35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Dank voor je woorden Zico! Ik heb een paar dagen geleden zelfs gehoord dat iemand na 42 (!) weken bevallen is van een tweeling dus... :confused:
    Ben jij nou ziek of heb ik weer iets gemist?
    Beterschap in elk geval meis!

En je bent niet gek hoor, Smoeltje is op de natuurlijke manier zwanger geraakt, is het niet super voor haar?!

Hierbij nog GEFELICIZWANGER Smoeltje! :baby:

Hihihi Desmo, je moet ook letten op een waggeleend met lange zwarte haren! :D
    Ik woon trouwens in Vleuterweide he, het nieuwe gedeelte.

Liefs, Daantje

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    En hoe belangrijk is het tijdstip? Ik heb vanmiddag zo'n digi-thermometer gekocht en wil eigenlijk het liefst morgen maar gelijk beginnen. Alleen slaap ik veel langer als ik vrij ben dan wanneer ik moet werken. Dat scheelt echt een paar uur. Is het dan beter om de wekker te zetten :(:

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

ik heb een dubbele operatie ondergaan, hihihihi zwangerschapsdementie noemen ze dat.

Ik kan sterre niet oppakken en dergelijke, heel vervelend hang nu steeds van anderen af :(

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb 17 maanden getempt, het beste is elke dag te tempenop hetzelfde uur, je mag geen voet uit bed hebben gezet en je moet proberen eveel nachturen te vergaren.
    indien je vragen hebt vlam ze maar af

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Daantje.. hang on there girl!!
    Desmo.. ik heb geen verstand van tempen.. gelukkig anderen hier wel lees ik..
    Bebek.. sufgeklust :) Ik duim!!
    Lotuss... tja.. kan je wéér met al je foto's ;)

Hier net 'even snel' getest... wit.. hoewel... IK zie een heeeeel licht streepje... maar misschien willen mijn ogen wel heeeeel graag :)
    Ik reken nergens op.. we zien het wel.. morgenochtend gewoon wéér... ;)

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Wanneer is je NOD Nienke?
    Spannend!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zette dus inderdaad de wekker, ja.

@ Nienke: dat is even spannend!!! Wanneer is je NOD?

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hellen wat vliegt de tijd zeg je bent al 16 weken

9. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Desmo, het tijdstip is wel heel belangrijk.
    Het beste kan je de wekker zetten en de thermometer naast je bed leggen.
    Je moet het nl ook doen voor je opstaat om zo min mogelijk temp wisselingen te krijgen.
    Een half graadje kan al een groot verschil betekenen nl.

Hihihi, ja het luister heeeeeeel erg nauw.

Miss Daantje, THANX!!!!

10. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Goed.... Even testen of alles er weer staat!

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

egobericht:

Ben echt heel misselijk vandaag...en heb de hele tijd steken aan de rechterkant sinds gisteravond....geen constante pijn,maar felle steken....en nu vroeg net alweer iemand aan me of het geen bbz was?Maar dan zou ik toch hele erge pijn moeten hebben?Ik baal eigenlijk een beetje van mensen die na 1 bloeding al over een bbz beginnen...ik probeer het langs me heen te laten gaan en ze zullen het best goed bedoelen,maar ik ga me er toch druk over maken....

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Niet teveel zorgen over maken, je lichaam is zich aan het voorbereiden op een dikkere buik, is heel normaal, ik liep er met momenten krom van

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    smoeltje ben echt blij dat je terug zwanger bent, neem op tijd je rust he. Dat kleintje in je buik moet goed verzorgd worden :)

14. Suzanne68

Ik maak me vooral een beetje zorgen,omdat het aan 1 kant is....maar dat is dus normaal?
    Dankjewel voor je snelle reactie.

15. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ik ben blij dat je dat even meldt, Zico. Ik hoopte al voor Suzanne dat het iets normaals zou kunnen zijn.

@Nienke: Ga je morgenochtend weer testen? De duivels zijn er toch nog niet,hè?

@iedereen van wie de geboortedatum niet meer klopt: Ze hebben de dag en maand omgewisselt. Ik was ineens 42 ipv 41 en Liesben was ook al een jaartje ouder gemaakt.

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ja hoor had ik ook.

Niet teveel zorgen maken, ik moest met momenten stoppen toen ik aan het wandelen was omdat het zoveel pijn deed.

17. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo dames!
    Ik zag dat alle berichten sinds de vernieuwing verdwenen zijn? Effe kijken of dat ook geldt voor de avator en banner?
    Maar goed, Hier vinden we steeds meer ons ritme....het is heerlijk, maar ook best zwaar soms. Vooral als die kleine 2 uur lang krijst van de krampjes, zo zielig. Maar gelukkig gisteravond van 10:30 tot 12:30 en toen was het ineens over. Nog 2 voedingen 'snachts gegeven om 2 uur en 5 uur. Nog wel gelachen want ik ging om 5 uur tempen en net toen ik de meter eruit haalde : POEP! en natuurlijk niet handig van mij ook op haar rompertje! Geen reserve in de buurt natuurlijk dus voorzichtig uitdoen, nieuwe luier, samen naar de kast, nieuwe romper met 1 hand. Natuurlijk heel onhandig 1 met lange mouwen! Toen vond ze het allemaal niet meer leuk! Gelukkig viel ze na haar voeding daarna in slaap tot 8:45!!! Hihi we werden wakker van de deurbel van de kraamverzorgster!
    Nou alle dames die bijna moeten testen : TEST ROZE!
    Alle dames die het moeilijk hebben : Dikke knuf!!!

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nienke spannend !!!!! Ik duim voor je, een streepje is toch een streepje zou je zeggen.

Suzanne is normaal hoor, ik had (heb het sinds een week niet meer) vooral links.

Coto hahaha heb heerlijk gelachen om je verhaal, wel sneu van die krampjes.

Miss Daantje kan me voorstellen dat de laatste loodjes heel zwaar zijn. sterkte meis.

Mama2x jammer !!

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Suus laat je niet gek maken en luister naar de ervaren meiden hier. Ik wordt zo woest als mensen van die achterlijke dingen roepen zonder daar bij na te denken. Trek je er niks van aan hoor, blijkbaar is het "part of the deal" ;)

Coto, wat een lekker verhaal. Wel sneu van die krampjes, maar ik zie je al staat balanceren met Djemi op je arm hahahaha.

Nienke ik kan alleen maar ons cliche oproepen: geen bloed geeft moed ;)

Nog even over dat tempen: klinkt ongeveer als stoppen met roken ... dicipline-ding en laat ik dat nou net weinig hebben :(

20. Suzanne68

@ Nienke...lees ik dat nou goed?Een licht streepje?Oe,spannend!

@Desmo.....ja,ik word er ook een beetje pissig om....dan schrijf je dat je een beetje bloed bent verloren en dan beginnen mensen over hun eigen negatieve afloop.Die ik zelf ook heb gehad hoor,maar ik ben toch meer van het mensen gerust stellen.Laatst las ik zelfs iemand waarbij niets aan de hand was en die had een goede 1e echo en daar schreef gewoon iemand:ik wil je niet ongerust maken,maar mijn eerste echo was ook goed en de 2e was het kindje dood.Nou ja zeg!Ik was zo boos toen ik dat las.Wat is er mis met:gefeliciteerd met je echo?nou ja,sorry hoor,maar mijn man en ik maken ons al een paar dagen boos om zulke mensen.Je gaat toch niet onnodig mensen in de stress werken?

Verder ben ik echt zo moe en misselijk dat ik mijn laptop maar naar mijn bed heb verhuist en hier lekker de Xfactor ga kijken.Ik zie die roze wolk nog niet zo.....sorry voor degenen waarbij het niet wil lukken nog,dat ik klaag.Het is ook allemaal zo abstract nog....denk dat dat na de echo wel beter wordt.Maar het besef dat we nu dan echt een kindje gaan krijgen eindelijk is nog heel ver weg en onwerkelijk.Ik geloofde er al helemaal niet meer in en nu ben ik gewoon zwanger.....ik zou toch superblij moeten zijn...

Deel Deze Pagina