35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Desmo.....ik vond het ook vreselijk hoor dat temperaturen....om dezelfde reden als jij.
    Na een maand was ik er helemaal klaar mee.Ik kon toen kiezen tussen bloed komen prikken om te kijken wanneer mijn eisprong was (niet vragen hoe dat werkt hoor,dat weet ik ook niet) en ik heb echt een naaldenfobie,maar halverwege de maand had ik spijt dat ik niet was gaan prikken.En als je weet hoe bang ik voor naalden ben,dan weet je gelijk hoe vervelend ik dat temperaturen vond.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou dat geeft moed voor dat tempen hahaha. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er ook niks van verwacht. Maar ach, wie weet valt het me mee.
    Bloed prikken is bij mij een groot drama. Ik ga eigenlijk altijd van mijn stokje, mede omdat ze nooit een geschikte ader kunnen vinden. Echt een drama.
    Dus dan maar liever proberen te tempen en zien hoe lang ik dat vol hou.

Suus ik snap die mensen ook niet. Het is blijkbaar interessant om bij dergelijke dingen gelijk je eigen/buurvrouw/vriendin of weet-ik-veel-wie verhaal te vertellen. En dan vooral als het een slechte afloop heeft of een beetje dramatisch gebracht kan worden. Waarom zijn mensen niet gewoon blij voor elkaar? En al heb je je bedenkingen, hou ze lekker voor jezelf zolang men niet om je mening vraagt. Maar ja, niet iedereen is gelijk.

3. Suzanne68

....sorry Desmo....ik wilde je niet ontmoedigen.....het is gewoon echt zo stom als je verwacht dat het is....hihi....maar het doet iig geen pijn en het is maar tijdelijk allemaal ;) Ik zag dat je al een thermometer had gekocht,maar je hebt ook thermometers die extra snel zijn....zo 1tje had ik....dan gaat het lekker snel(duh,anders waren ze niet extra snel) Ik weet niet meer waar ik hem gekocht had...gewoon bij een drogist en het staat erop dat ze extra snel opmeten.En gewoon nauwkeurig.

4. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Lieve mensjes,

Ik heb even een vraagje voor de meisjes die al een kind of kinderen hebben: hebben jullie ook voordat het kindje geboren was werkelijk álle nieuwe kleertjes en andere spullen van stof (zoals hydrofiele luiers enz.) gewassen. De kraamzorg raadde het aan en het stond ook op de uitzetlijst.

Alvast bedankt!

Liefs, Daantje

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb destijds niet alle kleertjes gewassen, maar wel de hydrofiele luiers, spuugdoekjes etc.
    Ik vond het zonde om de kleertjes te wassen :oops:

6. Suzanne68

Ik deed het ook niet...kleertjes eerst uitwassen....vond het ook zonde.
    Maar kan me ook niet herinneren dat dat moest.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik ook niet alles hoor. Wel de rompertjes en hydrofielluiers enzo.

8. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Zico, ben ook heel erg blij. Kon en kan het soms niet geloven.
    Maar het is toch echt zo, afgelopen week konden we de kleine wurm al zien bewegen op de echo....dus hoeveel meer bewijs heb je dan nodig he?

Suzanne, wat een rare mensen dat ze dat soort opmerkingen maken zeg.
    Heb je lekker veel aan en vergroot je zelfvertrouwen, sjees.

Die pijntjes had ik ook.En dan ging ik telkens naar het toilet want was er dan heilig van overtuigd dat het mis was gegaan.
    Doe rustig aan en laat je niet gek maken.

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

FF snel en ego ... als ik uitga van 26 dagen is mijn nod morgen... (laatste 3 cycly waren 26 dagen) ...
    (en manlief zag het streepje ook :)) In augustus testte ik ook zo licht.. (een dag voor NOD) Toen ging het met 5,5 week mis.. ik hoop dus nog ff niet! Morgenochtend test ik gewoon weer.. heb er nog 12.. kan nog even voort :)

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht

Oh Tjeses wat spannend. De duimen gaan hier op volle kracht voor je!!

11. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    :) :) :)
    :) :) :)
    hoop voor jou dat je er geen 12 nodig hebt,maar dat je morgen een vet positieve test in handen hebt ;)

12. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hallo meiden,

Gisteren net m'n profiel weer ingesteld, is het nu alweer kwijt! ;) Maar goed, we zijn er weer...

@ Zico: goed om weer even van je te horen! Sterkte meid!
    @ MissDaantje: zo jammer dat je foto's eraf zijn, ik heb werkelijk met enorme bewondering naar je laatste buikfoto gekeken! Indrukwekkend hoor! :thumup:

Op 20 april heb ik pas weer een afspraak met de gyn om over IVF te praten. Ondertussen struin ik internet af, en hoe meer ik lees, hoe enger ik het ga vinden! #-o Waar beginnen we aan! Toevalligerwijs raakte ik van de week aan de praat met een collega. Zij heeft 3x IVF ondergaan (helaas niet zwanger geraakt) en ze heeft me wel weer een beetje gerustgesteld, gelukkig... We gaan er gewoon voor en hopen dat het snel raak gaat zijn!

Nog even duimen draaien en afwachten maar... :D

Gr. Benthe

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Klinkt als bandenpijn.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nienke, licht streepje, klinkt veelbelovend. Spannend hoor!!!

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Spannend Nienke ......duimduimduim ik duim roze voor jeDUIMDUIMDUIM

16. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @missdaantje ik heb alleen de hydrofiel luiers en rompertjes gewassen de onderkleding en het beddengoed ook omdat dat zo raar ruikt.

*Mijn schoonmoeder zegt altijd je moet alle ondergoed wassen want iedereen in de fabriek heeft het in de handen gehad en dat is vies en ze heeft wel gelijk dus doen we dat ook met ons eigen ondergoed.(hygiene)
    *Mijn kraamverzorgster vond dat ik het zelf moest weten.

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Miss Daantje ik had inderdaad alles voor de eerste tijd gewassen.

Suus ik weet het, ze komen met de ergste horrorverhalen aan, probeer het je niet TEveel aan te trekken.

Nienke wat spannend meis, heb je alweer getest ??

18. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    @Missdaantje: Ik heb alles gewassen, kleertjes, beddengoed, luiers... Eigenlijk heb ik het hele huis zo schoon gemaakt als het nooit eerder was. En niet omdat het moest hoor, maar pure nesteldrang :) Ik werd helemaal gek van mezelf...
    Ik hoop dat je snel en vooral voorspoedig gaat bevallen van je 2 beebjes.

@ Nienke: Licht roze is toch ook roze??? Vandaag nog een keer testen, hoor!

@Suzanne: Wat een geneul zeg! Ik ben blij dat je er niet te veel van aantrekt. Het zou toch zonde zijn als al die interessantdoenerij (want dat is het natuurlijk ook) jou gemoedsrust aan flarden schiet. Nee, voor goede raad moet je gewoon hier zijn, toch?

=egobericht=
    Ik ben inmiddels een dag verder dan in mijn vorige cycly. De vorige keren kreeg ik 10 dagen na mijn ei, en ZI, hevige krampen en pittige bloedingen. Nu niets van dat alles. Dat kan betekenen dat er dit keer gewoon geen innesteling heeft plaatsgevonden die mijn lichaam er dan uit moet gooien :( of dat het nu misschien wel goed gaat :D Hoe gek kan je jezelf maken.... Maar daar weten jullie natuurlijk ook alles van ;) Altijd blijven hopen, soms zelfs tegen beter weten in...
    =einde egobericht=

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Daantje, ik had niet alles van te voren gewassen.. alleen als het erg NIEUW rook en alle rompers, hudrofielluiers en (onder)lakentjes.
    Suus, wat naar dat mensen meteen over een bbz beginnen..... alsof de hele situatie voor jou niet al stressvol genoeg is... :rolleyes:
    Benthe.. fijn dat een collega iets van de zorgen weg kon nemen... waar maak je je het meest zorgen over?

Iedereen dank voor het duimen.. Vanmorgen weer een spierwitte test.. ik hou ons wel in spanning :) want ook nog geen duivels.. ;) We kunnen dus alle kanten nog op... Als deze cyclus tóch weer 28 dagen zou zijn, ben ik nog ruim voor NOD.. dusss ;)
    Aan de ene kant zou het me verbazen als ik niet zwanger ben.. raar... want zó groot is de kans niet wegens 'onhandig' (en weinig :oops: ) klussen.. aan de andere kant.. als het deze maand niet raak is zou me dat een hoop stress op mijn werk schelen.. ik wil namelijk toch ook wel heel graag het project af kunnen ronden waar ze me op gezet hebben ...

Straks even naar mijn ouders.. mijn vader is vandaag 79 geworden... vanmiddag met man en kind van het mooie weer genieten!

Iedereen een fijne dag!

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hopelijk wordt hij nog roze Nienke!

Deel Deze Pagina