OEOEOE!! BEbek.. Gááf!! Ik duim voor je hoor!!! (nadat onze twee katten binnen een half jaar achterelkaar voor de deur zijn doodgereden, komt er hier geen kat meer helaas....)
He bah....om 4 uur ben ik weg...en ik ben pas vanavond laat weer thuis en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig!
EN bebek?mag ik jou geluk wensen met je poes? Ik ben daarnet om sandalen geweest!ging me normaal brako's nemen maar toen raade me iemand MEPHISTO'S aan. het zou een heel goede schoen moeten zijn maar een nadeel :ze zijn niet echt modieus. Heb het toch maar gedaan(kosten 110euro)en nu denk ik dat ik er net als mijn schoonmoeder uitzie.....Kent iemand het merk?graag uw mening
@ Bebek: Noorse boskatten zijn mooi! Ik ben benieuwd of je een kitten krijgt @ ollebolleke: Ik ken het merk wel van vroeger en heb wel een idee hoe ze eruit zien. Toch is het belangrijkste dat je er goed op kan lopen! Zelf zit ik inmiddels vast aan orthopedische schoenen en kan ik niet meer op sandalen lopen helaas, maar ik had dus ook nooit echt modieuze sandalen.
Daar ben ik ook bang voor Nienke..als we straks zijn verhuisd kunnen ze naar buiten. Nu alleen veilig op een afgeschermd balkon. Die ene is een Maine Coon, die kan beter toch binnen blijven want je hoort vaak dat ze ras katten stelen...Bovendien is het een schijtlaars dus denk dat hij toch de tuin niet uitdurft. Maar die andere is een echte dondersteen, die hou je echt niet binnen dus ik hoop maar dat dat goed gaat... Maarre..waar blijven je foto's nou in je album? Kom op, aan de slag! Hoop dat het doorgaat voor je Bebek! Ze zijn zo lief als ze zo klein zijn..
Leuk he..dat mandje Ik heb het via Marktplaats. Vele malen goedkoper dan nieuw. Maar er zijn wel zaken waar je het nieuw kunt kopen hoor. Het is alleen maar kort te gebruiken, want zodra je kindje begint te rollen, is het niet meer geschikt. Dus ik vond 2e hands een goede optie. Als je zoekt onder rieten mandje of Mozesmandje zul je ze zeker vinden! @Bebek: ik zou ooit ook héél graag een Noor of een Maine Coone. Heerlijk zo'n lekkere grote kat!
Thnx Hellen ik ga over een week of wat eens snuffelen naar zo`n mandje ben dr helemaal verliefd op. Bebek en en en en.............
Dank Heb ze nog even gesorteerd en nog wat toegevoegd .. Nu maar hopen dat de albums er voorlopig nog staan
Kheb nieuws....IK KRIJG EEN KITTEN!!!! Lief moet nog wel even ja zeggen tegen zijn collega, want ik had gezegd dat ik alleen een poesje wilde omdat het met ons vorige katertje niet goed ging met Pebbles. Volgens die jongen heeft ie 7 katertjes en geen poesjes, dus Serdar heeft nee gezegd. Nou kan je volgens mij na 1 week nog helemaal niet zien wat het wordt, maar goed, anders wil ik toch een katertje. En dat mag! Dinsdag gaat lief het doorgeven aan zijn collega en dan hoop ik maar dat ze er nog zijn! Voor het geval we toch een menneke krijgen hebben we vast een nieuwe naam uit de hoge hoed getoverd: Cano, (spreek uit: djano) wat lieverd/klein liefie betekent in het turks! Ik ben voorzichtig blij...wil eerst de bevestiging dat zijn collega er eentje apart houdt voor ons en dan barst ik echt los, maar voorzichtige blijdschap is op zijn plaats!
Bebek: gefeliciteerd hoor..dat kitten is gewoon voor je bestemd! Leuke naam ook! @Nienke: geweldig leuke foto's zeg!
Ik vind eigenlijk ook wel dat hij voor mij bestemd moet zijn! Ik vind het leuk om te horen dat je het een leuke naam vindt; ben toch altijd wel benieuwd hoe andere mensen op mijn hersenspinsels reageren! @Nienke: inderdaad hele leuke foto's! Mooi paard heb je! Enne, is Ruben je man? Leuke vent om te zien! En jullie hebben ook een leuk mannetje gemaakt hoor, wat een snoepie! Die kleine heeft een heel lief maar ook ondeugend koppie, zo'n snoetje van: ik kom toch overal mee weg als ik onschuldig kijk! @Lotuss: ik heb jouw album ook ff door zitten spitten, maar wat een moppie is die kleine zeg! Ze heeft schitterende ogen, dat wordt nog wel een hartenbreekster later!
Dank je Bebek, ben ook heel trots op haar! (zoals iedere moeder natuurlijk!) Beter dat ze harten breekt dan dat het gebroken gaat worden.. Want dan krijgen ze met mij te doen! Hoop dat jij ook snel zwanger zal zijn van zo'n klein moppie. Je vriend is turks las ik? De mijne heeft arabisch bloed en dat is nog goed terug te zien in m'n dochtertje. Wordt ook regelmatig gevraagd, vaak door turkse vrouwen. " heeft ze een turkse vader?'" Worden meestal leuke mixjes dusseh..goed je best doen!
Hallo! Hier vandaag een relaxed dagje zonder bezoek... Gisteravond wat krampjes getackeled en daarna om half 2 gaan slapen. Ze kwam om 3:45 en om 7:00. Daarna weer in slaap gevallen tot we wakker werden van de bel van de kraamzorg om 8:45 (vandaag voor het laatst!). Daarna ik douchen, zij in bad, mart in bad. Daarna voeden (Ik geef sinds vandaag beide borsten wat heel goed lijkt te werken) en naar beneden voor koffie....Ze ligt in de box op het voedingskussen te kijken/slapen. Om half 2 kwam ze weer voor de voeding en daarna heeft voor de leuk mij helemaal onder gepoept omdat ik de luier niet helemaal goed had dichtgemaakt (we hebben nu maar even de kleinere maat gekocht). Daarna lekker samen naar boven en geslapen (zij in het wiegje naast ons). Nu ligt ze na de voeding van 5 uur beneden in de box...en om 8 uur weer gevoed, nu heeft ze een klein beetje last van krampjes, maar het lijkt elke dag minder te worden (AFKLOPPEN!!) Het ritme lijkt er steeds meer in de komen! Nou dit was het even, ik ga proberen te spamen zo! doei
COTO: watn schatje. ik wil ook weer. NIENKE: spannend. duim duim. BEBEK: aaaahhh moooi en lief zo;n kitten. Iedereen die zit te wachten opn een posi test; DUIM DUIM DUIM. Miss Daantje;ik heb mn moeder alles l.aten wassen en strijken. het schijnt belangrijk te zijn voor de kleertjes, dus rompertjes, die direct op de huid komen, vooral bij het naveltje.Ivm infectiegevaar. Laatste loodjes. Sterkte.
Het is niet te filmen, maar Mika heeft de afgelopen nachten, 9,5 - 10.5 en 11,5 uur snachts doorgeslapen. Vanaf een uur of 9.00 's avonds zeg maar.Heerlijk.
IK VIND HET NIET LEUK MEER! Ben ah emmeren om ingelogd te komen. Als ik bericht krijg dat iemand een nieuw bericht heeft geplaatst krijg ik de 1qe pagin avoor mn neu sipv de laatste die ik gelezen heb. Dus kan ik me rot zoeken waar ik gebleven was met lezen en zal zo dus berichten missen. Vind dit zeker geen positieve vernsdering. Klaag Klaag Klaag. Maar verder was het heerlijk weer hier vandaag, haha. Robert heeft nieuwe fiets gekocht met zo'n maxo cosi drager; kunnen we gaan fietsen. Dat zal maandag worden. Morgen eerst samen met de buren rit maken met en onze cabrio's. Robert heeft een Golf I cabrio (16 jaar oud oid, maar heel mooi, word binnekmort weer getaxeerd voor de verzekering, ben benieuwd nu de prijzxen zakken), en de buren hebben een BMW Z3. Hoop dus dat het morgen nog ff lekker warm blijft.