Wat zijn er veel berichtjes verdwenen Veronika ik hoop dat je eruit kunt komen meis, je zit niet in een makkelijke situatie, sterkte meis. Suus fijne dagen in Parijs, Vivre le France Inez beterschap weer met Alyssa, wat een ellende zeg. Ik had nog veel meer getypt maar ik weet het niet meer .....
Uhm, ik geloof dat er weer een heleboel berichtjes weg zijn? Lekker, zo'n verhuizing Anyway. Ik heb vannacht gelukkig weer heerlijk geslapen. Zoals ik gisteren al zei (maar welk bericht dus weer verdwenen is) ben ik volgende week sowieso nog thuis. De week daarop ga ik ws weer aan het werk. En nu? Nu ga ik mijn tas inpakken en op naar Belgie! Lekker even een paar daagjes met zn 2en. Telefoons uit. En een paar flessen wijn mee.
Aha.. : viewtopic.php?f=8&t=147411#p4708982 Nou Lotuss.. kunnen we weer aan de bak met de foto's (maar ècht leuk is het natuurlijk niet... wéér alles weg.. en zo onverwacht denk ik niet dat iemand de berichtjes opgeslagen heeft....
En wat ik het ergste vind? Ik heb nu tot 2 maal toe een berichtje geschreven in het topic over vlindertjes tot 16 weken. En tot twee maal toe is dat weg. Ik kan het niet opbrengen om het weer te doen. Ik heb ergens een vraag gesteld over bloedverlies na curettage. Ook weg. Bah! Bah! Bah! en oh ja, ik ben ook in eens 38 in plaats van 37?
Aaaarrgghhhh!!!! En dan kan ik nu niet eens mijn banner van de tickerclub terugplaatsen....wordt hier wel een beetje moe van hoor, ook al begrijp ik dat het per ongeluk is gebeurt! :x Geniet allemaal van het mooie weer! Liefs, Daantje
Wat een gehannes zeg, met die site! Daardoor heb ik het bericht van Veronika gemist en ik begrijp dat ze nogal in de knoop zit! Ik weet dus helaas niet waar het over gaat, maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen! Weinig bij te lezen op deze manier.... Zag dat Liesben er een paar dagen met hubbie tussenuit gaat: heel veel plezier meid, maak er een paar mooie waardevolle dagen samen, ik hoop dat je je verdriet een beetje een plekje kunt geven! Hier weinig nieuws, behalve dat ik me suf geklust heb En nu dan maar plaats nemen op het wachtbankje! En mijn profiel weer oppoetsen!
Inderdaad zijn er weer berichtjes weg en zullen ook niet terugkomen. Zie dat het berichtje wat ik vanochtend heb gepost er ook niet meer staat of ben ik zelf misschien aan het mutsen geweest met plaatsen en heb ik te snel afgesloten. Wat balen zeg, dat alle berichtjes van de afgelopen week weg zijn. En helaas heb ik de berichtjes van afgelopen weekeinde niet bewaard. We waren immers over dus heb ik ze gewist van m'n PC. En van de rest van de berichtjes heb ik ook niks gesaved, lijkt me toch van de zotte als je dat zelf als gebruiker moet doen. Een vergissing is menselijk, maar hierbij misschien een tipje voor de beheerder van deze site: even voor de zekerheid een back-up maken voor je wat voor een verandering dan ook doet. Als er dan per abuis een verkeerde handeling wordt gedaan kun je de boel makkelijker weer terugplaatsen. Dat scheelt een hoop werk en frustratie. Zowel voor de beheerder als voor de gebruiker. Zelf beheer ik ook een paar websites en voor ik wijzigingen doorvoer maak ik altijd voor de zekerheid een back up. Coto, wat een flitsbevalling zeg. En een mooi resultaat. Fijn dat het goed met jullie gaat. Liesben, groot gelijk meid, dat je volgende week nog thuisblijft. De impact van een MA/MK/curretage wordt wel eens onderschat. Neem de tijd om het te verwerken en een plekje te geven en als het na volgende week nog niet gaat zou ik me zeker nog even afmelden. Fijn weekeinde meid. Best wel even lekker om er juist nu even tussenuit te gaan. Even afleiding. Fijn hoor. Vanochtend nog even met Alyssa bij de huisarts geweest. De amandelen zijn inderdaad flink verdikt, maar dat hoorde erbij op deze leeftijd ivm opbouw van weerstand, bla di bla di bla. Zolang ze niet ziek is is er niks aan de hand, maar mocht ze weer koorts krijgen en minimaal 3 dagen koorts houden dan krijgt ze weer een kuurtje en als zich dat te vaak herhaalt, dan zal worden gekeken of de amandelen er misschien uitmoeten. Ze mocht wel een neusspray gebruiken 's avonds voor het slapen gaan zodat de slijmvliezen wat minder geprikkeld zijn waardoor ze minder hoeft te hoesten en beter slaapt.
He verdorie.....ik gister eindelijk me goed genoeg gevoeld om op (bijna) iedereen te reageren....halve topic uit zitten pluizen.....is het allemaal weg.... Ik ga trouwens eerst 2 daagjes naar een hotel in de buurt van Calais en dan van daaruit naar Eurodisney.Nu weer misselijk...gelukkig maar,zou ik bijna zeggen. Ik weet niet of Liesben al weg is...anders nog een fijne minivakantie gewenst. Oja,en mijn banner ook weer weg zag ik....zucht.
Pfft, ik heb net bij 'kinderwens' het onderdeel 'kansen om zwanger te worden' gelezen...moet ik natuurlijk helemaal niet doen!! Want als ik dat lees blijf ik mijn hele leven kinderloos! Ik lust wel een wijntje op zijn tijd, mijn peukie is mijn trouwe vriend (zodra ik zwanger blijk stop ik uiteraard onmiddellijk!), ik ben niet de dunste (1m80, 100 kilo) en ik ben 35...Alles wat je kans op een zwangerschap verkleint! Het enige redelijk positieve is dat het normaal is om binnen 2 jaar zwanger te zijn, dus ik hoef niet te wanhopen dat het nog niet is gelukt! Ik heb trouwens steeds een wat ongi achtig gevoel in mijn buik, lichtjes hoor, maar zou dat een eisprong kunnen zijn? Ik weet niet hoe dat voelt want ik voel het nooit...ben wel heel consequent in mijn cyclus, maar zou wel gek zijn als dat precies vandaag is, zoals mijn banner aangeeft! Of kan het?
Neuh, ik doe niks, behalve klussen Ik ben niet zo heel erg gedisciplineerd moet ik zeggen, dus ik geloof niet dat dat voor mij gaat werken! En mijn cyclus is zo stabiel op 26 dagen, dat ik er altijd maar vanuit ben gegaan dat het dan wel klopt wat die calculator zegt! Hoewel ik ook weer heb gelezen dat sommige vrouwen een eisprong hebben vlak na de menstruatie en sommige weer vlak daarvoor....dat halverwege de cyclus schijnt een gemiddelde te zijn, maar of dat zo is?
Hoi allemaal, Ik zie dat er veel berichtjes zijn verdwenen??? Nouja zeg, hebben we daar blaren op onze vingers voor moeten typen? Hier voel ik me niet zo happy, zit een beetje met een paar praktische zaken in de knoop. Ben in 2007 met een opleiding gestart, eerste jaar ging prima. Maar in het 2de jaar werd ik ziek, schildklierproblemen, waardoor ik totaal niet de kracht had voor de opleiding. Ben geen quiter, dus ben toch doorgegaan in het 2de jaar ondanks dat dit zwaarder is doordat ze een grote wijziging hebben ingevoerd. We moeten na iedere module een businesscase inlveren en mijn gezondheid tezamen met een zware baan lukte me dat gewoon niet.Ik maakte het wel, maar was er zelf niet helemaal tevreden over. En nu ben ik voor het eerst in mijn leven 2 keer gezakt voor iets en ik kan wel janken. Ik moet nu de module helemaal overdoen en daar ook voor betalen. En de opleiding is absoluut niet goedkoop. Ik baal enorm dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken dat ik het qua gezondheid en de druk die de nieuwe methode met zich meebrengt niet te doen is. Maar goed, ik moet proberen me niet zo druk om te maken ook al valt het niet mee. groetjes
Smoeltje op dat nieuws zit je helemaal niet te wachten, wat verschrikkelijk balen voor je !!! Maar je komt er wel meissie. Bebek dat is inderdaad maar een gemiddelde ik heb een cyclus van 28 dagen zou dus eisprong op dag 14 moeten hebben volgens het boekje. Maar na een aantal maanden temperaturen bleek hij tussen dag 16 en 21 te zitten een heel verschil dus. Ik ben wel blij dat ik ben gaan tempen kon wat gerichter klussen met het gewenste resultaat
@ Smoeltje......jeetje,dat klinkt zeker zwaar...wat knap dat je zo doorzet.En vreselijk balen als je dan toch zakt.Sterkte ermee. @Bebek.....ik ben 40,luste ook wel een wijntje voor ik zwanger werd,ben 1,64m en 80 kilo.En 2 keer zwanger in 3 maanden na 2 jaar.Ik heb 1 maand getemperatuurd om te kijken of mijn eisprong echt was,wanneer ik hem voelde en dat was dus zo.Ik vond het temperaturen echt vreselijk(na 1 maand al) en wij klusten gewoon vrij ruim altijd. Het zou kunnen dat je je eisprong hebt gevoeld....alhoewel het bij mij niet als een menstruatieachtige pijn voelde....het voelde meer gespannen. Wat ik met dit verhaal wil zeggen is dat ik ook alle schijn tegen had en toch gewoon zwanger ben geworden.Dus de moed niet opgeven hoor....en niet meer lezen in die topics
Dank jullie wel meiden. Ik heb mezelf ook wel intussen een beetje opgepept en ik kom er ook wel. Over de schijn tegen hebben: Ik ben niet zwaar, rook en drink niet. Maar heb wel afgesloten eileiders en mijn man kon lange tijd door zware medicijnen niet ejaculeren. Tsja, hoe wil je dan een kindje maken?
He gatverdarrie, zit iknet een heel bericht te tikken en is het weer weg. ik ben nog geen vriendjes met de nieuwe lay out hoor. Maar Bebek, ben jij stiekum mijn tweelingzus???? Het kan mijn verhaal zijn; wijntje, roken, niet tempen, disipline ... hier precies hetzelde! Zullen we dan ook maar samen op roze deze maand? Hier namelijk ook flink geklust (en ook de banner aangehouden v.w.b. de eisprong). We zitten ook nog eens rond dezefde datum met onze NOD zie ik nu. Grappig hoor.