Ghehe 17 weken alweer vandaag Ga straks het mozesmandje halen Nienke..jij houdt de spanning er ook goed in he? Coto..leuk verhaaltje ...wel vervelend dat Djemi krampjes had. Suzanne: ik heb ook nog steeds heel stevige buikpijn soms, vaak ook maar aan één kant . Ik ben zelf gecheckt op BBZ: niets aan de hand. Gewoon banden/groeipijn. Iedereen weet wel horrorverhalen te vertellen op het moment dat ze weten, dat je zwanger bent. Gaat bij mij intussen het ene oor in en het andere weer héél snel uit! Oww..en dat besef heb ik soms ook nog niet hoor. We zijn niet voor niets 9 maanden zwanger joh...da's alleen al om aan het idee te wennen Benthe: jij moet ook niet teveel op verhalen van anderen afgaan hoor! Volg je eigen gevoel! Susanneke: spannend! Ik duim!
Nienke ik blijf duimen hoor, ook voor jou natuurlijk suzanne !!! Hellen alweer 17 weken Zet je een foto neer van het mozesmandje, ben nieuwsgierig of het ook iets voor mij is straks
Aan allen fijne paasdagen!! Nienke, je zit nog voor nod....dus...misschien voor jou een roze paasmaandag Daantje,Hoe is het meisje?ik kan me best voorstellen,dat het nu wel echt krap wordt daar in je buik(je).Ik wens jou dan vanaf nu een voorspoedige bevalling en 2prachtige,gezonde baby's...oooh...ik kan zelf bijna niet wachten Ikzelf slaap de laatste tijd heel slecht!Moet al van dag 1 elke nacht uit bed om te plassen.Ik word veel wakker s'nachts.en ben er ook vroeg uit. Ik heb van woensdag gezwollen enkels,(je zag mijn kousen er zo in staan)ik zal zo blij zijn als mijn kindje levensvatbaar is,dit zal voor mij een geruststelling zijn... En weet je wat ik ook heb,ik kan maar kleine hoeveelheden eten op,dan zit ik opeens vol. En ben heel erg kort van adem..als ik op de fiets zit is het net alsof ik net 2pakken sigaretten op heb(en ben NB al bijna 4manden gestopt met roken)snak ehem ehem
Heb ik ook dat slechte slapen ollebolleke! Al weeeken, wordt er niet goed van zeg..echt vermoeiend. En gister toen de temperatuur wat hoger lag zag ik dat ik ook meer vocht vast hield inderdaad. Voor mijn doen dikke voeten en enkels. Wordt nog wel erger als het echt warm gaat worden weet ik nog van m'n vorige zwangerschap. Ach ja..hoort erbij!
Die stond erin..mja..die Jan he Al mijn foto's staan op mijn comp thuis en daar ben ik dinsdag pas weer. Ik zet ze dan allemaal terug, dus dan kun je hem bewonderen !
Wat is een mozesmandje? ken het wel van in de Godsdienstles(heeeel lang geleden)maar het zal nu wel iets anders zijn zeker?of toch voor een baby in te leggen?
Ja dat wilde ik ook vragen; wat is een Mozesmandje : Enne, lekker genieten bij je lief dit lange weekend Hellen En Nienke houdt ons lekker in spanning zeg. Maar dat jezelf gek maken en hopen (soms tegen beter weten in) dat kunnen we echt goed he. Ik ben er zelf ook een ster in Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen meiden. Kan me voorstellen dat je dat op de dag opbreekt. Vooral omdat je eigenlijk genoeg rust moet nemen Doen jullie dan overdag nog een slaapje ofzo?
Ja lekker he hellen, dat nieuwe forum, ik heb mijn foto`s alweer 4 keer teruggezet nu waren het nog niet veel dat scheelt. Ik wacht wel ff hoor, ik heb tijd genoeg
Helemaal goed hoor! Het is een gevlochten mandje mat handvatten, in mijn geval met een standaard, die de eerste tijd dienst kan doen als wiegje en wat ik ook zal gebruiken om met de uk de trap op en af te gaan in huis. Ik heb even een plaatje opgezocht en hij staat over 2 minuten in mijn album. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....
@Desmo Nou nee...dat kan ik dan weer niet en m'n dochtertje slaapt eigenlijk alleen nog in de ochtend anderhalf a twee uur. En dat is juist de tijd dat ik even rustig kan douchen enzo.. probeer wel een nog een dutje te doen maar daar heb ik blijkbaar de rust ook niet voor. Komt bij mij door de hormonen..van m'n buik heb ik nog niet echt last.
Ach Hellen wat is dat schattig zo'n mandje =D> Wat zal je kleintje daar lief in slapen. En ook handig lijkt me. Zo'n ding zal niet erg zwaar zijn dus makkelijk even te verplaatsen.
*FF snel* Té schattig zo'n mandje.. Schoonmama had het mandje nog waar manlief ooit inlag.. Dop heeft er echter nooit echt ingelegen... te groot .. niet het mandje hoor.. Dop .. *holt weer naar buiten*
Heej meiden, alles goed met iedereen? Hier prima, heb plaats genomen op het wachtbankje (howel ik er het weekend denk ik nog wel een klus tegenaan gooi gewoon voor de zekerheid en de leuk! ) Helaas geen zon hier, wel een lekker temperatuurtje! Gisteren kwam mijn lief thuis met de mededeling dat ie een kitten aangeboden had gekregen...nou weet hij hoe graag ik er een kitten bij wil en helemaal het ras waar het om ging: een noorse boskat! Daar droom ik al mijn hele leven van en nu mocht hij er gratis eentje hebben! Nou wil het dat manlief het eigenlijk wel genoeg vindt; hond Dost en poes Pebbles, dus ik snapte al niet waarom hij mij een beetje blij ging zitten maken. Maaarrr...hij weet ook hoe graag ik dat kitten erbij wil én hij weet dat je normaal zo'n 500 voor zo'n poesje neer moet tellen, dus hij zei dat hij er afgelopen nacht even over zou denken en dan zou hij vandaag tegen zijn collega vertellen of we er wel of niet eentje willen. En die uitslag hoor ik dus vanmiddag!! Ik hoop het zo, ze zijn zo schattig! Ik heb ook alvast een naam voor haar bedacht, hihi: Minos, maar dan met zo'n ringeltje onder de s (kan dat knoppie nergens vinden en da's jammer, want als wij ooit een zoon krijgen zit er ook zo'n s met zo'n dingetje eronder in de naam! Dus als iemand weet waar ik die letter kan vinden?) Enniewees, je spreekt het dan uit als Minosj en dat is turks voor kleintje. Willen jullie voor me duimen dat ik haar mag hebben? Ze is nu 1 week oud, dus als het mag moet ik nog wel 7 weken wachten, maar dat geeft niet! Ik zet in mijn album even een foto van hoe noorse boskatten eruit zien!
Zo, foto's staan erin...en nu maar hopen dat ik gauw foto's van mijn eigen noorse boskitten mag plaatsen!! Ze zijn er in heel veel variaties maar dat maakt me niks uit; het is hun grootte en hun karakter waar ik zo verliefd op ben! Ik hoop het zo....!
Naja, is er helemaal niemand? Dan ga ik ook maar aan de grote schoonmaak...en daarna met een vriendin hondje uitlaten, waarbij ik toevallig langs een terrasje loop....waar ze vast wel een lekker roseetje voor ons hebben!
@Bebek....gaaf een Noorse boskat! Weet je al of je hem krijgt? Wij hebben 4 katten,een hond en een hamster,dus ik vind dat je er makkelijk een kat bij kunt nemen
neej helaas...liefie is om 16u thuis, dus ik moet nog even wachten! Ik vind ook dat het makkelijk kan hoor!