35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

2. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    VRAAG : Ik zag net op de WC dat mijn afscheiding een rood/bruin vlekje is als opgedroogd bloed.......Kan dat wat zijn???

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Smoeltje succes morgen, komt vast wel goed !
    Hoe laat moet je ?

Coto ik denk dat die kleine nog prima zit ;)

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jazeker Coto kan goed het eerste teken zijn, mocht het er vannacht van komen, succes meis !

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn. Spannend hoor.

Giegel, we tellen samen met je af. Hopelijk nog een maandje of 9! Ik duim voor je!

Smoeltje, herkenbaar hoor. Die wachttijd tot de eerste echo lijkt een eeuwigheid te duren. En die kwaaltjes ... die komen en gaan. Erg vervelend voor ons onzekere mutsen. Hadden we maar een luikje waardoor we naar die kleine uk konden kijken.
    Succes met de echo morgen.

En voor de testmutsen: wanneer jullie je er goed bij voelen om te blijven testen: vooral blijven doen. Was zelf ook zo'n testmuts, dus ik herken het zeker.

6. Suzanne68

Zo begon mijn eerste bevalling ook,maar het kan nog even duren dan hoor.Maar misschien hebben we morgen wel wat leuks te lezen hier dan ;)

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    waaaah ik word ineens nerveus!
    Ga zo maar gewoon naar bed....jullie horen het wel!
    Welterusten!

8. Suzanne68

Egobericht:
    Werd vannochtend wakker....kramp! :( Naar de wc....niks.....half uur later weer.....heleboel grote boodschap :oops: .....kramp nu weer minder....zal wel daar van gekomen zijn......bah,zijn die eerste 13 weken al om?

@Coto......beetje geslapen nog?

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @giegel suc6 ik duim duim duim duim duim duimd uim voor je dat alles goed mag gaan .

@coto DAT ZIJN DE 1STE TEKENEN Dat het langzaam aan begint , maar kan best nog wel even duren. enne niet zenuwachtig worden ........ze komt toch wel.

Groetjes

10. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Wow Susanne68, dit lijkt er goed uit te zien. Nu maar afwachten tot de echo. 22 april is nog wel ver weg vind ik, je zou volgende week al een hartje kunnen zien kloppen. Je kan natuurlijk altijd een pretecho overwegen, die moet je wel zelf betalen.

Ik heb een heerlijk dagje vrij en mijn mannen zijn naar de creche. Dit voelt als een vakantie dus en ook nog mooi weer, dus straks zeker even de zon in.

Coto: wat spannend, het is nog steeds mooi weer om te bevallen.

en Liesben volgens mij is jouw echo vandaag. Heel veel succes

en Ollekebolleke, een jongen dus. Hopelijk heb je nog niet teveel roze aangeschaft.

Allemaal een fijne dag en weekend.
    Liefs Nin0

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Coto meis ik ben nieuwsgierig, heb aan je gedacht is de kleine uk al van plan te komen :) ?

LiesBeth je grote dag vandaag, je mag naar je garnaaltje kijken !

Smoeltje ook jouw grote dag vandaag toch ?
    Succes meiden, wacht met spanning jullie berichtje af !

Nino heerlijk he ff de zon in, meid geniet ervan.

Suus absoluut kwam het daarvan heb dat ook als ik voor de grote boodschap moet, geen zorgen maken !

12. Suzanne68

Hoe is het met de nietzwangeren?

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ooo coto is het spannend aan het maken :D

14. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hey allen,
    Kwam effe kijken als Coto mini het al wat meer zag zitten om de grote sprong te wagen! :confused:

En wou mijn banner ook wel weer eens zien.Het schiet aardig op he .Ik zal wel content zijn als ik kan zeggen dat mijn kindje levensvatbaar is.
    Gisteren in de zon gezeten met blote buik en er kwam veel reactie vd baby hoor :)

Iedereen al wat bekomen van de 1april grappen?Ik ben niet beetgenomen,maar heb er wel een paar kunnen foppen :p :p :)

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    NEFERTARY..
    HET IS MOOI WEERTJE!kom nu maar van onder jou steen.Knuf

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden, ik had het wel niet gemeld maar ik heb ook even onder een steen gezeten. Gelukkig gaat het nu weer beter met me. Bovendien is het vandaag veels te mooi weer om onder een steen te blijven zitten.

Het is prachtig weer om te bevallen! Coto meid, ik hoop dat je wurmpje vandaag heeft uitgekozen voor je.

En Suus, toch zwanger! Meid wat geweldig, ik hoop dat je snel bevestiging krijgt en dat die onzekere periode voorbij is.

En hoe is het inmiddels mijn de dubbel zwangere miss Daantje? Ik heb nog geen groene duowagen in Vleuten gezien. Hou vol hoor lieverd, ze komen er nu gauw aan.

Nef, Bebek, Mex, Benthe, Nienke, Giegel en alle anderen met mij op de wachtlijst ... een kerstkindje voor ons dan maar? Ik ga in ieder geval flink klussen deze maand en dan maar hopen en bidden dat het zo mag zijn.

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Ollekebolleke, lees nu pas dat je ineens een jongetje verwacht :confused:
    Had je al veel roze gekocht?

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Goedemorgen...
    Vannacht weinig gebeurt, aardig geslapen. Wel iets donker afscheiding maar verder niks. Maar net dus wel weer op de WC slijmerig bloed verloren....en menstruatieachtig gevoel maar constant....Er gebeurt wel iets dus...
    Sorry voor de ego!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Coto, daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen meid! Het klinkt veelbelovend dat je het gevoel hebt dat er steeds iets gebeurt. Ik denk aan je!

20. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    :) :) :) :) :) :) :) :)

DESMO,met jou er bij zijn dat er nu 10

:D :) :D :) :D :) :D :)

Deel Deze Pagina