Thx voor jullie reacties dames Susanneke: heb van de huisarts nu cyclizine zetpillen gekregen, hoop hoop hoop dat het wat helpt. Vandaag wel ziekgemeld op 1ste werkdag, wat baal ik daarvan zeg. Tot nu toe gemerkt is dat vooral NIETS eten/drinken erg helpt, maar ja, dat hou je niet zo lang vol he. En slapen... heerlijk, als ik slaap ben ik eveh niet misselijk, wat een bevrijding is dat. Suzanne, fijn dat het goed lijkt te gaan zeg! Wie het vroeg: ik voel me nog steeds vrij negatief over de zwangerschap eigenlijk. Met die zon en buiten kleine kindjes komen af en toe romantische gedachten nog wel eens terug, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me nog serieus afvraag of een kindje wel is wat ik wil. Het misselijk zijn helpt niet om hier "objectief" over te denken moet ik zeggen, dus een extra reden om daar toch een beetje verlichting in te willen vinden.
@ Suzanne68: Heeft het vele duimen dus toch resultaat gehad. Wat heerlijk voor jullie joh! En nu maar wachten tot de 22e. Je echo! Geweldig! @ Helen: Ik hoop dat je je huis snel kwijt bent. Wat een vervelende situatie is dit zeg. Wel fijn dat je lief je zo steunt. Maar wat een ei..l is die ex van je... @ Nef: Wat jammer dat je weer een nieuwe ronde in moet. Ik vertrek eind van de middag naar Duitsland. 3 uur rijden om bij m'n donor te komen. Hij werkt de hele week in DL en ik moet er natuurlijk ook wat voor over hebben. Hij was de vorige ronde net geopereerd aan zijn schouder en toen "hielp" zijn vrouw hem, maar nu gaat hij het toch echt proberen "op links"! Hopelijk zit ik vandaag niet 6 uur in de auto voor niets... Zijn vrouw, mijn vriendin, komt straks m'n dochter halen. Mag ze lekker logeren bij haar en d'r dochters. Dat zal weinig slapen worden, ben ik bang. Die 3 zijn nml al net zo verknocht aan elkaar als ik met hun moeder
Suzanne: ik denk persoonlijk, dat ik dat mooie, nieuwe leventje wat in mij groeit zó tekort zal doen door heel negatief te blijven denken over mijn huidige situatie. Voor hem/haar doe ik mijn best om het gewoon te dragen en te genieten van deze tijd. Ondanks alles wat mis of anders gaat. Veronika: ik kan het me best voorstellen, dat je je twijfels hebt hoor. Volgens mij is dat heel normaal. Je bent ook niet voor niets 9 maanden zwanger, da's echt niet alleen om je kindje te laten groeien, maar om zelf ook in de rol van toekomstig ouder te kruipen.En dat je ook nog eens doodellendig van de misselijkheid bent, zal zeker niet meehelpen. Ik hoop, dat je medicatie helpt! Een dikke knuffel voor jou!
@ Veronika....iedere zwangere heeft die twijfels hoor.....het is net wat Hellen zegt.Je bent niet voor niets 9 maanden zwanger.En die kindjes van andere mensen,dat is toch iets heel anders dan je eigen kindje.Ik heb ook niet zoveel met de kindjes van andere mensen @ Hellen...knap hoor,dat je zo kunt denken.
NOD 01-04 Benthe 13-04 Nienke07 15-04 Mama2X 17-04 Giegel 17-04 Susanneke123 20-04 Linneke8 21-04 Desmo 21-04 Mexicang 24-04 Bebek/Carola 28-04 Yuca 29-04 nefertary AFSPRAKEN 02-04-2009: Giegel IUI 03-04-2009: Liesben eerste echo 03-04-2009: Veronika termijnecho 08-04-2009: Veronika intake verloskundige 08-04-2009: Koffieleutje 1e echo + afspraak gynaecoloog 10-04-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog 14-04-2009: Liesben afspraak verloskundige 16-04-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog 20-04-2009: Lotuss 3/4D pretecho 20-04-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog 22-04-2009: Suzanne68 eerste echo 27-04-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog 28-04-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog BEVALDATA 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Liesben 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Veronika 16-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 30-11-2009 Suzanne68 BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara Geen puf, energie, kracht en positief humeur op dit moment, zit er effies helemaal doorheen...sorry! Dikke kus voor allemaal! Liefs, Daantje
Jeetje, kan me voorstellen dat je nu aan niets anders meer kunt denken dan aan je NOD. Maar voorlopig gaan we uit van: 'geen bloed geeft moed!'
Nou, dat vind ik toch best bijzonder hoor... Eigenlijk een groot compliment dat ze jou als nieuweling hier voor vragen !
Lieve Daantje toch, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen meid! Gelukkig begint het nu wel al aardig op te schieten voor je. Veronika, wat vervelend dat je die roze wolk nog niet tegen bent gekomen. Garanderen dat die wolk gaat komen kan ik je niet, ik kan alleen maar voor je hopen dat hij gaat komen. Sterkte met de misselijkheid. Hoop dat de zetpillen snel verlichting brengen. Nefertary, wat balen meid, maar ... niet te lang onder die steen blijven hoor. Hellen, vervelend, nog steeds die toestanden met je ex. Hoop dat jullie daar toch nog uit gaan komen samen. Coto, hoop voor jou dat dat gerommel nu snel overgaat in 'het echte werk'!
Je zou je huisarts kunnen vragen Esemafene (zetpillen tegen oa zwangerschapsmisselijkheid) voor te schrijven... *Edit: O, ik lees verder dat je inmiddels al een middel hebt voorgeschreven gekregen*
Oeps! Kan me voorstellen dat je even van de leg bent nu! Het gebeurde een vrouwtje van de 'pufclub' ook. Zij kwam er bij de bevalling pas achter dat het piemeltje van hun zoontje ontbrak en ze hadden helemaal geen definitieve meisjesnaam bedacht...
Ooooh... heb jij een Joolz? Die vind ik echt gááf! Maar toen ik in 2006 ging kijken voor een kinderwagen was die nog nét niet verkrijgbaar. Hij zou toen in september uitkomen, maar dat werd - geloof ik - januari. Ik heb toen maar mijn eerdere eerste keuze - een Bugaboo Cameleon - gekocht. Maar ik vind die stofjes van de Joolz zo mooi...
Ik kan me voorstellen dat je dit niet zo leuk vindt, zou ik ook niet vinden. Vooral in het begin wil je toch heel graag samen genieten van je geluk (en de gebroken nachten samen delen ). Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt en je huis een nieuwe bewoner...
Goh Hellen het is eigenlijk voor het eerst dat ik jouw verhaal lees wat een toestand meid, ik hoop dat jij, je lief en je wurmpje snel samen zullen zijn !
@ Lola. Ja leuk is ie he... Was er gelijk weg van toen ik hem zag! Vooral die zachte roze kleur vond ik heel mooi. Daarom hou ik hem er lekker bij voor als ik eens met 1 de hort op ga en op een gegeven moment zit m'n dochtertje toch minder in de wagen. Jammer dat ze de Zoom niet in leuke kleurtjes hebben maar hij is ook wel heel gaaf!
Jeetje zeg, 4 pagina's! Dat ben ik natuurlijk allemaal allang weer vergeten! Nef, wat kl*te meis! Ik weet zo goed hoe je je voelt! Zullen we maar samen onder een steen gaan zitten? Volgende ronde is van ons hoor! (en van de andere wensmama's!) Hellen, wat een gezeik met die ex zeg! Ik hoop dat je snel je huisje kunt verkopen en lekker bij je Lief kunt gaan wonen! Veronika, wat ellendig dat je je zo misselijk voelt! Kan me voorstellen dat je roze wolk dan nog ff ver te zoeken is! Sterkte! Ollebolleke: verrassing! Suzanne, wat een geweldig nieuws! Spannende tijden voor je, maar gelukkig lijkt het erop dat alles goed zit! Coto, 2 april komt nu wel erg dichtbij! Wie weet ga je gelijk krijgen! Daantje, nog ff volhouden meid! *knuf* Sorry als ik iemand vergeten ben...Ik las nog iets over een europareis voor een donor: heel veel succes, dat de donor zijn werk maar goed mag doen! Hier geen nieuws: de duivels zijn weer vertrokken en eigenlijk ben ik ze zo vreselijk zat dat ik hoop dat ze voorlopig ook niet meer terug komen! Ik wil nu ook weleens roze zijn! Mex, ik hoop dat je af en toe nog ff met ons mee leest en dat het allemaal goed met je gaat! Mis je vrolijke en gezellige berichtjes wel hoor! *knuf*
Hey Suzanne, wat goed! Dat moet je een fijn gevoel geven he? Nefertary, wat onzettend balen meid. Je kan je daar zo down door voelen. Maar ook jij moet de hoop blijven houden. Liefs Hier niets bijzonders te melden. Overmorgen voor een nieuwe echo dus dan zullen we zien hoe en of het er goed uitziet.
Hallo, Net nog even snel naar de kapper geweest hihi .lig ik er helemaal netjes bij op het kraambed @ MissDaantje : Heel veel sterkte deze laatste weken! @Helen : Ik vind je heel sterk en positief, zoals je met de situatie omgaat! Verder weet ik het even niet meer . Ik wil best wel gaan bevallen vannacht of morgen! Duimen jullie mee?
He Coto, spannende tijd voor jou zeg! Hoop dat het kleintje snel besluit te komen! Succes alvast! EDIT: zetpillen lijken wel iets te helpen. Word er alleen heel sloom van, heb hele middag liggen slapen. Zo wordt werken alsnog niks Verder gewoon bijna niets gegeten. Is wel moeilijk, want het smaakt me wel en heb wel trek en dorst.