Goede avond meiden, Hier is zojuist de ongi, tenminste ik heb wat oud bloed verloren, doorgebroken. Eindelijk...na 48 dagen (normaal 27). Hopelijk wordt het de volgende maand gewoon weer 27, zodat we dan aan de IVF kunnen beginnen. Niet graag, maar goed, het is niet anders. Voordeel: niet ongi op Bali ! Nadeel: vruchtbare dagen vallen op Bali, dus de laatste kans om op de 'normale' wijze zwanger te raken, valt in het water . Ik troost me maar met de gedachte dat we al 27 maanden niet zwanger hebben kunnen raken, op de natuurlijke wijze, dus dat het nu op Bali ook niet gelukt zou zijn. @ Nin0: balen, heb je het al zo zwaar, ligt ook nog de halve woonkamer overhoop. Is de fout nu wel hersteld? Hoop dat je vanaaf goed kan slapen! @ Sheila: beterschap!
@Sanrob: succes met je echo vd week! Jeetje, de tijd vliegt echt! En fijn als alles oke is dat dan iedereen het mag weten. @shiela: beterschap en een schimmelinfectie......ik ken het ,ben er ook heel gevoelig voor! @Molly: Oei, spannend, ik geloof dat onze duimen ook voor jou weer moeten gaan draaien! Succes!
Thnx allemaal voor jullie complimentjes over mijn zwangerfoto's van de fotoshoot! Ze heeft ook wat foto's van mijn hond Raisa gemaakt, deze wilde ik nog ff laten zien Ritje, ben blij voor je dat de progesteron helpt. Hormonen, of een gebrek aan, kunnen een hoop invloed hebben hè! Gelukkig kunnen ze daar tegenwoordig wat mee. Inez, ik begrijp dat je mannetje nu de 2 weken vrij heeft om te klussen. Lekker, dan gaat het nu opschieten! Jammer dat Alyssa nu andere ideetjes heeft over middagrust dan jij. Nino, ik heb nu m'n laatste werkweek. Vrijdag is de laatste werkdag voor mij, maandag de 30ste gaat het verlof in en dan ben ik 35 weken. Probeer overdag maar zo veel mogelijk uit te rusten Nino. Sheila, wat naar dat je zo ziek bent geworden. Beterschap! 4xmamma, geef de moed niet op hoor meid! Molly, graafwerkzaamheden in je buik zou prachtig zijn..... SanRob, wat spannend vrijdag de echo. Diaantje, dubbel bericht van je..... aan de ene kant is ongi worden knudde, aan de andere kant was dit wachten en deze spanning ook nix. Op Bali moet je je reisgenoten maar ff de Balinese kroeg insturen hoor!
Nou Diaantje eindelijk dan toch een menstruatie. Beter nu dan op Bali en wie weet hebben jullie toch een vruchtbaar moment samen. Natas: laatste week, lekker hoor. Dat verlof is best lekker eigenlijk. Ik mis mijn werk totaal niet. Wat een lieve hond zeg en mooie foto. SanRob spannend een echo. Ik vond 9 weken ook al een mijlpaal. Ik heb het met 10 weken op mijn werk verteld.
Diaantje, Het is kiezen (niet echt dus, want het gebeurd) tussen 2 kwaden he!? Of ongi zijn tijdens je vakantie of je vruchtbare dagen dan hebben. Misschien toch nog eens met oma praten dan. Ik vind het wel heel goed van je lief dat zijn zoon goed de aandacht krijgt. Maar jij mag ook heel even de prive aandacht Natas, Zowel je hondje als jij staan er mooi op. Ik ga je album nog even goed bekijken. Ellen, Niet meer knijpen, straks wordt alles blauw en met veel spanning morgen afwachten. Het wordt best wel weer eens tijd voor je. Dus ik duim! Jammer voor je nieuwe baas, maar over ruim 7 maanden verlof is nog heel ver! Werk je nu trouwens 5 dagen? SanRob, Spannende dagen dus voor jou. Ik hoop dat alles goed is. Shiela, snel opknappen hoor! Heb jij trouwens zo'n lnge cyclus? Of klopt je banner niet? Beele en 4xmama, fijn dat jullie artsen meewerken. Ik zit er voorlopig nog rustig in zo na de eisprong. Mijn borsten deden al pijn net na de eisprong, dus daar wil ik me echt niet meer door laten afleiden. Ben wel benieuwd hoe ik me volgende week voel... Die laatste week is toch waar het om draait, wanneer de spanning toeneemt...
Hee Sanrob, welcome back! Spannend je echo... leuk Diaantje... nu dan eindelijk.... sorry maar ik ben toch blij voor je Heb je geen quality time samen op Bali ? ja Annna, het wordt idd weer eens tijd voor ons. Ik werk 5 dagen.
DIAANTJE: ik begrijp dat de echo niks opgeleverd heeft? Maar inderdaad dubbel, fyn dat de ongi doorgebroken en liever wat anders natuurlijk. En inderdaad stuur oma en kleinzoon maar ff richting een tempel ofzo. KLUSTIME op Bali, je weet maar nooit, je zou niet de 1e zijn die opt laatste nippertje spontaan zwanger word.
Hier ook hoor. Maak me nu nog niet druk, vanaf zaterdag zal ik het moeilijk krijgen Raisa is mooi, en Natas je buik is ook zo mooi........ en jullie zijn een prachtig stel samen. Je vriendin weet goed hoe het vast te leggen. SanRob al 9 weken? Time flies!
Nou hier is het weer op naar de volgende ronde! had een dag eerder ei en idd ook dag eerder ongi... Ik dacht het al na gisteravond die lage rugpijn altijd voor ongi helaas Maar te druk dus vlieg weer verder!
@Annna, mijn cyclus is 30 dagen, mn eerste dag van menstruatie was 14 juni, dus volgens mij klopt het wel. Maar hoezo denk je dat?
Ellen, wat jammer, zeg. Ik had wel gehoopt dat jij roze zal zijn. Maar ja, maand juni is dus niet alleen voor voetbal niet goed, maar ook voor ons. Ik hoop dat juli toch beter zal zijn.
NOD 30-06 mollyvg 27-06 Sandra1967 03-07 Anna 11-07 Benthe 12-07 Giegel 13-07 Shiela 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob
Ellen wat sneu voor je meid, ik had zo gehoopt ook... sterkte hoor, op naar de volgende ronde... Diaantje nog steeds niets? blijft raar zijn he! Natas de foto's zijn schitterend hoor mooie fotoshoots, je mag er best fier op zijn dit is een mooi moment dat vastgelegd is... Ritje
Goede middag meiden, Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden! @ Molly en Sandra: zijn jullie nu echt onze enige hoop nog in juni? Nou, dan duimen we heel hard, er moet toch iemand roze worden in juni! Zet 'm op! @ Natas: oh wat lekker, je laatste werkweek. Veel zwangerschapsverlofplezier (mooi scrabblewoord)! @ SanRob: hey meid, 2x op vakantie en opeens ben je al 9 weken. Veel plezier met de echo! @ Ellen: heel veel succes in de volgende ronde! Juli wordt voor mij geen roze maand, in augustus weer aan de pil voor IVF, dus ik wil graag dat de rest wel nog mooi roze wordt!
NOD 27-06 Sandra1967 30-06 mollyvg 03-07 Anna 11-07 Benthe 12-07 Giegel 13-07 Shiela 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk 23-07 Diaantje AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Eind juli: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob