alles alleen maar beter kan worden en...ik tracht me zo min mogelijk druk te maken om zaken waar ik zelf toch geen invloed op kan uitoefenen. Want dat is verspilde energie en het levert alleen maar stress op. Meestal lukt het me wel om redelijk "zen" te blijven en soms even niet ;)

20. Suzanne68

@ Hellen
    Ik kan me voorstellen dat je je het allemaal wat leuker had voorgesteld.
    En wat een #@%^^%$# zeg je ex,dat ie nog zo dwars ligt.
    Ik ga heel hard voor je duimen,dat het toch nog allemaal op tijd goed komt!Heel veel sterkte en goed dat je de positieve kanten ervan nog ziet.

Deel Deze Pagina